Tavaly az évzáró egy defekt volt, robogós-kismotoros évek majd hatodik nagymotor szezon után az első. Asszem itt nem dicsekedtem vele.. Nem jó érzés. A mocit otthagyni meg főleg nem. Még viszonylag szerencsém is volt mert a közelben találtam egy gumist, egy biciklistől kunyerált pumpával fújtam valamennyit a kerékbe aztán a félkemény gumival eldülöngéltem odáig, mire odaértem megint teljesen leeresztett. Akkor elhatároztam hogy idén kell valami. Gondolkoztam a slime-on is de szerelő ismerős szerint a behúzószálas jobb a belső nélküli gumiba, a kis zsebibaba kompresszor meg konkrétan vicc, jó drágán. Inkább a szalag+patron meg egy kis pumpa is lesz nálam, ülés alá befér aztán sose kelljen.
MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...)
#8201
Elküldve: 2012. 03. 03. 19:40
Tavaly az évzáró egy defekt volt, robogós-kismotoros évek majd hatodik nagymotor szezon után az első. Asszem itt nem dicsekedtem vele.. Nem jó érzés. A mocit otthagyni meg főleg nem. Még viszonylag szerencsém is volt mert a közelben találtam egy gumist, egy biciklistől kunyerált pumpával fújtam valamennyit a kerékbe aztán a félkemény gumival eldülöngéltem odáig, mire odaértem megint teljesen leeresztett. Akkor elhatároztam hogy idén kell valami. Gondolkoztam a slime-on is de szerelő ismerős szerint a behúzószálas jobb a belső nélküli gumiba, a kis zsebibaba kompresszor meg konkrétan vicc, jó drágán. Inkább a szalag+patron meg egy kis pumpa is lesz nálam, ülés alá befér aztán sose kelljen.
#8202
Elküldve: 2012. 03. 03. 19:52
Mottónk: "Distant lands are not so far away" A szezont hivatalosan megnyitja ez a nem kicsit fárasztó sunshine hit

#8203
Elküldve: 2012. 03. 03. 20:58
Idézet: Ombuccmann - Dátum: 2012. 03. 03. 19:40
Tavaly az évzáró egy defekt volt, robogós-kismotoros évek majd hatodik nagymotor szezon után az első. Asszem itt nem dicsekedtem vele.. Nem jó érzés. A mocit otthagyni meg főleg nem. Még viszonylag szerencsém is volt mert a közelben találtam egy gumist, egy biciklistől kunyerált pumpával fújtam valamennyit a kerékbe aztán a félkemény gumival eldülöngéltem odáig, mire odaértem megint teljesen leeresztett. Akkor elhatároztam hogy idén kell valami. Gondolkoztam a slime-on is de szerelő ismerős szerint a behúzószálas jobb a belső nélküli gumiba, a kis zsebibaba kompresszor meg konkrétan vicc, jó drágán. Inkább a szalag+patron meg egy kis pumpa is lesz nálam, ülés alá befér aztán sose kelljen.
Ez a legjobb. Én kocsin javítottam vele gumit, miután kioperáltam az abroncsból egy belső kulcsnyílású csavart. Érdemes megnézni a jutúbon egy videót róla, utána már gyerekjáték javítani.
#8204
Elküldve: 2012. 03. 04. 00:54
Idézet: Mikeee - Dátum: 2012. 03. 03. 17:31


Irigyellek. Én még mindig nem keltettem fel a masinát. Amúgy meg egy Fireblade igényli, hogy keményen bánjunk a gázkarral!

#8205
Elküldve: 2012. 03. 04. 00:56
Idézet: Ombuccmann - Dátum: 2012. 03. 03. 19:40
Sajnos ismerem már az érzést én is. Bár nekem otthagynom nem kellett a gépet. Jött helybe egy mobilgumis, aki megjavította a defektemet. 5 ropi volt a történet.
#8206
Elküldve: 2012. 03. 04. 01:06
Idézet: Lali-213 - Dátum: 2012. 03. 04. 00:56
Mi meg ugye május elsején, vasárnap ott ültünk egy osztrák kisvárosban, hogy na most akkor mit csinálunk

Még jó, hogy 2 motorral voltunk, a másikkal el tudtunk menni keresgélni, így tudtunk 10 ojróért defektsprayt keríteni egy autóklub-garázsból.
Tényleg, annak a történetnek a legvégét talán nem is meséltem. Mikor lekopott egy kicsit a gumi, megtaláltam benne egy szép lúdlábszelet alakú üvegszilánkot, mint tettest. Tűnődtem, hogy ezzel most mi legyen, aztán kihúztam, gondolván, hogy ha megint ki akar lyukadni, akkor tegye azt meg gyorsan a garázsban, ne útközben, amikor esetleg véletlenül beljebb nyomódik a szilánk.
De nem tette, a spray megóvta a belső levegőt a gumi teljes élettartamán át, ami mondjuk nem volt túl sok (10250km). Szóval bevált a javításra ez a módszer - persze a lyuk nem is volt rémesen nagy.
May God have mercy on our dirty little hearts
#8207
Elküldve: 2012. 03. 04. 08:04
Idézet: Lali-213 - Dátum: 2012. 03. 04. 00:54

Nagyon nem kellett keltegetni szerencsére. Garázsba (nem fűtött) állt, a takarót lekaptam, elvettem az emelőket, kitoltam, rányomtam az önindító gombra és pöccre indult. Túl van misztifikálva ez a téli tárolás, ill. nyilván kor és állapotfüggő a dolog.(Az akku is végig benne volt.)
Szerkesztette: Mikeee 2012. 03. 04. 08:06 -kor
#8208
Elküldve: 2012. 03. 04. 11:57
Szerkesztette: alvaro 2012. 03. 04. 11:58 -kor
May God have mercy on our dirty little hearts
#8209
Elküldve: 2012. 03. 05. 09:00
Idézet: Mikeee - Dátum: 2012. 03. 04. 08:04
Én ma akarom beindítani, de menni nem fogok még vele. Jobb, ha most megtudom, fel kell-e tenni töltőre az akumulátort, vagy sem.
#8210
Elküldve: 2012. 03. 05. 12:48
De az igazi feketeleves, hogy holnap a citroent viszem szerelőhöz, van vagy 5-6 tételes hibalistám, azon kívül, hogy önindító szétesett és járóképtelen a kocsi, az lesz vagy 100k alsó hangon, a moci csak utána jöhet sajna, nincs most rá keret, mert párhuzamosan a végéhez ér a lakásátalakítás is, ott is fizetgetnem kell az utolsó tételeket.
Kemény az élet, urak, kemény.

#8211
Elküldve: 2012. 03. 05. 12:56
Szerkesztette: Lali-213 2012. 03. 05. 12:56 -kor
#8212
Elküldve: 2012. 03. 05. 13:51
Idézet: Etele - Dátum: 2012. 03. 05. 12:48

Hát, én Teresát rakattam helyre - ha most lenne műszaki, hát egyenes a fék, yeah! Nem mintha Ciliegián megnézték volna októberben. Meg nem is most lesz, hanem augusztusban. Erről jut eszembe: a gumiméret mennyire érdekli őket? Semmi vad dolog, csak 110/70-es gyári méret helyett most épp 120/70-es első van rajta.
szerk. felújítás itt is lesz, nem kicsi...
Szerkesztette: alvaro 2012. 03. 05. 13:51 -kor
May God have mercy on our dirty little hearts
#8213
Elküldve: 2012. 03. 05. 19:41
Idézet: Lali-213 - Dátum: 2012. 03. 05. 12:56
Most lehet, hogy hülyeséget mondok. Ha nincs csepptöltőn az akksi télire, akkor az első indítást miért nem "begurulással" kezditek? Akkor nincs önindítás, csak a benzinpumpának kell feltölteni a rendszert nyomásra. Utána már a lejtővel párhuzamos komponens elintézi a maradékot. Mindazonáltal egy csepptöltő nem árt télire. Ahogy értelmezem ezek a motoros akksik elég drágák.
#8214
Elküldve: 2012. 03. 06. 07:43
Szerkesztette: Ombuccmann 2012. 03. 06. 07:44 -kor
#8215
Elküldve: 2012. 03. 06. 10:27

Szerkesztette: alvaro 2012. 03. 06. 10:28 -kor
May God have mercy on our dirty little hearts
#8216
Elküldve: 2012. 03. 08. 05:52
Idézet: Mikeee - Dátum: 2012. 03. 04. 09:04
Ezt én is így gondoltam, amíg patent volt az akksim

#8217
Elküldve: 2012. 03. 12. 07:24

#8218
Elküldve: 2012. 03. 12. 10:14

May God have mercy on our dirty little hearts
#8220
Elküldve: 2012. 03. 14. 00:20
