sziasztok!
nagyon megörültem a topiknak, hogy ilyen is van. király ez a HWSW, hiszem mi lenne a motor, hanem HW...
in medias res el is kezdek írogatni, hátha érdekel valakit. én még elég kezdő vagyok a motorozás területén. sokat kerékpároztam, tehát két keréken boldogulok. tavaly és előtte nyáron nyaraltunk Korfun és béreltünk robogót. 50 ccm szigorúan, aztán 80-asra cseréltettük két nap alatt. másodikra egyből 80-ast. hát, függő lettem
hihetetlen a szabadság érzete, a
túrázás csodája. persze a nyaralás egy komoly tényező, ilyenkor minden szebb. a lényeg az, hogy a motorozás szele megcsapott. asszonypajtás mondta is, hogy csináljam meg a jogsit, aztán vegyek motort. azt kikötötte, hogy robogóval ne is szórakozzak, mert hülyén nézek ki rajta. a fizikai paraméterek: 190 cm és 90 kg élősúly. plusz egy akkora fej, amire alig lehet sapkát (vagy szemüveget) kapni. tehát "hátrányosan halmozott" vagyok a motorozás szempontjából...
mivel nem vagyok egy gyors típus, ezért pár hónap gondolkodás után elkezdtem csinálni a jogsit. sajnos a Kresz letétele után a piszkos anyagiak szépen keresztül húzták az egész projektet. de ami késik nem múlik. sisak már van
mivel a száguldozós korszakomat már elhagytam, így nem is gondolkodom sportmotorban, bár a technikai érdekesség szintjén persze csodálom őket. de az nem nekem való. én inkább a túra irányába húzok, azon belül is a túra-enduró vonz. innen le is lehet szűkíteni a dolgokat a Suzuki V-Strom modellre. ez most elég drámai sebességű levezetés volt, de mindjárt elmagyarázom.
amikor elkezdtem csinálni a jogsit, akkor egyből megtetszett a Suzuki Bandit (persze a nagy