MISTRAL, Garancia??!, Mistral vállalt garanciáiról!
#281
Elküldve: 2005. 06. 24. 12:45
van náluk olcsobb bolt is söt nem bolt hanem csak internetes eladás!!
#282
Elküldve: 2005. 06. 24. 12:46
Idézet: g@by - Dátum: 2005. jún. 23., csütörtök - 23:08
En vegigkovettem az egesz palyafutasukat, a Sectoros, pinyobolarulos idoktol kezdve.
Regebben tolunk is vasaroltak ezt-azt.

A ceg mar par evvel ezelott is europai szinvonalat kepviselt, mind marketing, mint vevoorientaltsagi szempontbol.
A baj tobbnyire a vasarlokkal van, persze ez nem azt jelenti, hogy minden esetben.
Nezzetek meg egy barmilyen hasonlo kaliberu, legalabb ennyi vasarloval rendelkezo, eves szinten ennyi bevetelt produkalo ceget, es hasonlitsatok ossze a reklamaciok szamat.
Semmivel nem lesz tobb a Mistralnal, mint mashol.
A Vaci uti szervizt is atalakitottak mar egy ideje, megszunt az oras sorbanallas, etc...
A szervizesek megvalasztasanal valoban korultekintobben kene eljarniuk, mert en is tapasztaltam, hogy nehanyan vagy teljesen hulyenek neznek, vagy ok azok.
Ennek ellenere en sok siker kivanok nekik, mert par ev mulva lesz egy uzlethalozat europa szerte, amire kicsit talan mi is buszkek lehetunk.
Irom mindezeket annak tukreben, hogy valamikor nekunk is konkurenciat jelentettek.

a mistrálra soha nem leszek büszke söt ha tehetném halomra löném mindet!!!

#283
Elküldve: 2005. 06. 24. 13:03


"Tilos a fórumon bárkinek - vagy bármely embercsoport tagjának - az emberi méltóságát megsérteni."
Nekem sem tetszik a Mistral ténykedése, de azért felelőtlenül nem kellene sértő dolgokat írkálnod...
#284
Elküldve: 2005. 06. 26. 09:14

#285
Elküldve: 2005. 06. 26. 10:02
Tegnap láttam egy "mistral" márkájú biciklit, aszittem leesek az erkélyől,akkorát röhögtem.
#286
Elküldve: 2005. 06. 27. 17:55
Idézet: -=PAraNOia=- - Dátum: 2005. jún. 24., péntek - 14:03


"Tilos a fórumon bárkinek - vagy bármely embercsoport tagjának - az emberi méltóságát megsérteni."
Nekem sem tetszik a Mistral ténykedése, de azért felelőtlenül nem kellene sértő dolgokat írkálnod...
ebben nem tudom mi a csunya de ha téged sért akkor te ne olvasd!!

#287
Elküldve: 2005. 06. 27. 17:56
Idézet: DuRaCeLl - Dátum: 2005. jún. 27., hétfő - 18:55

Ha igy folytatod akkor valoszinuleg teged se fogunk sokaig...

Passzív vízhűtés lépésenként, képekben
#288
Elküldve: 2005. 06. 27. 18:31
ha valaki itt sérti a jogokat akkor az a mistrál!!

#289
Elküldve: 2005. 06. 27. 18:57
Idézet: DuRaCeLl - Dátum: 2005. jún. 27., hétfő - 19:31
ha valaki itt sérti a jogokat akkor az a mistrál!!

Az öngyilkosság az önkritika legőszintébb formája. - Ez egy irónikus graffity
Az, hogy halomra lőnél embereket, már csöppet sem humoros. Még csak nem is kritikai hozzászólás. Én azt hiszem igencsak megsértődnének ezen azok, akiket halomra akarnál gyilkolni. Hogy milyen a M* üzletvitele, nem kétséges - kritikán aluli. De ez nem ad Neked jogalapot arra, hogy gyilkossággal fenyegesd meg az alkalmazottakat vagy a tulajdonosokat. De ha ezt magyarázni kell Neked, akkor már régen baj van.

#290
Elküldve: 2005. 06. 28. 07:30
Idézet: Hani - Dátum: 2005. jún. 26., vasárnap - 9:02
Tegnap láttam egy "mistral" márkájú biciklit, aszittem leesek az erkélyől,akkorát röhögtem.
Nem ők részesítik a márkátalant előnyben, hanem a vevők, szerintem csak azt árulják amire van igény.
#291
Elküldve: 2005. 06. 28. 07:43
Idézet: MisterY - Dátum: 2005. jún. 27., hétfő - 19:57
Az, hogy halomra lőnél embereket, már csöppet sem humoros. Még csak nem is kritikai hozzászólás. Én azt hiszem igencsak megsértődnének ezen azok, akiket halomra akarnál gyilkolni. Hogy milyen a M* üzletvitele, nem kétséges - kritikán aluli. De ez nem ad Neked jogalapot arra, hogy gyilkossággal fenyegesd meg az alkalmazottakat vagy a tulajdonosokat. De ha ezt magyarázni kell Neked, akkor már régen baj van.

Te amit irsz azt el is hiszed??? Mert ha igen akkor nagyon sajnállak!!
De most, hogy mondod lehet bemegyek a fegyverviselési engedélyert lol!!!
#292
Elküldve: 2005. 06. 28. 08:16
Idézet: DuRaCeLl - Dátum: 2005. jún. 28., kedd - 8:43
De most, hogy mondod lehet bemegyek a fegyverviselési engedélyert lol!!!
Pedig hiába vagy felháborodva, mert nincs igazad.
"Szerintem halomra kellene lőni az összes barmot aki ilyet ír" <= ha írnék egy ilyet, akkor ugye nem sértene téged?

Our shadows taller than our soul.
“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”
#293
Elküldve: 2005. 06. 28. 08:48
Idézet: DuRaCeLl - Dátum: 2005. jún. 28., kedd - 8:43
De most, hogy mondod lehet bemegyek a fegyverviselési engedélyert lol!!!
Ha vicces próbálsz lenni, akkor a baj "csak" az, hogy nem igazán jól közelíted meg a dolgot.
Ha viszont komolyan gondolod, akkor komolyan kíváncsivá tettél, hogy milyen jogalapot tudsz elképzelni, ami alapján halomra lőhetsz bolti eladókat, csak mert nem vették vissza a garanciába jogosan(?) visszavitt terméket.
#294
Elküldve: 2005. 06. 28. 08:54

#295
Elküldve: 2005. 06. 29. 15:30
Ime egy heppiendes mistralos sztori!
Vettem egy mikrofonos fejhallgatot. Hazajöttem kipróbáltam, mikrofon nem ment. Biztos, ami biztos kipróbáltam még egy gépben, és egy laptopban is sehol semmi. Visszavittem. A szervizben bedugta a srác, és ott ment rendesen. Sűrű bocsánatkérés közepette kijöttem, és gyorsan kipróbáltam megint itthon. Kár volt annyira elbizonytalanodni ott, mert otthon persze megint nem ment. Kitaláltam, hogy a laptopot beviszem, és megmutatom nekik a hibajelenséget.
Szervizben elöadtam a gondomat. Kipróbálták a szervíz gépben, ott megint ment tökéletesen. Mondtam, hogy kb. erre számítottam, mert igy volt múltkor is, de nézze meg, hogya laptopban nem megy. (Vittem magammal egy másik mikrofont, hogy tudják, hogy a laptop jó). Közölte a srác, hogy rádughatja, de az nem befolyásol semmit, mert a szervizgépben megy, innentől kezdve a mikrofon nem hibás. Kikerekedett a szemem. Azért erősködtem, hogy próbáljuk ki a laptopon. megtörtént, tényleg nem ment.
Mondom, akkor van-e rá mód, hogy kicseréljük egy másik termékre. Pont a vásárlástól számított 3. munkanapon vittem vissza (közben volt egy hétvége). Közölte, hogy a vételár 85%át levásárolhatom. Kérdeztem, hogy ez hogy jött ki, a válasz az volt, hogy 3 napon belül 100%, utána 85% levásárolható. Rákérdeztem, hogy ez ugye munkanap. Közölte, hogy meg kell néznie a gépben, mert ez nem központo dolog, hanem az ö jóindulatuk... (Én nem vagyok otthon ezekben a fogyasztóvédelmi dolgokban, de ezt nehezen hittem volna) Kiderítette, hogy 3 munkanap. Akkor mondom jó, tegyünk gy próbát. Egy másik ugyanolyan darabot próbáljunk ki a laptoppal, és ha nem megy, akkor választok majd valamit, és ráfizetek. Ezután beszartam. Ha ki szeretnék próbálni egy fejhallgatót, akkor fizetmen kell 1000 forintot, mert ez alkatrész beszerelésnek számít, és ennek ennyi a szervíz díja. Értetlenkedtem, fizetni nem akartam. Akkor kértem egy olcsóbb tipust (300 forint volt a diffi, amit persze nem adtak volna vissza.). Na, az a tipus nem vot raktáron... Remek. Akkor mi legyen. Ö is unhatta a dolgot, végülis ingyen kipróbálhattam egy ugyanolyt, és láss csodát, az ment. (Gyanítom, hogy sorjás lehetett a dugó, vagy valami ilyesmi, és az ö gépeik nem voltak erre annyira érzékenyek, vagy nemtom.) Akkor cseréljük arra. Egy fillérembe sem került végül.
A történethez tartozik, hogy egy hangos szó nem hangzott el, nem volt veszekedés, semmit sem fenyegetőztem fogyasztóvédelemmel, meg panaszkönnyvel. A srác is higgadt volt, csak szerintem marhaságokat beszélt.
Bocs, hogy ilyen hosszú lett,
Dani
#296
Elküldve: 2005. 06. 29. 16:03
Idézet: rqgvlh - Dátum: 2005. jún. 29., szerda - 16:30
Húúúú... milyen rendesek voltak :Đ
és mekkora szívességet tettek


Azzzztaaaa!!! Foglaljad imába a nevüket gyorsan

Nem tudom minek nézik ezek a vásárlót

#297
Elküldve: 2005. 06. 29. 20:24
gratulálok azért!!!!

ui: remélem nekem is ilyen szerncsém lesz mikor vissza viszem a 6600gt!!

#298
Elküldve: 2005. 06. 30. 07:35
Egy füllhallgatótól elvárható, hogy egy jó laptopban működjön, hogy csak pár temékben működik az nem kifogás, mondjuk itt megoldhattad volna, hogy mivel laptop volt nálad, kérsz egy másik ugyanolyat kimész az üzlet elé és ott kipróbálod, majd visszaviszed ha nem jó....
#299
Elküldve: 2005. 06. 30. 16:51
Idézet: pjotr007 - Dátum: 2005. jún. 30., csütörtök - 8:35
A problema csak az, hogy a cucc jo volt, hiszen a szerviz gepeben mukodott... ilyenkor tenyleg csak az uzlet joindulatara szamithatsz.
Hasonlo eset: egy amerikai kolleganak vettunk DTK tapot a Magicompban, a szerkezet nem mukodott a srac konfigjaval, visszavittuk, de a szervizben hibatlanul uzemelt... penzvisszafizetes fel sem merult (vegulis tapra volt szuksege, nem penzre), sot a beadasnal meg arrol is szo volt, hogy bevizsgalasi dijat kell fizetni, ha hibatlan a termek... de rendesek voltak es abban maradtunk, hogy kap egy ugyan olyan tapot es ha azzal sem megy akkor rafizet es vehet egy komolyabbat. A cseretap mukodott, es bevizsgalasi dijat se kellett fizetni... szoval lehet ezt kulturaltan, kekeckedes nelkul is rendezni.
Samott
#300
Elküldve: 2005. 07. 01. 03:43