HWSW Informatikai Kerekasztal: TESCO Gazdaságos benzin - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (29 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

TESCO Gazdaságos benzin

#161 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 18:07

Idézet: *Macika* - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 18:55

Lehet hogy rosszul tudom, de a gyújtás pillanatának változtatásával lehet állítani a kompresszión, nem? Ha az üzemanyag jobban tűri az összenyomást (tehát nagyobb az oktánszáma), akkor lehet később begyújtani, nem?

Tartok tőle, rosszul tudod. A kompresszió fizikai paraméter. Természetesen, ha gyorsan cseréled a hengert és a dugattyút, esetleg a hajtókart, akkor menetközben is változtatható.
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#162 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 18:55

Idézet: lameXpert - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 19:07

Tartok tőle, rosszul tudod. A kompresszió fizikai paraméter. Természetesen, ha gyorsan cseréled a hengert és a dugattyút, esetleg a hajtókart, akkor menetközben is változtatható.

Azert olyan nagy hulyeseget nem beszel a kollega. A kompresszotures fizikai parameter. Nagyobb oktanszam, nagyobb kompressziotures, jobban 'ossze lehet nyomni' mielott onmagatol berobbanna. Ergo a gyujtas idopontjanak hajszalnyi, elektronikus valtoztatasaval lehet varialni, a motor atszerelese nelkul is lehet igazitani az oktanszamhoz a gyujtast... de javitsatok ki, ha rosszul emlekeznek...

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

#163 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 19:09

Idézet: Krinyo - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 19:55

Azert olyan nagy hulyeseget nem beszel a kollega. A kompresszotures fizikai parameter. Nagyobb oktanszam, nagyobb kompressziotures, jobban 'ossze lehet nyomni' mielott onmagatol berobbanna. Ergo a gyujtas idopontjanak hajszalnyi, elektronikus valtoztatasaval lehet varialni, a motor atszerelese nelkul is lehet igazitani az oktanszamhoz a gyujtast... de javitsatok ki, ha rosszul emlekeznek...

Krinyo

Tartok tőle, rosszul emlékszel. Nem írom le mégegyszer, amit javítani akartál... feleslegesen és rosszul.

Ergo, a gyújtás időpontjának teljesen mindegy milyen változtatásával - tudod, a kvarcóra előtt is mérték az időt :) - az optimális gyújtási időpontot tudod beállítani.

Azt a keveréket, amelyik a kompressziót nem tűri, hiába gyújtod akkor, amikor már rég berobbant magától. Ha meg korábban gyújtod, ugyanúgy kopogni fog, legfeljebb büszke lehetsz rá, hogy te csináltad.
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#164 Felhasználó inaktív   TromF 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 676
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 19:55

Ismerősöm Corsájának tanksapkája alatt volt egy ki kivehető-átfordítható izé. Azt mondta, az arra van, ha más oktánszámú benzint raksz bele, azt kell átfordítani.
Ha mán ennyire vágjátok a témát, meg tudnátok mondani, mi az és mi a működési elve?
4 8 15 16 23 42

#165 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 20:15

Idézet: TromF - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 20:55

Ismerősöm Corsájának tanksapkája alatt volt egy ki kivehető-átfordítható izé. Azt mondta, az arra van, ha más oktánszámú benzint raksz bele, azt kell átfordítani.
Ha mán ennyire vágjátok a témát, meg tudnátok mondani, mi az és mi a működési elve?

Az valószínűleg egy nagyon bonyolult, elektronikus vezérlésű, de molekuláris elven működő kiegyenlítőmű, ami lehetővé teszi, hogy a motor automatikusan a levegőben levő dihidrogénoxidot használja a teljesítmény növelésére.

(Nézd meg a különböző oktánszámú töltőcsonkok csövének átmérőjét.)
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#166 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 21:36

Idézet: lameXpert - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 20:09

Ergo, a gyújtás időpontjának teljesen mindegy milyen változtatásával az optimális gyújtási időpontot tudod beállítani.

Igen. Az adott oktánszámú benzinhez!!! És ha az adott oktánszám nagyobb? Valahogy nem tudod/akarod megérteni, amiről írok...

Idézet: lameXpert - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 20:09

Azt a keveréket, amelyik a kompressziót nem tűri, hiába gyújtod akkor, amikor már rég berobbant magától. Ha meg korábban gyújtod, ugyanúgy kopogni fog, legfeljebb büszke lehetsz rá, hogy te csináltad.

Speciel itt most a kompressziót JOBBAN tűrő (Harlequin definíciója szerint '300 forintos') üzemanyagról van szó. És rögtön kitaláltál pár ROSSZ példát is, amikről EGYÁLTALÁN NEM írtam.
Sem olyat nem írtam, hogy ne tűrné a kompressziót, sem azt hogy korábban gyújtanám meg. A kopogás szót meg Te írtad le először.

Ellenben amit írtam, arra valahogy nem válaszoltál. Jelesül, hogy mi van, ha egy nagyobb kompressziótűrésű ('300 forintos') üzemanyagnál egy papucsállatka-hajszálnyival későbbre állíttatom a gyújtást.
Gondolkoztál már ma?

#167 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 21:50

Idézet: *Macika* - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 22:36

Igen. Az adott oktánszámú benzinhez!!! És ha az adott oktánszám nagyobb? Valahogy nem tudod/akarod megérteni, amiről írok...


Hát te se nagyon törekszel rá, hogy legalább valamit tudj arról, amihez kotyogsz....  :)

Idézet

Lehet hogy rosszul tudom, de a gyújtás pillanatának változtatásával lehet állítani a kompresszión, nem?


NEM! A kompressziót meghatározza a henger átmérője és a löket hossza. Azon akkor se változtatsz, ha kétszer körülfordulsz a tengelyed körül és háromszor átköpsz a bal vállad fölött.

Idézet

Speciel itt most a kompressziót JOBBAN tűrő (Harlequin definíciója szerint '300 forintos') üzemanyagról van szó. És rögtön kitaláltál pár ROSSZ példát is, amikről EGYÁLTALÁN NEM írtam.
Sem olyat nem írtam, hogy ne tűrné a kompressziót, sem azt hogy korábban gyújtanám meg. A kopogás szót meg Te írtad le először.


Speciel ......
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#168 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 21:59

Idézet: lameXpert - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 22:50

NEM! A kompressziót meghatározza a henger átmérője és a löket hossza. Azon akkor se változtatsz, ha kétszer körülfordulsz a tengelyed körül és háromszor átköpsz a bal vállad fölött.

Fene tudja, én nem vagyok ebben olyan biztos.

De látom, jól érvelsz.
A sült galambok ezért menekülnek?


P.S. Nem tudom, hány éves lehetsz, én 38 és emlékszem még azokra a ZSIGULIKRA (1970-es évek közepe), amiknek a motorterében volt egy előgyújtás állítási lehetőség, szépen oroszul oda volt mellé írva, hogy hová kell állítani, ha 86-os benzin volt hozzáférhető, hová, ha 92-es, és hová, ha kerozin volt csak kéznél. Régen volt, de mintha úgy emlékeznék, hogy 80-as oktánig lehetett állítani.
A kar mozgatására belül valaki cserélgette a dugókat, meg a hajtókart? Csodálnám...

Szerkesztette: *Macika* 2004. 10. 02. 22:05 -kor

Gondolkoztál már ma?

#169 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 22:22

Idézet: *Macika* - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 22:59

Fene tudja, én nem vagyok ebben olyan biztos.


Ha most azt mondom, "Boldogok a lelki szegények" akkor megsértődsz, pedig semmi mást nem kívánok mondani, minthogy hitvitába nem kívánok belemenni, az ugyanis mindenkinek magánügye. Viszont azt is jó lenne észrevenni, hogy nagyon nem ildomos a hitünk alapján elkezdeni valakivel vitázni. A vitának ugyanis érveken - és tényeken - kell alapulnia, nem hiten.

Idézet

P.S. Nem tudom, hány éves lehetsz, én 38 és emlékszem még azokra a ZSIGULIKRA (1970-es évek közepe), amiknek a motorterében volt egy előgyújtás állítási lehetőség, szépen oroszul oda volt mellé írva, hogy hová kell állítani, ha 86-os benzin volt hozzáférhető, hová, ha 92-es, és hová, ha kerozin volt csak kéznél. Régen volt, de mintha úgy emlékeznék, hogy 80-as oktánig lehetett állítani.
A kar mozgatására belül valaki cserélgette a dugókat, meg a hajtókart? Csodálnám...


Rendületlenül tudni kellene, miről alkarsz beszélgetni. Amit itt felhozol, az sem a kompresszió. A mai kocsikon is van egyébként előgyújtás beállítás, legfeljebb elektronika vagy műanyag paravánok mögé rejtik, de ettől még mindig nem tudod, miről beszélsz. Már bocsánat, láthatóan alapfogalmak hiányoznak. Viszont nem hiszed......  még azt sem, hogy mégis
- vagy olvasni kéne valamit,
- vagy elfogadni, hogy a másik mégiscsak jobban tudja.

Idézet

A motorok hengerfejeinek kialakítása szinte ugyan az. Eltérés számomra csak abban mutatkozott, hogy a 2.0L-esének a szívócsatornái nagyobbak a megegyező szelepméretek ellenére. Ez átmérőben olyan 2 mm differenciát jelent. Az égéstér ugyanakkora és u.n. kád alakú, ezért az eltérő löket, de azonos furat méretek miatt eltérő formájú dugókat alkalmaztak. Míg a kompresszió növelését a kisebb motor esetében púpos formájú dugattyúkkal oldották meg, addig a nagyobb motornál a nagyobb löket miatt teljesen lapos tetejű dugattyúkat alkalmaztak, hogy a gyár szerint ne legyen túl nagy a kompresszió. Gyárilag a kompresszióviszony olyan 1:8.9-9 körül van. A nagy kompressziójú motor [gyárilag nem az semelyik motor, ez a kompr. viszony normálisnak mondható] előnyös/hátrányos tulajdonságaira most nem térnék ki külön.

¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#170 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 22:25

Idézet: lameXpert - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 23:22

Ha most azt mondom, "Boldogok a lelki szegények" akkor megsértődsz,

Nem sértődök meg.
Találkoztam Istennel.

Kár, hogy felfuvalkodott, pöffeszkedő formában.

Sebaj, miként ő is, úgy én is megbocsájtok neki.
Gondolkoztál már ma?

#171 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 22:28

Idézet: *Macika* - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 23:25

Nem sértődök meg.
Találkoztam Istennel.

Kár, hogy felfuvalkodott, pöffeszkedő formában.

Sebaj, miként ő is, úgy én is megbocsájtok neki.

Tükörbe néztél?
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#172 Felhasználó inaktív   Öregszem 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.002
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 22:35

Amit ebből a laikus megértett: a kompresszió az az adott motorra jellemző technikai adat lehet, hogy mennyire képes összepréselni az elegyet.

Az előgyújtás meg tán az, hogy mennyivel a felső holtpont (maximális nyomás) előtt próbálok robbantani.

Jól értem, hogy megfogalmazási nézetkülönbségetek van?

#173 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 02. 22:40

Idézet: Öregszem - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 23:35

Amit ebből a laikus megértett: a kompresszió az az adott motorra jellemző technikai adat lehet, hogy mennyire képes összepréselni az elegyet.

Az előgyújtás meg tán az, hogy mennyivel a felső holtpont (maximális nyomás) előtt próbálok robbantani.

Jól értem, hogy megfogalmazási nézetkülönbségetek van?

Ha azt mondom nem hiszem, elhiszed? :)
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#174 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 02. 22:41

Idézet

Amit ebből a laikus megértett: a kompresszió az az adott motorra jellemző technikai adat lehet, hogy mennyire képes összepréselni az elegyet.

Az előgyújtás meg tán az, hogy mennyivel a felső holtpont (maximális nyomás) előtt próbálok robbantani.


Valahogy így...

Nem vagyok autószerelő...
De a kompresszió a motor belső paramétere... Pl 10.5, feltöltős motoroknál alacsonyabb, mondjuk 8.5
Megadja, hogy hányszorosára sűrűsödik össze az egéstérben az üzemanyag keverék.

Az előgyújtás tényleg a holtpont elötti gyújtás szögét adja meg. (na ez így aztán de szar egy megfogalmazás volt)

Tudtommal az égés csúcsnyomását is szabályozza. Ezt tudod vele változtatni.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#175 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 03. 00:27

IMHO ott csavarodott meg a dolog, hogy a kollega nem a kompressziora gondolt elso temahoz kapcsolodo hozzaszolasaban, hanem az oktanszambol adodo kompresszioturesre, a szinten ehhez kapcsolodo elogyujtasra, stb...
En sem vagyok autoszerelo sajna. :(

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

#176 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 03. 00:43

Idézet: GI - Dátum: 2004. okt. 2., szombat - 23:41

Az előgyújtás tényleg a holtpont elötti gyújtás szögét adja meg. (na ez így aztán de szar egy megfogalmazás volt)

Tudtommal az égés csúcsnyomását is szabályozza. Ezt tudod vele változtatni.

Hát eléggé áttételesen. :)

Az előgyújtásra alapvetően azért van szükség, mert az égés időigényes.

Ha csak akkor gyújtom be a keveréket, amikor a dugattyú a felső holtponton van - ilyenkor ugye nincs előgyújtás - akkor az égés ideje alatt a dugattyú már lefele megy -> tágulás van -> sok energia feleslegesen fordítódik a tér kitöltésére, nem a dugattyút nyomja lefelé.

Ha a dugattyú felső holtpontja előtt gyújtom meg a keveréket, még a sűrítési fázisban beindul az égés - ráadásul ez a sűrítés miatt még gyorsul is kicsit - így a gázképződés akkor lesz a legnagyobb, amikor a dugattyú picit a felső holtpont után van (már persze helyesen beállított előgyújtás esetén :) ) -> a lehető legtöbb energia fordítódik arra, hogy a dugattyút lefele lökje (kekeckedőknek: álló hengeres motor esetén :) )

Az energiakinyerést a motor fizikai méretei és az ebből (is) adódó égésvégi nyomás határozzák meg.
Az üzemanyag kompressziótűrésétől függően az előgyújtást magasabb oktánszám esetén picit későbbre teheted - mert később robban be magától -, de ettől az égésvégi nyomásod nem változik, az oktánszám energiatartalom.

Azok a motorok, amelyek elmentek a 76 oktános benzinnel, arra is voltak tervezve. Tessék megnézni a sűrítési arányukat, meg a fordulatszámukat. Aztán, ha ebbe a motorba 91 oktános benzint tettél - ami alapvetően nagyobb kompressziót elbírt volna , de hát nem volt nagyobb sűrítés, kivéve, ha azt a bizonyos púpos dugattyút bele nem tették - akkor ez nem az oktánszám, ez a Dunai Kőolajfinomító meg a Szovnaft különbsége volt.

 
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#177 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 03. 08:19

:up:
Igy mar teljesen ertheto a dolog, thnx.

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

#178 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 03. 09:27

Idézet

Az üzemanyag kompressziótűrésétől függően az előgyújtást magasabb oktánszám esetén picit későbbre teheted - mert később robban be magától -, de ettől az égésvégi nyomásod nem változik, az oktánszám ≠ energiatartalom.


Ezzel tisztában vagyok.

Bár neked adok igazat, de azért jegyezzük meg, hogy az izooktánnak nagyobb energiatartalma van, mint az n-heptánnak, de ez már tényleg csak kötözködés.

Miért nem úgy írod le nekik, hogy ha vépáver előnyeit ki akarják aknázni, akkor marassanak le a hengerfejböl. És majd jobban megy. Viszont ekkor már ne merjenek 95-ös, vagy Vépáver oktánszáma alatti benzint tankolni.
Vagy vegyenek feltöltős kocsit és állítsák utána a töltőnyomást. Akkor lenne értelme... De hogy egy sima utcai szivómotor nem megy jobban, az hótziher..
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#179 Felhasználó inaktív   TromF 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 676
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 03. 12:03

Normál vs Vpower:

link
4 8 15 16 23 42

#180 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 03. 14:29

Idézet: TromF - Dátum: 2004. okt. 3., vasárnap - 13:03

Normál vs Vpower:

link

Értem.
Tehát 0-60-ig 1 tizedmásodperccel gyorsabb.
0-100-ig már 2 tizedmásodpercet (!) ver a 95-ösre.
0-160-ig meg hihetelen 1,1 mp-et!!!!

Álló helyzetből 1 km-t is 4 tizemásodperccel hamarabb teljesített!!!

Ezek fontos dolgok ám!

Mennyivel is drágább literenként a V-Power Racing?
50 Ft-tal?
Tehát 20%-kal?
És még (átlagosan) 1,5 decivel kevesebbet is fogyaszt a '300 forintos'-ból 100 km-enként.

Hát a bolondnak is megéri!!!!
(Sőt! Csak annak!)
Gondolkoztál már ma?

Téma megosztása:


  • (29 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó