HWSW Informatikai Kerekasztal: Vezetek nelkuli LAN - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (145 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Vezetek nelkuli LAN

#1941 Felhasználó inaktív   szaki 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2004. 11. 04. 17:13

Idézet: INVIHO - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 14:42

Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni.Van egy Asus wl-500g-s wireless routerem és hozzá egy asus wl-138g  wireless kártya.Az a problémám, hogy a net nem megy vele, és a routert sem tudom elérni.Sima kábeles lannal minden ok. Asusos program pedig kiírja ,hogy connected.Ha valaki tudna segíteni a beállításokban, azt megköszönném,eléggé kezdő vagyok a wireless témában

Beallitasok
- SSID
- mod (11/54Mbit/s szabvany)

Winben
- AP ha dhcp
- mindenut IP-t atalitani DHCP-re
Az informatika atok de jo hogy van.

#1942 Felhasználó inaktív   lrajmon 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 04. 19:35

Idézet: Siposi - Dátum: 2004. nov. 3., szerda - 20:40

Köszi a segítséget, de ezt nem igazán értem... egy AP-nek elvileg egy LAN portja van, ugye? Ha egy portja van, akkor hogyan osztom szét vele a netet a lokális hálón? Vagy netán HUB-ra gondoltál?

Így gondoltad?:

--------->  kliens 1

ADSL-> [wlan router1]  ------------> kliens 2

--------->  kliens 3   [AP kliens mód+HUB] ->többgépes lan

Légyszi írj egy-két konkrét eszközt amivel megvalósítható lenne!

Köszi és üdv: Sipi

Üdv,
A net bejön egy wireless router WAN portjára, ez rendelkezik 4 Ethernet porttal. Ennek egyik portjára kerül az AP, a további portokra a helyi gépek és ennyi, ha jól értelmeztem a dolgot. Ha nincs összekötő kábel, akkor AP kliens üzemmódban + switch. Ajánlom a USR AP-t és router, jó áron megtalálod a www.wlan-ok.hu -n

#1943 Felhasználó inaktív   Hank 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 04. 19:41

Üdv!