HWSW Informatikai Kerekasztal: Ezt alkottam, megmutatom Nektek - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Ezt alkottam, megmutatom Nektek HWSW fórumozói által készített programok Értékeld a témát: -----

#81 Felhasználó inaktív   Uchimata 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 334
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 16. 09:26

Nah, egy pár dolog, látom belejöttetek a kocsikázásba, gondolom van, akit érdekel egy-két részlet:
  • A programot Yany és Uchimata készítette C++ képességek felmérésére
  • A készítést egy OpenSceneGraph 0.9.6-2 nevű csodával "könnyítettük" meg. Véleményem szerint ez a grafikus könyvtár egy hatalmas trágya. Van szerencsém a Delphi-s GLScene-nel összehasonlítani, és az generációkkal értelmesebb.
  • A fizikát az ODE 0.5-ös source release változattal valósítottuk meg. Ez egy űberfasza endzsin! Ahhoz, hogy a terepen ilyen szépen menjen a masina, az ODE contrib könyvtárából pár dolgot belepeccseltünk a fizikába.
  • Az árnyékról amiket írtatok, ismertek számunkra. A több helyen árnyék azért fordul elő, mert a fény sugara (az autó irányában) és a talaj metszéspontjában mindenhol megjelenik (így többször is). Az átlátszó árnyék pedig egy szándékos butítás, mert a normál árnyék csak RadeOn kártyákon működött.
  • Ezt a "labdapöckölő pörcsit" egy kollegám is intenzíven gyakorolja :)
  • A következő játékmódon gondolkodtunk: elindul a játékos a csigán (homokos sarok) telepakolva, a lukban dömperként üríti terhét, majd egy teljes kört megy üresen, mire a stopper megáll. Aztán az időket meg lehet osztani egymásközt.
  • A fenti játékmódból mostanában biztosan nem lesz semmi, mert ahhoz előbb ezt az undormány grafikus rendszert kell lecserélni.
  • Az említett 'F' gomb (és még pár dolog) az OSG beépített funkciója, nem mi szaroztunk vele.
Ha még jut eszembe valami, írok. Ja, és NAGYON KÖSZI A VÉLEMÉNYEITEKET!

Szerkesztette: Uchimata 2004. 08. 16. 09:28 -kor


#82 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 26. 00:00

Na csőváz!

TeHeR RallY v1.4

Elkészültünk pár újítással:
  • A program címe mostantól TeHeR RallY
  • Checkpoint (ellenőrző pontok) vizsgálata
  • Időmérés (lehet versenyezni 1mással!)
  • A program üzen néhányat, de azt mind puritán módon a consol ablakra (pl. a köridő)
  • Mellékeltünk egy Checkpoint-szerkesztőt
  • Frissítettük a README.TXT-t (tessék elolvasni!)
  • Kalibráltunk egy jó nagyot az autó fizikáján (pl. nehezebb, kisebb kerekek, kevésbé csúszik, jobban kanyarodik, stb.)

Nyomás letölteni... :D

Yany, Uchimata
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#83 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 03. 01:25

Ha szabadna kérnem, az eredményeket ne itt osszátok meg... mert ez azért továbbra is a programozási topic azért, hogy egymásnak megmutassuk a fejlesztéseinket...
Ha kérhetném ettől azért ne térjünk el...
Köszönöm...  :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#84 Felhasználó inaktív   Netmaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.140
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 09. 03. 14:09

Megjegyzés: akinek esetleg feltűnő lenne az űr, a hiányzó (offtopic) hozzászólások ide kerültek.

További sikeres "mutogatást" mindenkinek. :)

#85 Felhasználó inaktív   HAMMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.485
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 03. 21:56

Idézet: Yany - Dátum: 2004. Aug. 26., Thursday - 1:00

Na csőváz!

TeHeR RallY v1.4

Elkészültünk pár újítással:
  • A program címe mostantól TeHeR RallY
  • Checkpoint (ellenőrző pontok) vizsgálata
  • Időmérés (lehet versenyezni 1mással!)
  • A program üzen néhányat, de azt mind puritán módon a consol ablakra (pl. a köridő)
  • Mellékeltünk egy Checkpoint-szerkesztőt
  • Frissítettük a README.TXT-t (tessék elolvasni!)
  • Kalibráltunk egy jó nagyot az autó fizikáján (pl. nehezebb, kisebb kerekek, kevésbé csúszik, jobban kanyarodik, stb.)
Nyomás letölteni... :D

Yany, Uchimata

Lehet, hogy mar dolgoztok rajta, de ha nem: 404 hiba

#86 Felhasználó inaktív   Netmaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.140
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 09. 04. 01:13

Idézet: HAMMER - Dátum: 2004. szept. 3., péntek - 22:56

Lehet, hogy mar dolgoztok rajta, de ha nem: 404 hiba

A proginak saját témája van itt, az új honlap pedig ez.

Szerkesztette: Netmaster 2004. 09. 04. 01:13 -kor


#87 Felhasználó inaktív   fdsoft 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 141
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 06. 00:29

Szevesztok!

Kellene nemi informacio hogy a progim kinel milyen fps-el fut. Egy autos jatekot irunk, es ez egy nagyon kezdetleges valtozata az engine-enk, auto meg nincs is..
itt van : ftp://fdsoft.ingyenw...hu/TestGame.exe

Szerkesztette: fdsoft 2004. 09. 06. 00:52 -kor


#88 Felhasználó inaktív   fiola 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 377
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 11. 10:47

Hali!

enis jatszogatok szabadidomben openglel, nagyon kezdetleges a dolog, majd egy 3ds agyus jatek lesz..

egyenlore csak kepek..

Kepek

udv
A világűr az némi anyag és a semmi keveréke..

#89 Felhasználó inaktív   fiola 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 377
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 11. 12:10

link szerkesztve:

kepek
A világűr az némi anyag és a semmi keveréke..

#90 Felhasználó inaktív   Harta 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 224
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 14. 07:52

A Számítástechnika 2004 szeptember 14.-i kiadásának 5. oldalán látható, hogy minek az alkotásában volt benne a kezem. Sajnos letölthető demó változat még nincsen, csak éles verzió, de már dolgozunk a butításon.
10 PRINT "I LOVE GOTO"
20 GOTO 10

#91 Felhasználó inaktív   beeci 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.476
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 15. 16:28

Én is megmutatom nektek mit alkottam: gameworks.qn.com -> Enter -> Beginnings. Mind a két progit ketten fejlesztettük Dini-vel (ő modellezés + felhők én a többi).

Szerkesztette: beeci 2004. 09. 15. 16:28 -kor


#92 Felhasználó inaktív   Delawer 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 16. 07:03

Idézet: fdsoft - Dátum: 2004. szept. 6., hétfő - 1:29

Szevesztok!

Kellene nemi informacio hogy a progim kinel milyen fps-el fut. Egy autos jatekot irunk, es ez egy nagyon kezdetleges valtozata az engine-enk, auto meg nincs is..
itt van : ftp://fdsoft.ingyenw...hu/TestGame.exe

Ne haragudj, de ezt meg sem tudom nézni, hiányzik a jelszó, sem üresen, sem mailcímmel nem engedett be, legalábbis engem nem.
Tudomásom szerint így kellene megadnod a címet:
ftp://felhasználónév:jelszó@ftp.hely.név
vagy külön megadod számunkra a jelszót :)

Szerkesztette: Delawer 2004. 09. 16. 07:04 -kor

-- Legyen egy jó napod! --

#93 Felhasználó inaktív   fdsoft 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 141
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 16. 13:55

Igen,bocs... Itt egy link LINK, ide irjatok be felhasznalonevnek hogy fdsoft.ingyenweb.hu es jelszonak pedig : 08354384, es tolsetek le a TestGame.exe-t..

D

Szerkesztette: fdsoft 2004. 09. 16. 13:55 -kor


#94 Felhasználó inaktív   beeci 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.476
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 16. 18:14

fdsoft: 212 fps es annal tobb

#95 Felhasználó inaktív   giotto 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.512
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 17. 13:13

hello!
irtam php-ben egy filebrowsert, hasznaljatok egeszseggel :)

<?php
/**************************************
irta: giotto<giotto KUKAC freemail PONT hu>
**************************************/
if(isset($_GET['path'])) $path=$_GET['path'];
 else $path = ".";

echo '$path= '.$path."<br>";

$path_up=explode("/",$path);
$path_number=count($path_up);

for($i=0;$i<$path_number-1;++$i){
  $mypath.=$path_up[$i];
  if($i<$path_number-2) $mypath.="/";
}

$handle=opendir($path);

while ($file=readdir($handle)){
  if($file!="index.php"){
    if($file==".." && $mypath!="")
      echo '<a href="?path='.$mypath.'">***** Egy szintet vissza *****</a><br>';
    if(is_dir("$path/$file") && $file!=".." && $file!=".")
      echo '<a href="?path='.$path.'/'.$file.'">'.$file.'</a><br>';
     elseif ($file != "." && $file!="..")
        echo "<td valign=center><a href='".$path."/".$file."'>".$file."</a><br>";
  }
}
closedir($handle);
?>

Szerkesztette: giotto 2005. 05. 27. 12:33 -kor

"A UNIX rendszerek száma tízre nőtt és még több várható".
(A UNIX Programozói kézikönyv második kiadásából, 1972. június.)

#96 Felhasználó inaktív   giotto 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.512
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 17. 14:01

bocsi, h nem kommenteztem le, de meg nem volt ra idom... :)
"A UNIX rendszerek száma tízre nőtt és még több várható".
(A UNIX Programozói kézikönyv második kiadásából, 1972. június.)

#97 Felhasználó inaktív   Delawer 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 17. 17:04

Szeretnék hozzászólni.
Figyelem az utóbbi időben belinkelt káprázatos programokat.
Bevallom én csak figyelem az ilyen jellegű programokat, mert eddig (ugye ki tudja mit hoz a jövő) nem csináltam ilyen jellegű programokat.

Szeretném azonban felhívni a fejlesztő kollégákat:
1. Ha rendelkeztek honlappal, akkor ott jelezzétek, hogy milyen hardver-szoftver követelményeket kell(ene) teljesítenünk az adott alkalmazás gördülékeny futtatásához.
2. Ha nincs honlapotok, akkor  ITT jelezzétek, hogy az adott programhoz nem árt, ha kék színű egeret, vagy világító keretű monitort kell használnom :D


Én például lesikálom az agyam, de pl. ezen a gépen, melyen jelenleg dolgozok (nem saját) soha nem fogok tudni valós DX9-es programokat (még DX8-ast sem) futtatni :( Sem a videókártya, sem a proci nem megfelelő ehhez.
A nagyobb gépen valószínűleg már nem köhögnék, de sajnos most nem férek hozzá.

Egyébként csak gratula  :up:

Szerkesztette: Delawer 2004. 09. 17. 17:05 -kor

-- Legyen egy jó napod! --

#98 Felhasználó inaktív   beeci 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.476
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 17. 18:12

Köszi Delawer :respect: , már is frissítettem a Gameworks honlapot. Egyébként megjegyzem, hogy az első honlap amit készítettem (Dininek is), sőt egy éjszaka alatt, úgyhogy sok minden maradt ki róla, de folyamatos frissítés alatt van. :respect:

Szerkesztette: beeci 2004. 09. 17. 18:18 -kor


#99 Felhasználó inaktív   Delawer 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 17. 18:48

Idézet: beeci - Dátum: 2004. szept. 17., péntek - 19:12

Köszi Delawer :respect: , már is frissítettem a Gameworks honlapot. Egyébként megjegyzem, hogy az első honlap amit készítettem (Dininek is), sőt egy éjszaka alatt, úgyhogy sok minden maradt ki róla, de folyamatos frissítés alatt van. :respect:

Szerintem nem csak engem köteleztél le! :)

Tudod, nagyon érdekelnek ezek a programocskák, és igyekszem is letölteni, megnézni, de nincs annál elkeserítőbb, amikor a letöltött program meg sem nyikkan.

...és azért ez az őszinteség sem elvetendő:

Idézet

note: please press "L" when Dream is loaded to get light (we forgot to correct)

-- Legyen egy jó napod! --

#100 Felhasználó inaktív   e-lias 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 15.635
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 20. 11:03

Sziasztok!
Én is bemutatnám pár progimat, bár nem nagy durranások :(

Az első egy régi raktárnyilvántartó progi. Elég kzdetleges. Sajnos ez egy régebbi verzió, és a riportgeneráló felület elég gány, az újabbat viszont nem találom. Raktár progi

A második, egy php szerkesztő. Ez sem csicsás, a macera cak az volt benne, hogy a sok függvényt felvigyem. Php szerkesztő

Screenshotokat sajnos nem csináltam. Ne húzzatok le nagyon jó? :)

Téma megosztása:


  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó