- A programot Yany és Uchimata készítette C++ képességek felmérésére
- A készítést egy OpenSceneGraph 0.9.6-2 nevű csodával "könnyítettük" meg. Véleményem szerint ez a grafikus könyvtár egy hatalmas trágya. Van szerencsém a Delphi-s GLScene-nel összehasonlítani, és az generációkkal értelmesebb.
- A fizikát az ODE 0.5-ös source release változattal valósítottuk meg. Ez egy űberfasza endzsin! Ahhoz, hogy a terepen ilyen szépen menjen a masina, az ODE contrib könyvtárából pár dolgot belepeccseltünk a fizikába.
- Az árnyékról amiket írtatok, ismertek számunkra. A több helyen árnyék azért fordul elő, mert a fény sugara (az autó irányában) és a talaj metszéspontjában mindenhol megjelenik (így többször is). Az átlátszó árnyék pedig egy szándékos butítás, mert a normál árnyék csak RadeOn kártyákon működött.
- Ezt a "labdapöckölő pörcsit" egy kollegám is intenzíven gyakorolja
- A következő játékmódon gondolkodtunk: elindul a játékos a csigán (homokos sarok) telepakolva, a lukban dömperként üríti terhét, majd egy teljes kört megy üresen, mire a stopper megáll. Aztán az időket meg lehet osztani egymásközt.
- A fenti játékmódból mostanában biztosan nem lesz semmi, mert ahhoz előbb ezt az undormány grafikus rendszert kell lecserélni.
- Az említett 'F' gomb (és még pár dolog) az OSG beépített funkciója, nem mi szaroztunk vele.
Szerkesztette: Uchimata 2004. 08. 16. 09:28 -kor