(1) A mezei userek által a boltban kapható Playstation 3 képességei, a _jelenlegi_ Cell-re épülő blade-ek képességei, vagy pedig a _jövőbeni_ enhanced cell-ekre épülő megoldások képességei?
(2) techdemonstráció vagy professzinális CG alkalmazás?
(Pl. a kiinduló hír a mental ray-ről egyértelműen mindkét opción belül az utóbbiak)
Idézet
http://www.youtube.c...h?v=eEg7q2lk3QM
(1) ha jól értem, akkor ezek _nem_ Playstation3-ak (ezt csak SFIJ miatt)
(2) azt lehet tudni, pontosan hogy nézett ki a fürt? (analógia: ugye pl. egy játéknál is a GPU rengeteg mindent számol, geometria, fények, anyagok, de azért a CPU is baromi sokat dolgozik!
Pl. egy bővítőkártáy Cell-boardnál is ez lehet a helyzet)
(3) azt honnan lehet tudni, hogy ez ray-tracing?
(4) Mivel ez csak techdemonstráció, így elég lehet az SP számítási pontosság. Gondoljuk meg, a játékoknál is ez van, attól még szépnek szépek.
De lásd fentebb a pov-ray linket: pedig csak nem is professzioális, mégis írják, hogy _kell_ a double precision!)
(5) Ha már tudjuk, hogy SP vagy DP a demo, akkor tudjuk, mivel kéne összehasonlítani: SP esetében mondjuk egy professzionális multiCPU + multi GPU grafikus workstationnel (illetve ezek clusterével), míg DP esetben render-node-ok clusterével. Ha tudnánk, hogy hány cell versus hány akármi más képes ugyanazt nyújtani, akkor lehetne képet kapni, hogy ez most nagy durranás-e vagy sem.
Szerkesztette: d n . r 2007. 08. 16. 11:40 -kor