HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#181 Felhasználó inaktív   Killer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 776
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 18. 10:31

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 18., szombat - 1:19

Azért mondták, mert hátha megijedsz, nem mész oda, nekik meg nem kell vele foglalkozni...különben is kivagy te, hogy zavarni merészeld magasságos köreiket...

Esetleg erre tudok még gondolni. :blink:

Hát ez nagyon csunya dolog lenne az egyszerü vevővel szemben, aki nem kis pénzecskét perkált le a kártyáért.
Létezik, hogy megtesznek ilyet egy vevővel? Ha igen megharagszok és nem megyek többet oda. :D

Szerkesztette: Killer 2004. 12. 18. 10:32 -kor


#182 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 18. 12:02

Idézet: Killer - Dátum: 2004. dec. 18., szombat - 10:31

Hát ez nagyon csunya dolog lenne az egyszerü vevővel szemben, aki nem kis pénzecskét perkált le a kártyáért.
Létezik, hogy megtesznek ilyet egy vevővel? Ha igen megharagszok és nem megyek többet oda. :D

Ez poén, vagy ennyire tájékozatlan vagy? :)

Hogyne létezne.

#183 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 13:57

Akkor következzék egy újabb kis történet a hazai szolgáltatás (pontosabban NEM szolgáltatás berkeiből):

A történet ott kezdődik, hogy a rokonok ismervén számítógépes beállítottságomat (első számú elkövetett hiba) megbíztak azzal, hogy vegyek nekik egy jóóóó kis sulinetes nyomtatót - amolyan olcsó is, jó is kategóriába tartozót. Az RTL Klub szája íze szerint fényképeket szépen nyomtatós, pénzt visszaigénylős, tehát minden szempontból jól járós, nyomtatóhoz nem értős, de mégis látványos elemeket produkálós, tehát vele felvágós és közben a nyomtatóhoz nem értős. Szerintük.

A sulinetes nyomtatókat nagy nehezen összebogarászva hozzábiggyesztettem még a listához egy-két sulineten kívüli nyomtatót is, így került a listára a Canon PIXMA IP4000-es nyomtatója is. Némi hathatós rábeszélés révén a rokonok nagy nehezen a Canon mellett tették le a voksot. Az egyszerűség kedvéért a nyomtatót a Metro-ban akartam megvenni. Mivel egy nyomtatót nem nagyon lehet rosszul összerakni (T*S*O gazdaságos számítógépekkel ellentétben), ezért az általánosan bevett gyakorlat alapján jó döntésnek tűnt, hogy a Metro-ban vegyem meg a nyomtatót (ráadásul az otthoni saját nyomtatómat is a Metro-ban vettem)

Szombati nap, nyomtató megvesz, másnap kipróbál. Dobozból hiányzik a telepítő cd. Metro vevőszolgálat telefonon felhív, ott ígéret, hogy másnap felhívnak. Másnap nem hívtak, legalábbis 14 óriáig. Melóból ki, autóba be, Metroba el, vevőszolgálat elmondása szerint, ők nem azt mondták, hogy másnap hívnak, hanem hogy maaaaaajd hívnak, ha megvan a cd. (Hát, én nem erre emlékeztem)
Kérdésünkre válaszolva annyit mondanak, hogy majd megkérik a beszállítót, hogy küldjék el a driver cd-t. Közben le is teremtettek, hogy miért nem néztük meg a pénztár után, hogy megvan-e minden. Hát, öööö és ha a tintapatron van beszáradva, akkor miért nem nyomtattunk rögtön a pénztárnál? Pfff, röhej. Erre kértük őket, hogy szedjék ki egy másik nyomtató dobozából a drivert, aztán majd ők megkérik és belerakják. Erre ők azt mondták, hogy nem lehet. Belegondolva persze a miértre elég könnyű választ találni, ez úgy általában a magyarországi szemléletre jellemző is:

Te, mint Vevő, vedd meg a termékét, fizesd ki, húzz el onnét. Ha valami problémád van, ne merj vissza menni, hiszen csak addig voltál Vevő, amíg ki nem fizetted a nyomtatót. Utána már csak egy szerencsétlen balek, aki fut a pénze után.

Kérdésünkre válaszolva elárulták, hogy a beszállító teljesen véletlenül a CHS. Akinek ez a név esetleg nem mond semmit, az olvassa el 1-2 oldallal feljebb a Vipower mobil rackes esetemet, így talán már érthető lesz, hogy miért kezdtem el gyanakodni. Ilyen előzmények után már láttam, hogy ebből a cd-ből az idei évben nem lesz semmi, sőt a Smartkábel példáján olulva: A CHS SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN NEM FOGJA ELINTÉZNI A GARANCIÁLIS PROBLÉMÁMAT!  :mad:

Ezek után írtam egy emailt a Canon Hungária Kft-nek (Canon hivatalos márkaképviselet), másnap kaptam egy választ, hogy számla és garipapír fax ellenében elküldik a drivert. Másnap fax és telefon.
A cd-t harmadnap már a kezemben tartottam, a nyomtatót beüzemeltem, a problémát megoldottam.

A konklúzió: a kereskedők addig tekintenek vevőnek, AMÍG ki nem fizettem a terméket. Ilyen hozzáállással nem tudom hogyan lehet...
Még utolsó gondolat az előbbiekkel kapcsolatban: mielőtt még valaki hitelrontással vállalna a CHS-sel szemben, erre azt tudom válaszolni: a Smartkábelemet TÖBB, MINT FÉL ÉV ALATT SEM VOLTAK KÉPESEK KICSERÉLNI, a nyomtató driver problámámat pedig az én megoldásomat tekintve megoldhatták volna 3 NAP ALATT.

Ezúton is külön köszönet a Canon Hungária Kft-nek a rugalmas hozzáállásért és a gyors segítségért. (ez itt a reklám helye)  :dance:

A CHS-nek pedig a hozzáállásáért:  :fuck:

Szerkesztette: kukola2 2004. 12. 19. 14:00 -kor


#184 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 14:29

Igen, általános tapasztalat, hogy ha bármilyen márka vezérképviselete meg tud valamit oldani, azt meg is oldja. Persze tiszteletlenség a kivételnek...

#185 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 15:34

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. dec. 19., vasárnap - 15:29

Igen, általános tapasztalat, hogy ha bármilyen márka vezérképviselete meg tud valamit oldani, azt meg is oldja. Persze tiszteletlenség a kivételnek...

A kulcsszó nemcsak az, hogy megoldja vagy nem - hanem az is, hogy mennyi idő alatt. Tehát a kulcsszó igazából a rugalmasság. :lollypop:

#186 Felhasználó inaktív   Shia-ko 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.874
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 15:37

Meg a szándék. Neki érdeke, hogy jó véleménnyel legyél a termékről, cégről, a nagykernek csak az eladás fontos.  :reklamacio:
Üdvözlettel:
Gabi

#187 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 15:56

Idézet: Shia-ko - Dátum: 2004. dec. 19., vasárnap - 16:37

Meg a szándék. Neki érdeke, hogy jó véleménnyel legyél a termékről, cégről, a nagykernek csak az eladás fontos.  :reklamacio:

De ha nem vagyok jó véleménnyel a nagykerről nem fogok tőle vásárolni. Tehát, ha én egy kisker vagyok és a garis ügyintézés akadozik, nagy árukészletem van folyamatosan javítás alatt (sok reklamáció) - emiatt a vevők elégedetlenek tehát nekem nem éri meg olyan nagykertől rendelni, ahol ráfizetek. Vagy nincs összefüggés az eladás és a jó vélemény között?!  :confused:

#188 Felhasználó inaktív   Shia-ko 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.874
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 16:14

Mennyit foglalkoznak vele jelenleg a boltok? Nagy %ban semmit. Van elég marha, aki azt sem tudja, hogy milyen jogai vannak,ha meg nem tetszik az eljárás, jön másik. Főleg 1-2 országos hálózat van ezen a véleményen. Akkor a nagyker mit eröltesse magát? Ráadásul őket nem köti olyan szorosan a törvény, és a kisker viszi el a balhét.  :omg:  :confused:  :reklamacio:
Üdvözlettel:
Gabi

#189 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 19. 21:51

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 19., vasárnap - 14:57

Akkor következzék egy újabb kis történet a hazai szolgáltatás (pontosabban NEM szolgáltatás berkeiből):

Szerintem ehhez (és a mobil rack kábelednél sem) a CHS-nek semmi köze. Itt is, ott is a kisker nem tudta elintézni a dolgot, persze, hogy a nagykerre fogja. Ezen az elven a CHS is nyugodtan mondhatná, hogy a Canon gyár nem tette bele, majd szólank nekik és küldik bla-bla...
De ügyesen megoldottad a problémát.

#190 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 00:15

Idézet: pgyafi - Dátum: 2004. dec. 19., vasárnap - 22:51

Szerintem ehhez (és a mobil rack kábelednél sem) a CHS-nek semmi köze. Itt is, ott is a kisker nem tudta elintézni a dolgot, persze, hogy a nagykerre fogja. Ezen az elven a CHS is nyugodtan mondhatná, hogy a Canon gyár nem tette bele, majd szólank nekik és küldik bla-bla...
De ügyesen megoldottad a problémát.

A kisker azt mondja, hogy a nagykernél van a Smartkábelem - a nagyker különböző meséket talál ki, hogy miért nem küldték a kábelem...ööö, akkor most kire is kellene fognom?  :think:

Szerkesztette: kukola2 2004. 12. 20. 00:17 -kor


#191 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2004. 12. 20. 00:27

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 20., hétfő - 0:15

A kisker azt mondja, hogy a nagykernél van a Smartkábelem - a nagyker különböző meséket talál ki, hogy miért nem küldték a kábelem...ööö, akkor most kire is kellene fognom?  :think:

Az a baj, hogy ezzel a dumámat ilyen esetben magamat szopatnám, mivel CHSről simán el lehet képzelni a dolgot. Szóval kisker oldja meg, vegyen újat, dolgozzon rendesebb beszállítóval, estébé....
Make love not Wor.

#192 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 08:37

A CHS egy tetves ganajfészek, legendásan sz*r hire van. De a Metro ezzel a "majdhivnakdologgal" is rohadjon el. Beadtam anno a kalászi metro informatikai sz*rára a jelentkezésemet, mert már nagyon kellett a meló, közel is volt. Épült a metro, épülgetett, majd egyszercsak jött a telefon: gratulálunk, önre esett a választásunk, kollégánk hivni fogja a jövő  hónapban hogy mikor jöjjön be személyesen. Mondom is otthon, végre valami. Eltelik 1 hó, majd mégegy, közben alkalmi munka hegyek, nem hivnak. Abajgatnak hogy hivjam fel őket, persze számot nem hagytak hogy munkaügyben kit merre keressek, mondom majd. Erre felhivja őket az öregem, hogy mi a répa van már, a válasz: biztos félreértettem, ők különben sem hivnak be senkit, az állások már betöltve, kapjam be. Tök jó.

#193 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 14:01

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 20., hétfő - 1:15

A kisker azt mondja, hogy a nagykernél van a Smartkábelem - a nagyker különböző meséket talál ki, hogy miért nem küldték a kábelem...ööö, akkor most kire is kellene fognom?  :think:

De mi közöd neked a nagykerhez? Miért kellene érdekeljen, hogy hol, ki bénázik és miért?
Te a kiskertől vetted as kábelt; ezt a kiskernek kellett volan megoldani. Pl. máshol vesz egy kábelt, hogy a vevő -főleg ha jó ismerős- elégedett legyen (pl. alphasonic negyed áron árulta a kábeleket). Ha ez nem fér bele a anyagi keretükbe, akkor ne áruljon számtech cuccot!

#194 Felhasználó inaktív   SumQuiSum 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 330
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 15:32

Sziasztok!

Egy kedves ismerősöm vett az akvában egy abit TV-7es alaplapot, ami mint utóbb kiedrült, szar. Fagy mindennel, totál instabil, stb... Ezt az állapotot fél év(! :o )  unta meg, így most került vissza garanciában az alaplap, de azzal a géppel együtt, amibe rakva van. A pultnál bekapcskor egyből látták, hogy igen, az alaplap a szar, de be kell hogy vizsgálják. Na most majd két hete vizsgálják be, közben elkezdtek sunyiskodni, hogy próbálgatták mindenféle hardverrel, meg hogy biztos vírusos volt, azért nem ment, meg próbálták nem rendeltetésszerű használatra kenni, emellé ígértek folyamatosan visszahívást, de baszták visszahívni az illetőt. Először hétfőre ígérték, aztán péntekre, aztán megint hétfőre, ma meg holnapra. Most eljutott addig a dolog, hogy már ott az új cserealaplap, de még mindig vizsgálják, hogy hátha. Mondtuk, hogy XP telepítéskor már kifagy. Megpróbáltak rá ezidő alatt 2x Xpt rakni, egyik alkalommal se sikerült, de most megpróbálják mégegyszer.
És a csúcs az, hogy ezek után rá akarnak varrni az illetőre bevizsgálási díjakat, meg beszerelést, merthogy nem ők rakták össze a konfigot és hogy az alaplap manualja is kell, mert anélkül nem veszi vissza tőlük a nagyker.
Hogy néz ki egy ilyen gariintézés? Ha minden vizsgálatnál kiderül, hogy az általuk eladott termék önmagában a szar, akkor rárakhatnak ilyen díjakat? Főleg a bevizsgálás érdekel, mert mondtuk már nekik, hogy be nem merészeljék rakni azt az alaplapot.

SQS

Szerkesztette: SumQuiSum 2004. 12. 20. 15:50 -kor

Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet, és attól szar, hogy meg is történik.

#195 Felhasználó inaktív   paat 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 62
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 16:49

Sziasztok!
Volna egy kis problémám:
2004. 12hó 16-án vásároltam egy Asus A7V880 típusú alaplapot és egy ATi Radeon 9800Se típusú videókártyát, az üzletben összerakták a gépet. Hazamentem föltelepítettem az Xp-t minden driverrel és miután fölraktam a vga drivert és újraindítottam a gépet kifagyott az asztal mielőtt betöltötte volna. Sebaj gondoltam, letöltöttem egy másik drivert újraraktam az xp-t és ugyanaz (néha azért elindult és olyankor mentek a játékok is rendesen, de ez ritka volt). Másnap visszavittem az egész gépet ott újra rakták az xp-t és ott is ugyanez volt, viszont ha 100-as fsb-t használt a gép akkor nem voltak ilyen gondok, erre azt mondták, hogy rossz a proci, Hazajöttem kicseréltem a procit, de a probléma továbbra is megmaradt. Kicseréltem a videókártyát egy Gf4-re és megszűntek a problémák, de az Ati Radeon is rendesen működik egy másik lapban. Beszéltem az eladóval és azt mondta, hogy őt ez nem érdekli, ez nem az ő dolga, hogy a két cucc nem szereti egymást és, hogy oldjam meg magamnak úgy ahogy akarom. Ja és még azt is mondta, hogy miért nem Intelt vettem azzal sosincs probléma és a 2.8-as celeron simán veri 3200-as Athlon Xp-t
Az lenne a kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Asus A7V880, Amd Xp 2800+ Barton, Glacialtech Silentbreeze III, 512Mb ram DDR400, Ati Radeon 9800Se, Samsung SP1203N,
Maxtor 6E030L0 Hdd, LG GSA-4160B, Sony DVD-Rom, IMBP 420W táp, Codegen 6093 ház

#196 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 17:04

Idézet: paat - Dátum: 2004. dec. 20., hétfő - 16:49

..Ja és még azt is mondta, hogy miért nem Intelt vettem azzal sosincs probléma és a 2.8-as celeron simán veri 3200-as Athlon Xp-t
Az lenne a kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni?

A pofájába röhögni egy hangos "vérláma" rikkantás kíséretében. :D

Komolyra fordítva a szót: mivel náluk vetted a lapot és a videokártyát is, és ez a kettő nem szereti egymást, akkor szerintem cserélniük kellene valamelyiket. Hiszen az ő dolguk lenne, hogy tudjanak az "inkompatibiltásról".

#197 Felhasználó inaktív   paat 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 62
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 17:11

Idézet: Etele - Dátum: 2004. dec. 20., hétfő - 18:04

A pofájába röhögni egy hangos "vérláma" rikkantás kíséretében. :D

Komolyra fordítva a szót: mivel náluk vetted a lapot és a videokártyát is, és ez a kettő nem szereti egymást, akkor szerintem cserélniük kellene valamelyiket. Hiszen az ő dolguk lenne, hogy tudjanak az "inkompatibiltásról".

Ezt én is mondtam és az volt a válasz, hogy minek választottam ezt a lapot meg, hogy nem neki kell tudni, hanem nekem
Asus A7V880, Amd Xp 2800+ Barton, Glacialtech Silentbreeze III, 512Mb ram DDR400, Ati Radeon 9800Se, Samsung SP1203N,
Maxtor 6E030L0 Hdd, LG GSA-4160B, Sony DVD-Rom, IMBP 420W táp, Codegen 6093 ház

#198 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 17:31

Idézet: paat - Dátum: 2004. dec. 20., hétfő - 17:11

Ezt én is mondtam és az volt a válasz, hogy minek választottam ezt a lapot meg, hogy nem neki kell tudni, hanem nekem

Nana, ő a "szakember", ő adta el a lapot+videokártyát együtt, ergo ő a hunyó.

Hihetetlen mi megy a hazai kiserekben! :(

Egy nevet kérhetnék? Csak azért, hoyg oda még véletlenül se menjek...

#199 Felhasználó inaktív   paat 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 62
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 20. 21:07

Idézet: Etele - Dátum: 2004. dec. 20., hétfő - 18:31

Egy nevet kérhetnék? Csak azért, hoyg oda még véletlenül se menjek...

Persze!
Szabolcs Szatmár Bereg Megye, Nagykálló, Computer Stúdió
Asus A7V880, Amd Xp 2800+ Barton, Glacialtech Silentbreeze III, 512Mb ram DDR400, Ati Radeon 9800Se, Samsung SP1203N,
Maxtor 6E030L0 Hdd, LG GSA-4160B, Sony DVD-Rom, IMBP 420W táp, Codegen 6093 ház

#200 Felhasználó inaktív   didyman 

  • Tápszag-értő
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 24.355
  • Csatlakozott: 2003. okt. 22.

Elküldve: 2004. 12. 20. 21:30

Paat: A BIOS-ban nézz utána pár dolognak!
Video BIOS/ROM, RAM shadow és cache funkció tiltva, System BIOS cache/shadow tiltva. AGP fast writes tiltva (ez a leglényegesebb). AGP driving control auto, vagy US legyen (ha lehet hexa értéket a driving strength-re, akkor az EF legyen-de ehhez az opcióhoz utoljára nyúlj). Sideband address tiltva (ezt aztán engedélyezd, ha nem problémás). Szvsz ez nem inkompatibilitás lesz...Tedd fel a kérdést, ha ezek nem segítenek a VGA-k között.
Proci kizárható (ekkora hülyeséget, jól állna a fejében a pénztárgép, hát ha egy winfos felmegy rá, hogy a rákban lehetne xar :( ).
Véletlenül nem próbáltál omegadrivert rakni a 9800SE-re 9800np/pro beállításban?
Privát helyett email van.
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)

Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó