
1., alkatrészcsere esetén az adott alkatrészre újraindul a garancia, a főalkatrész fogalma megszűnt
2., ha a hazavitt termék gyárilag hibás, és 72 órán belül visszaviszed, azonnal cseréni kell, de ez már nem vonatkozik a jó, csak nem tetsző termékekre
3., minden, még a használt termékekre is van szavatosság, ami a vásárlástól indul, és garancia esetén párhuzamosan fut vele, ezalatt vita esetén a kiskernek, ezután, de garanciális időn belül továbbra is a kereskedőnek kell független céggel bevizsgáltatni a hiba okát, és neki is kell fizetnie, egyébként a vásárlónak
4., 15 napos határidő, mint törekvés maradt meg, de 3 napon belül meg kell modják, hogy mi a hiba, hogyan, mikorra javítják, és ésszerű tűréssel, kell kezelni, de 1 hónap után már nyugodtan panaszt tehetsz, bünti lesz
5., nem javíthatóság esetén, ha cserélik ugyanolyanra, az jó, ha nem ,akkor vissza kell adniuk a számlán szereplő összeget, vagy bármi egyéb, amibe belemész, tehát értékbeszámítással más termék, stb.
6., vita esetén be kell írni a vásárlók könyvébe, ki kell tölteni egy jegyzőkönyvet, amiknek megvannak a tartalmi előírásai, ezt a kereskedőnek kell tudnia, de FVFtől letölthető formanyomtatvány, ha valami hiányzik, az a kereskedő hibája. Ezekkel kell FVFhez menni, és intézkedik. Ha tesznek rá, lehet menni bíróságra, gyorsított eljárást kell kérni, max 1 hónap, de FVF szakvéleményét fogják támogatni, és az illetéket is visszafizettetik a céggel neked. Ha kérsz/kérnek szakvéleményt, az a döntő, ha nem értesz vele egyet, intézhetsz másik függetlent, ha ellentétes a vélemény, és mindkettő független volt, akkor szintén lehet kérni egy harmadikat, érdemes FVF-et, és az dönt.
Lehet valamit kifelejtettem, de az úgyis kiderül.
