HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#261 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 26. 22:36

Az alabbi vonatkozik rad:

- Ha a meghibásodás (biztosítékcserét kivéve) a vásárlás napjától számított 3 napon belül következett be, akkor a kereskedő a terméket köteles kicserélni (a 3 nap alatt 3 munkanapot kell érteni, vagyis amikor az üzlet nyitva tartott
- Ha a meghibásodás később következik be, akkor a jótállási jegyben megadott címlista alapján ahhoz a szervizhez kell fordulni, amely a lakhelyünkhöz a legközelebb van. A jogszabály szerint a helyszínen (az üzemeltetés helyén) kell megjavítani a rögzített bekötésű, 10 kg-nál súlyosabb, vagy a helyi közúti közlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termékeket. A javítószolgálatnak kötelessége helyszíni javítás esetén időpontot egyeztetni és azt az elfogadott időpontban teljesíteni. Ha a hiba a helyszínen nem javítható, akkor a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról szintén a jótállásra kötelezett gondoskodik. Az indokolt utazási és szállítási (visszaszállítási) költségeket a jótállásra kötelezett tartozik megtéríteni. A termék kijavítását a kereskedőtől is lehet kérni.

- A szerviz a javítást 15 naptári napon belül, kölcsönkészülék biztosítása esetén pedig 30 napon belül köteles elvégezni. A 15, illetve a 30 nap naptári napban értendő.

- Ha a hiba nem javítható, vagy azt a szerviz az előírt határidőn belül nem végzi el, a vásárló kérésére a szerviz köteles a csereutalványt kiadni.

Amennyiben a termék meghibásodása miatt a vásárlónak megszűnt az áru megtartásához fűződő érdeke, elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a vevő a hibás terméket visszaadja a kereskedőnek és visszakapja a vételárat. Érdekmúlás állapítható meg például, ha a termék nem javítható és cserére nincs lehetőség, vagy a javítás folytán az áru értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan áruhoz képest csökkent.


Es meg valami, amikor mennek erte, akkor nem jelolhetnek meg egesz napot, csak vagy delelottot, vagy delutant ;)
ui: amugy ird mar be, h milyen monitor ez, egyre jobban kivancsi vagyok, mi lehet az, amit csak Miss Trallek -ha jol tippelek- javithatnak...
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#262 Felhasználó inaktív   Joci 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 26. 22:50

Idézet: asdf - Dátum: 2005. máj. 26., csütörtök - 23:36

Es meg valami, amikor mennek erte, akkor nem jelolhetnek meg egesz napot, csak vagy delelottot, vagy delutant ;)
ui: amugy ird mar be, h milyen monitor ez, egyre jobban kivancsi vagyok, mi lehet az, amit csak Miss Trallek -ha jol tippelek- javithatnak...

Kösz az idézetet, ez még hasznos lehet :)

Jól tippeltél, ott vettem a monitort. Amúgy egy Daewoo 19"-os monitorrol van szó.

Na kiváncsi leszek, hétfőn felhívom "Miss"-éket :D, hogy hajlandóak e eljuttatni a monitort a szervízbe. Ezekszerint kötelességük, vagy a szervíznek kell megoldania. Ez bíztató.

Egyébként ezt honnan/miből idézted?

Szerkesztette: Joci 2005. 05. 26. 22:57 -kor


#263 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 08:01

Idézet: Joci - Dátum: 2005. máj. 26., csütörtök - 23:50

Kösz az idézetet, ez még hasznos lehet :)

Jól tippeltél, ott vettem a monitort. Amúgy egy Daewoo 19"-os monitorrol van szó.

Na kiváncsi leszek, hétfőn felhívom "Miss"-éket :D, hogy hajlandóak e eljuttatni a monitort a szervízbe. Ezekszerint kötelességük, vagy a szervíznek kell megoldania. Ez bíztató.

Egyébként ezt honnan/miből idézted?

Sosem adtam el meg daewoo monitort. Tenyleg egyetlen budapesti szerviz szerepel a garjegyen?

Idezet az fvf (regi!!!) honlapjarol: http://www.fvf.hu/fvf.php3?page=mute9 /ezuton amugy egy gratula nekik, hogy megy a www.fvf.hu ws a www.fvf.gov.hu is egyszerre/.
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#264 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2005. 05. 27. 08:13

Idézet: asdf - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 8:01

Sosem adtam el meg daewoo monitort. Tenyleg egyetlen budapesti szerviz szerepel a garjegyen?

De már ők sem vállalják, TV ügyvédjében vagy miben mintha pont erről lett volna szó...
Make love not Wor.

#265 Felhasználó inaktív   Shia-ko 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.874
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 08:15

Idézet: asdf - Dátum: 2005. máj. 26., csütörtök - 23:36

Az alabbi vonatkozik rad:

...


Ez kissé régi jogszabály volt. :confused:

Itt megtalálod a legfrissebb jogszabályokat, és minden kérdésedre kapsz választ is.
Üdvözlettel:
Gabi

#266 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 09:16

Idézet: Shia-ko - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 9:15

Ez kissé régi jogszabály volt. :confused:

Tudom hogy a regit irtam be, de konyorgom, ha egyszer 2002-ben vette a monitorjat, akkor ra meg az vonatkozik! (a 15 meg a 30 nap, mig aki most vasarol, arra mar nem)
/gy.k. szandekosan a regit szurtam be, hisz' neki erre van szuksege/.

Szerkesztette: asdf 2005. 05. 27. 09:16 -kor

Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#267 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 09:29

Idézet: Jahno - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 9:13

De már ők sem vállalják, TV ügyvédjében vagy miben mintha pont erről lett volna szó...

Ha az ugyfel vs. mistral vs. c szerviz esetre gondolsz, akkor ott mas volt a problema...
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#268 Felhasználó inaktív   Shia-ko 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.874
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 10:04

Idézet: asdf - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 10:16

Tudom hogy a regit irtam be, de konyorgom, ha egyszer 2002-ben vette a monitorjat, akkor ra meg az vonatkozik! (a 15 meg a 30 nap, mig aki most vasarol, arra mar nem)
/gy.k. szandekosan a regit szurtam be, hisz' neki erre van szuksege/.

Bocs, én azt már nem néztem. :confused:
Jogos. :respect:
Üdvözlettel:
Gabi

#269 Felhasználó inaktív   Mistral 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 120
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 13:43

Hello:

1., A daewoo monitorokkal kapcsolatban.

Cégünk elkövette azt a hibát, hogy 2002 -ben felvette a portfóliójába a Daewoo monitorokat, bízva magyarország (egyik) legnagyobb disztribútorában (CHS). A dolog egészen addig működött is, ameddig a nagynevű disztribútor a terméket forgalmazta. Azonban a Daewoo biznisz befellegzett, és a garancia is egy kissé leronygyolódott.

2., Jelenleg a CHS KFt. a Daewoo monitorok javításával a C-szerviz Kft. -t hatalmazta fel, aki -alkatrészek, profisszionalizmus hiányában, viszont a CHS -re jellemző maximális pökhendiség birtokában -  minden vevőnket hónapokig várakoztat, akik emiatt meglehetősen ingerültek. Mivel sok vevőnk egyenesen a C szervizbe viszi a monitort, mi nem is tudunk a kálváriájukról.

3., Mindenesetre a termék 2002 -es értékesítésű, tehát még azokkal a feltételekkel volt értékesítve amit a 117/1991 diktált: a vásárlónak a terméket a szervizbe kell vinni, vagy velük kell lerendezni a helyszinre valo kiszállást, ki és beszállítást. 

4., Elsősorban tehát a vásárlónak a C szerviz Kft. -nél kell a hibás monitor javíttatását elvégezni, de másodsorban, a C-szerviz javítási kísérlete után, ha a vevő úgy gondolja, cégünk a saját költségére elvégezteti a javítást (korrigálva a c szervizt) Ehhez azonban kell a monitor, amit a TV ügyvédje esetben a C szerviz nem tudott visszaadni... lehet hogy elveszett náluk... :(

#270 Felhasználó inaktív   Joci 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 13:47

Idézet: Mistral - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 14:43

Hello:

1., A daewoo monitorokkal kapcsolatban.

Cégünk elkövette azt a hibát, hogy 2002 -ben felvette a portfóliójába a Daewoo monitorokat, bízva magyarország (egyik) legnagyobb disztribútorában (CHS). A dolog egészen addig működött is, ameddig a nagynevű disztribútor a terméket forgalmazta. Azonban a Daewoo biznisz befellegzett, és a garancia is egy kissé leronygyolódott.

2., Jelenleg a CHS KFt. a Daewoo monitorok javításával a C-szerviz Kft. -t hatalmazta fel, aki -alkatrészek, profisszionalizmus hiányában, viszont a CHS -re jellemző maximális pökhendiség birtokában -  minden vevőnket hónapokig várakoztat, akik emiatt meglehetősen ingerültek. Mivel sok vevőnk egyenesen a C szervizbe viszi a monitort, mi nem is tudunk a kálváriájukról.

3., Mindenesetre a termék 2002 -es értékesítésű, tehát még azokkal a feltételekkel volt értékesítve amit a 117/1991 diktált: a vásárlónak a terméket a szervizbe kell vinni, vagy velük kell lerendezni a helyszinre valo kiszállást, ki és beszállítást. 

4., Elsősorban tehát a vásárlónak a C szerviz Kft. -nél kell a hibás monitor javíttatását elvégezni, de másodsorban, a C-szerviz javítási kísérlete után, ha a vevő úgy gondolja, cégünk a saját költségére elvégezteti a javítást (korrigálva a c szervizt) Ehhez azonban kell a monitor, amit a TV ügyvédje esetben a C szerviz nem tudott visszaadni... lehet hogy elveszett náluk... :(



Mistral: ha beviszem a pécsi üzletetkbe a monitort, számíthatok rá, hogy elviszik a szervízbe? Ezt senki sem gondolhatja komolyan, hogy én jutassam el, saját költségemre. Amúgy ezekszerint (a régi jogszabály szerint) a szervíznek még az is kötelessége lenne, hogy házhoz kijöjjön a monitorért, mivel 10kg-nál nehezebb. Persze ezt nyílván nem várom el, de azt IGEN, hogy a boltban, AHOL vettem, ők legalább eljuttassák a szervízbe.

Szóval mire számítsak?
Nagyon remélem, hogy nem kell jogi útra terelnem a dolgokat!

Tudsz esetleg segíteni ezügyben? Esetleg lebeszélni a pécsi kollégákkal, hogy foglalkozzanak már az üggyel. Javítassák meg itt a városban, vagy valami. Azért vagyok szonorú, mert ugyanezt már egyszer eljátszotta ez a pécsi üzlet, ugyancsak egy CHS-sel jótállással rendelkező alkatrésznél. De az könnyen postázható volt, ezért nem foglalkoztam a dologgal, elküldtem SAJÁT költségemre a CHS-nek, majd ők vissza. Ezt egy monitorral érthetően nem tudom megtenni!

Tehát kérlek, ha tudsz valahogy segíteni, tedd meg!

Szerkesztette: Joci 2005. 05. 27. 13:57 -kor


#271 Felhasználó inaktív   Mistral 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 120
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 14:04

1., a pecsen vett monitort is a c szerviz intézi. Elozetesen fel kellene oket hivni telefonon.

#272 Felhasználó inaktív   Shia-ko 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.874
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 14:04

Idézet: Joci - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 14:47

Amúgy ezekszerint (a régi jogszabály szerint) a szervíznek még az is kötelessége lenne, hogy házhoz kijöjjön a monitorért, mivel 10kg-nál nehezebb.

Most is.
Üdvözlettel:
Gabi

#273 Felhasználó inaktív   Joci 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 14:15

Idézet: Mistral - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 15:04

1., a pecsen vett monitort is a c szerviz intézi. Elozetesen fel kellene oket hivni telefonon.

Tudsz adni esetleg elérhetőséget? Van nekik pécsett is szervízük? Az lenne a legjobb.

#274 Felhasználó inaktív   Mistral 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 120
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 14:41

rajta van a garjegyen amit a monitorhoz adtak

#275 Felhasználó inaktív   Joci 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 15:12

Idézet: Mistral - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 15:41

rajta van a garjegyen amit a monitorhoz adtak

Köszi, valóban :)

#276 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 27. 22:13

Idézet: Mistral - Dátum: 2005. máj. 27., péntek - 14:43

4., Elsősorban tehát a vásárlónak a C szerviz Kft. -nél kell a hibás monitor javíttatását elvégezni, de másodsorban, a C-szerviz javítási kísérlete után, ha a vevő úgy gondolja, cégünk a saját költségére elvégezteti a javítást (korrigálva a c szervizt) Ehhez azonban kell a monitor, amit a TV ügyvédje esetben a C szerviz nem tudott visszaadni... lehet hogy elveszett náluk... :(

Hmm, ennek ismereteben mar kicsit mas a leanyzo fekvese. Bar direkte elolvastam, a tv ugyvedjenel tok mast irnak:

"A helyes eljárás véleményünk szerint a következő lett volna: a vásárló a hibás monitort visszajuttatja a felhatalmazott szakszervizbe, a szakszerviz ésszerű időn belül megjavítja, vagy megállapítja annak javíthatatlanságát, erről kiállít egy szakvéleményt, a javíthatatlan monitort a vásárlónak visszaszolgáltatja, a monitort a kiadott szakvéleményben foglaltak szerint cégünk kicseréli illetve a hibás monitor ellenében, annak egyidejű visszaszolgáltatása mellett (!!) a vételárat visszafizeti."

Ez mar akkor is fura volt nekem, hogy ha van egyszer egy csereigazolas, akkor minek a rossz monitor a MCW-nek? Igy ezek utan mondjuk arra tippelek, hogy ha a panaszos levasarolna naluk egy uj monitorra, akkor a garis ugyintezes sebessegehez hasonlo sebesseggel kapnak vissza a penzuket a chs-tol :)

Viszont amit plane nem ertek, hogy mijazhogy a c szerviz a doglott moncsi helyett egy masik markajut akart a delikvensre sozni? Ezt igy jogilag leirva azert megneznem :) Milyen alapon lepnek a bolt helyebe? /gondolom amugy a sampo es a yakumo vilagmarkat kinaltak a nonek cserebe chs-ek.../ Fura ez az egesz, na :)
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#277 Felhasználó inaktív   Mistral 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 120
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 28. 01:32

Az ilyesféle eljárások lényege:

1., A vevőnek (aki mellesleg a mi vevőnk) a szerviz elhúzza a javítás idejét, majd az ebbe belefáradt vevőnek megpróbálja elkenni a száját, mondjuk egy használt yakumo -val. Ha a vevő ebbe nem megy bele (mondjuk a fele) annak kiállít egy "cserére jogosító igazolást" miszerint az értékesítő majd visszaadja a pénzt. (jelen esetben a populista juszt ügyben 70K HUF -ot).

2., Miután a vevő jóesetben visszakapta tőlünk a vételárat, A C szerviz nekünk adja azt a szemétbőlbányászott  yakumot, amit a vevő nem vitt el. Ezt mi jo esetben eladhatjuk használtként cca 8K HUF -ért, tehát az ügyön buktunk 62 ezret..

Ennél az is jobb, ha mi a monitor értékénél többért MI megjavít(tat)juk (mondjuk 20K HUF -ért) mert akkor nem kell visszaadni a vételárat és csak 20K a veszteség.

Arról nem beszélünk, hogy egy ilyen monitoron anno kerestünk 8-10K -t... Mi már nem veszünk semmit a CHS -től (se) itthon.... lehet hogy ők a legnagyobbak, de Európai szinten pont egy kis egérpukkanat, gőgös (nem tulajdonos), ezer euró alatt  alkalmazott vezetőkkel, bláblá :(

#278 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 28. 03:59

Idézet: didyman - Dátum: 2005. máj. 26., csütörtök - 7:26

Véletlenül nem Ultra Power tápot kaptál? Mert akkor tedd össze a kezed :) . A Vargané forgalmazza őket (és vállal szervízt), de ez ne zavarjon. Ezek jó tápok!

Azé nem minden Ultra Power ultra power ...
Ciciman is on borda

#279 Felhasználó inaktív   didyman 

  • Tápszag-értő
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 24.355
  • Csatlakozott: 2003. okt. 22.

Elküldve: 2005. 05. 28. 06:15

A Vargánés címkével szereltek azok nem hamisítványok, ha erre gondolsz.
Privát helyett email van.
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)

#280 Felhasználó inaktív   pjotr007 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 861
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 28. 08:52

Idézet: Mistral - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 0:32

Az ilyesféle eljárások lényege:

1., A vevőnek (aki mellesleg a mi vevőnk) a szerviz elhúzza a javítás idejét, majd az ebbe belefáradt vevőnek megpróbálja elkenni a száját, mondjuk egy használt yakumo -val. Ha a vevő ebbe nem megy bele (mondjuk a fele) annak kiállít egy "cserére jogosító igazolást" miszerint az értékesítő majd visszaadja a pénzt. (jelen esetben a populista juszt ügyben 70K HUF -ot).

2., Miután a vevő jóesetben visszakapta tőlünk a vételárat, A C szerviz nekünk adja azt a szemétbőlbányászott  yakumot, amit a vevő nem vitt el. Ezt mi jo esetben eladhatjuk használtként cca 8K HUF -ért, tehát az ügyön buktunk 62 ezret..

Ennél az is jobb, ha mi a monitor értékénél többért MI megjavít(tat)juk (mondjuk 20K HUF -ért) mert akkor nem kell visszaadni a vételárat és csak 20K a veszteség.

Arról nem beszélünk, hogy egy ilyen monitoron anno kerestünk 8-10K -t... Mi már nem veszünk semmit a CHS -től (se) itthon.... lehet hogy ők a legnagyobbak, de Európai szinten pont egy kis egérpukkanat, gőgös (nem tulajdonos), ezer euró alatt  alkalmazott vezetőkkel, bláblá :(

Ezért kellenének perek, a boltok, szervízek ellen, hogy legyen bírói gyakorlat ilyen esetekre, de amíg mindenki csak a szomszédnak sírja el a bánatát, addig semmi sem fog változni.
Egyébként az a vevőt qrvára nem érdekli, hogy ti milyen kapcsolatban vagytok a szervízzel, a monitort tőletek vette, titeket fog -jogosan- szidni.
de az bíztató, hogy léptetek és ilyen cégtől nem vásároltok többet!

Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó