HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#41 Felhasználó inaktív   Satriani 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 09:38

Idézet: Favágó - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 9:18

Haverom mondta: az elektronika a buziknak való, akik nem tudnak vezetni.  :p

Okos haverod van.

Úgy csípem az ilyen kijelentéseket... Ha mindenki csak feleannyira tud vezetni, mint amennyire hiszi (sőt, tudja) magáról, akkor nem is értem, miért vannak egyáltalán balesetek... Biztos a sok buzi okozza őket, akik még elektronikával sem tudnak vezetni.

#42 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 09:39

Idézet: Warner - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 8:22

Nekem 97' -es Civicem van.. A futóművel semmi baj, de a szervó elég puha, néha kínlódom vele rendesen amíg fel nem keményedik...  ;)

Várj, mingyá sajnállak kicsit.








SZEEEEEEEEGÉÉÉNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#43 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 09:43

Idézet: Favágó - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 9:18

Az más. Az hátsó kerekes. A golfnak szerintem nem tör ki a segge.

A kanyarodás főleg futómű/kerék/felépítés/súlypont kérdése, nem elektronikáé.
A komolyabb sportgépekben nem nagyon van elektronika.

Hátsókerék akkor számít sokat, ha kanyarban nyújtóztatod a jobb lábad.

Egyébként egy sebességhatár fölött gyakorlatilag minden autó túlkormányzott.

Te... mutass már egy (még emberi árú) sportautót, amiben nincs elektronika. Pl. a BMW M5-ben soha nem látott mennyiségű van.

#44 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 09:47

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 8:43

Egyébként egy sebességhatár fölött gyakorlatilag minden autó túlkormányzott.

Te... mutass már egy (még emberi árú) sportautót, amiben nincs elektronika. Pl. a BMW M5-ben soha nem látott mennyiségű van.

Nem emberi árú autóról van szó... :eek:  ...Ferrari
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#45 Felhasználó inaktív   Satriani 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 09:52

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 9:43

Te... mutass már egy (még emberi árú) sportautót, amiben nincs elektronika. Pl. a BMW M5-ben soha nem látott mennyiségű van.

Az M5 emberi árú lenne? :eek:

Olcsó (mindenesetre M5-nél olcsóbb) sportkocsik kevés elektronikával: Lotus Elise/Exige, Opel Speedster, Caterham Super Seven, Honda Integra Type R (kár, hogy nem lehet kapni). Egyébként tökéletesen igazad van, kevés már a komoly autó elektronika nélkül.

#46 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:00

Idézet: Satriani - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 8:38

Okos haverod van.

Úgy csípem az ilyen kijelentéseket... Ha mindenki csak feleannyira tud vezetni, mint amennyire hiszi (sőt, tudja) magáról, akkor nem is értem, miért vannak egyáltalán balesetek... Biztos a sok buzi okozza őket, akik még elektronikával sem tudnak vezetni.

Néha jó az elektronika, de van amikor baj.

Pl.: Valami megdobja a kocsid seggét 45 fokban keresztbe vágja(pl másik autó) úgy 60-80as tempónál. Csúszol féloldalt. Nyomsz egy satut, és tovább csúszva blokkoló kerekekkel megállhatsz(az úton), de ABS-sel mész le az útról neki a fának. Feltételezzük, hogy keskeny az út.

Nem azt mondom, hogy szar az elektronika, sőt jó dolog, de néha felesleges.
Nem szeretem ha  beleszól a gép.

Amúgy az ABS 2x mentette meg a seggem.  :respect:  :respect:  :respect:
Amúgy igazad van.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#47 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:03

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 10:43

Egyébként egy sebességhatár fölött gyakorlatilag minden autó túlkormányzott.


Alul! főleg, ha orrmotoros. A Golfal is az lehet a legfőbb gond, hogy az orrát nagyon tolja a kanyarban, sőt, nehéz az egész kocsi, menne tovább egyenesen. Ha nem lenne annyi elektronika, és a seggét meg lehetne rendesen billenteni, jobban lehetne kanyarodni. De az elektronika, és a toleráns futómű ezt nem engedi.  Ellenben a Civic jóval könnyebb, és mivel kb azonos gumikkal, és keményebb futóművel megy, ha az elejét az ívre teszed, az ki is fog jönni rendesen a kanyarból. A háta könnyebb, esetleg egy kicsik kidobja, de nem száll el. Csak annyi hatása van, hogy sikít a nő melletted. :cool:
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#48 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:04

Idézet: Satriani - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 8:38

Biztos a sok buzi okozza őket, akik még elektronikával sem tudnak vezetni.

A baleset vagy az állatkodásból, vagy a pancserek/figyelmetlenek miatt van, nem az elektronika hiánya miatt.  Annyi állat van az utakon... :eek:

Mindig a viszonyoknak megfelelően kell vezetni.
Én is máshogy vezetek egy ABS-es, és egy ABS nélküli autót.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#49 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:06

Idézet: Studi - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 9:03

...A háta könnyebb, esetleg egy kicsik kidobja, de nem száll el. Csak annyi hatása van, hogy sikít a nő melletted. :cool:

Nem az a sikítós fajta ...ilyenkor :cool:

Szerkesztette: Favágó 2004. 11. 04. 10:07 -kor

"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#50 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:33

Idézet: Satriani - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 9:52

Az M5 emberi árú lenne? :eek:

A komoly autók között emberi árú. Még Magyarországon is találkozhatsz vele. :)

Idézet: Favágó

Pl.: Valami megdobja a kocsid seggét 45 fokban keresztbe vágja(pl másik autó) úgy 60-80as tempónál. Csúszol féloldalt. Nyomsz egy satut, és tovább csúszva blokkoló kerekekkel megállhatsz(az úton), de ABS-sel mész le az útról neki a fának. Feltételezzük, hogy keskeny az út.

Azért az meglehetősen nonszensz, hogy egy ütközés után csak 45 fokot fordul az autód, de tegyük fel. Miért a satut nyomod, miért nem kormányzol??

Idézet: Studi

Alul! főleg, ha orrmotoros. A Golfal is az lehet a legfőbb gond, hogy az orrát nagyon tolja a kanyarban, sőt, nehéz az egész kocsi, menne tovább egyenesen.

Pontatlanul fogalmaztam. A kanyarban már tényleg alulkormányzottak (általában...), de a kanyar húzós indításakor könnyen ellibenhet a hátulja akármilyen szuper futóművel, ha nem vagy elég finom és nőies.
Sikerült már nekem is a '98-as Escort hátulját megtáncoltatni, pedig az nem egy instabil autó, akárhogy is nézzük.

Szerkesztette: Carmaged 2004. 11. 04. 10:37 -kor


#51 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:39

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 11:33

Azért az meglehetősen nonszensz, hogy egy ütközés után csak 45 fokot fordul az autód, de tegyük fel. Miért a satut nyomod, miért nem kormányzol??

Ez nekem is furcsa volt. Főleg az, hogy ha oldalirányba csúszik az autó, mit tud tenni az ABS? Főleg a hátsó kerekeken egy elsőkerekes kocsinál. Mert ugye azok hamarabb indulnak. :(
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#52 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 10:56

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 9:33

Azért az meglehetősen nonszensz, hogy egy ütközés után csak 45 fokot fordul az autód, de tegyük fel. Miért a satut nyomod, miért nem kormányzol??

Azért mert az autó orra mondjuk az út szélét/fákat súrolja, és ha ellenkormányozol(ABS esetében), vagy nem fékezel nagyot, akkor szépen lemész az útról/neki a fának, de ha oldalt csúszol(tovább az úton), akkor esetleg el tudod kerülni, hogy ütközz.

Nonszensz? Miért 45 fok? Miért ne? Mert épp pont úgy találtak el oldalról...

Nem volt érthető amit írtam? Lehet, mert nehéz elmagyarázni. A lényeg az, hogy nem mindig kell az elektronika.
Írok egy másik példát:

Fordulsz. teljesen eltekered a kormányt balra, 2sávos út, pont meg lehet fordulni. Valaki majnem neked megy, megáll előtted pont a kocsid bal oldalánál, de éppen nem tőled, már lendületben vagy. Ha fékezel, ABS-sel nekimész, mert kanyarodik tovább az autó, és 1m-en mondjuk nem tudsz megállni, ha nincs ABS, akkor blokkolsz egyet, és tovább csúszol, mert ugye blokkoló kerék nem kanyarodik.

Ez csak egy példa, ne köss bele. A lényeg az elmélet.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#53 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:09

Idézet: Favágó - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 10:56

Írok egy másik példát:

Fordulsz. teljesen eltekered a kormányt balra, 2sávos út, pont meg lehet fordulni. Valaki majnem neked megy, megáll előtted pont a kocsid bal oldalánál, de éppen nem tőled, már lendületben vagy. Ha fékezel, ABS-sel nekimész, mert kanyarodik tovább az autó, és 1m-en mondjuk nem tudsz megállni, ha nincs ABS, akkor blokkolsz egyet, és tovább csúszol, mert ugye blokkoló kerék nem kanyarodik.

Ez csak egy példa, ne köss bele. A lényeg az elmélet.

Nem kötök bele a példába, pedig lehetne, nagyon ki van hegyezve... Főleg, mivel a te figyelmetlenséged után az ABS-t (is) szidod.

A lényeg az elmélet, ami megintcsak nonszensz. Kb. olyan szint, mint azok az esetek, amikor a biztonsági öv be nem kapcsolása 10.000 balesetből egyszer életet ment.

Azt ne mondd, hogy a közutakon közlekedők 99,99%-a jobb eséllyel kerüli el a baleseteket egy ABS nélküli autóban, mint ha van benne ABS. A pisztlicsáré koccanások meg szerintem nem témák, az autó azért van ilyenkor, hogy helyettem törjön (akármennyire drága is az az autó, az emberéletet nem lehet összehasonlítani vele).

Félreértés ne essék, az ABS nem istenség, csak egy olyan jótevő, aki gyakorlatilag minden embernél jobban végzi a dolgát, csak néha kell neki segíteni kicsit.

Szerkesztette: Carmaged 2004. 11. 04. 13:11 -kor


#54 Felhasználó inaktív   FCs 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.729
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:19

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 10:43

Te... mutass már egy (még emberi árú) sportautót, amiben nincs elektronika. Pl. a BMW M5-ben soha nem látott mennyiségű van.

pl impreza.. felesleges bele

#55 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:24

Idézet: FCs - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 14:19

pl impreza.. felesleges bele

Igen, Impreza. Megveszi boldog-boldogtalan, aki megteheti, mert nagyon jó autó. Viszont vezetési tudásuk a béka segge alatt. De hát a teknikát ki akarják próbálni, menni kell ezerrel, bekanyarodik az 120-szal is. Na ilyenkor ment életeket az Imprezába épített elektronika.
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#56 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:29

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 12:09

Nem kötök bele a példába, pedig lehetne, nagyon ki van hegyezve... Főleg, mivel a te figyelmetlenséged után az ABS-t (is) szidod.

Nem szidom! Egyet idéztem a haveromtól, és megjegyeztem, hogy lehet benne egy kis igazság, de jó az elektronika.

A fő ellentét ott volt, hogy a munkatársam közölte, hogy hiába széles, lapos a Honda, az ő Golfja agyig van elektronikázva, és jobbat kanyarodik mint az én régi hondám.

Erre én reagáltam, hogy hiába az 1000 számítógép, a tapadása nem lesz jobb. Erre ő: DE! Erre én: OK!Irány a körforgalom!

A héten nem lessz idő, de hamarosan lejáttszuk. Kiderül, hogy mi a jobb.
És itt most kiemelem, hogy csak a kanyarodási tulajdonságról van szó!!!
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#57 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:35

Idézet: FCs - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 12:19

pl impreza.. felesleges bele

Hiába az elektronika abba a kocsiba ami szarul kanyarodik.
Attól nem kanyarodik jobbat... (csak nem száll el olyan könnyen, ha a kretén állatul vezet)

Egy impreza jobban az úton marad computer nélkül, mint egy szar építésű autó computerrel.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#58 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:36

Elbeszélünk egymás mellett, de nem baj.

Nekem a kanyarodási képességbe beletartozik a kanyar indítása és az abból való padlógázas kivezetés is, de ha mindenáron ívmeneti sebességet akartok mérni, tegyétek, max. nem mond semmit az eredmény.

Peace.

#59 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 13:38

Idézet: Favágó - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 13:35

Egy impreza jobban az úton marad computer nélkül, mint egy szar építésű autó computerrel.

Az Impreza összkerekes, alapbók mások a tulajdonságai. Kár máshoz hasonlítani. Egyébként megnézném, mit tud egy S60 AWD vagy BMW 330xi ellen. Persze nem a WRX STi-ről beszélek, csak egy mezei Imprezáról. :)

#60 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:39

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 12:36

Elbeszélünk egymás mellett, de nem baj.

Nekem a kanyarodási képességbe beletartozik a kanyar indítása és az abból való padlógázas kivezetés is, de ha mindenáron ívmeneti sebességet akartok mérni, tegyétek, max. nem mond semmit az eredmény.

Peace.

A srác erre veri magát, akkor legyen ez. Nem mintha a Ringen nem verném el mégjobban.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó