HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#81 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 07:33

Idézet: jrpryv - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 1:43

Mééé így legalább nem 60 hanem 40 ezer az ÉVI kötelező rá L :D L Tényleg hihetetlen, hogy emberek mikre nem képesek. A kedvencem, amikor egy 4 tagú család (konkrétan ismerek ilyet, egyik haveroméknál is ez ment, mert náluk az asszony döntötte el, hogy milyen kocsi legyen, szal NO COMMENT) vesz egy új Wagon R+-t 2,5 milláért  :omg: és nemtudod neki elmagyarázni, hogy ezzel még a Balatonra se tudtok elmenni (asszem 220 lityis a csomagtartó, ízí rájder öcsém ízí rájder) vele, és hogy ebből a pénzből vesztek mittomén egy 2 éves full extrás Focus kombit (most hirtelen ez jutott az eszembe) ami még így használtan is többet fog menni, mint egy anyaggyenge Szuzuki.

Na de ezmár teljesen off, szal beis fejeztem  :D

Ez a gondolatmenet ott bukik el, hogy manapság a legtöbb márkához kapsz kamatmentes, vagy legalábbis nagyon alacsony, 2-4% THM-ű hitelt, a használt autóhoz viszont nem. :( Nagyon kemény kamatokat számítanak a használt autóknál, és akkor többet fizetsz, mintha újat vennél.  :(
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#82 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 08:29

Idézet: Arp - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 21:44

Most keresem ezerrel csak nem találom, de esküszöm 8 szelepes volt a golf, a műsorvezető közölte hogy ezt nem is részletezi mert csak fölidegesíti magát. Asszem mazda3-mal volt összehasonlítva.

Csak a pontosság miatt: Golf 5-ből 1.4-esből nincs 8 szelepes (sőt a VW nincs 1.4-es 8 szelepes motorja már).

A tesztben a régóta futó 1.6-os 8V-es lehetett (102 LE).

#83 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 08:32

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 23:38

Az szerintem egy 1.4-es motornál k*rvára mindegy, hogy 75 vagy 100Le...
Mert mindkettő FOSGYENGE! És pont.

Nem is mondtam az ellenkezőjét. Így van.  :)

(csak azért írom, nem értem miért engem idéztél)

#84 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 09:03

Idézet: jrpryv - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 0:01

Valaki  már említette (sory, de már nem emléxem és fáradt vagyok visszakeresni :(  ), hogy az Escort stabil autó. Ezt csak megerősíteni tudom, sőt egész egyszerűen elképesztő (a sima 5 ajtósra gondolok) dolgokra képes, az ember nemis nézné ki egy alapvetően családi autóból. Még a legdurvább dolgokra is jóindulatúan reágál (éles kanyarban erősen befékezel) és teligázzal pedig hihetetlen kanyarsebeségekre képes. Egy nagy hátránya van (ez főleg ugye kishazánkban fontos), hogy az úthibákat nagyon rosszul tűri, könnyedén elpattog ilyenkor.

Egy pár új hátsó lengéscsillapító csodákra képes ám. :cool: Csere előtt tényleg nem volt olyan nyugodt, de utána a hepehupás utakon a mozgolódás nélküli kanyarsebesség 25-30 km/h-val nőtt (persze a nagyobb sebességtartományban)! Amelyik kanyarban ficergett már 90-nél is, abban most 110-nél sem (többet nem próbáltam :) ).

#85 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 10:08

Idézet

Ez a gondolatmenet ott bukik el, hogy manapság a legtöbb márkához kapsz kamatmentes, vagy legalábbis nagyon alacsony, 2-4% THM-ű hitelt, a használt autóhoz viszont nem.  Nagyon kemény kamatokat számítanak a használt autóknál, és akkor többet fizetsz, mintha újat vennél.


Ez igaz.. És jogos is.
Megvan mindenkinek az igénye.
Pl ismerős is vett kocsit, neki a lényeg az volt, hogy új legyen. Valahol megértem.
De én inkább egy régebbi használt autó mellett döntenék, ami méretre is korrekt, nem pedig ilyen fiátcsitvecsentó akármik mellett. Ami lehet hogy új, de ne már.
Persze valaki f*sznak tarthat, de az nem az én izlésem. És mégha kamatokkal együtt valamivel többet is fizetek egy AUTÓT kapok, nem pedig egy konzervdobozt a pénzemért.

Amúgy sem nagyon gyártottak emberi árban korrekt kinézetű autót 95 után. :)

Persze azt sem mondom, hogy meg kell venni a Camarrot vagy Impalát, mert nagy és az asszony sem fullad le vele bizonyára, mert minden fokozatban nyikkan a kerék, de szerintem nagyon korrekt kocsikat lehet venni már 1 milla fölött.

Pl ott van a Ford Escort. Lehet fogyasztásuk nem a legjobb, másfélszerese a konzervdobozokénak, de másfélböl már egész jót lehet venni. És mind méretre, külsőre ezerszer többre tartom. Mondjuk ez csak saját véleményem.
Igaz nincsen benne ESP, meg műhódas navigáció, de minden más emberi dolog lehet benne.
Gond mondjuk több van vele, mint egy vadi új, fiat Pandánál vagy egy Matiznál. De ez autó, azok meg nem azok. Nekem összeszerelés minőségre már megfelel ez is.

A márkától is nagyon függ. Mert szerintem egy Golf és egy Astra között belsőtéri szerelés minőség között jópár év előnnyel végezne a golf. Meg amúgy is, egy Astranak suzukis benyomható ajtaja van. Na mindegy. De egy ócsó escortnak nem.

Végül is ti tudjátok. Én új autót ha vennék, akkor az legalább egy Passat kaliberű lenne, egy Audiról nem is beszélve. Ha arra nincsen kp, akkor marad a használt.

Idézet

Nem is mondtam az ellenkezőjét. Így van.

(csak azért írom, nem értem miért engem idéztél)


Bocsi, csak valahonnan jött az az érzés, hogy egyesek szerint egy 16 szelepes 100Le-s 1.4-es csoda képes felvenni a versenyt egy régebbi korrekt 8 szelepes 1.6-os motorral.

Idézet

Egy pár új hátsó lengéscsillapító csodákra képes ám.  Csere előtt tényleg nem volt olyan nyugodt, de utána a hepehupás utakon a mozgolódás nélküli kanyarsebesség 25-30 km/h-val nőtt (persze a nagyobb sebességtartományban)! Amelyik kanyarban ficergett már 90-nél is, abban most 110-nél sem (többet nem próbáltam  ).


Ez igaz... Nagyon igaz.... Főleg a magyar utakon.. Jó lengéscsillapítóval simán átmész nagy sebességgel ott, rezzenéstelen arcal, ahol korábban a rossz lengéscsillapítóiddal életed legnagyobb bravúrjára volt szükséged a túléléshez. :)

(pl győri szinház fele van egy kanyar, macskaköves, szokásos tempó este, rossz lengéscsillapítók, ráérek a macskakóre, nyikorog az összes kerék a fékezéstöl, driftelek az út széle fele, alig bírom megfogni. Jó lengéscsillapítóval tökéletesen, zaj és csúszás nélkül teljesítem.
Ráadásul az a szar, ha kivan a lengéscsillapító, akkor fékezésnél valamelyik irányba tuti elhúz, meg ha álltalában csúszásközelbe kerül a kerék)

Egyébként lehet a srác olyan igénybevételnek tette ki az Escortot, hogy a kaszni merevsége miatt panaszkodott a pattogásra. Ami nehezen is, de előfordulhat. :D De hát mindenkinek megvan a saját tempója.

Off téma:

Látta valaki azt az audis reklámot, amikor az amcsi kocsival odaáll mellé és az álló kocsit legyorsulja. Milyen típusú az az amcsi kocsi? :) Egyébként bravó az audi reklámosztályának, mert király a reklám.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#86 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 10:24

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 9:03

Amelyik kanyarban ficergett már 90-nél is, abban most 110-nél sem (többet nem próbáltam :) ).

Jó kis autópálya kanyar lehetett  :D
Ciciman is on borda

#87 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 10:35

Idézet

Jó kis autópálya kanyar lehetett 


Autópályán nincsen akkora kanyar, amit száraz úton ezekkel az átlag utcai autókkal ne lehetne végsebességgel bevenni. :D

Egyébként a sima 90°-os közúti kanyarokat pont jól hívják, azokat lehet 90-el venni, egy picit megcsúszik is, de vehető. :) Kár, hogy nemtom mekkora lehet méterven a kanyar íve. De a mögötte lévő fán koszorú volt. :)

Egyébként nem szoktam állatkodni, csak néha. :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#88 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 10:44

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 10:08

Látta valaki azt az audis reklámot, amikor az amcsi kocsival odaáll mellé és az álló kocsit legyorsulja. Milyen típusú az az amcsi kocsi? :) Egyébként bravó az audi reklámosztályának, mert király a reklám.

Az Audi mindig is jó reklámokat csinált (figyelemfelkeltés) + pl. a karikás - kulcsos reklám.

"
Végül is ti tudjátok. Én új autót ha vennék, akkor az legalább egy Passat kaliberű lenne, egy Audiról nem is beszélve. "

A Passat kaliber okés nálam is, csak maga Passat nem a legjobb az egészben :)

#89 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 10:50

Idézet: fram - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 10:24

Jó kis autópálya kanyar lehetett  :D

:D

Ha a 40-es út Cegléd és Ceglédbercel közötti szakaszát autópályának nevezzük, ám legyen. :D

#90 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 11:02

Idézet

A Passat kaliber okés nálam is, csak maga Passat nem a legjobb az egészben


Oké, akkor német autó legyen és ne új csúnya BMW-k. :) Nekem nem tetszenek.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#91 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 11:28

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 23:35

Nálam a kötelező biztosítás és a súlyadó a csúcs.
Szóval vesz a tag 3 milláért egy kicsi autót, hogy megússza azt a negyedévi pár ezer forintot... :)

Ez a dízelesekről is elmondható, megveszi a jó millával drágább dízelt hogy havi pár ezret spóroljon a benzinen, amit amúgy ki is fizet a nagyobb motor miatt kötelezőre. Persze nem mindenki emiatt vesz dízelt...

#92 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 14:30

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 10:03

Egy pár új hátsó lengéscsillapító csodákra képes ám. :cool: Csere előtt tényleg nem volt olyan nyugodt, de utána a hepehupás utakon a mozgolódás nélküli kanyarsebesség 25-30 km/h-val nőtt (persze a nagyobb sebességtartományban)! Amelyik kanyarban ficergett már 90-nél is, abban most 110-nél sem (többet nem próbáltam :) ).

Azért ez nem mindig igaz így.

Az én Civicem is hajlamos pattogni, ha úthibás a kanyar. De a lengéscsillapítókkal semmi gond nincs. Egyszerűen kemény, sportos a futómű.

#93 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 15:21

Idézet: Locutus - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 14:30

Azért ez nem mindig igaz így.

Az én Civicem is hajlamos pattogni, ha úthibás a kanyar. De a lengéscsillapítókkal semmi gond nincs. Egyszerűen kemény, sportos a futómű.

Baj azokkal a lengéscsillapítókkal sem volt, csak kicsit sok volt bennük a kilométer. :)

Egyébként csak azt akartam mondani, hogy az Escort (ahogy az összes autó) sokat változott előnyére csak attól, hogy hátra új lengéscsillapítókat kapott. Persze újjal is el lehet pattogni, az már tényleg a futómű geometriáján múlik.

#94 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 17:29

Idézet: Arp - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 11:28

Ez a dízelesekről is elmondható, megveszi a jó millával drágább dízelt hogy havi pár ezret spóroljon a benzinen, amit amúgy ki is fizet a nagyobb motor miatt kötelezőre. Persze nem mindenki emiatt vesz dízelt...

Erről nyilván sokat lehetne elmélkedni, de röviden és elsősorban az a "havi pár ezer", akár havi "pár tízezer is lehet" . A kötelező nem biztos hogy több, mivel ccm3 -re van és egy 1.6 -os benzines és 2.0 dízel dettó ua. Továbbá a dízelt könnyebben, drágábban el lehet adni.

Az új ár közötti 1 milió sem mindig igaz, pl. jelenleg is vannak olyan típusok, ahol a hasonló teljesítményű benzines - dízel között csupán 300-400 ezer a különbség.

De aki nem megy évi 20 ezret az ne vegyen dízelt, és az se, aki nem szereti kívülről hallgatni a kerregést (típustól függően más-más), és az se aki nem szeret egy kis fekete füstöt néha maga mögött, bár ez elenyéző már ( részecskeszűrősek, modern dízelek stb.).

Szerkesztette: Kory 2004. 11. 05. 17:31 -kor


#95 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 19:25

Idézet: Arp - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 12:28

Ez a dízelesekről is elmondható, megveszi a jó millával drágább dízelt hogy havi pár ezret spóroljon a benzinen, amit amúgy ki is fizet a nagyobb motor miatt kötelezőre. Persze nem mindenki emiatt vesz dízelt...

Azt ne felejtsd el, hogy a dízelt ugyanannyival drágábban is adod el, mint amennyivel megvetted......
Én nem vennék dízelt, de nem azért, mert drága vagy ilyesmi, hanem mert egész egyszerűen nem az én stílusom.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#96 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 21:51

Idézet: jrpryv - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 18:25

Azt ne felejtsd el, hogy a dízelt ugyanannyival drágábban is adod el, mint amennyivel megvetted......

Ez mondjuk igaz.
Aki sokat jár vele és nem zavarja a hangja meg hogy nem gyorsul annak megéri.

#97 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 22:47

Idézet: Arp - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 22:51

Ez mondjuk igaz.
Aki sokat jár vele és nem zavarja a hangja meg hogy nem gyorsul annak megéri.

Nem gyorsul?:)

Próbálj ki egy 2.2 CTDi Accordot...

#98 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 23:15

Idézet: Locutus - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 22:47

Nem gyorsul?:)

Próbálj ki egy 2.2 CTDi Accordot...

Vagy egy akármilyen, ötévesnél fiatalabb turbódízelt. :cool:

#99 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 06. 10:35

Idézet: Locutus - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 23:47

Nem gyorsul?:)

Próbálj ki egy 2.2 CTDi Accordot...

Hát gyorsulni gyorsulsz, de most őszintén, hogy a példánál maradjunk inkább egy 2.2 CTDi Accord, mint egy 2000 köbcentis  155 lovas benzines Accord??? Az utóbbihoz voltmár szerencsém, hát én semmiért nem mondanék le arról a mesés hangról és érzésről, amikor huzatod........ Sajnos az összes dízelből ez hiányzik :(  hiába mennek mamár úgy, mint a benzinesek.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#100 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 06. 11:07

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 22:15

Vagy egy akármilyen, ötévesnél fiatalabb turbódízelt. :cool:

Jaj, turbós motort könnyű összehasonlítani szívómotorral...

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó