PIXMANIA topic A két régi topic összevonása
				
						#1
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2004. 11. 23. 09:16
- mennyire alacsonyak az árak
- milyen az átutalás gyorsasága
- fizetés bankkártyával
- kiszállítás pontossága
- kiszállított termék minősége
- garancia érvényesítése
- ügyfélszolgálat
-stb....
Várnék véleményeket, tapasztalatokat, mivel én is szeretnék tőlük rendelni (néhány termék nagyon olcsó...)
B.
				
						#2
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2004. 11. 25. 20:24
Idézet: Bumbula - Dátum: 2004. nov. 23., kedd - 10:16
- mennyire alacsonyak az árak
- milyen az átutalás gyorsasága
- fizetés bankkártyával
- kiszállítás pontossága
- kiszállított termék minősége
- garancia érvényesítése
- ügyfélszolgálat
-stb....
Várnék véleményeket, tapasztalatokat, mivel én is szeretnék tőlük rendelni (néhány termék nagyon olcsó...)
B.
-az árakat te si megnézheted
-banktól függ, kb 1 hét
-ha bízol benen, akkor megy
-hogy érted?
-pont amit a boltban kapnál
-nicns tapasztalat
-korrekt
Rendeltünk egy digitális fényképezőt még az EU-s idők előttről, 3 szor küldték ki de a vám visszadobta de negyedszer siekrült, a psotaköltséget csak egyszer számlázták ki viszont, szóval korrektek. Ez NEM egym agyar bolt, csak mióta EU tagok lettünk azóta van magyar nyelvű változata, olyan mint a hu.nomatica.com !
				
						#3
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2004. 12. 10. 13:16
---Albert Einstein
				
						#4
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2004. 12. 26. 12:11
Verhetetlen fotó, videó, audió árak
A Pixmania.com a FOTOVISTA leányvállallata mintegy 30 éve van jelen a fényképezőgépek kereskedelemi területén. A beszállítokkal való széles kapcsolattartásnak köszönhetően a Pixmania.com a legnagyobb márkákat illetően a lehető legkedvezőbb árakat biztosítja az Ön számára.
2) RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS
Több, mint 10000 féle termék raktárkészleteinkben
Pixmania.com Franciaországban és Európában a fotó-videó-audió termékek Internetes kereskedelmében az első helyet foglalja el. Több mint 10000 fotó, kamera , TV/videó, audió, kiegészítő, hordozható és informatikai termékkel áll kliensei rendelkezésére. Pixmania az elektronikai piacon előforduló legnagyobb, legelismertebb márkákat választotta ki az Ön számára.
3) FIZETÉSI MÓD LEHETŐSÉGEI
Bankkártya, hitelkártya : Visa, Mastercard
Pixmania.com a legnagyobb partnereket választotta a fizetési és internetes csatlakozás biztonságának érdekében. A fizetés pillanatában a szimbólum, vagy a szimbólum a biztonságos internetes csatlakozáskor jelenik meg.
Átutalás
A fizetés banki átutalással is lehetséges. Bankszámlánk: Pixmania, CALYON BANK MAGYARORSZÁG RT. , számlaszám: 13600019-10025100-35000641
A rendelés feldolgozása akkor történik, amikor az átutalt összeg megérkezett hozzánk
4) KISZÁLLÍTÁS IDEJE ÉS ÁRA
Megrendelését házhoz szállítjuk 48, illetve 96 órán belül. (Ebbe a hétvége és a munkaszüneti napok nem számítanak bele, ezeken a napokon futárszolgáltatóink nem dolgoznak. A kiszállítási id? a rendelés elfogadásától számít)
Expressz kiszállítás
Ez a kiszállítási mód lehetőséget biztosít, hogy a megrendelt árut 48 órán belül átvehesse. A 13 óra előtt felvett rendeléseket még aznap teljesítjük, ha termék rendelkezésre áll a honlapunkon. A DHL postaszolgáltató gondoskodik a termékek kiszállításáról. Amennyiben a kiszállítás pillanatában senki nem tartózkodik a kiszállítási címen, postaládájában elhelyeznek egy üzenetet, melyen jelzik, mikor jönnek legközelebb. A csomagot 3-szor viszik a magadott címre, majd visszakerül a Pixmaniához. A kliens ekkor kérheti, hogy cégünk a megrendelt terméket újra kiküldje, vagy esetleg visszatérítse a kifizetett összeget. A szolgáltatás díja 6300 F.
Alap, Standard kiszállítás
Ennek a szállítási módnak a kiválsztásával a csomag 72-96 órán belül érkezik meg a DPD postaszolgáltatónak köszönhetően. A 14 óra előtt felvett rendelések esetén a kiszállítást még aznap teljesítjük, ha a termék rendelkezésre áll a honlapon. Amennyiben a kiszállítás pillanatában senki nem tartózkodik a kiszállítási címen, postaládájában elhelyeznek egy üzenetet, melyen jelzik, mikor jönnek legközelebb. A csomagot 3-szor viszik a magadott címre, majd visszakerül a Pixmaniához. A kliens ekkor kérheti, hogy cégünk a megrendelt terméket újra kiküldje, vagy esetleg visszatérítse a kifizetett összeget. A szolgáltatás díja 3700 Ft.
5)GARANCIA ÉS VÁSÁRLÁS UTÁNI SZERVÍZ
Konstruktori, vagy Pixmania.com garancia 2-10 éven keresztül
Felhívjuk figyelmét, hogy a digitális fényképezőgépek és videókamerák esetében a garancia a vásárlástól számított 7 nap után lép érvénybe.
- Ha nem elégedett, visszatérítjük az árat ! 7 napon belül lehetősége van visszaküldeni a nekünk a terméket, ha nem elégedett, várakozását nem elégíti ki. Ehhez azonban elengedetlenül szükséges, hogy a terméket az eredeti csomagolásban, kifogástalan állapotban küldje vissza nekünk.
- Az első éveben a termékre konstrukciós alkatrész és javítási garancia szól. Ehhez elegendő a terméken feltüntetett márkakabolttal a kapcsolatot felvenni, és a megőrzött számla szolgál a termék garanciájául. A második évben beszállítói alkatrészcserét, illetve esetleges javítást foglal magába a garancia. Ha információra van szüksége, akkor elérhet bennünket telefonon : írja be a telefonszámát az erre kijelölt mezőbe, érvényesítse és mi visszahívjuk. Ez a szolgáltatás ingyenes ! Vagy e-mailben a következő címen : ugyfelszolgalat@pixmania.com e-mail címen , továbbá postai címen fordulhat hozzánk:
SAV Pixmania/Fotovista
110Bis Avenue du Général Leclerc
Entrepôt Citrail
Bâtiment 12
F-93500 Pantin
FRANCE
A csomag visszaküldése Chronosposton keresztül lehetséges . Semmilyen csomagot nem fogadunk a Fotovista/Pixmania székhelyeken, a márkaboltokban, vásárlás utáni szervízben, illetve a Pantinben.
Bármilyen problémája adódik a termékekkel kapcsolatban, kérjük a számlát gondosan őrizze meg, mert egyedül ez szolgál a hivatalos dukumentumként a garancia esetén.
6) VÁLASZOLUNK KÉRDÉSEIRE
Az ügyfélszolgálat készséggel rendelkezésére áll
Nyitva : hétfőtől -péntekig 13 és 17 óra között. Illetve e-mailben a ugyfelszolgalat@pixmania.com címre írhat.
Az ügyfélszolgálatunk 60 fős, az eladásban szakmailag képzett személyzettel áll rendelkezésére és kérdéseire két percen belül választ ad. Pixmania.com a legmodernebb technológiával felszerelt telefonközponttal rendelkezik.
7) A LEGNAGYOBB MÁRKÁK VÁLASZTÉKA
Pixmania.com kiválasztotta az Ön számára a legnagyobb márkákat és kiegészítőket !
A beszállítokkal való széles kapcsolattartásnak köszönhetően a Pixmania.com a legnagyobb márkákat, a lehető legkedvezőbb, legversenyképesebb árakat biztosítja az Ön számára : Canon, Casio, Nikon, Fuji, Minolta, Kodak, Konica, Olympus, Pentax, Kyocera, Hewlett-Packard, Sharp, Samsung, JVC, Thomson, Pioneer, Toshiba, Kiss, Archos, Epson…
Rendelje meg termékét 5 kattintással !
Egyszer? és gyors, a Pixmania.com lehetőséget nyújt az Ön számára , hogy a termékeinket akár 5 kattintással is megrendelhesse.
- Válassza ki a terméket,
- tegye bele a kosárba,
- válassza ki a szállítási módot
- válassza ki a fizetési módot
és go !
9) EGY SPECIALISTA TANÁCSAI
Tanácsra van szüksége ? Egy specialista készséggel válaszol technikai jellegű kérdéseire.
A Pixmania.com ügyfélszolgálat rendelkezésésre áll e-mailben a ugyfelszolgalat@pixmania.com címen vagy telefonon : írja be a telefonszámát az erre kijelölt mezőbe, érvényesítse és mi visszahívjuk. Ez a szolgáltatás ingyenes ! Nyitva hétfőtől - péntekig 9h és 17h között.
				
						#5
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2005. 02. 08. 12:35
atutalt penz nem lett visszautalva
				
						#6
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2005. 02. 23. 14:53
				
						#8
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2005. 02. 24. 08:13
Idézet: Karesz - Dátum: 2005. febr. 23., szerda - 14:53
Hm ez érdekesen hangzik. Leírod, hogy nem írod le? Szerintem azért mégis írd le, hogy okulhassunk.
				
						#9
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2005. 02. 24. 13:05
Idézet: Alapember - Dátum: 2005. febr. 23., szerda - 16:40
Szia!
Mi a bajod velük?
Biborkékhóvirág
:confused:
				
						#10
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2005. 11. 03. 23:25
Idézet: Karesz - Dátum: 2005. febr. 23., szerda - 15:53
Engem nagyon érdekelne a véleményed Karesz!Majdnem egy hónapja szédít a cég:-(Írj légyszives :maxtor1@freemail.hu
				
						#11
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 04. 30. 10:11
Technology Specialist - IW, Windows Client & Windows Media Technologies
I done learn from my mistakes, Like who's my men and who's not
Like who's gon run but who's not. Like who's gonna shoot if you shot?
Who gone hold they own who's not. Who's gone choose spots?
[ Listen ]
				
						#12
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 04. 30. 21:39
Amúgy nekem is egy reklamáló ráhatás kellett ahhoz, hogy pillanatok alatt megérkezzen a cuccom... De ezt biztosan megírtam elébb.
				
						#13
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 05. 07. 19:02
				
						#14
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 11. 28. 11:27
1 Az átutalástól számolva 12 napra kaptam meg az árut .
2 nem kaptam róla számlát sem semean papirt , tehát a garancia mehet a levesbe ...
3 magyar irodája nincs , így hogyha reklamálni akarok telefonálhatok farncia országba /szivás/
4 ha valami bajom van akkor küldhatam vissza az árut franciaországba a saját kölcségemen
Ennyit a pixmaniarol
				
						#15
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 11. 28. 12:23
Idézet: macesz - Dátum: 2006. nov. 28., kedd - 11:27
3 magyar irodája nincs , így hogyha reklamálni akarok telefonálhatok farncia országba /szivás/
12 nap az teljesen jó, de a többivel nem voltál tisztában? Aki nálam külföldi oldalt mutogat, hogy de Amerikában occsóbb, az ugyanígy megkapja, hogy plusz szállítás, noteszen angol bill. lesz, valamint ha beszopol, akkor egy darabig nincs notesz, míg javítják.
De occsó.
Itthoni webboltokat mint pld. Ebolt, meg társai azt rendszeresen használom, teljesen jó.
				
						#16
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 11. 28. 12:38
Idézet: macesz - Dátum: 2006. nov. 28., kedd - 11:27
...
Pixmania? Örülj, hogy megkaptad a cuccot.
Én tavalyelőtt 2 hónapon keresztül zargattam őket, hogy küldjék már el azt a rohadt fényképezőgépet.
				
						#17
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 11. 29. 10:27
				
						#18
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 11. 29. 11:38
(Szerencsére lemeccseltem velük, meg a bankkal is, szóval anyagi károm nem származott belőle.)
Egyébként is pillanatnyi megingásom volt csak, mert jobban belegondolva a garanciális ügyintézést rettenetesen megbonyolítja ha külföldre kell visszaküldözgetni a cuccot.
				
						#19
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 12. 05. 20:58
Idézet: Jahno - Dátum: 2006. nov. 28., kedd - 13:23
az ugyanígy megkapja, hogy plusz szállítás,
noteszen angol bill. lesz,
valamint ha beszopol, akkor egy darabig nincs notesz, míg javítják.
Nemcsak olcsobb, annal sokkal gyakoribb gondom, hogy itthon egyszeruen nincs vagy egyszeruen irrealisan draga. Elarnulad hol kapsz picoPSU-t Mo.? 10e alatt, termeszetesen.
A szallitas termeszetesen koltseg, na es? Meg jo hogy angol billentyuzet van rajta, meg is bolondulnek ha nem az lenne.... Van regi noteszem a javitas idejere
				
						#20
						
								
							  
								
						
					
				
				Elküldve: 2006. 12. 12. 15:29
Remélem nem probléma, hogy úgy döntöttem itt panaszkodom ki magam...
Nov. 29. rendeltem a Pixmania-tól egy mp3 lejátszót! Tuti frankó, gondoltam megvan az asszonynak a karácsonyi ajándéka, úgyis ilyet akar már régóta. Mentségemre legyen szólva most csináltam ilyet először, (mármint online rendelés) tehát amikor láttam, hogy csak dec. 01-től van nekik raktáron nem ijedtem meg, gondoltam az a 2 nap csúszás nem a világ... Nos azóta ki lehet számolni hány nap telt el...
Minden rendelkezésre állási időpont elérkezésekor kitolják 2-3 nappal a beszerzést és ennyi... Írtam nekik kedves, érdeklődő levelet, semmi válasz...
Írtam nekik, dörgedelmes, nem túl kedves levelet, szintén semmi válasz... Ennyit az ügyfélszolgálatukról!
Nekem meg nem lesz meg a karácsonyra szánt ajándékom, ez benne a leggázabb!
Na szóval jó kis tanulópénz és tapasztalat volt ez nekem, viszont ebből okulva óva intek mindenkit a Pixmania-tól!
Egyébként is ha nem tudják vagy bizonytalan a beszerzés miért teszik lehetővé a rendelést és/vagy a fizetést???? Nem értem, nem értem, nem értem... :confused:
Egyszóval, SOHA TÖBBET PIXMANIA!!!

 Súgó
			
		
 A téma zárva.















