HWSW Informatikai Kerekasztal: DVD másolás könnyen - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

DVD másolás könnyen Értékeld a témát: -----

#361 Felhasználó inaktív   riska 

• Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2005. 09. 09. 07:02

Idézet: Fulee - Dátum: 2005. szept. 8., csütörtök - 16:55

sziasztok!
kis segítség kellene,mert egy kezdő lelkes amatőr vagyok ;)
"avi" fájlokat szeretnék kiírni dvd lemezre ,melyet asztali lejátszon szeretnék lejátszani,mely nem tudja a divx formátumot.
segítségeteket előre is köszönöm

Szia!

Itt találsz bővebb info-t a dologról.
Filmbaratok Team
<a href='http://autofejlesztes.hu' target='_blank'>www.autofejlesztes.hu (autófelszerelési termékek A-Z-ig, több mint 6000 termék!)</a>

#362 Felhasználó inaktív   Fulee 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2005. 09. 09. 13:10

Köszi a segítséget ,utána nézek a dolgoknak.
Ha valahol elakadok akkor majd továbi segítségetek kérem.

#363 Felhasználó inaktív   SzaSza 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2005. 09. 15. 11:18

Egy darabig visszaolvastam, de nem találtam meg: a DVD2DVDR 1.81 progihoz tud valaki leírást? Még soha nem használtam, magyar nyelvű leírás kellene. Link is jó lenne. Köszönöm.

#364 Felhasználó inaktív   ambroa 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2005. 09. 15. 15:35

Idézet: SzaSza - Dátum: 2005. szept. 15., csütörtök - 12:18

Egy darabig visszaolvastam, de nem találtam meg: a DVD2DVDR 1.81 progihoz tud valaki leírást? Még soha nem használtam, magyar nyelvű leírás kellene. Link is jó lenne. Köszönöm.

Passzolnám a kérdést... ...még nem használtam, de ha lesz kis időm, megsasolom...

#365 Felhasználó inaktív   multibit 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2005. 09. 15. 16:08

Idézet: SzaSza - Dátum: 2005. szept. 15., csütörtök - 12:18