Elküldve: 2005. 03. 14. 09:32
Ájájájjj!
Elszabadult a pokol!
Szögezzünk le egy pár dolgot!
Saját kezüleg mért eredmények:
Gyári állapotban
Codegen300-400 :max teljesítmény, tartósan 190W (200W felett szétégett!)
Mercury-Macron-JNC-Comador 300-400: 150-180W (190W felett 12V bezárlatosodik)
Chieftec 360: 300W (360-nál kissé instail, felette édelem beint)
FSP 145W: 200W (230W felett erősen melexik, de ebből készült a 450-es tuning edition...)
FSP 300W: 280-310W (Efelett instabilt, és elektronika beint)
A tagan tápok lehet, stabilak, DE NEM BÍRJÁK AZT AMI RÁJUK VAN ÍRVA!
Alapvetően stabil konstrukciónak néznek ki.
Majd az idő eldönti, hogy meddig mennek.
A VFTS LADA-k, is nagyon jól mennek, sok versenyt nyertek, de menyi az élettartama a motornak??
És, ezek az autók 120LE-sek voltak.
Kérdés!
Mutasson nekem valaki egy olyan átlagos gépet, ami 350W felett kajál; és bizonyítsa be aztműszeresen!
(Lakatfogó műszerrel rém eccerű!)
Akinél a 300-400-as CG instabil, azt a 145-ös FSP vígan elviszi.
300-as FSP 3GHz Prescott alatt is csak amiatt hangos, mert a proci forró levegőjével táplálkozik az elektronika.
Elviekben kellene tisztázni egy pár dolgot, aztán nem háborodnátok fel az általunk írt dolgokon.
Mindennemű ultranukleris wattkalkulátorokat pedig flejtsétek el.