Elküldve: 2005. 03. 18. 20:09
					
					
					
						Na sziaztok.
Elöször is kösz Falcon a szervert, bár csak 1-et tudtam menni, akkor is lost concentration volt(konkrétan anyám hátulrol meglepett, meg is borultam), de azért jó volt.Mondjuk azt lrzem, hogy az ő tempójában nem lehet menni, ha nem ismered ay pályát, meg nem fér bele, a full egyenesben a bukkanon a fékezés.
DE!
A fizikai és mechanikai jellegű magyarázatainak nagyon örülök, ha vannnak még a "tanárúrnak" további "leckéi" és az idejébe is belefér én nagyon vevő lennék rá.Pl egy vezetéstechnikaelméletben nagyon benne lennék, az ugyanis egy az egyben dinamikus súlymozgás, amivel együtt a setupolásba is bele lehet menni.Bár ez inkább pályaautóknál jellemző, én ott tanultam meg némi alapot, ami ehhez kell, csak szeretnék jobban belemélyedni, mert nagyon érdekel.És csüngök minden szón amit írtál, mert elgondolkodtat, meg megértem azt, amit tök egyértelműnek vettem eddig.De valóban kicsit száraz így, egy ábrát bedobhattál volna vagy ilyesmi.Bár nem kötekszem, mert jogosan azt fogod mondani, hogy erre is alig van időd, nem ám még "cicomázni" és akkor nem írnál egy sort se.Az meg nem lenne jó.
Motor-nyomaték-fordultszám témakörhöz:
A GTR ligában ahol nyomulok van egy két autóversenyző, és ők mondják, hogyan kell menni, de igazán csak a Wéber Gabi tudja megmondani, miért is úgy.Ő mondta, az a lényeg, hogy a fordultatot a nyomaték és teljestménymaximumnál megadott értékek között kell tartani, akkor megy jól a gép.És inkább ki kell huzatni, minthogy a nomatékmaximum alá essen.Ennyit az elméletről.WRC-nél ez nyilván másképp van, mert ezek alapvetően a nomatékra vannak hangolva a leszabályozás miatt.ezért pl én nem pörgetem, henem viszonylag korán elváltom, kb 5500 környékén.Ami engem nagyon zavar a játékban az a motorfék ill. annak hiánya.Gyakorlatilag, ha visszaváltok, és túlforog a motor akkor fékez, de pl 6000 fordulaton nincs lassuás.Próbáljátok ki!Ha beteszitek 1-be akkor a végtelenségig gurulni fog!Na majd még jövök a kérdéseimmel, probémámmmal, stb, de egyelőre a lényeg, hogy 
KÖSZ FALCON:))))
Tamás voltam egyébként.