HWSW Informatikai Kerekasztal: Richard Burns Rally - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Richard Burns Rally (Az első topic folytatása)

#7641 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:16

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:06

Ja és a visszaváltás ritmusa is fontos!

Annak ellenére, hogy egy deka motorfék sincs? :confused:
k s

#7642 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:32

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:14

A blokkolásgátlót a sok hülyének találták fel, aki ha valami gáz van, egyből padlóféket nyom, aztán a kórházban meg panaszolja, hogy szar a kocsi, mert nem lehetett vele kanyarodni, pedig tekerte a kormányt... Mint a Chris által belinkelt videóban a BMW-s csóka...

Hát nem éppen, mert ez is a versenypályákról jött ez találmány. Az csak egy dolog, hogy közben lehet kormányozni a kereket (persze fontos dolog, főleg az olyanoknak akiket te mondasz. Az úton, akár vizes, akár száraz, ha jófajta a blokkolásgátló, hamarabb megáll az autó, mint ha blokkol végig a kerék. Viszont hóban más a helyzet, mert ott ha blokkol a kerék, tolja maga előtt a havat, és az fékezi az autót, abs-szel pedig átgördül ezen. Amúgymeg te mondod, milyen csapatós vagy. Ezt magadtól is tudni kéne. Már ha volt, nem blokkolásgátlós autód.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7643 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:32

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:15

Vagy inkább beleássa a mélyebb rétegbe és jobban megfogja, nem?

Nem.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7644 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:34

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:16

Annak ellenére, hogy egy deka motorfék sincs? :confused:

A játékban van motorfék, ha fékezel. ha nem fékezel, csak gurulsz, akkor nem nagyon.

De ezek mind csak szerintem.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7645 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 13:06

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:32

Hát nem éppen, mert ez is a versenypályákról jött ez találmány. Az csak egy dolog, hogy közben lehet kormányozni a kereket (persze fontos dolog, főleg az olyanoknak akiket te mondasz. Az úton, akár vizes, akár száraz, ha jófajta a blokkolásgátló, hamarabb megáll az autó, mint ha blokkol végig a kerék. Viszont hóban más a helyzet, mert ott ha blokkol a kerék, tolja maga előtt a havat, és az fékezi az autót, abs-szel pedig átgördül ezen. Amúgymeg te mondod, milyen csapatós vagy. Ezt magadtól is tudni kéne. Már ha volt, nem blokkolásgátlós autód.

Csak nem ABS-et autót vezettem, de ezeket se padlóztam annyira sose, hogy csúszott volna a kerék. Ahogy meghallom/érzem, hogy nyikkan a kerék, akkor nem nyomom tovább.

Egyébként nekem még mindig nem egyértelmű miért áll meg hamarabb nem blokkoló kerékkel a kocsi, mint blokkolóval. (feltéve, hogy motorféket nem használunk, mert blokkoló kerekenél ugye lefullad)
k s

#7646 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 13:07

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:32

Nem.

Mé nem?
k s

#7647 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 13:52

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:06

Csak nem ABS-et autót vezettem, de ezeket se padlóztam annyira sose, hogy csúszott volna a kerék. Ahogy meghallom/érzem, hogy nyikkan a kerék, akkor nem nyomom tovább.

Miért nem?
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7648 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 14:20

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:52

Miért nem?

Hogy vigyázzak a gumira, és kormányozható maradjon a kocsi (és ne fulladjon le).
k s

#7649 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 15:00

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:06

Csak nem ABS-et autót vezettem, de ezeket se padlóztam annyira sose, hogy csúszott volna a kerék. Ahogy meghallom/érzem, hogy nyikkan a kerék, akkor nem nyomom tovább.

Egyébként nekem még mindig nem egyértelmű miért áll meg hamarabb nem blokkoló kerékkel a kocsi, mint blokkolóval. (feltéve, hogy motorféket nem használunk, mert blokkoló kerekenél ugye lefullad)

Igazából Falcon kéne ide.

Sztem ha a kerekek a csúszáshatáron mozognak akkor még nagy tapadó" ellenállás?" együttható?? gördülési akármi hat rájuk ez most legyen 10 ha elkezd csúszni akkor felszabadul ez az energia és lecsökken mondjuk 4-re. Murván sem ássa mélyebbre magát mert alapvetően egy puha tompa felületről beszélünk.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Pl jég saját megfigyelés jégen ugye csak a szöges gumi fog én már mentem azzal.

Sima téli guminál ha állóra fékezel akkor biztos hogy nagyobb a fékút mintha csak erősen lassulsz.

Ha csúszik olyan mintha nagyobb sebességgel indulna meg az autó alattad.
Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7650 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 15:09

Hát igen. Tényleg Falcon kéne. Én nem tudok ilyen tudományos dógokat. Nekem is vannak gondolatok erről, de ha megfogalmazom a fejét fogná mindenki. 
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7651 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 15:48

Szerintem tök jól sikerült ez a kép. Nekem legalábbis nagyon teccik. :)
Ha valaki kíváncsi a többire akkor betömörítem és felteszem letöltésre.

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7652 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 15:51

Ez meg egy túlcsúszás:

http://users.atw.hu/...ze/P1020142.avi

Ezeket is felrakhatom, de mindnek ilyen a minősége.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7653 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 16:12

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 16:48

Szerintem tök jól sikerült ez a kép. Nekem legalábbis nagyon teccik. :)
Ha valaki kíváncsi a többire akkor betömörítem és felteszem letöltésre.

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Tényleg jó lett! :up:
k s

#7654 Felhasználó inaktív   ChrisX 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.007
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 19:12

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:06

Egyébként nekem még mindig nem egyértelmű miért áll meg hamarabb nem blokkoló kerékkel a kocsi, mint blokkolóval. (feltéve, hogy motorféket nem használunk, mert blokkoló kerekenél ugye lefullad)


KZ! Szerintem teljesen egyértelmű, hogy álló keréknél rosszabbul lassul az autó mint ha egy kicsit forog. Tök jól elmagyarázta PapaG .

Idézet

Az életben is rövidebb a féktáv, ha nem blokkol a kerék. Murván, ha állóra fékezed a kereket, a tetején lévő lazább utfelületen siklik az autó. ha nem nyomsz padlót akkor átgördül ezeken és a gumi, a mintázatát kihasználva, folyamatosan kapaszkodik. Aszfalton se jó a padló, mert a gumi ha állóra fékezed úgy lassul, hogy amelyik réteg, közvetlenül az aszfalthoz kapcsolódik az kopik le róla. De ha éppen az átfordulás határán van a kerék, akkor kitudja használni a tapadást
Amúgy ez az értelme az ABS-nek is. Félre téve ,hogy hülyéknek találták ki-e vagy nem.

Szerintem ez egy tökéletes példa.
  Nekem is volt már számtalanszor amikor hirtelen kellett fékeznem és víztócsán megúszott az autó, kb:90-nel mentem és egy dekát nem lassult csak csúszott ugyanazzal a tempóval tovább.
És a te esetedben ne felejtsük el ,hogy az EW-n ekkor egy igen tempós részről beszélünk. Ha jól emlékszem 6.teli gáz után jön az a jobb derékszög ugye? Ha ez a rész akkor az murván 170-nel majdnem olyan mint vizen a 90. Tehát az állókerék az betegség!

#7655 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 20:17

Idézet: ChrisX - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 20:12

KZ! Szerintem teljesen egyértelmű, hogy álló keréknél rosszabbul lassul az autó mint ha egy kicsit forog.

Remélem Falcon majd levezeti valahogy... :) (különböző útfelületekre is :D )
Mert amíg nincs bizonyítva, addig nem hiszem :Đ

Szerkesztette: KZKZKZ 2005. 08. 14. 20:17 -kor

k s

#7656 Felhasználó inaktív   HFRT NyilasM 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 108
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 20:23

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 16:51

Ez meg egy túlcsúszás:

http://users.atw.hu/...ze/P1020142.avi

Ezeket is felrakhatom, de mindnek ilyen a minősége.

Cső Papi!
Amint látom bejött a tippem,VFTS barátom is ott volt, mi kb.5km-rel följebb voltunk haverokkal.

#7657 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 20:29

Chris! Felteszed az oldalra a bp rallys képeimet? Vagy nem kell?
Na mindegy, itt egy link:

úgy látom a videófélék nem kellenek, úgyhogy inkább nem küldök ilyesmit. A képekből is kiszedtem a rosszabbakat.

Szerkesztette: Papa_G 2005. 08. 14. 20:31 -kor

Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7658 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 20:37

Idézet: HFRT NyilasM - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 21:23

Cső Papi!
Amint látom bejött a tippem,VFTS barátom is ott volt, mi kb.5km-rel följebb voltunk haverokkal.

Tudom találkoztam vele. Meg is invitált a sátrukhoz amit ezúton köszönök, mert az első körből nem sokat láttunk az emberektől. még fényképezni se tudtam. Tetszett a kanyar, aszfalton sose rosszabbat. :) És nálatok mi volt?
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7659 Felhasználó inaktív   HFRT NyilasM 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 108
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 20:49

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:06

Így van.  :respect:

Én pl úgy fékezek nagy sebességről (mondjuk 200-ról) a gamában, először lenyomom majdnem teljesen, majd fokozatosan engedem feljebb, hogy elkerüljem a kerekek blokkolását. Ez egy hosszú egyenes végén éles kanyarnál (pl. newbobs) úgy néz ki, hogy amikor már csak 100 környékén megy a kocsi, akkor már talán csak félig nyomom a féket. Ja és a visszaváltás ritmusa is fontos!

Szia Sebi!
Hosszu gyorsokra a tanácsaitok nekem bejöttek hoztak 4-7 mp-t szakaszonként.
Igaz rengeteget benthagyok ugyérzem még,látni is az időimen.
Valamit aszfaltra mondjatok még nekem ott végképp meg állt a tudomány.
Egyszrűen nem tudom tempóról vissza forditani a vasat.Visszanéztem már
annyi belsőt.Valamit kibasszott szarul csinálok.

#7660 Felhasználó inaktív   HFRT NyilasM 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 108
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 20:56

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 21:37

Tudom találkoztam vele. Meg is invitált a sátrukhoz amit ezúton köszönök, mert az első körből nem sokat láttunk az emberektől. még fényképezni se tudtam. Tetszett a kanyar, aszfalton sose rosszabbat. :) És nálatok mi volt?

Izgalom nem igazán, az EK egy rakás sz.r az OB eleje és a H csoport az viszont tették a dolgukat.
Amit beláttunk:J3-100-B33-150. Összességében ott is jó volt.Csak a közép mezőny elfélte.

Téma megosztása:


  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó