HWSW Informatikai Kerekasztal: ATi Catalyst összefoglaló topik - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 287
  • 288
  • 289
  • 290
  • 291
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

ATi Catalyst összefoglaló topik Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#5761 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 10. 19:19

Idézet

AMD has just released the August 2010 edition of Catalyst graphics drivers. According to the release notes, here are the new things:

OpenGL ES 2.0 support: ATI Catalyst 10.8 delivers full support for OpenGL ES 2.0 specification. Enables 3D accelerated graphics within a web browser that supports OpenGL ES 2.0. Supported on Windows XP, Windows Vista, and Windows 7
Video Quality default options
Performance enhancement for Eyefinity Quad ATI CrossFireX configurations
Anti-Aliasing support for StarCraft II

There are also minor performance improvements (5%) in Far Cry 2, Left 4 Dead 2 and Stormrise…

Maybe I missed this part in the release notes, but there’s no mention of OpenGL bugfixes, especially the one related to tessellation with the Radeon HD 5870:

Kép

Catalyst 10.7 + HD 5870 + TessMark


I just tested and now, TessMark works fine with my HD 5870. I will publish tomorrow a complete comparative table for TessMark

Since we mention OpenGL, Catalyst 10.8 are still an OpenGL 4.0 driver and there is no new extension. So for a complete OpenGL extensions list, see Catalyst 10.7 news.

Other useful info from GPU Caps Viewer:
- Drivers Version: 8.762.0.0 – Catalyst 10.8 (8-3-2010) – atig6pxx.dll
- ATI Catalyst Version String: 10.8
- ATI Catalyst Release Version String: 8.762-100803a-103691C-ATI
- OpenGL Version: 4.0.10151 Compatibility Profile/Debug Context
- GLSL (OpenGL Shading Language) Version: 4.00

http://www.geeks3d.c...10-8-available/
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5762 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 10. 21:01

Ezt minek linkelted? Ez tavalyi driver.

Szerkesztette: Virus9AX 2011. 07. 10. 21:03 -kor


#5763 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 10. 21:04

Ha jól nézem, akkor ez egy 1 évvel ezelőtti Geeks3D bejegyzés. Valószínűleg ezért nem jók már a linkek.

Közben szerkesztetted. :)

Szerkesztette: Abu85 2011. 07. 10. 21:04 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5764 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 11. 05:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2011. 07. 10. 23:01

Ezt minek linkelted? Ez tavalyi driver.

vazze nem 2010 van :omg: :lama:

mind1, érdekesnek találtam :Đ
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5765 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 22. 18:45

Catalyst Application 11.6 CAP 3

Idézet

Medieval 2 Total War: New CrossFire Profile
Drakensang: The River of Time: New CrossFire Profile
Sanctum: New CrossFire profile
Shogun 2: Forced on Anti-Aliasing through the Catalyst Control Center has been disabled
Warhammer 40,000: Space Marine: Forced on Anti-Aliasing through the Catalyst Control Center has been disabled
WinDVD: Forced on Anti-Aliasing through the Catalyst Control Center has been disabled
Men of War: Assault Squad: Disables CrossFire support
Age of Empires Online: Disables CrossFire support

http://www.rage3d.com/cap/
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5766 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 26. 21:06

Kép

pénteken...
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5767 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 27. 19:41

Üzenet megtekintéseIdézet: Chabi - Dátum: 2011. 07. 26. 23:06

pénteken...

szerda lett belőle :laugh:

Catalyst 11.7 - Download >> http://sites.amd.com.../downloads.aspx

AMD Catalyst™ Control Center / AMD Vision™ Engine Control Center 11.7 Release Notes.
http://support.amd.c...leaseNotes.aspx

Idézet

AMD SteadyVideo is now applied to Home Video clips when using WinDVD 10.

:up:
reméljük lesznek még egyéb alkalmazások is amik majd támogatják !

Szerkesztette: Chabi 2011. 07. 27. 19:44 -kor

Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5768 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 27. 20:34

AMD Catalyst™ Control Center / AMD Vision™ Engine Control Center 11.8 Driver Preview for Windows 7 64-Bit Edition
http://support.amd.c...verPreview.aspx

Idézet

The following download provides the following features in addition to the AMD Catalyst Control Center / AMD Vision Engine Control Center 11.7 driver release
Enables AMD HD3D technology support on DisplayPort panels, such as Samsung 750 and 950 series 3D displays
Improves performance:
Up to 10% in Crysis 2 DirectX 11 version for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products
Up to 8% in Fear 3 DirectX 11 version with application enabled Anti-Aliasing on the AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products
Up to 30% when AMD’s Morphological Anti-Aliasing (MLAA) is enabled through the Catalyst Control Center on AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products

Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5769 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 28. 21:47

Lesz két hülye kérdésem egy Asus HD5770 re és a CCC-re alapozva.

Először is miért rebeg a kép amikor a VGA módokat vált(Idle,UVD,2D-3D stb...)? (ha jól emlékszem ezt már rég javították a GDDR5-el kapcsoltba)
Nem csak az új driver óta már azóta hogy megvan észlelem (kb nyár eleje), de most valahogy még jobban előjött (lehet köze van a 2. kérdéshez is)

Másodszor miért ne mtud a VGA lemenni a legalsó energiatakarékos módba (150/300) ha nincs engedélyezve a tunning felület a CCC-ben?
Ehhez még hozzátenném hogy Dell U2311H monitor óta, és elviekbe azért mert nem a gyári hanem az overide-os drivert használom hozzá ami lehetővé teszi 1920*1080 ban is a 75hz használatát.
Persze ezzel a driverrel is megy a low level csak át kell állítanom 60Hz-re a monitort, egyébként csak 400/1200 ig skáláz vissza, kivétel az UVD nél ott 400/900 ha jól emlékszem.

Van ezekre valami megoldás?
Ja és mindezt naprakészen tartott Win7 64bit-en.

Szerkesztette: Virus9AX 2011. 07. 28. 21:48 -kor


#5770 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 03:45

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2011. 07. 28. 23:47

Van ezekre valami megoldás?
Ja és mindezt naprakészen tartott Win7 64bit-en.

ASUS vga driver ? Dell monitor driver ?
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#5771 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 06:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Chabi - Dátum: 2011. 07. 29. 05:45

ASUS vga driver ? Dell monitor driver ?


Hát az Asus drivert nem igazán tudom feltenni hozzá vagyis inkább nem akarom mert abból amit kidob hozzá az 10.10-es driver. Alaplaphoz járt mondjuk valami GPU Boost driver utility de az szerintem az inte i3-5 CPU-ban található VGA-hoz való a H55 chipset miatt.

Monitor driver meg nem tudom miért kellene hogy befolyásolja ezt... főleg ugy hogy ezzel a módosítottal is megy de csak akkor ha 60Hz-re állítom a monitort

#5772 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 09:44

A gyári driver nem véletlenül nem engedélyezi alapból a 75 Hz-et. Az órajelváltás és a low power state 60 Hz-re van kalibrálva.

A rázkódás az érdekesebb kérdés. Elvileg okozhatja ez, de akár hardveres, vagy kompatibilitási hiba is lehet a monitorral. Érdemes a Dellnél érdeklődni egy új firmware után, hátha fedeztek fel hasonlót.

Szerkesztette: Abu85 2011. 07. 29. 09:47 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5773 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 10:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2011. 07. 29. 11:44

A gyári driver nem véletlenül nem engedélyezi alapból a 75 Hz-et. Az órajelváltás és a low power state 60 Hz-re van kalibrálva.

A rázkódás az érdekesebb kérdés. Elvileg okozhatja ez, de akár hardveres, vagy kompatibilitási hiba is lehet a monitorral. Érdemes a Dellnél érdeklődni egy új firmware után, hátha fedeztek fel hasonlót.


Most komolyan mi köze van a power stateknek a monitor frissítési frekvenciájához?
És ha én egy 100+Hz-s LED/LCD TV-t kötök rá akkor le kellene mondanom az energiatakarékos üzemmódról? Ezt valahogy nem nagyon mutogatják a prezentációkba :/

De egyébként most kipróbáltam és ha visszarakom 60Hz-ra akkor ez a képrázkódás is megszűnik.

Szerkesztette: Virus9AX 2011. 07. 29. 10:44 -kor


#5774 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 11:17

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2011. 07. 29. 12:35

Most komolyan mi köze van a power stateknek a monitor frissítési frekvenciájához?
És ha én egy 100+Hz-s LED/LCD TV-t kötök rá akkor le kellene mondanom az energiatakarékos üzemmódról? Ezt valahogy nem nagyon mutogatják a prezentációkba :/

De egyébként most kipróbáltam és ha visszarakom 60Hz-ra akkor ez a képrázkódás is megszűnik.

Amíg az órajelváltást nem kezelik teljesen hardveres módon, addig a konkrétan a monitorok számához, és a frissítési frekvenciához kell szabni a teljes low level órajelkapuzást, és persze magukat az órajelváltásokat is. Jelenleg mindenki 60 Hz-hez illeszti mindezt. Működik felette is, csak nem úgy, ahogy a tesztelt 60 Hz-en.
Ha az adott TV-n az a 100+Hz nem csak marketinghablaty, akkor igen. Magasabb valós képfrissítéssel, és több monitor egyidejű kezelésével lényegében minden mai VGA-n bukod az alsó órajeleket.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5775 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 12:23

Hát nemtom, nálam hd3870-el hiba nélkül ment a 72hz powerstrippel.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#5776 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 12:36

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2011. 07. 29. 14:23

Hát nemtom, nálam hd3870-el hiba nélkül ment a 72hz powerstrippel.

HD3850 nél nekem is simán beváltott legalsó órajelre GPU és Memória is. Mondjuk akkor 19" Samsung 931C TFT monitorom volt és abba alapból volt 75Hz.

Igazából csak azt nem értem hogy akkor most mégis miért tud a nomrál IDLE-től lejebb menni órajelben?
HD tartalom nézése közbe 400/900 idle módba meg 400/1200.

Látod Abu ez lenne szükséges a felhasználóknak a felhasználóélményhez nem pedig a 23.xxxHz-s lejátszás mert ez sokkal szélesebb köröket érint és nem hiszem el hogy ezt ne lehetne megoldani ha UVD-be le tud váltani, sőt ha bekapcsolom a CC be a tunning ot (csak annyit csinálok hogy bepipálom de nem nyúlok az órajelekhez) egyből lemegy 150/300-ra. Csak akkor kibebaszottul rebegni fog a kép amikor váltogatja.
JA és igen szerintem ahhoz hogy játékokba megfelelő legyen a felhasználói élmény nem elég a 60Hz min 70-75 kell, akkor most mire is hajtanak rá?

Szép dolog hogy haladunk előre de előtte a magunk mögött lévő piszkot kellene eltakarítani, vagyis kijavítani a már 1-2 éve ismert hibákat.

Szerkesztette: Virus9AX 2011. 07. 29. 12:38 -kor


#5777 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 12:43

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2011. 07. 29. 13:36

HD3850 nél nekem is simán beváltott legalsó órajelre GPU és Memória is. Mondjuk akkor 19" Samsung 931C TFT monitorom volt és abba alapból volt 75Hz.

Igazából csak azt nem értem hogy akkor most mégis miért tud a nomrál IDLE-től lejebb menni órajelben?
HD tartalom nézése közbe 400/900 idle módba meg 400/1200.

Látod Abu ez lenne szükséges a felhasználóknak a felhasználóélményhez nem pedig a 23.xxxHz-s lejátszás mert ez sokkal szélesebb köröket érint és nem hiszem el hogy ezt ne lehetne megoldani ha UVD-be le tud váltani, sőt ha bekapcsolom a CC be a tunning ot (csak annyit csinálok hogy bepipálom de nem nyúlok az órajelekhez) egyből lemegy 150/300-ra. Csak akkor kibebaszottul rebegni fog a kép amikor váltogatja.
JA és igen szerintem ahhoz hogy játékokba megfelelő legyen a felhasználói élmény nem elég a 60Hz min 70-75 kell, akkor most mire is hajtanak rá?

Szép dolog hogy haladunk előre de előtte a magunk mögött lévő piszkot kellene eltakarítani, vagyis kijavítani a már 1-2 éve ismert hibákat.

Nekem 2db 60Hz-es megjelenítés mellett voltak ilyen és ehhez hasonló válogatott hibáim még 4850-en. Vagy nem váltott vissza idele-be, vagy ha visszaváltott akkor a 2. kijelző folyamatosan remegett a váltásokkor. Ja meg olyan is volt, hogy meghülyült a 2D-3D detektálás és folyamatosan, minden ablakmozgatásra, scrollra, stb... le-fel váltotta az órajelet. Tehát folyamatosan remegett a kép is.
Én sem értem mit szaroznak ezzel ÉVEK ÓTA. Ez nem a felhasználói élményhez kell, hanem, hogy használható legyen egyáltalán és ne egy rakás szarról beszéljünk...

szerk: Egyébként a 23.976-os lejátszás sem olyan kis bug NV-n. Én sem vacakoltam vele monitoron, de TV-n nagyobb méretben ill. 100Hz mellett kurvára zavaró ahogy meg-megakad a film.

Szerkesztette: vipi 2011. 07. 29. 12:45 -kor


#5778 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 12:47

Miben jobb a 60 Hz-nél a 75 Hz? Az LCD állandó háttérvilágítást használ, így 60 Hz-nél sincs vibrálás. A játékokban pedig a vsync-et 30 vagy 60 fps-re szokták tervezni (tisztelet a kevés kivételnek, akik jól megcsinálják), vagyis a 75 Hz melletti vsync állandó jellegű laggolást eredményezhet. A 60/120 Hz erőltetése pont, hogy koncepció mint sem hiba. Azért alakult így ki, mert a piacon kevés olyan fejlesztő van, akik normálisan írnak vsync-et, és a Windows 7 mellett a grafikus driver elvesztette a kontrollt a vsync fölött. Ha a Windows 8 visszaadja a driver kezébe a vsync irányítását (erre jelenleg egyre nagyobb az esély), akkor el lehet gondolkodni a 60/120 Hz-től eltérő frissítési frekvenciák visszahozásán.

vipi: A két megjelenítő problémája a GDDR5 bevezetésének kezdeti nehézségei miatt volt. Azóta ha két kijelzőt kötsz egy GDDR5 memóriával szerelt kártyákra, akkor a memória órajele állandó jelleggel maximumra zár.

Szerkesztette: Abu85 2011. 07. 29. 12:52 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5779 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 12:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2011. 07. 29. 14:47

Miben jobb a 60 Hz-nél a 75 Hz? Az LCD állandó háttérvilágítást használ, így 60 Hz-nél sincs vibrálás. A játékokban pedig a vsync-et 30 vagy 60 fps-re szokták tervezni (tisztelet a kevés kivételnek, akik jól megcsinálják), vagyis a 75 Hz melletti vsync állandó jellegű laggolást eredményezhet. A 60/120 Hz erőltetése pont, hogy koncepció mint sem hiba. Azért alakult így ki, mert a piacon kevés olyan fejlesztő van, akik normálisan írnak vsync-et, és a Windows 7 mellett a grafikus driver elvesztette a kontrollt a vsync fölött. Ha a Windows 8 visszaadja a driver kezébe a vsync irányítását (erre jelenleg egyre nagyobb az esély), akkor el lehet gondolkodni a 60/120 Hz-től eltérő frissítési frekvenciák visszahozásán.

vipi: A két megjelenítő problémája a GDDR5 bevezetésének kezdeti nehézségei miatt volt. Azóta ha két kijelzőt kötsz egy GDDR5 memóriával szerelt kártyákra, akkor a memória órajele állandó jelleggel maximumra zár.

Hát akkor akik ezt kitalálták, nem igazán próbáltak játékot futás közbe.
Kb a te által oly sokszor említett problémához közelíteném. Mintha akadozó hatást keltene a játékmenetbe, legalábbis számomra.
Aki valaha is picit komolyabban játszott FPS játékkal az tudja miről beszélek, 60Hz hoz képest a játék sokkal folyékonyabb hatást kelt 75Hz futtatva.

#5780 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 29. 13:01

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2011. 07. 29. 13:47

Miben jobb a 60 Hz-nél a 75 Hz? Az LCD állandó háttérvilágítást használ, így 60 Hz-nél sincs vibrálás. A játékokban pedig a vsync-et 30 vagy 60 fps-re szokták tervezni (tisztelet a kevés kivételnek, akik jól megcsinálják), vagyis a 75 Hz melletti vsync állandó jellegű laggolást eredményezhet. A 60/120 Hz erőltetése pont, hogy koncepció mint sem hiba. Azért alakult így ki, mert a piacon kevés olyan fejlesztő van, akik normálisan írnak vsync-et, és a Windows 7 mellett a grafikus driver elvesztette a kontrollt a vsync fölött. Ha a Windows 8 visszaadja a driver kezébe a vsync irányítását (erre jelenleg egyre nagyobb az esély), akkor el lehet gondolkodni a 60/120 Hz-től eltérő frissítési frekvenciák visszahozásán.

vipi: A két megjelenítő problémája a GDDR5 bevezetésének kezdeti nehézségei miatt volt. Azóta ha két kijelzőt kötsz egy GDDR5 memóriával szerelt kártyákra, akkor a memória órajele állandó jelleggel maximumra zár.

Erről már értekeztünk párszor: 4850 GDDR3 volt, nem?

60Hz-ről épp a TFT-s topicban volt megemlékezés most. Játékban pl. szintén nem tudják megoldani, hogy ne legyen függő az irányítás és ahhoz kevés a 60Hz, minden játék érezhetően nagyobb laggal irányítható 60Hz-es megjelenítésnél, mint vsync off-al. Vsync nélkül meg nézheted a tearing-et, Míg monitoron ez csak kellemetlen kicsit, addig nagy kijelzőn, TV-n - aminek a terjedése a trend manapság - halál, kifolyik a szemed tőle. Legalábbis az enyém...

Szerkesztette: vipi 2011. 07. 29. 13:02 -kor


Téma megosztása:


  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 287
  • 288
  • 289
  • 290
  • 291
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó