Mostanában rengeteget játszottam ismét a Sudekivel, és hát meg kell hogy mondjam, eszméletlen jó hent játék, számomra sokkal meggyőzőbb volt, mint a bloodrayne 2... a grafika meg csak hab a tortán, persze csak annak, aki szereti ezt a stílust
Sudeki japán akció-rpg
#21
Elküldve: 2005. 09. 24. 20:35
hm, jó hogy felhoztad 
Mostanában rengeteget játszottam ismét a Sudekivel, és hát meg kell hogy mondjam, eszméletlen jó hent játék, számomra sokkal meggyőzőbb volt, mint a bloodrayne 2... a grafika meg csak hab a tortán, persze csak annak, aki szereti ezt a stílust
Nagyon jók a fejlesztések, a karakterek is jól ki vannak dolgozva (háttértörténetileg is), kár, hogy ilyen kevés hasonló játék van PC-re...
Mostanában rengeteget játszottam ismét a Sudekivel, és hát meg kell hogy mondjam, eszméletlen jó hent játék, számomra sokkal meggyőzőbb volt, mint a bloodrayne 2... a grafika meg csak hab a tortán, persze csak annak, aki szereti ezt a stílust
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|
#22
Elküldve: 2005. 10. 25. 08:49
Na belekukkantottam, tényleg nem rossz játék.
A hangulata magávalragadó, pedig még nem is harcoltam a karakterekkel.
Kérdés: a csata real-time vagy körökre osztott, esetleg FF-szerű?
A hangulata magávalragadó, pedig még nem is harcoltam a karakterekkel.
Kérdés: a csata real-time vagy körökre osztott, esetleg FF-szerű?
#23
Elküldve: 2005. 10. 25. 15:32
Eh... nagyon jó a játék, de miért nem tudták a FF harcrendszerét lenyúlni? Ez a real-time bigyó kezelhetetlen.
#24
Elküldve: 2005. 10. 25. 19:05
Délután kicsit belemerültem, hát a harcrendszer nagyon elcseszi az egyébként remek játékot. 
A varázslónővel tiszta Doom fílingem volt, hátrálok-cikázok a szörnyek elől, és lövöm őket...
Egy FPS-ben oké, na de egy akció-RPG-ben ne már...
Ráadásul az AI segghülye, nem varázsol semmit az irányítása alatt álló karikkal.
Miért nem tudtak FF harcot belerakni? Akkor meglett volna az év egyik legjobbja PC-re, így egy nagy közepest érdemel csak a játék.
Azért még kicsit nyúzom, de nem hiszem, hogy változni fog a véleményem.
A varázslónővel tiszta Doom fílingem volt, hátrálok-cikázok a szörnyek elől, és lövöm őket...
Ráadásul az AI segghülye, nem varázsol semmit az irányítása alatt álló karikkal.
Miért nem tudtak FF harcot belerakni? Akkor meglett volna az év egyik legjobbja PC-re, így egy nagy közepest érdemel csak a játék.
Azért még kicsit nyúzom, de nem hiszem, hogy változni fog a véleményem.
#25
Elküldve: 2005. 10. 27. 18:05
Csak én nyomom? 
Mondjuk jól elbeszélgetek magammal.
Shadow Worldben járok, és sajna bevált, amit megjósoltam: 4 partitaggal már átláthatatlan a csata, Skill Strike-okat használni meg ideggyötrő vállalkozás (F1-F2, gáááááááááááááz).
Azért nyomom, mert a hangulata rettentő jó, a sztori is, mellesleg a grafika is nagyon bejön (4x AA, nuku árnyékok).
De a játék lehetett volna nálam az év játéka, ha nem ezt az idióta harcrendszert használják... Ahogy már írtam, a FF-ban már megoldották jól, miért nem koppintották le?
RE: érdekes, olvasgattam kritikákat a neten, a harcrendszert majd' mindenhol dícsérték... csak nekem nem jön be annyira?
Vagy csak túl stratégikus akarok lenni?
Mondjuk jól elbeszélgetek magammal.
Shadow Worldben járok, és sajna bevált, amit megjósoltam: 4 partitaggal már átláthatatlan a csata, Skill Strike-okat használni meg ideggyötrő vállalkozás (F1-F2, gáááááááááááááz).
Azért nyomom, mert a hangulata rettentő jó, a sztori is, mellesleg a grafika is nagyon bejön (4x AA, nuku árnyékok).
De a játék lehetett volna nálam az év játéka, ha nem ezt az idióta harcrendszert használják... Ahogy már írtam, a FF-ban már megoldották jól, miért nem koppintották le?
RE: érdekes, olvasgattam kritikákat a neten, a harcrendszert majd' mindenhol dícsérték... csak nekem nem jön be annyira?
Szerkesztette: Etele 2005. 10. 27. 18:12 -kor
#26
Elküldve: 2005. 10. 27. 18:11
Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 19:05
Csak én nyomom? 
Azt nem tudom, de ez a játék nekem
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood
#27
Elküldve: 2005. 10. 27. 20:02
Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 19:05
Csak én nyomom? 
Novemberben újságmelléklet lesz, hátha jönnek még próbálkozók
#28
Elküldve: 2005. 11. 18. 02:41
Idézet: Hasse @ 2005. okt. 27. - Dátum: csütörtök - 20:02
Novemberben újságmelléklet lesz, hátha jönnek még próbálkozók
Az lett
#29
Elküldve: 2005. 11. 18. 06:49
GS powa!!!!
Asus P5QL-E, Intel C2D E7300, Sapphire HD4850 TOXIC, 2X1Gb Geil Blackdragon 800 Mhz DDR2, Samsung 120GB HDD, Samsung 80GB HDD, Corsair450W, Aerocool GT-1000 GOLDEN TOWER,
Samsung DVD író, ACER AL1916W.
Samsung DVD író, ACER AL1916W.
#30
Elküldve: 2005. 11. 18. 07:28
Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 18:05
Csak én nyomom? 
Mondjuk jól elbeszélgetek magammal.
Shadow Worldben járok, és sajna bevált, amit megjósoltam: 4 partitaggal már átláthatatlan a csata, Skill Strike-okat használni meg ideggyötrő vállalkozás (F1-F2, gáááááááááááááz).
Azért nyomom, mert a hangulata rettentő jó, a sztori is, mellesleg a grafika is nagyon bejön (4x AA, nuku árnyékok).
De a játék lehetett volna nálam az év játéka, ha nem ezt az idióta harcrendszert használják... Ahogy már írtam, a FF-ban már megoldották jól, miért nem koppintották le?
RE: érdekes, olvasgattam kritikákat a neten, a harcrendszert majd' mindenhol dícsérték... csak nekem nem jön be annyira?
Vagy csak túl stratégikus akarok lenni? 
Mondjuk jól elbeszélgetek magammal.
Shadow Worldben járok, és sajna bevált, amit megjósoltam: 4 partitaggal már átláthatatlan a csata, Skill Strike-okat használni meg ideggyötrő vállalkozás (F1-F2, gáááááááááááááz).
Azért nyomom, mert a hangulata rettentő jó, a sztori is, mellesleg a grafika is nagyon bejön (4x AA, nuku árnyékok).
De a játék lehetett volna nálam az év játéka, ha nem ezt az idióta harcrendszert használják... Ahogy már írtam, a FF-ban már megoldották jól, miért nem koppintották le?
RE: érdekes, olvasgattam kritikákat a neten, a harcrendszert majd' mindenhol dícsérték... csak nekem nem jön be annyira?
nekem tetszett a harcrendszer
bár rég nem játszottam már vele...
ha bejött a Sudeki, nézd meg a Beyond Good And Evil-t is, nagyon hasonlít a stílusa.
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|
#31
Elküldve: 2005. 12. 02. 13:32
Hi!
Nekem nagyon tetszik. Hangulat, sztori OK. Szép, nem is zabál gépet (Sempron 2500+, 9600XT, megy szépen, igaz, árnyékok nélkül).
A harcrendszer egyáltalán nem gáz.
Az AI tényleg nem használ se skill strike-ot, se spirit strike-ot, és ez nem bénaság a részirül, hanem mert ezt a poént meghagyja Neked. Arra akar ösztönözni, hogy váltogass a karakterek között, a skill strike-okat is használd minél változatosabban. Nem véletlenül van a sztoriban mind a 4 karakternek magányos bossfight...
Én a két melee arcot attack-ra állítottam, a két ranged-et meg defense-re, és általában nem kerül senki szarba, akkor sem, ha nem figyelek. Aztán váltogatok kedvemre, mikor mi esik jól. Olyan skill strike-okat szeretek, amik az én karaktereimnek adnak bónuszt, az egész bandának (pl. Ailish gyógyítása, Elco dupla damage-es nanoizéje, Tal 70%-os pajzsa). Egy rakás olyan szörny van, akikről lepereg minden méreg, átok vagy lassítás, az egyszeri támadás jellegű skill strike-ok meg nem sokkal jobbak egy kombónál.
Az FPS-szerű irányítás nekem speciel bejött, nem érzem, hogy ellentétben állna a játék többi részével (nemrég játszottam a Zanzarah-val), technikailag inkább a gyengusz fizikával van gondom, pl. rettenet rossz a collision detection, ős-konzolos múltat idéz.
Mondjuk volt, amin megborultam, az az NPC kissrác volt az egyetemen, aki antropológiát hallgat, és csak idióta hinteket mond, amikor szakmáról kérdezem; ez az NPC pl. erős sztorielem lehetett volna, csomó háttérinfót adhatott volna, ez így egy kicsit túl egyszerű lett. Hasonlóan bugyuta az egyetemen a "vizsga".
Amikor megtudtam, hogy eljutok az egyetemre, azt hittem, hogy kicsit elmélyül a sztori, lesz kis történelem, magyaráznak a világ kialakulásáról, a sajátos természeti törvényekről, de semmi.
Mindent összevetve nálam 9 pont a 10-ből, és nagyon örülök, hogy kijött GS DVD-n (szvsz. a GS legjobb teljes játéka eddig). Több ilyesmi kéne.
nd
Nekem nagyon tetszik. Hangulat, sztori OK. Szép, nem is zabál gépet (Sempron 2500+, 9600XT, megy szépen, igaz, árnyékok nélkül).
A harcrendszer egyáltalán nem gáz.
Az AI tényleg nem használ se skill strike-ot, se spirit strike-ot, és ez nem bénaság a részirül, hanem mert ezt a poént meghagyja Neked. Arra akar ösztönözni, hogy váltogass a karakterek között, a skill strike-okat is használd minél változatosabban. Nem véletlenül van a sztoriban mind a 4 karakternek magányos bossfight...
Én a két melee arcot attack-ra állítottam, a két ranged-et meg defense-re, és általában nem kerül senki szarba, akkor sem, ha nem figyelek. Aztán váltogatok kedvemre, mikor mi esik jól. Olyan skill strike-okat szeretek, amik az én karaktereimnek adnak bónuszt, az egész bandának (pl. Ailish gyógyítása, Elco dupla damage-es nanoizéje, Tal 70%-os pajzsa). Egy rakás olyan szörny van, akikről lepereg minden méreg, átok vagy lassítás, az egyszeri támadás jellegű skill strike-ok meg nem sokkal jobbak egy kombónál.
Az FPS-szerű irányítás nekem speciel bejött, nem érzem, hogy ellentétben állna a játék többi részével (nemrég játszottam a Zanzarah-val), technikailag inkább a gyengusz fizikával van gondom, pl. rettenet rossz a collision detection, ős-konzolos múltat idéz.
Mondjuk volt, amin megborultam, az az NPC kissrác volt az egyetemen, aki antropológiát hallgat, és csak idióta hinteket mond, amikor szakmáról kérdezem; ez az NPC pl. erős sztorielem lehetett volna, csomó háttérinfót adhatott volna, ez így egy kicsit túl egyszerű lett. Hasonlóan bugyuta az egyetemen a "vizsga".
Amikor megtudtam, hogy eljutok az egyetemre, azt hittem, hogy kicsit elmélyül a sztori, lesz kis történelem, magyaráznak a világ kialakulásáról, a sajátos természeti törvényekről, de semmi.
Mindent összevetve nálam 9 pont a 10-ből, és nagyon örülök, hogy kijött GS DVD-n (szvsz. a GS legjobb teljes játéka eddig). Több ilyesmi kéne.
nd

Súgó
A téma zárva.












