HWSW Informatikai Kerekasztal: Sudeki - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (2 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Sudeki japán akció-rpg

#21 Felhasználó inaktív   HavocS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 24. 20:35

hm, jó hogy felhoztad :)
Mostanában rengeteget játszottam ismét a Sudekivel, és hát meg kell hogy mondjam, eszméletlen jó hent játék, számomra sokkal meggyőzőbb volt, mint a bloodrayne 2... a grafika meg csak hab a tortán, persze csak annak, aki szereti ezt a stílust :) Nagyon jók a fejlesztések, a karakterek is jól ki vannak dolgozva (háttértörténetileg is), kár, hogy ilyen kevés hasonló játék van PC-re...
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|

#22 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 25. 08:49

Na belekukkantottam, tényleg nem rossz játék.

A hangulata magávalragadó, pedig még nem is harcoltam a karakterekkel. :D

Kérdés: a csata real-time vagy körökre osztott, esetleg FF-szerű?

#23 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 25. 15:32

Eh... nagyon jó a játék, de miért nem tudták a FF harcrendszerét lenyúlni? Ez a real-time bigyó kezelhetetlen. :(

#24 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 25. 19:05

Délután kicsit belemerültem, hát a harcrendszer nagyon elcseszi az egyébként remek játékot. :(

A varázslónővel tiszta Doom fílingem volt, hátrálok-cikázok a szörnyek elől, és lövöm őket... :D Egy FPS-ben oké, na de egy akció-RPG-ben ne már...

Ráadásul az AI segghülye, nem varázsol semmit az irányítása alatt álló karikkal. :(

Miért nem tudtak FF harcot belerakni? Akkor meglett volna az év egyik legjobbja PC-re, így egy nagy közepest érdemel csak a játék.
Azért még kicsit nyúzom, de nem hiszem, hogy változni fog a véleményem. :(

#25 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:05

Csak én nyomom? :D

Mondjuk jól elbeszélgetek magammal. :D

Shadow Worldben járok, és sajna bevált, amit megjósoltam: 4 partitaggal már átláthatatlan a csata, Skill Strike-okat használni meg ideggyötrő vállalkozás (F1-F2, gáááááááááááááz).

Azért nyomom, mert a hangulata rettentő jó, a sztori is, mellesleg a grafika is nagyon bejön (4x AA, nuku árnyékok).
De a játék lehetett volna nálam az év játéka, ha nem ezt az idióta harcrendszert használják... Ahogy már írtam, a FF-ban már megoldották jól, miért nem koppintották le? :(

RE: érdekes, olvasgattam kritikákat a neten, a harcrendszert majd' mindenhol dícsérték... csak nekem nem jön be annyira? :think: Vagy csak túl stratégikus akarok lenni? :D

Szerkesztette: Etele 2005. 10. 27. 18:12 -kor


#26 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:11

Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 19:05

Csak én nyomom? :D

Azt nem tudom, de ez a játék nekem :boa:
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#27 Felhasználó inaktív   Hasse 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.029
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 20:02

Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 19:05

Csak én nyomom? :D

Novemberben újságmelléklet lesz, hátha jönnek még próbálkozók ;)

#28 Felhasználó inaktív   blash 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.080
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 18. 02:41

Idézet: Hasse @ 2005. okt. 27. - Dátum: csütörtök - 20:02

Novemberben újságmelléklet lesz, hátha jönnek még próbálkozók


Az lett :up:

#29 Felhasználó inaktív   RedRaven 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 720
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 18. 06:49

GS powa!!!!
Asus P5QL-E, Intel C2D E7300, Sapphire HD4850 TOXIC, 2X1Gb Geil Blackdragon 800 Mhz DDR2, Samsung 120GB HDD, Samsung 80GB HDD, Corsair450W, Aerocool GT-1000 GOLDEN TOWER,
Samsung DVD író, ACER AL1916W.

#30 Felhasználó inaktív   HavocS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 18. 07:28

Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 18:05

Csak én nyomom? :D

Mondjuk jól elbeszélgetek magammal. :D

Shadow Worldben járok, és sajna bevált, amit megjósoltam: 4 partitaggal már átláthatatlan a csata, Skill Strike-okat használni meg ideggyötrő vállalkozás (F1-F2, gáááááááááááááz).

Azért nyomom, mert a hangulata rettentő jó, a sztori is, mellesleg a grafika is nagyon bejön (4x AA, nuku árnyékok).
De a játék lehetett volna nálam az év játéka, ha nem ezt az idióta harcrendszert használják... Ahogy már írtam, a FF-ban már megoldották jól, miért nem koppintották le? :(

RE: érdekes, olvasgattam kritikákat a neten, a harcrendszert majd' mindenhol dícsérték... csak nekem nem jön be annyira? :think: Vagy csak túl stratégikus akarok lenni? :D

nekem tetszett a harcrendszer :) a lényeg hogy mindenkit retreatbe kell rakni, aztán Elco támadását az egekbe nyomni és lőni a dögöket távolról :D
bár rég nem játszottam már vele...

ha bejött a Sudeki, nézd meg a Beyond Good And Evil-t is, nagyon hasonlít a stílusa.
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|

#31 Felhasználó inaktív   nagyondinnye 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 11
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 02. 13:32

Hi!

Nekem nagyon tetszik. Hangulat, sztori OK. Szép, nem is zabál gépet (Sempron 2500+, 9600XT, megy szépen, igaz, árnyékok nélkül).

A harcrendszer egyáltalán nem gáz.
Az AI tényleg nem használ se skill strike-ot, se spirit strike-ot, és ez nem bénaság a részirül, hanem mert ezt a poént meghagyja Neked. Arra akar ösztönözni, hogy váltogass a karakterek között, a skill strike-okat is használd minél változatosabban. Nem véletlenül van a sztoriban mind a 4 karakternek magányos bossfight...
Én a két melee arcot attack-ra állítottam, a két ranged-et meg defense-re, és általában nem kerül senki szarba, akkor sem, ha nem figyelek. Aztán váltogatok kedvemre, mikor mi esik jól. Olyan skill strike-okat szeretek, amik az én karaktereimnek adnak bónuszt, az egész bandának (pl. Ailish gyógyítása, Elco dupla damage-es nanoizéje, Tal 70%-os pajzsa). Egy rakás olyan szörny van, akikről lepereg minden méreg, átok vagy lassítás, az egyszeri támadás jellegű skill strike-ok meg nem sokkal jobbak egy kombónál.

Az FPS-szerű irányítás nekem speciel bejött, nem érzem, hogy ellentétben állna a játék többi részével (nemrég játszottam a Zanzarah-val), technikailag inkább a gyengusz fizikával van gondom, pl. rettenet rossz a collision detection, ős-konzolos múltat idéz.

Mondjuk volt, amin megborultam, az az NPC kissrác volt az egyetemen, aki antropológiát hallgat, és csak idióta hinteket mond, amikor szakmáról kérdezem; ez az NPC pl. erős sztorielem lehetett volna, csomó háttérinfót adhatott volna, ez így egy kicsit túl egyszerű lett. Hasonlóan bugyuta az egyetemen a "vizsga".
Amikor megtudtam, hogy eljutok az egyetemre, azt hittem, hogy kicsit elmélyül a sztori, lesz kis történelem, magyaráznak a világ kialakulásáról, a sajátos természeti törvényekről, de semmi.

Mindent összevetve nálam 9 pont a 10-ből, és nagyon örülök, hogy kijött GS DVD-n (szvsz. a GS legjobb teljes játéka eddig). Több ilyesmi kéne.

nd

Téma megosztása:


  • (2 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó