HWSW Informatikai Kerekasztal: GeForce 7800 II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (125 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

GeForce 7800 II. G70 Értékeld a témát: -----

#21 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 12:46

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 13:15

Két féle Transparent AA közül választhatsz most. SSAA alapú, és MSAA alapú. Előbbi szebb képet ad jóval.

Kép

Kép


de mint látod van:

4x TR SSAA és 8xS TR SSAA és persze (4x TR MSAA és 8xS TR MSAA)

tisztán látható, hogy a 8x SuperSampling (illetve mixelt mód, amit már írtam is: 4xMS + 4xSS-ből áll össze)
de a 4x az tutira MSAA

#22 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 14:06

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 13:46

de mint látod van:

4x TR SSAA és 8xS TR SSAA és persze (4x TR MSAA és 8xS TR MSAA)

tisztán látható, hogy a 8x SuperSampling (illetve mixelt mód, amit már írtam is: 4xMS + 4xSS-ből áll össze)
de a 4x az tutira MSAA

Na akkor elmondom tömören mivan.

Van 8xS Transparent AA alatt ez:

Opcio#1: 8xS - 4xSSAA + 4xTMSAA
Opcio#2: 8xS - 4xTSSAA + 4xMSAA

Ezek a módok vannak. Így már jó lesz? :D
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#23 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 15:50

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 15:06

Na akkor elmondom tömören mivan.

Van 8xS Transparent AA alatt ez:

Opcio#1: 8xS - 4xSSAA + 4xTMSAA
Opcio#2: 8xS - 4xTSSAA + 4xMSAA

Ezek a módok vannak. Így már jó lesz? :D

lehet, hogy én vagyok hülye, de akkor mi van 4xAA+TAA alatt? (meg 2x alatt)

ezt is kifejtenéd?

Szerkesztette: vipisrac 2005. 09. 04. 15:51 -kor


#24 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 17:20

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 16:50

lehet, hogy én vagyok hülye, de akkor mi van 4xAA+TAA alatt? (meg 2x alatt)

ezt is kifejtenéd?

Nos az nagyon egyszerü.


2x-nél:

2xMSAA - default.
2xTMSAA
2xTSSAA

4x-nél:

4xMSAA - default.
4xTMSAA
4xTSSAA

Meg nemtom, hogy vannak-e még a Q-s jelzésüek.
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#25 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 17:31

Egy dolgot nem értek.
Starship Troopers demoban és SC:CT-ban soft shadow használata minimális teljesítmény veszteséggel jár, míg F.E.A.R.-ben és Riddickben eléggé visszaesik a teljesítmény.
Ez a játékok különböző enginejének köszönhető vagy esetleg másnak?
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#26 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 17:32

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 18:31

Egy dolgot nem értek.
Starship Troopers demoban és SC:CT-ban soft shadow használata minimális teljesítmény veszteséggel jár, míg F.E.A.R.-ben és Riddickben eléggé visszaesik a teljesítmény.
Ez a játékok különböző enginejének köszönhető vagy esetleg másnak?

Hát nem tudom feltünt-e, de FEAR-ben és Ridick-ben még a légy po:csének is saját arnyéka van. :D

Szerkesztette: sutyi^ 2005. 09. 04. 17:33 -kor

"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#27 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 17:34

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 18:32

Hát nem tudom feltünt-e, de FEAR-ben és Ridick-ben még a légy po:csének is saját arnyéka van. :D

Ez igaz. :)
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#28 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 17:54

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 18:31

Egy dolgot nem értek.
Starship Troopers demoban és SC:CT-ban soft shadow használata minimális teljesítmény veszteséggel jár, míg F.E.A.R.-ben és Riddickben eléggé visszaesik a teljesítmény.
Ez a játékok különböző enginejének köszönhető vagy esetleg másnak?

saját engine. a soft shadow képzésben sztem semmi hardveres automatizmus nincs.
ahogy megírták...

#29 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:03

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 18:20

Nos az nagyon egyszerü....


viszont itt nagyon nem így írják:
http://www.digit-lif.../g70-part3.html

-MSAA AA4x, TAA OFF
-MSAA AA4x, TAA MSAA
-MSAA AA4x, TAA SSAA:

"The well-known AA mode
(ez nyilván a default 4xMSAA) is enabled as well as SSAA for semitransparent textures...."
....

Szerkesztette: vipisrac 2005. 09. 04. 18:03 -kor


#30 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:11

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:03

viszont itt nagyon nem így írják:
http://www.digit-lif.../g70-part3.html

-MSAA AA4x, TAA OFF
-MSAA AA4x, TAA MSAA
-MSAA AA4x, TAA SSAA:

"The well-known AA mode
(ez nyilván a default 4xMSAA) is enabled as well as SSAA for semitransparent textures...."
....

Hát annak úgy sok értelme nem lenne. Mivel ahogy TSSAA-ba kapcsolod nem csak az alpha-as texutákon, hanem éleken is van változás. Na mind1, valahogy nem foglalkoztat egyébként sem. Jó az úgy ahog van azt kész.
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#31 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:23

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:11

Hát annak úgy sok értelme nem lenne. Mivel ahogy TSSAA-ba kapcsolod nem csak az alpha-as texutákon, hanem éleken is van változás. Na mind1, valahogy nem foglalkoztat egyébként sem. Jó az úgy ahog van azt kész.

mármint taxtúrán belüli éleken van változás, nemcsak az ojjektumok szélein?

#32 Felhasználó inaktív   beeci 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.476
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:24

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:54

saját engine. a soft shadow képzésben sztem semmi hardveres automatizmus nincs.
ahogy megírták...

soft shadow az hardveresen támogatott valamennyire (csak azért írtam, hogy valamennyire, mert szabadságot hagytak a programozóknak), s soft csak onnan jön, hogy az árnyék széle az hasonlít a valós árnyékhoz...

#33 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:29

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:23

mármint taxtúrán belüli éleken van változás, nemcsak az ojjektumok szélein?

Kipróbáltam D3 parallax mappinges moddal és nem láttam recéket 4*TSAA mellett. Sajnos 1280*1024-ben 4*TSAA mellett elég nagy frame dropok vannak D3-ban. 60fps-->35fps
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#34 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:35

Idézet: beeci - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:24

soft shadow az hardveresen támogatott valamennyire (csak azért írtam, hogy valamennyire, mert szabadságot hagytak a programozóknak), s soft csak onnan jön, hogy az árnyék széle az hasonlít a valós árnyékhoz...

valamennyire igen, de szvsz alig.

#35 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:37

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:29

Kipróbáltam D3 parallax mappinges moddal és nem láttam recéket 4*TSAA mellett. Sajnos 1280*1024-ben 4*TSAA mellett elég nagy frame dropok vannak D3-ban. 60fps-->35fps

hmm
az jó, ha nincs rece és alig lassabb, mint a sima 4xAA :D

#36 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:40

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:23

mármint taxtúrán belüli éleken van változás, nemcsak az ojjektumok szélein?

Ugyértem a 3D-s cuccok éle is szebb lesz tőle.
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#37 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 18:46

Most mértem egyet D3 timedemoval, de úgy tűnik mintha nem működni TAA. 4*AA és 4*TSSAA között nincsen egy grammnyi teljesítmény különbség se. Tizedre ugyanannyi fps-t kapok.

Szerkesztette: Frosty 2005. 09. 04. 18:47 -kor

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#38 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 19:07

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 19:40

Ugyértem a 3D-s cuccok éle is szebb lesz tőle.

hát annak mindenképp szebbnek is kell lennie az összes AA módban!

Szerkesztette: vipisrac 2005. 09. 04. 19:07 -kor


#39 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 19:15

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 20:07

hát annak mindenképp szebbnek is kell lennie az összes AA módban!

Báááá.  :omg:

Mondom TMSAA-hoz képest TSSA szebb képet produkál és nem csak az alpha-s textúrákon. :D

Szerkesztette: sutyi^ 2005. 09. 04. 19:15 -kor

"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#40 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 19:34

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 20:15

Báááá.  :omg:

Mondom TMSAA-hoz képest TSSA szebb képet produkál és nem csak az alpha-s textúrákon. :D

ok

akkor szebb. bár hogy miért lenne az, a korábbiak szerint nem világos, nem logikus
mind1.

Szerkesztette: vipisrac 2005. 09. 04. 19:35 -kor


Téma megosztása:


  • (125 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó