UPS
#531
Elküldve: 2004. 08. 12. 17:30
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#532
Elküldve: 2004. 08. 12. 19:13
Idézet: Rive - Dátum: 2004. aug. 12., csütörtök - 11:12

Apró kérdés. Az 'egyébb' kategóriás savas akkukban általában desztvizet ajánlanak az újratöltéshez, savat csak ellenőrzött, mért esetben. Itt ez hogy is van

(No offense, tényleg érdekel

Hi!
A desztivíz, CSAK utántöltésre jó, tehát, ha a csont száraz akkut feltöltöd desztivízzel, akkor adtál a szarnak egy pofont, mivel nem lesz savas kémhatásod.
Én spec. a "sima" folyékony elektrolitos akkuimat is savval szoktam utántölteni, így télen nem ér meglepetés

#534
Elküldve: 2004. 08. 13. 15:07



Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#535
Elküldve: 2004. 08. 13. 19:04
#536
Elküldve: 2004. 08. 13. 22:56
Idézet: Krisz|ATJ - Dátum: 2004. aug. 13., péntek - 20:04
Ha már száz miliamperes nagyságrendben veszi a töltést, akkor nem kell..
#537
Elküldve: 2004. 08. 14. 01:04
#538
Elküldve: 2004. 08. 14. 09:44
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#539
Elküldve: 2004. 08. 14. 10:16
Idézet: didyman - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 10:44
Én 2-3 UPS-en kívüli töltés-kisütés ciklussal regenerálom őket a gyári adatlapon megadott terhelőáramra vissza.
Krisz!
Mérd meg, hogy mekkora árammal tölti.
Ebből kiaszámíthatod, hogy hány óra alatt lesz teljesen feltöltve.
#540
Elküldve: 2004. 08. 14. 17:23
Idézet: stol - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 11:16
Krisz!
Mérd meg, hogy mekkora árammal tölti.
Ebből kiaszámíthatod, hogy hány óra alatt lesz teljesen feltöltve.
egyetlen próblémám, hogy ehez olyan sötét vagyok mint az állat. szal ha nincs teljesen feltöltve akkor nem is müxik?! egész éjjel töltött de reggelre sem volt semmi. aztán faterom belerakta vmi spéci orosz akksitöltőbe


#541
Elküldve: 2004. 08. 14. 17:30
Idézet: Krisz|ATJ - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 18:23


Hi!
Feltétlen mérd meg a működő UPS-ben az akkuk kapocsfeszültségét!
Ha 13,8V felett van, akkor hibás az UPS töltőelektronikája!
Az a spéci töltő, regeneráló töltő volt...

Én találkoztam olyan UPSel, amiben az akkufesz 17V körüli volt.
Kicsit elállítgatták a töltőelektronikát.
Ilyenkor képes 3-4 hónap alatt kiszárítani az akkut.
Amikor pezseg, akkor oárolog belőle a sav.
Ha sikerült a "költséghatékony" akkujavítás, akkor beszerezhetsz fillérekért 2-3 száraz akkut, feltölöd, és lesz tartalék, vagy eladod motorkerékpárba.
#542
Elküldve: 2004. 08. 14. 17:40
Idézet: stol - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 18:30
Feltétlen mérd meg a működő UPS-ben az akkuk kapocsfeszültségét!
Ha 13,8V felett van, akkor hibás az UPS töltőelektronikája!
Az a spéci töltő, regeneráló töltő volt...

Én találkoztam olyan UPSel, amiben az akkufesz 17V körüli volt.
Kicsit elállítgatták a töltőelektronikát.
Ilyenkor képes 3-4 hónap alatt kiszárítani az akkut.
Amikor pezseg, akkor oárolog belőle a sav.
Ha sikerült a "költséghatékony" akkujavítás, akkor beszerezhetsz fillérekért 2-3 száraz akkut, feltölöd, és lesz tartalék, vagy eladod motorkerékpárba.
megmértem a kaposzfeszt: 13.7V. akkor ez jó igaz?!

#543
Elküldve: 2004. 08. 14. 17:48
Idézet: stol - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 18:30
Feltétlen mérd meg a működő UPS-ben az akkuk kapocsfeszültségét!
Ha 13,8V felett van, akkor hibás az UPS töltőelektronikája!
Az a spéci töltő, regeneráló töltő volt...

Én találkoztam olyan UPSel, amiben az akkufesz 17V körüli volt.
Kicsit elállítgatták a töltőelektronikát.
Ilyenkor képes 3-4 hónap alatt kiszárítani az akkut.
Amikor pezseg, akkor oárolog belőle a sav.
Ha sikerült a "költséghatékony" akkujavítás, akkor beszerezhetsz fillérekért 2-3 száraz akkut, feltölöd, és lesz tartalék, vagy eladod motorkerékpárba.

#544
Elküldve: 2004. 08. 14. 18:40
Idézet: Krisz|ATJ - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 18:48

De az UPS most már műxik?
#545
Elküldve: 2004. 08. 14. 18:56
Idézet: stol - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 19:40
most levettem a kapcsokat és mértem feszt az aksi kapcsain. 8.7 ről kezdödött és már 30 mp alatt le esett 8.2 -re kb. Ilyenkor mi a teendő?! Polarizálni kell?!
#546
Elküldve: 2004. 08. 14. 22:22
Idézet: Krisz|ATJ - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 19:56
Attól tartok, igen.
#547
Elküldve: 2004. 08. 14. 22:28
Idézet: stol - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 23:22
hogyan :confused:
#548
Elküldve: 2004. 08. 15. 07:08
Idézet: Krisz|ATJ - Dátum: 2004. aug. 14., szombat - 23:28
ŐŐŐőőőő...
Kérdés!
Amikor az akku fesze leesett 8,7-re, akkor terhelé volt rajta?
Mert, ha terhelésen esik le, az még nem lehet probléma, mert nálam is volt olyan akku, ami a 4. töltés-kisütés után volt "hajlandó" normálisqan működni.
A kisötést 1-2 db 21W-os gépkocsiízzóval megoldhatod.
6V kapocsfeszig merítsd, utánna pezsgésig tölteni, aztán ismét meríteni....
#549
Elküldve: 2004. 08. 15. 09:38
Idézet: stol - Dátum: 2004. aug. 15., vasárnap - 8:08
Kérdés!
Amikor az akku fesze leesett 8,7-re, akkor terhelé volt rajta?
Mert, ha terhelésen esik le, az még nem lehet probléma, mert nálam is volt olyan akku, ami a 4. töltés-kisütés után volt "hajlandó" normálisqan működni.
A kisötést 1-2 db 21W-os gépkocsiízzóval megoldhatod.
6V kapocsfeszig merítsd, utánna pezsgésig tölteni, aztán ismét meríteni....
nem volt rajta semmi csak üresben állt

#550
Elküldve: 2004. 08. 15. 14:01
Idézet: Krisz|ATJ - Dátum: 2004. aug. 15., vasárnap - 10:38

Akkor 1-2 cella még nem tért magához.
A spéci töltővel fel kell tölteni, majd ízzóval kimeríteni, ezt 2-3x