HWSW Informatikai Kerekasztal: A PC-s játékok kora leáldozott - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (111 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

A PC-s játékok kora leáldozott A cikkel kapcsolatos hozzászólások

#21 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2005. 10. 27. 16:34

Idézet: EV6 - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 17:24

Tudom, van Halo is. :rolleyes: Controllerrel rlz

Szerintem egyszer mikor a Tescóban túrod az EVM játékokat, nézz rá egy kicsit a PS2/Xbox felhozatalra is. Csak úgy művelődési jelleggel.

#22 Felhasználó inaktív   EV6 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.700
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 16:42

Idézet: special - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 17:34

Szerintem egyszer mikor a Tescóban túrod az EVM játékokat, nézz rá egy kicsit a PS2/Xbox felhozatalra is. Csak úgy művelődési jelleggel.

Nem vásárolok a Tescoban és nincs 1 darab EVM játékom sem. Lehet, hogy művelődnöm kellene PS2/Xbox témában, de amíg ezt TV előtt görnyedve kellene megtennem 640*480 interlacedben, addig nincs sok kedvem hozzá. Ami ezen túl van (HDTV, VGA kimenet, hires a nextgen konzolokban, stb.) az jelenleg csak marketing és találgatás.
processzort tervezni gyartani nem kulonosebben nehez, csak tapasztalat es penz kell hozza, a tudas fonn van a neten - vers
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222

#23 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 16:45

Idézet: special - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 17:20

És persze nem fog zavarni, hogy konzolon esetleg sokkal ütősebb címek jelennek majd meg, pláne ha azoknak "PC-snek kellene lennie" (RPG, FPS, stratégia).

Majd akkor zavarni fog, ha valóban így lesz. Persze a zavarás nem jó szó (nem is értem te miért hozakodtál vele elő), mert ha csak konzolon lesznek olyan játékok, amikkel én játszok, akkor egyszerűen áttérek. Pont.

Addig csak jósolgassanak nyugodtan azok, akiknek ez tetszik.

Szerkesztette: Etele 2005. 10. 27. 16:50 -kor


#24 Felhasználó inaktív   prygme 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.609
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 16:48

van egy jelentõs különbség a PC és a konzolok között fejlesztõi szempontból. PCre bármelyik cég vagy team fejleszthet és kiadhat játékot, nincs semmilyen gyártóhoz kötve. Olyan fejlesztési eszközöket használ ami a legjobban megfelel. Konzoloknál csak azokat a játékokat lehet forgalmazni, amiket a konzolt birtokló cég engedélyez. és ellátja a megfelelõ másolásvédelemel. chipelt konzolra persze ez nem kell, de arra nem fog építeni a játékfejlesztõ cég.
Az igaz, hogy a konzolok hardwareét nagyobb hatákonysággal használja ki egy játék, de attól még a kettõ nem azonos. amelyik gyártó ad magára és rendes PCs játékot készít, az érszrevehetõen jobban néz ki PCn mint konzolon, az erõsebb hw miatt.
2010ig egy új jelenség fog megjelenni ami sokmindent megváltoztathat. az opensource már most jelen van a játékok világában és ez a jelenlét csak erõsödni fog, ahogy az történik ma is az OS területen. Amiben erõs a opensource az a kód, már ma is kereskedelmi szinû opensource játékenginek vannak. pl. http://ogre3d.org/ vagy crystal space, és maga az ID is rendszeresen GPL alatt megnyitja enginejeit, igaz azok régebbiek, de a Q3A kódjával és egy jó ötlettel még ma is élvezetes játékokat lehet készíteni, akik megszokták a q3 moddolást, kényelmesebb mint a többi naprakész enginek (lásd elöbbiek).
Ami még problémás az a grafika, ez fõleg a megfelelõ licensz hiányára vezethetõ vissza, GPL nem tetszik sok grafikusnak. a CC Creative Commons itt hozhat áttörést.
Jó minõségü kritikus mennyiségû grafika mellett felgyorsulhat új játékötletek szabad megvalósulása. (Egy idõ után nem kell majd részletgazdagabb Ferrari modell ha már valósághû, viszont ha szabad licensze van több jatékban fel lehet használni)
A mai jatékosok nagy része sem fog örökké annyit játszani, és lesznek köztük olyanok akikben megvan a képesség és elszántság, hogy megcsinálják álmaik játékát. Mert a fejlesztés lehet még jobb szorakozás mint maga a jaték.
Az opensource az ilyen autonóm fejlesztésekhez nyújt szabad eszközöket, engineket, kódokat, és remélhetõen egy idõ után grafikát.
Érdemes itt szétnézni:
happypenguin.org vannak egészen egyszerü és komplex játékok is.

Ami fontos, egy konzol csak játékra használható, még
a PC játék mellett, jatékfejlesztésre is megfelel.

Szerkesztette: prygme 2005. 10. 27. 16:55 -kor


#25 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 17:23

Idézet

A mai PC-k rendkívül erőforrás-pazarlóan futtatják a játékokat, ráadásul hardverük sem kifejezetten erre a feladatra szabott.


Nna itt egy remek mondat. Akkor a 7800GTX, X1800XT... ezeket kb mire szabták, mert innentől a mondatot nem értem... Mert minek egy gépbe 1+Gb RAM, meg egy ilyen kártya, mert a Word nem fekteti meg az kiló...

Talán nem lenne ennyi erőforráspazarló játék, ha a játékok 80%-a nem úgy kerülne ki, hogy megírtam PS2re aztán vmi csoda folytán sikerül nagy nehezen áttolni PC-re és a vége 1998as grafika 2005ös gépigénnyel, ne röhögtessenek már.

Haldokló PC-s játékpiac...

20 éve temetik a rock zenét, jelentem él és virul és egyre szinesebb!

Warez fekteti meg a kiadókat? Uggyan már, egyszerű a recept. A PC-s ötleteket a kiadók kevésbé válogatják meg. Jó, hogy egy rahedli kiadó a csőd szélére kerül, ha 30 projektből kb 5 jön ki győztesen. Namost ezt az 5öt konzoloknál már az elején megválogatják! Majd szépen a PC-s kiadóknak is leesik, hogy meg kell ám válogatni mely projekteket támogatják és melyiket nem.

A cikk egy spekulációl alapuló felmérésből született, találgatás az összes adat.

Idézet

Ugyanilyen fontos a konzolok használatával kapcsolatos kényelmi és szociális dimenzió. A konzolok jellemzően a nappaliban foglalnak helyet, amely sok család otthoni életének fő színhelye. A legtöbb olyan ember számára, akinek a PC játékeszközként fel sem merül, a PlayStation vagy az Xbox kiváló lehetőséget nyújt az egyszerű, kényelmes kikapcsolódás: a lemezt be kell helyezni a gépbe, és már indul is a játék. Nincs telepítés, driver-frissítés, nincsenek bosszantó hibaüzenetek, millió gomb. Mindezt nem a világtól elvonulva, hanem társaságban, sőt akár másokkal közösen teheti meg, például négyen egy virtuális focimeccset játszva.


Ez a bekezdés a csúcs!

Persze kényelem, nyomikodom a gombokat, nuku driver frissítés, ez a rész tiszta.

De azért ne menjünk már ilyen marha mélyen el ebbe a fúj PC mindenre jó a konzol irányba, mert elsírom magam. Az utolsó mondatból nekem ez jön le: Sötét szobában, ami kb 2nm, bezárva, hegy tetjén, remete életet folytatva kuksolok és kvékezek TÖK EGYEDÜL! Online játék? LAN party? Család nem lehet körülöttem? Azért ez kissé durva fogalmazás.

Szociális dimenziónak javaslom, hogy akkor már a baráttal, családdal ne otthon bezárva konzolozzunk, hanem keressünk valami egyéb elfoglaltságot!

Egy újabb remek cikk, amivel a gameware szekcióban 30 oldalas flame topicot lehet generálni. Gratulálok!

Nem vagyok konzol ellenes, annak is megvan a maga helye, előnye. Nem kell otthonra gép, csak játszani akarsz? Vegyél konzolt.

De azért fél évente írni egy cikket, hogy jövőre megdöglik a PC-s játékpiac... Röhej.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#26 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 17:36

Jó kis gumicsont téma, hiába rágjuk úgyse fogy el  :rolleyes:
Egy dolog viszont biztos: én nem fogok a nappaliban tv-ről játszani vagy netezni, amiként nem fogok a fürdőszobában ebédelni vagy a padláson aludni sem, mert nálam ez nem oda való. Marad az íróasztal-keyboard-mouse, marad a monitor is. Az pedig hogy aktuálisan milyen hardver van az asztal alá dugva - nekem már nem sokat számít.

#27 Felhasználó inaktív   nuts 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 17:41

Mikor a rádiót feltalálták, temették a könyvet és az újságot.
Mikor a tv-t feltalálták, temették a rádiót.
Mikor a pc és a net terjedni kezdett, temették a tv-t és a mozit.

Nem mondom hogy nincs alapja, mert van. De dőreség lenne azt hinni hogy a következő 10 évre bármit is meg lehetne jósolni az informatikában...

#28 Felhasználó inaktív   Yv@n 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.069
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 17:50

Amúgy miért is akarnék a nappaliban játszani? A saját szobám a saját birodalmam, nekem ne nézze senki ahogy bármit is csinálok, mert felidegesít vele, ha pl 20adszor zakózok le valami peremről a méllybe egy játékban. Ez a nappali a központ nézet nálatok stimmel? Úgyértem nekem egy ismerősöm sincs aki hazamegy és leül a nappaliban körbeülve az asztalt a barátokkal/családdal, és ott örömködik,szal egy konzol valszeg úgyanott helyezkedne el, mint most a gépem. A szobámban az asztalon/alatt, és max a monitor helyén lenne egy komolyabb valami, amin élvezhetném a HD élményt.

#29 Felhasználó inaktív   Gallagher 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.273
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:01

Idézet: nuts - Dátum: 2005. Oct. 27., Thursday - 18:41

Mikor a rádiót feltalálták, temették a könyvet és az újságot.
Mikor a tv-t feltalálták, temették a rádiót.
Mikor a pc és a net terjedni kezdett, temették a tv-t és a mozit.

Nem mondom hogy nincs alapja, mert van. De dőreség lenne azt hinni hogy a következő 10 évre bármit is meg lehetne jósolni az informatikában...

:up:  :up:  :respect:
Az informatikában azt is nehezen lehet meghatározni, hogy mil lesz a jövőhéten, nem hogy 10 év múlva. Olyan rohamosan feljődik, és változik az informatika, hogy ebbe a témakörben jósolgatni nem lehet. :rolleyes:
Javítsatok ki ha tévedek, de nekem ez a véleményem.

Szerkesztette: -=(Chrystopher)=- 2005. 10. 27. 18:04 -kor

Képand on the sixth day, God created ManchesterMotherboard:Gigabyte GA-H61M-D2-B3 | CPU:Intel i3-2120 3.30Ghz | VGA:VTX3D Radeon HD5670/1GB
RAM:4GB 1333Mhz/DDR3 | Power:Chieftec 400W | Display: Fujitsu Siemens 19" Wide-LCD & LG 42" LED TV
HDD/SSD: Transcend 128GB[SandForce SF-2281VB1] no HDD. Only Cloud-storage
Operating System: Windows 8.1/64 & OSX 10.8.2

#30 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:03

Idézet: -=(Chrystopher)=- - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 19:01

:up:  :up:  :respect:
Az informatikában azt is nehezen lehet meghatározni, hogy mil lesz a jövőhéren, nem hogy 10 év múlva. Olyan rohamosan feljődik, és változik az informatika, hogy ebbe a témakörben jósolgatni nem lehet. :rolleyes:
Javítsatok ki ha tévedek, de nekem ez a véleményem.

Persze, vmi tök befutónak tűnik, aztán jön valaki és egy évre rá kitalál vmi mást, mire az első csődbe megy...

2 év múlva arra sem emlékeznek majd mi volt a termék, nemhogy a cég nevére...
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#31 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:07

Idézet: Etele - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 17:07

Minden évben temetik a PC-s játékokat, mégis köszönik szépen, jól megvannak.

És ez így is marad, szerintem.

Akkor ezt úgy is lehet nézni, hogy lehet hogy van valami alapja :)

---
Amúgy nálam az a "trend", hogy már nem játszom. S ha lenne valami konzolom, akkor se játszanék már, s ezért nincs is :)

A 3D-bumm után nálam most 2D-bumm van :)

Amúgy kíváncsian várom a cikket pl. arról, hogy a mobiltelefon-piacnál ez mikor következik be, hogy elmondhassam, nekem MÁR nincs mobilom.

#32 Felhasználó inaktív   Gallagher 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.273
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:13

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. Oct. 27., Thursday - 19:03

Persze, vmi tök befutónak tűnik, aztán jön valaki és egy évre rá kitalál vmi mást, mire az első csődbe megy...

2 év múlva arra sem emlékeznek majd mi volt a termék, nemhogy a cég nevére...

Bizony!

Persze vannak kivételek :wub:  :Đ
Pl.:Blizzard..
Meg Microsoft  :omg:  :omg: :D
Képand on the sixth day, God created ManchesterMotherboard:Gigabyte GA-H61M-D2-B3 | CPU:Intel i3-2120 3.30Ghz | VGA:VTX3D Radeon HD5670/1GB
RAM:4GB 1333Mhz/DDR3 | Power:Chieftec 400W | Display: Fujitsu Siemens 19" Wide-LCD & LG 42" LED TV
HDD/SSD: Transcend 128GB[SandForce SF-2281VB1] no HDD. Only Cloud-storage
Operating System: Windows 8.1/64 & OSX 10.8.2

#33 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:29

Idézet: -=(Chrystopher)=- - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 19:13

Bizony!

Persze vannak kivételek :wub:  :Đ
Pl.:Blizzard..
Meg Microsoft  :omg:  :omg: :D

:wub: Microsoft :wub:
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#34 Felhasználó inaktív   Gallagher 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.273
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 18:39

Idézet: BoGab - Dátum: 2005. Oct. 27., Thursday - 19:29

:wub: Microsoft :wub:

:wub: :wub:
( :boa: , de psszt. nehogy megtudja  :Đ )
:nevet2:  :nevet2:
Képand on the sixth day, God created ManchesterMotherboard:Gigabyte GA-H61M-D2-B3 | CPU:Intel i3-2120 3.30Ghz | VGA:VTX3D Radeon HD5670/1GB
RAM:4GB 1333Mhz/DDR3 | Power:Chieftec 400W | Display: Fujitsu Siemens 19" Wide-LCD & LG 42" LED TV
HDD/SSD: Transcend 128GB[SandForce SF-2281VB1] no HDD. Only Cloud-storage
Operating System: Windows 8.1/64 & OSX 10.8.2

#35 Felhasználó inaktív   Darwin 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 548
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 19:15

R.I.P. PC GAMING  :smoker:

#36 Felhasználó inaktív   Gallagher 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.273
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 19:16

Idézet: Darwin - Dátum: 2005. Oct. 27., Thursday - 20:15

R.I.P. PC GAMING  :smoker:

Te ennek örülsz?  :eek:  :eek:  :down:
Képand on the sixth day, God created ManchesterMotherboard:Gigabyte GA-H61M-D2-B3 | CPU:Intel i3-2120 3.30Ghz | VGA:VTX3D Radeon HD5670/1GB
RAM:4GB 1333Mhz/DDR3 | Power:Chieftec 400W | Display: Fujitsu Siemens 19" Wide-LCD & LG 42" LED TV
HDD/SSD: Transcend 128GB[SandForce SF-2281VB1] no HDD. Only Cloud-storage
Operating System: Windows 8.1/64 & OSX 10.8.2

#37 Felhasználó inaktív   bugger 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 43
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 19:18

Kissé nevetséges a cikk...

A régebbi motorosok emlékeznek, ugyanez volt minden egyes új konzolgeneráció megjelenése körül. Aztán meg szép lassan beérte a PC hardwerileg, sőt, jócskán le is hagyta azokat minden egyes esetben.

Egyetértek azon kijelentéssel is, hogy aki az informatikában, főleg egy ilyen változó iparág-szegmensben, mint a játékgyártás, ahol lehet, hogy a leghülyébbnek kinéző ötlet lesz a legkelendőbb évekig. (lásd Sims) Nagy cégek buknak és állnak talpra, egyszerűen lehetetlen megjósolni, mikor jönnek ki egy jó játékötlettel, vagy mikor mennek tönkre.Főleg nem 5-10 évre előre!
ASUS M6700 WXGA 1.7 Dothan, 512MB@333, 60GB@5400, 60@4200, 40@3600 Ati Mobility 9700(64), 802.11bg, 8*DVD+-DL
Antec P180B, ASUS A8V-E SE, AMD A64 3000+, 2x512 Corsair, 650GB HDD, HIS Excalibur X1900GT PCIe/256, Logitech diNovo Media 2.0 Keyboard, Logitech Cordless Laser G7 Mouse

#38 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 19:22

Idézet: bugger - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 20:18

...ahol lehet, hogy a leghülyébbnek kinéző ötlet lesz a legkelendőbb évekig. (lásd Sims) ...

:nevet2:

Ez tetszett, de nagyon :D
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#39 Felhasználó inaktív   rode 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 887
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 20:17

Sokan elfelejtik hogy annó nem kellettek € milliók a fejlesztéshez, így egy jó garázscsapat akár megfoghatta az Isten lábát. Manapság a fejlesztőnek van a legkevesebb beleszólása az általa fejlesztett játékba, hacsak nem ő maga tudja finanszírozni a fejlesztést, tejesztést és a marketinget.
Fejlesztési oldalról nézve valóban egyszerübb egyfajta konzolra fejleszteni mint folyamatosan vergődni a különböző hardverek inkompatibilitása miatt. Viszont pl egy Sony Playstation2 devkit sem egy olcsó mulatság egy olyannak az ára 15-20.000$ körül mozog, és ez csak egy db gép.

Szerkesztette: rode 2005. 10. 27. 20:20 -kor


#40 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 20:34

A PC játékipar nem halhat ki, éppen a független fejlesztők miatt. Meg a budget kategória miatt.  Ezek a 6 hónapos fejlesztési ciklusú alacsony költségvetésű programok, nem lehetnek meg konzolon. Ott nincs budget kategória a devkitek meg a jogdíjak miatt. Hogy lehetne budget játék konzolra, ha egyszer a sony annyi jogdíjat kér minden eladott játékért, ami a budget kategória megszokott árait majdhogynem kiteszi. Na meg a PC-re való fejlesztéshez nem kell többmilliós devkit, csak egy PC. Az sem nagyon fér bele a budgetbe. Amelyik fejlesztő már beruházott devkitbe valszeg nem budget játékokat fog rajta csinálni, amikkel a devkitek ára sem biztos, hogy megtérülne.

ÉS akkor még nincs szó a moddolásról, ugyan hogyan lehet egy konzol játékot modolni? Szerintem sehogy. És azért nem kicsi az igény erre.

Szerkesztette: Mumia 2005. 10. 27. 20:35 -kor


Téma megosztása:


  • (111 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó