HWSW Informatikai Kerekasztal: MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (424 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...) Értékeld a témát: ***** 3 szavazás

#8401 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 18. 06:35

Nekem is jó tankom kell legyen, idén először 400km fölött (412-nél) jött ki a tartalékpilács. Persze sokat segít, hogy ennek nagy része 30 fokban történt, lazán csorogva a Bakony és a Balaton-felvidék hupáin (voltunk fönn a Kab-hegyen meg Hárskúton is). Képeket viszont még nem értem rá előhívni, majd csak lesz egy-két jó darab (ha már folyton megálltam lövöldözni...)
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8402 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 20. 20:46

Na ma kifogyott a benzinem :)
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#8403 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 21. 07:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Harlequin - Dátum: 2013. 06. 20. 21:46

Na ma kifogyott a benzinem :)

Akkor tologathattad szegényt a benzinkútig? :) Ilyen "hidegben" jó sportolási lehetőség. ;)
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#8404 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 21. 18:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Harlequin - Dátum: 2013. 06. 20. 20:46

Na ma kifogyott a benzinem :)


Múltkor nekem is sikerült így járnom, nagyon akartam azt az 500+ kilométeres tankot :Đ Meg is lett, de tolhattam 2km-t :-D

Pedig csak egy kis türelem kellett volna... most a melegben, balaton-felvidéki túrával simán meglett az 540 is, és még sehol se volt a kifogyástól...
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8405 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 21. 18:54

Üzenet megtekintéseIdézet: Lali-213 - Dátum: 2013. 06. 21. 07:09

Akkor tologathattad szegényt a benzinkútig? :) Ilyen "hidegben" jó sportolási lehetőség. ;)


Lusta g.ci voltam hívtam segítséget, pedig 6-800m-re volt kút...Amúgy 11literrel 245km.

Viszont, kell vennem gumit. Ki, mivel gurul? Most continental roadattack van fent, de ez fénykorában se lehetett nagy szám.

Szerkesztette: Harlequin 2013. 06. 21. 18:54 -kor

"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#8406 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 21. 20:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Harlequin - Dátum: 2013. 06. 21. 18:54

Lusta g.ci voltam hívtam segítséget, pedig 6-800m-re volt kút...Amúgy 11literrel 245km.

Viszont, kell vennem gumit. Ki, mivel gurul? Most continental roadattack van fent, de ez fénykorában se lehetett nagy szám.


14.26 literrel 541.2km :-D

Michelin Pilot Road 2. Eddig elégedett vagyok vele, hidegben még nem járt, május eleje óta van fönt csak. Esőt azt látott eleget, ott sokkal jobb, mint amilyen bátor én vagyok :Đ

Összehasonlítani nem nagyon tudom az előző szettel (Heidenau K73), mert tudom jól, hogy az öreg és az új gumi között van különbség rendesen. Mikor Z6-ot cseréltem Z6-ra, ott is volt.

Viszont majd esőben próbálok óvatosan gyorsulgatni a jó csúszós részeken, a K73 hátsó (elvileg esőgumi) néhány úton mutatott be érdekes dolgokat olyankor. Annak azért örülök, hogy a PR2 nem akart 50-nél kimászni az Iszkaszentgyörgy fölötti kanyarból (szintén vizesen), mert olyat is éreztem már. Nem volt jó.

Tartósságáról még nincs stabil információm, a legelső részeredmény szerint ebből az első kopik el nekem előbb (wtf??? K73-ból megevett Teresa 3 hátsót 1 első mellé) :blink: De majd a jövő heti cseh utunk után megint rámérek a mintára.
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8407 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 21. 20:43

Üzenet megtekintéseIdézet: alvaro - Dátum: 2013. 06. 21. 20:09

14.26 literrel 541.2km :-D



(Nekem rozsdás a sebességmérő 90fölötti tartománya)
:laugh:
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#8408 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 21. 21:03

(Nem rozsdás, mer' műanyag :Đ)
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8409 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 22. 09:00

Üzenet megtekintéseIdézet: Harlequin - Dátum: 2013. 06. 21. 19:54

Lusta g.ci voltam hívtam segítséget, pedig 6-800m-re volt kút...Amúgy 11literrel 245km.

Viszont, kell vennem gumit. Ki, mivel gurul? Most continental roadattack van fent, de ez fénykorában se lehetett nagy szám.

Michelin Pilot Power 2CT-k vannak fent és valami iszonyat jók! :) Egyszer sikerült megcsúsztatni, de akkor még nem volt elég meleg a gumi és nagyobb gázadásra kitolta a seggét. Mondjuk mókás volt. :) Kicsit persze drága papucsokról van szó.
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#8410 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 06. 25. 14:02

Nos, 65ért rendeltem Metzeler M5-öt, de lehet ebből lejön még 20%. Az elég jó szerintem.
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#8411 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:37

Bohém Bikerek Bulija

Nem túl hirtelen ötlet vezetett minket idén Észak-Csehországba, már tavaly kiszúrtam ezt a Scarver-találkozót (Scarver: a már nem gyártott BMW F650CS álneve), amit Bure (a szervező) lelkesen reklámozott az f650.com fórumában. Egy olyan buli mindig érdekes, amit olyan helyen tartanak, ahol még sose jártunk, így az idei alkalmat már igazán nem hagyhattuk ki, tavasz óta készültem rá. A tervezett útvonal magában foglalt pár hosszas látnivalót, így két napra szabtam szét a (tervek szerint) 600km körüli odajutást. Első nap kiderült, hogy erre erős szükség is volt, mert még az arra a napra rendelt cca. 350 (végül persze ez is több lett) kilométerrel is kihívás volt megbirkózni.

Az indulás igazán jól sikerült: egy kísérlettel képes voltam lemeríteni az akkut, így aztán mindjárt az első kilométeren motortologatással kezdtünk, aztán a falu széléről vissza egy otthon hagyott pulóverért, majd egy rövid eltévedés, aminek során a hátsó ülésre pókozott sátor és hálózsákok az úton csattantak... szóval az előjelek nagyszerűek voltak :D Az időjárás pedig hűvös, szembeszeles. A tankokban anyag még volt bőven, de azért lőttem egy ilyen bólogató olajfúrós képet a 81-es mentén:

Kép

Délre járt, mire a magyar oldalt magunk mögött hagytuk, eztán egy kis tekergés jött a csallóközi falvakon át. Feltűnően sok diófát ültettek errefele az utak mentén, szerintem kedves ötlet. Jól szórakoztunk továbba a "Horny Bar" nevű falun. Van neki magyar neve is, de jelen esetben a szlovák sokkal szórakoztatóbb :D

A szlovák területre rendelt eltévedés után meglett a Vénasszony-hágó is:

Kép

Járt hozzá útfelújítás és a tetőn vörös cirmos macska, de kilátás nem igazán... a tanulság: a Bakony jobb, mint a Kis-Kárpátok :D A túloldalon némi élelmiszer beszerzése Malackán, ami város kizárólag a neve miatt került az útvonalba... tényleg, ilyet nem lehet kihagyni. Aztán, ahogy sikerült kikeveredni a városból, úgy mentünk északnak, pár kilométer a D2-esen (a cseh és szlovák autópályák motorral ingyenesek!), aztán a változatosság kedvéért egy extra hurok Kútyon, annak ellenére, hogy Street View-val jóelőre alaposan megnéztem :D De hamarosan akkor is átértünk a csehekhez...

Egy kicsit változott a növényzet. Na nem sokat, de a Kárpátokon túl mindenfele sok sikeres fenyőerdővel találkoztunk. Bure ajánlására bejártuk Mikulov környékét (tankolással Lednicében), voltak helyes dombok várromokkal a tetejükön, meg tó, amit gát szelt ketté, a tetején úttal: na itt mentünk át mi is.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

A tekergés után ismét ugrás, ezúttal Brnot kerültük 2*2 sávon. Döcögős beton a burkolat arrafele, finoman, ütemesen ugrál a motor rajta... a pályázás után megint kis falvak, kezdett problémás lenni eligazodni a kacifántos cseh nevek közt. Próbáltam megjegyezni, mi merre található, és nekünk merre kéne menni az egyre vacakabb mellékutakon - aztán a célok neveit a következő két útjelző tábla rendre kiverte a fejemből. Tehetetlennek éreztem magam, örültem, hogy közeleg a kinézett kemping, erősen esteledett, az erdőben már elég hideg volt ilyentájt.

Vicces volt megbeszélni a portás bácsival az árazást, angol, német nem sokat segített, rajzoltunk és kevertünk egy kis oroszt is a mondandónkba. De a lényeg a lényeg: megvolt a sátorhely, és egy kis megkötéssel még meleg víz is.

Az első nap tehát gyakorlatilag az odajutásról szólt, le is vontuk a tanulságot: mindegy mikor indulunk és mennyit megyünk, estére fogunk odaérni. Ezek valahogy fix pontok az időben...

A második nap a látnivalókról szólt. Egy köpésre voltunk a Macocha szakadékától, amit kiejteni nem tudtunk (aztán a kocsmában a csehek megmondták a megoldást: macoka :D), de szépséges karsztvidéken fekszik, festői völgyön gurultunk át, aztán lenéztünk a szakadékba. Itt jött a csalódás: a(z 1.6x) 18mm-es optika képtelen volt magába foglalni a látványt. Képet majd az aljáról, a barlang egyik kijárata közeléből sikerült lőni róla. A bejárathoz egy 2km-es gyalogszerpentinen lehetett lejutni (vagy lanovkával, de mi inkább lemásztunk), a völgy aljában kis út és hűvös erdő:

Kép

A bejáratnál pedig figyelmeztetés: gonosz zombik, ne tördeljétek a cseppköveket!

Kép
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8412 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:39

A barlangot érdemes volt megnézni, azt hiszem a képek magukért beszélnek:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Végül kijutottunk a mélység aljában, ahonnan végre sikerült valamennyire bekeretezni a látványt...

Kép

Szerkesztette: alvaro 2013. 07. 09. 01:39 -kor

Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8413 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:39

A jegyünkért csónakázás is járt a földalatti folyón, újabb szakaszok és látnivalók fele:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Innen eredetileg egészen kis utakon akartunk a következő célpontunkhoz eljutni, de erről a tájékozódás nehézségeit látva inkább letettem. a 150-es és a 19-es utakon irányultunk Kutná Hora fele. Ezek az utak szerencsére hepehupás karsztvidéken tekeregtek, a minőségük is jó volt, nincs rájuk panaszom. Ez a kép pedig legyen találós kérdés, mert fogalmam sincs, konkrétan hol találtuk a sárkányt (mindenesetre a 19-es mentén volt):

Kép
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8414 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:43

Havlíčkúv Brod belvárosában dugó, és innen kikeveredve se tudtunk nagyon örülni, mert az északnak tartó 38-as viszont rém unalmas darab, hosszú egyenes vagy majdnem egyenes szakaszok, modern elkerülők, a hegyek fajó hiánya - ezt úgy kellett legyűrni, hogy elérjük Kutná Hora nagy múltú városát és benne a híres csontkápolnát. A közeli temető lakóit hantolták ki a középkorban, és helyezték el az épületben, mementóként a látogatóknak.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Szerkesztette: alvaro 2013. 07. 09. 01:44 -kor

Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8415 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:45

Valahol Nymburk előtt álltunk meg valami ehetőt vételezni, itt láttuk meg a tovahúzó motorosokat - több F650CS is volt köztük, így elég biztos voltam benne, hogy ugyanoda tartanak, ahova mi. Egy kútnál be is értük őket, épp indultak tova, így követtük őket - egész addig, amíg önfejűségemnek köszönhetően egy helyen másfele nem kanyarodtam. Az irány éppenséggel megfelelt, de jobban jártunk volna, a velük megyünk: nem keveregtem volna összevissza a kiutat keresve Mladá Boleslav belvárosában... sebaj, hazafele már meglett az elkerülő...

Mladá Boleslav után szerencsére barátságosabb lett a táj, és innen már a cél se volt messze. Erdők, dombok, dombtetőn tetőn romok: jóval szórakoztatóbb szakasz volt ez, mint az előző. A végén pedig örömteli megérkezés, sátorállítás, evés-ivás a cseh kollegákkal. Tucatnyi motor gyűlt már össze a kocsmánál, a gazdáik pedig az asztaloknál. Jó kis hely ez a Dřevenka (így hívták ugyanis a motoros kocsmát). Az angollal ugyan csehül állnak, de annyit azért csak tudtak, hogy rendelni meg fizetni tudjunk, ha meg bármi bonyolultabbat akartunk, bizton számíthattunk Bure segítségére. Tele voltak viszont jóízű disznóságokkal meg jó sörökkel, és mindezt kifejezetten olcsón mérték: ketten kétfélét ettünk, rá két-két sört, és a végén holmi 2200 forintnyi koronát kellett leszurkolni érte. Azon se problémáztak, hogy a résztvevők a házi slivovicájukat kínálták körbe, meg a fene tudja, mit még :)

Másnap kis séta a környéken (az élelmiszerbolt bezárt az orrunk előtt, sebaj), csoport- és egyéb képek lövöldözése, majd másnaposság ellen egy kis fürdés a helyi tavacskában. Szép kis tó volt, szó se róla, de a kánikulának Csehországban is vége volt már, így iszonyat hideg is :D Volt egy-két elszánt arc, akik tényleg úsztak benne egy adagot, én csak térdig vállaltam a mártózást, a többség pedig még visszafogottabb volt... sebaj, azért csak készen álltunk a környék motoros megtekintésére is.

Kép

Színskála:

Kép

Maga a Tó:

Kép

Egyéb látogatók, folyt az élet a Dřevenka körül (a nagy doboz hátul kutyát szállított):

Kép

Csoportképek, 18 Scarver gyűlt össze a fotókhoz - hogy egy hova tűnt, meg ne kérdezzétek, mert fogalmam sincs :D

Kép

Kép
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8416 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:47

A délutánt a környék körbemotorozására fordítottuk, falvakon keresztül, kis utakon, néha szó szerint: volt, ahol csak egy sávot aszfaltoztak, és voltak elég gyér minőségűek is, már kezdtem magam otthon érezni... az első megálló a sloup-i vár volt. Homokkő sziklába vájták a helységeit, aztán építkeztek is a tetején. Jólesően lehet pihentetni a szemet odafentről.

Kép

Kép

Kép

Valaki más is ezt tehette, emlékét szobor őrzi:

Kép

Kép

A következő megálló pedig egy másik motoros kocsma:

Kép

Ezt a várhoz hasonlóan a sziklába vájták (feltehetőleg eredetileg valami más funkcióval), és nem sajnálták a vésőket (meg a munkásokat), van bent hely bőven. Olyannyira, hogy akinek kedve szottyan egy barlangban motorozni, megteheti, és kerülhetheti odabent a kőpilléreket.

Kép

Idefele történt egy kis baleset egy csomó kavicson, így Ciliegia fél lábtartóját "sínbe kellett tenni". Visszaérve (előtte tankolás a szomszéd faluban) a találékony cseh kollegák igen szép fadarabbal hackelték meg a törött lábtartócsavart, én azóta se bírtam olyan szépen és jól utánuk csinálni... A rögtönzött szerelőbrigáddal a hátam mögött felbátorodtam a gyanús kuplung ellenőrzésére is, és bizony jól tettem: a próbálgatás során az ideiglenes bowden simán megadta magát. Ha ezt hazaúton teszi, rosszabbul jártunk volna. Remélem, nem könyvelték el, hogy a Hyosunggal csak a baj van, mert tévednének... mindenesetre ezt is sikerült megoperálni. Közben pedig hallottam, hogy jól szórakoztak a számukra is ismerős "kurva" szó magyar nyelvű használatán :D

Erre inni kellett, de itt már rövidre fogtuk a toroköntözés tevékenységét, vasárnap korán indultunk, egy napot szántunk csak a hazaútra. Sok főút és pálya után (de azért Pavlov környékén még eltekeregve egy-két órát, és eltankolva a maradék korona jó részét) magyar földre érve már megengedhettük magunknak azt a lazaságot, hogy a Mosonmagyaróvár-Győr távot kis falvakon át abszolváljuk, sőt, a cseszneki szerpentin is belefért a végére.

A végére még egy marék statisztika:

2.99 vs 2.69l/100km: egész máshol jártunk az indulás előtt... odafele pedig sok szembeszél volt.
2.86 vs 2.74l/100km: odaút csehországi része és a kocsma körüli karika, innentől ugyanaz az útvonal a két motorral
2.76 vs 2.68l/100km: karika a kocsma körül, hazaút cseh szakasza, jó kis hátszéllel
2.66 vs 2.64l/100km: hazaút szlovák és magyar része, már másik út (kétszer :D) Cseszneken át Veszprémbe

Az összevethető tankoknál az eredmény mindig ugyanaz: kis különbséggel kikaptam... a GV250 áttételhosszabítása, úgy tűnik, használt a tartós 90-es szakaszokon.

Az út hosszát pedig próbáltam kibugászni, de végül inkább a kilométerszámlálókat használom, úgy eltértünk mindentől, amit guglizni tudok. Tehát az odaút első napja a 400km-t közelítette, a második a 300-at, a hazaút pedig a 600-at. A szombati kis kör valahol 80 körül állhatott meg.

A Dřevenkában Svyjani és a Bernard söröket fogyasztottunk :D

Szerkesztette: alvaro 2013. 07. 09. 01:51 -kor

Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8417 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 01:55

Üzenet megtekintéseIdézet: alvaro - Dátum: 2013. 06. 21. 20:09

Michelin Pilot Road 2...

Tartósságáról még nincs stabil információm, a legelső részeredmény szerint ebből az első kopik el nekem előbb (wtf??? K73-ból megevett Teresa 3 hátsót 1 első mellé) :blink: De majd a jövő heti cseh utunk után megint rámérek a mintára.


Egyelőre az elsőnek kinéz kopásjelzőig vagy 20 ezer, a hátsónak vagy 30 ezer kilométer. Utóbbi ugyan kicsit gyorsabban fogy, de több is rajta az anyag.
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8418 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 16:57

Srácok, el kéne mennem Olaszországba helyzsínbejárásra. Motorral lehetséges 1nap alatt elmenni Bologna-ig vagy befosok?
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#8419 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 07. 09. 22:44

Szerintem megoldható, de azért belezöldülsz a sok autópályába :Đ

Füldugót vigyél.

Szerkesztette: alvaro 2013. 07. 09. 22:46 -kor

Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8420 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2013. 07. 09. 23:44

Üzenet megtekintéseIdézet: Harlequin - Dátum: 2013. 07. 09. 17:57

Srácok, el kéne mennem Olaszországba helyzsínbejárásra. Motorral lehetséges 1nap alatt elmenni Bologna-ig vagy befosok?


Mečg kell fejteni, oszt viszlek kocsival. Szoktam arrafelé miazmást, éppen rá is érhetek.
Make love not Wor.

Téma megosztása:


  • (424 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó