Idézet: Jahno - Dátum: 2008. jan. 26., szombat - 19:16
Miért, ha én veszek valami kis cégtől egy openmegoldást, akkor annál nem fordulhat elő a "majd megoldjuk várjanak" dolog?
Cég és cég között is van különbség. Mi pl. viszonylag kicsik vagyunk, de baromi szigorú feltételekkel (magunk felé is) dolgozunk, SLA-kkal, stb. Kedvenc történetemet biztosan meséltem már: ügyfél vett egy SAN-t, ami az úristennek nem ment Red Hat EL alatt. Reggel 8-kor beszólt, 9-re megbeszéltük mi legyen, 10 perc múlva lejött a forrás, kollega 1-1.5 óra alatt rájött, mi a hiba (egy buta rutin 16 karaktert várt a device azonosítójaként, a hülye SAN meg 18-at mondott magáról), teszt, csomag, aláírás, teszt - írd és mondd, 4 óra alatt működött a cucc. Ja, a cégnek nem havi 20k HUF-os supportdíja van, de nem is megfizethetetlen.
Ezzel szemben másik ügyfélnél (médiacég, soksoksok publikus szerverrel) októberben megállt a blade center, akkor a sokpénzértvettdrágasupport telefonon foghegyről odakiáltott, hogy ja, ismert firmwarehiba, várjon, amíg kijön a frissítés, tavaszra biztosan elkészül.
Idézet
Megupdatelem a cuccost, nem fut az alkalmazás, oszt lehet fejleszteni, meg debugolni, aztán kavarodjon bele az ember a disztribekbe.
Namost ilyen csak a mesében van

Nálunk az update úgy kezdődik, hogy changelog elő, elolvassuk, mi van benne. Aztán feltesszük a tesztrendszerre (a virtualizáció világában nem nagy durranás a legtöbb ügyfél rendszerét modellezni), ha nincs nagy gáz, akkor javasoljuk, hogy teszteljék ők is, aztán mehet élesbe. Aki nem így csinál, az meg is érdemli a szívást.
Idézet
Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy mihez van vagy nincs support, mindegyikért fizetni kell, avagy sem. Mert ugye a környékemen wines alapokon vannak durva bevételek.
Nézd, erre azt tudom mondani, hogy decemberben tapétáztuk ki a harmadik gyerek szobáját húszezresekkel, mert nem tudtuk már sehova tenni

Azért valld be, hogy wines környezetben szoptál te már doksi, FAQ, KB cikk hiánya miatt és de jó lett volna belekukkantani az alkalmazásba...
Juteszembe:
http://mivanvelem.hu/2008/01/14/egy-felres...jekt-faragasok/
Idézet
Tehát azok az emberek, akik az Active Directory-t fejlesztették, le tudták kezelni azokat az eseteket, amikor egy név az ldap filterben zárójelet tartalmazott, vagy bekerült egy felesleges műveleti jel (&). Ellenben azok a kutyaütők, akik az Exchange setupot írták, sajnos már nem. Ezért hal be a setup.