HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly (II) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly (II)

#161 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 10. 08. 17:02

...a voice from the darkness.....

Cadaver, részemről is üdv a klubban és gratulálok!  :respect: Ismét itt van egy ember, aki igazán ismeri és érti a játékot már (és emiatt nem csak az "agyatlan hentelést" látja ki belőle)...  :smoker:

Péter, a BOOH legelején tényleg csak a PK van Danielnél, jóllehet, a korábbi pokoli kalandok során már jól megszedte magát..biztos kiürültek a fegyverek a Pokol Tornácán, meg a démonok elszedték őket... :D Pedig még amikor Eve-vel beszél, akkor is ott van a Shotty a kezében... A lényeg, hogy ez amúgy teljesen normális, felfoghatjuk egy kis "történeti anomáliának", de ennyi az egész...

Klassz, hogy azért mindig feldobódik a topic és sose halunk meg... :D Amúgy persze nincs sok aktivitás odakint, csak néhány érdekességet tudok esetleg említeni...

1. Crazy Frags by WTO - DC-topic és videó-direktlink
Ezt PeTjA dobta fel odakint: WTO készített egy 255(!) MB-os PK-fragvideót, ami egy válogatás a legjobbaktól. Olyanoktól, mint pl. S3venflow (PL), osh (legjobb PL-játékos), medic (GER), Maspingon (PL) és WTO (PL)...

2. Hell Wars PK-MP Trailer - DC-topic
Ezt még Artas osztotta meg velem régebben, aztán továbbítottam PeTjának is. Az XBOX-verzió MP-jét mutatja be, megnézhetitek, hogy konzolon milyen is a játék. Szerintem szórakoztató kis videó lett, érdemes megnézni. A topicban ott van a FileFront-link is PeTjától...

3. Painkiller XBOX 1v1 $10 Buy-in Tournament - DC-topic
Amennyire én tudom, az XBOX-verzió még mindig nem jelent meg Európában, de a tengerentúlon már szerveztek is egy alacsony díjazású 1on1 versenyt az XBOX-szcéna jeles tagjainak. A benevezés 10 dollár volt, és csak néhányan indultak egyébként. A fenti linket követve eljuthattok a szervező bleezy.net oldalára, és lejjebb scrollozva már pár meccsvideót is le lehet tölteni (200+ MB méretűek)... Ezekről annyit, hogy rám nem tettek valami nagy benyomást a srácok..szerintem totál "no0b-playinget" adtak elő, mindenféle szempontból..tehát ha valaki letölti, ne számítson a CPL-prókra jellemző szinttel. Inkább csak fungame az egész, bár lehet, hogy a sok szerencsétlenkedés javarészt csak a konzolos irányításnak tudható be...  :rolleyes:

4. Boorack kamikaze attack by MasP - FileFront-link (lengyel topic)
Na jó, még ezt, mert szerintem nagy poén. :D MasP készítette ezt a rövid videót, a szintén lengyel Boorack demójából. A videó Boorack kamikaze-támadását mutatja be: túl közel megy az álló(!) MasPingonhoz és a rakétái miatti önsebzések előbb végeznek vele, mint MasP-pal. MasP meg szépen elsétál onnan, miután Boorack sikeresen "pwnolta" önmagát... Szerintem szenzációs a maga nemében... :D

Ez van Srácok! :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 10. 08. 17:10 -kor


#162 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 09. 21:06

Hello.
Köszönjük az információkat SYS!  :respect:

Eddig bele se gondoltam abba, amit peter írt a BOoH elejéről, de tény, hogy benne van a buktató.
Én azon elmélkedtem, hogy Eve és Daniel miért nem azokon az átjárókon jöttek ki a Pokolból, amit a Démonok használtak a Purgatóriumba való feljutáshoz, mégha azokat őrzik is.

Az első videót egyenlőre nem tudom megnézni valami rejtélyes oknál fogva.
A 2. videóról nekem is az a véleményem mint neked. Egész jóra sikeredett.
A 3. videó nézése közben megfájdult a fejem ezért 5 perc után leállítottam :Đ. Annyit azonban hozzáfűznék, hogy a Rocket Jumpot még gyakorolni kell!  :D
A 4. videó tényleg jópofa. Nagyon kiváncsi lettem volna Boorack arcára amikor véghezvitte ezt a támadást. :)

#163 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 10. 12:14

Akkor megnyugodtam! :D THX SYS  ;)
1.7 ről van vmi esetleg vagy a PCF végleg letett a PK-ról?  :rolleyes:

#164 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 11. 16:34

Szerintem, ha lenne valami info az 1.7ről, akkor SYS már leírta volna 14es betűmérettel  :) .
Bő 1 éve még volt némi esély rá, hogy lesz, de mára ez az esély egyenlő a nullával :( .

#165 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 10. 12. 15:54

...a voice from the darkness.....

Na igen, ha valamikor egyszer mégis kijön az 1.7-es patch, akkor azt Blazkowicz tiszteletére 14-es betűmérettel fogom itt jelezni - bár megtehetném egyszer... :)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#166 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 13. 12:06

Lemaradásban vagyok mint mindig. :D

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. aug. 28., hétfő - 21:46

"Resident Pain" -- Egy nagyon klassz, hangulatos kis SP-movie, szép (nagyon szép) vágások és editálás, FMV-k és "in-game" részletek is bevonva a mókába.

Ez iszonyat jó lett, grat neki. :respect: Tényleg kedvet csinált az újrajátszáshoz, feltéve ha sikerül elszabadulnom egy időre az UT2004 ONS-RPG-től. :Đ

Egy kis személyes történet a Resident Evil zenéjéhez. Amikor leges-legelőször elkezdtem Painkillert játszani, a metálos részek nem igazán jöttek be (talán írtam is annó, hogy mennyire tetszenek az ambientek, a fight music pedig annál kevésbé... meg hogyan szabályozom a hangerőt). Helyettük pont ezt a Marilyn Manson számot raktam be (jobbhíján a music könyvtárban lecseréltem az mp3-akat :D). Aztán persze "kigyógyultam" ebből az ellenszenvből, miután SYS jóvoltából sok Nightwisht hallgathattam – a PK úgy jó ahogy van ;) –, végül "rászoktam" más metálra is (Eternal Tears of Sorrow, As I Lay Dying, ilyenek :)).

#167 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 13. 22:47

A BOoH első szintjén az Orphanage-ben kapott kártya az a bizonyos weapon modifier mire jó? kipróbáltam de semmi változást nem látok  :confused:

Szerkesztette: peterxxxx 2006. 10. 13. 22:47 -kor


#168 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 14. 12:28

Idézet: peterxxxx - Dátum: 2006. okt. 13., péntek - 23:47

A BOoH első szintjén az Orphanage-ben kapott kártya az a bizonyos weapon modifier mire jó? kipróbáltam de semmi változást nem látok  :confused:

Az alapjátékban is megtalálható, és felszedhető koponya powerup lép működésbe. Hatása minden fegyvernél más. pölö: nem szór annyira a shoti, nyílegyenes szállnak a karók, tüzes shuriken, nagyobb sebzés a gépágyúnak etcetc. ;)
Faster! Harder! Cadaver!

#169 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 14. 13:40

Idézet: Cadaver - Dátum: 2006. okt. 14., szombat - 13:28

Az alapjátékban is megtalálható, és felszedhető koponya powerup lép működésbe. Hatása minden fegyvernél más. pölö: nem szór annyira a shoti, nyílegyenes szállnak a karók, tüzes shuriken, nagyobb sebzés a gépágyúnak etcetc. ;)

Köszi  ;)

Még 1 kérdés: Nálatok is ugy vna hoy a Stone Pit-ben nem tudom lefagyasztani az ilyen "drabál állat" ágyús csávókat?  :D  Vagy vannak még azok a nagyon brutális sámánszerű barna lények (azok mik egyébként?  :confused:  és mivel támadnak mert villámgyorsak nem lehet kikerülni őket  :confused: ) nos és ezeket sem tom lefagyasztani amig az Underworld-ben mindekit még az ilyeneket is  :)
szal?

Szerkesztette: peterxxxx 2006. 10. 14. 13:40 -kor


#170 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 14. 15:35

Fagyasztásnak működnie kellene. :think:

A sámánok pedig telepatikusan támadnak, sehogy sem lehet elkerülni a támadásukat. Gyorsan szét kell őket kapni. :)
Faster! Harder! Cadaver!

#171 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 15. 11:55

Idézet: Cadaver - Dátum: 2006. okt. 14., szombat - 16:35

Fagyasztásnak működnie kellene. :think:

A sámánok pedig telepatikusan támadnak, sehogy sem lehet elkerülni a támadásukat. Gyorsan szét kell őket kapni. :)

OK thx fagyasztást én se értem de mindegy nem nagy dolog :)
viszont egy fura dolgot fedeztem fel a játékban (lehet hogy csak nekem van így, de 1.64 + powermad 3.62a után mikor Luciferrel küzdök akkor középen ahol a nyíl szokott lenni ott Alastor képét nyomja be és az életcsíkja meg nagyon kicsi ott, de ez csak a Hell levelen szokott lenni. Ez nálam egyedi eset volt (bug) vagy nálad/nálatok is így van?

A másik pedig a telepítésnél ezt írja ki nekem amikor beteszem a Booh 1. cd-jét pedig a játékot már rég feltelepítettem felpeccseltem:

http://kepfeltoltes.hu/view/061015/hmmm_ww...ltoltes.hu_.jpg

nálatok is így van? mert fura hogy mér akarja telepítni ujra a kieget :) (eredeti a játék!)

Szerkesztette: peterxxxx 2006. 10. 15. 11:56 -kor


#172 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 10. 15. 21:04

Idézet: Cadaver - Dátum: 2006. okt. 14., szombat - 15:35

Fagyasztásnak működnie kellene. :think:

A sámánok pedig telepatikusan támadnak, sehogy sem lehet elkerülni a támadásukat. Gyorsan szét kell őket kapni. :)

...a voice from the darkness.....

Cadaver, ez így nem teljesen igaz: amíg nem látják Danielt (aki a játékban technikailag egy nagy fehér kocka :D), addig semmit nem tudnak ártani neki. Tehát el kell előlük bújni pl. egy szikla mögé és onnan kitámadni időnként, majd vissza a szikla mögé. Ha meglátnak, kell nekik egy kis idő a támadáshoz. Utálatos ellenfelek egyébként, az szentigaz, főleg a "Stone Pit"-en, ahol még erősebbek is, mert pl. nem fog rajtuk a Freezer... Szóval ahogy' mondod, olyan gyorsan szét kell őket szedni, amilyen gyorsan csak lehet, mert pillanatok alatt képesek rossz értelemben bevégezni Daniel küldetését... :D

Péter, a jelenség teljesen normális, és én sem szeretem az ilyesmit egyébként: amikor beteszed a CD-t, az "Autorun.inf" alapján elindítja a telepítőt, az meg beszól, hogy a játék már telepítve van. Két dolgot tehetsz... Az egyik, hogy simán kilépsz mindig a telepítőből (ezt teheted, ha elfelejtetted a második lehetőséget :D). A második lehetőség pedig az, hogy a SHIFT-et lenyomva tartod néhány másodpercig, miközben a CD-t beteszed: ilyenkor ugyanis nem foglalkozik a rendszer az autorunnal (csak tényleg várj vele eleget, hadd olvassa be a lemezt rendesen, mert ha túl gyorsan elengeded a SHIFT-et, akkor mégis elindítja a telepítőt)... Na jó, harmadik lehetőségként meg a Windows-ban is kikapcsolhatod ezt az autorun-funkciót... :)

A luciferes dologra meg most nem emlékszem..hmm... Majd legközelebb meglesem, ha nem találok olyan screenshotot, amiből meg tudom állapítani. Bár nem emlékszem ilyesmire...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 10. 15. 21:07 -kor


#173 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 15. 22:07

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. okt. 15., vasárnap - 22:04

...a voice from the darkness.....

Cadaver, ez így nem teljesen igaz: amíg nem látják Danielt (aki a játékban technikailag egy nagy fehér kocka :D), addig semmit nem tudnak ártani neki. Tehát el kell előlük bújni pl. egy szikla mögé és onnan kitámadni időnként, majd vissza a szikla mögé. Ha meglátnak, kell nekik egy kis idő a támadáshoz. Utálatos ellenfelek egyébként, az szentigaz, főleg a "Stone Pit"-en, ahol még erősebbek is, mert pl. nem fog rajtuk a Freezer... Szóval ahogy' mondod, olyan gyorsan szét kell őket szedni, amilyen gyorsan csak lehet, mert pillanatok alatt képesek rossz értelemben bevégezni Daniel küldetését... :D

Péter, a jelenség teljesen normális, és én sem szeretem az ilyesmit egyébként: amikor beteszed a CD-t, az "Autorun.inf" alapján elindítja a telepítőt, az meg beszól, hogy a játék már telepítve van. Két dolgot tehetsz... Az egyik, hogy simán kilépsz mindig a telepítőből (ezt teheted, ha elfelejtetted a második lehetőséget :D). A második lehetőség pedig az, hogy a SHIFT-et lenyomva tartod néhány másodpercig, miközben a CD-t beteszed: ilyenkor ugyanis nem foglalkozik a rendszer az autorunnal (csak tényleg várj vele eleget, hadd olvassa be a lemezt rendesen, mert ha túl gyorsan elengeded a SHIFT-et, akkor mégis elindítja a telepítőt)... Na jó, harmadik lehetőségként meg a Windows-ban is kikapcsolhatod ezt az autorun-funkciót... :)

A luciferes dologra meg most nem emlékszem..hmm... Majd legközelebb meglesem, ha nem találok olyan screenshotot, amiből meg tudom állapítani. Bár nem emlékszem ilyesmire...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

OKs :)

A luciferes dolog már megoldódott legalábbis azt gondolom h a memóriából vmit rosszul olvasott be a játék azt benyomta alastort a nyíl helyére :D
Szóval akkor a sámánok télleg nem fagyaszthatók le Stone Pit-ben? akkor az ágyús csávók se?

(Nah már érik hogy végre meglegyen a 5-star challenge minden pályán Traumán PK-ban és BOOh-an is!! :D )

#174 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 20. 20:37

Hi!
Megcsináltam az 5-star challenge-t minden pályán a sima PK-ba traumán!  :smoker:  :cool:
Azonban van egy kis gond (leírom hogy csináltam):

1.nighton végigtoltam a játékot minden kártyát megszereztem amit lehetett

2. az 5-ös chaptert mivel nincs traumán (hivatalosan) ezért ott egyúttal perf statokt csináltam tehát 5 star challenge-t minden pályán!

3. nos továbbiakban nighton végigtoltam a Booh-t és lássatok csodát minde kártyát megszereztem már nighton ott azonban ugye itt még  nem mentem 5-star-rra

4. ujrakezdtem sima PK-t (minden eredményem megmaradt tehát nem 0-ról!) traumán

5. nos és most MINDEN pályát megcsináltam 5-starra tehát az 5-ös chapterrel együtt a sima PK-t kivégeztem 5 star szempontjából traumán (és nighton az 5. chaptert)

6. az utolsó pálya amit 5starra végeztem az ugye Alastor volt tehát jött a video, hogy Daniel mennybe megy meg ilyenek...

Na és az a gondom hogy nem írta ki azt a bónuszt (korlátlan kártyahasználat) ami ugye járna az 5-star után!?!?
és a video után bárhol próbálkozok nem tudom végtelen számmal használni kártyát meg semmi :(

Mi lehet a gond?  :confused:  :confused:

Fontos megjegyeznem hog elkövettem egy hibát az egyik (castle nevű pályán C4E01) mikor nighton toltam 'véletlen' 29 objektumot romboltam le 28 helyett  theát a traumás 28/28-asom ugye nem írta felül a nightos hibás eredményt így az egész játéka alatt annak az egy pályának a statjában van ez az 1 darab nightos star a másik négy ezen pályán belül normálisan traumás!

vaalki lécci segítsen mi lehet a gond ha más nem legalább SYS!  :)  de mások segítségét is örömmel veszem :) THX

Szerkesztette: peterxxxx 2006. 10. 20. 20:38 -kor


#175 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 10. 21. 22:10

...a voice from the darkness.....

Péter, a korábbi kérdésedre válaszolva igen, a "Stone Pit"-en azok a behemótok már nem szeretik a fagyit, hiába is kínálod meg őket vele. Szóval kicsit nehezebb, de ugyanúgy fennáll, hogy minél hamarabb darálod le őket, annál jobb... :)

Az 5-csillagos anomáliát meg én sem értem..jónak kéne lennie tényleg, ha valóban úgy csináltad, ahogyan leírtad. A 29/28 objektum nem zavar be, emiatt ne aggódj, a csillag akkor is odakerül a Statisztikában a helyére... Szerintem nézd át újra az összes mapet az összesített Statisztikában, hogy valóban mindenhol megvan az 5 csillag vagy sem. Az 5-ös fejezetet is ellenőrizned kéne valahogyan, bár azt nem mutatja Traumán a játék, nem engedi kiválasztani sem. Hihetetlen ez..jónak kéne lennie így, legalábbis ha tényleg mindig vitted a pontjaidat is tovább...

Ja igen..és az meg "tökmindegy", hogy melyik csillag milyen fokozatról van, pl. nézd meg ezt, ez is érvényes. A lényeg, hogy az 5 csillag ott legyen mindenütt az összesített Statisztikában...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 10. 21. 22:13 -kor


#176 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 22. 08:32

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. okt. 21., szombat - 23:10

...a voice from the darkness.....

Péter, a korábbi kérdésedre válaszolva igen, a "Stone Pit"-en azok a behemótok már nem szeretik a fagyit, hiába is kínálod meg őket vele. Szóval kicsit nehezebb, de ugyanúgy fennáll, hogy minél hamarabb darálod le őket, annál jobb... :)

Az 5-csillagos anomáliát meg én sem értem..jónak kéne lennie tényleg, ha valóban úgy csináltad, ahogyan leírtad. A 29/28 objektum nem zavar be, emiatt ne aggódj, a csillag akkor is odakerül a Statisztikában a helyére... Szerintem nézd át újra az összes mapet az összesített Statisztikában, hogy valóban mindenhol megvan az 5 csillag vagy sem. Az 5-ös fejezetet is ellenőrizned kéne valahogyan, bár azt nem mutatja Traumán a játék, nem engedi kiválasztani sem. Hihetetlen ez..jónak kéne lennie így, legalábbis ha tényleg mindig vitted a pontjaidat is tovább...

Ja igen..és az meg "tökmindegy", hogy melyik csillag milyen fokozatról van, pl. nézd meg ezt, ez is érvényes. A lényeg, hogy az 5 csillag ott legyen mindenütt az összesített Statisztikában...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Köszi a segítséget de tényleg megvan mindehol az 5 csillag minden pályán még 5-ös chapterben is mert direkt csak ugy mentem át boohra hogy 5 csillag mindenhol

azonban mivn akkor ha nem a tower pályán kéne megcsinálni az ucsssú 5 csillagot? mert akkor már ''nincs ideje'' megjelenni az üzenetnek mert ugye jön a video majd a credit szóval remélem érrted mire gondolok  mikor aszondom nincs ideje megjelnni mert a játék egyből a videóra megy mert úgy van megírva..

tehát mondjuk először tower és aztán az előtti forest pályán kéne befejezni ahogy ha kicsit visszaolvasol ezen az oldalon, Cadaver kollégánik is tette :) (2006. szept. 16., szombat - 17:23-kor :)
szal neki a Forest volt az utolsó... :D

szerinted van benne valami?  :think: 

Ja ha gondolod küldhetek mentést is hogy saját szemeddel is leellenőrizd :)

Szerkesztette: peterxxxx 2006. 10. 22. 08:36 -kor


#177 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 10. 23. 04:06

...a voice from the darkness.....


Péter, majd küldd el a mentést és megnézem a napokban. Az, hogy a "Tower"-ön fejezed be a játékot, szerintem nem okozhat gondot, de azért esetleg utána menj vissza a "Forest"-re, hátha. Egyébként a szöveg a Statisztika "lekattintása" után jönne egy kis ablakban, és akkor is kattintani kéne, tehát holmi videók meg egyebek biztos nem viszik el a képernyőről. Mindenesetre érdekes...

Mindenkinek... :)

Elkészültem egy új videóval. Nem az Exp. #3, az tovább csúszik, mert még mindig nincs MP-anyag, de ez is SP-videó. Lehet, hogy már említettem régebben, hogy meg fogom próbálni a "Loony Park"-ot is, akárcsak tavaly az "UnderWorld"-öt: szóval kinyírni a hullámvasúton minden ellenfelet, Traumán, kártyák nélkül, és persze 5 csillaggal fejezve be a pályát... Erre már tavaly, a "MineCart Riding!" idején is gondoltam, de csak most jutottam el addig, hogy tényleg nekilássak és felvegyem. Azt gondoltam, hogy ez sokkal nehezebb, így "sokat ültem a témán" (jó ideje megcsinálhattam volna már ezt a videót)... Nos, biztosan több oka is van, de hatalmasat tévedtem: nemhogy kivitelezhető a dolog, de szerintem könnyebb is mint a "MineCart Riding!" volt, sőt, megkockáztatom, hogy azt mondjam rá, "sima ügy"... Na, majd kibeszéljük, hogy miért... Mindenesetre itt az újabb aim-videóm, alább... :D Jó szórakozást kívánok hozzá - "mindenkinek aki szereti", umm nem..mindenkinek aki megnézi... :D Simán...  :cool:

Kép

Kattintsatok a poszterre a jó minőségű verzióért (59.6 MB). A gagyi minőségű verziót meg ide kattintva tölthetitek le (10.8 MB)... :)


SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 10. 23. 04:07 -kor


#178 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 23. 08:00

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. okt. 23., hétfő - 5:06

...a voice from the darkness.....


Péter, majd küldd el a mentést és megnézem a napokban. Az, hogy a "Tower"-ön fejezed be a játékot, szerintem nem okozhat gondot, de azért esetleg utána menj vissza a "Forest"-re, hátha. Egyébként a szöveg a Statisztika "lekattintása" után jönne egy kis ablakban, és akkor is kattintani kéne, tehát holmi videók meg egyebek biztos nem viszik el a képernyőről. Mindenesetre érdekes...


SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szia SYS :)

Tessék a mentésem: http://rapidshare.co...eGames.zip.html

Hátha Te érted mi a hiba  :rolleyes:

előre is köszi!! :)

#179 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 23. 08:34

Ja és gratula a Loony park-hoz 8)  :beer:  :D

#180 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 23. 13:36

Majdnem mindet egy lövéssel. :eek: :up: Tényleg "sima ügy". :D
Tetszik a tangóharmonikás zene az elején meg a végén... vagy ez benne van a játékban, csak eddig nem vettem észre? :think: És alul középen mi az a szürke kockában zöld valami?

Téma megosztása:


  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó