dani892
Net megosztás Mielőtt kérdezel, nézz be...
Elküldve: 2006. 08. 26. 18:13
dani892
Elküldve: 2006. 08. 26. 18:17
Idézet: dani892 - Dátum: 2006. aug. 26., szombat - 18:13
dani892
clonozd a mac cimet ha ugysem megy a wan portot proba kent tedd az egyik pc-be ha nem vilagit a led 90% rossz a portod es garira kell vinni.
Elküldve: 2006. 08. 27. 00:32
Van két laptopom, és mindkettőben van wifi kartya meg ethernet modem. Szeretném megosztani a netet a két gép között. Ezt lehetséges úgy megcsinálni, hogy az egyik gépről wlan-on keresztül megosztom a netet? az nem zavar, hogy mindkét gépnek mennie kellene, úgyis mindig megy mindkettő. Elég kezdő vagyok, tudna nekem valaki részletesen válaszolni, hogy ezt hogyan csináljam? (egyébként fix ip-m van, ez gondot okozhat?)
Elküldve: 2006. 08. 29. 17:59
Lenne egy elég nagy problémám:
Van itt Pesten a XIII.ker-ben egy normál T-kábel család előfizetésem lassan fél éve. Eddig minden gond nélkül meg volt osztva egy D-Link 604 routerrel.
Viszont lassan egy hete a router egyszer csak nem osztotta meg tovább a netet. Minden újra lett indítva, kábelek ellenőrizve, de semmi... Amikor a router menüjében néztem az internet kapcsolat állapotát disconnect volt kiírva.
Fogtam magam és kicseréltem a routert egy Edimax routerre. Beinstallálás után odáig jutottunk, hogy a router menüje szerint fel van csatlakozva a netre, viszont ahogy az előző routerrel is történt, internet továbbra sem volt az egyik gépen sem...
Hogy mindez miért van, lövésem sincs... Még arra tudok gondolni, hogy a kábel modemmel lehet valami. Már arra is gondoltam, hogy bevágom a mikróba és kicseréltetem, hátha az a ludas. Sajnos nagyon kellene a megosztás
Vagy a t-betűs alakított megint valamit? Egyáltalán merjem ezt a problémát jelenteni az ügyfélszolgálaton? Vagy lehet át kellene pártolnom valami másik csomagra - mondjuk multimédiára, ami 2500 forinttal drágább a mostaninál - ahol két gépet enged a szerződés?
Nagyon köszönöm előre is a válaszokat!!!
Tomi