UPC kábeltévé szolgáltatása...
#721
Elküldve: 2008. 06. 23. 17:28
Adam84, mi vagy te? Valami fizetett UPC reklámember? Csak mert teljesen úgy viselkedsz.
Egyébként is nehezen tudom elképzelni, hogy bármely más esetben normális "kívülálló" olyat nyilatkozna, hogy "nincsen gond a cég szolgáltatásának minőségével".
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#722
Elküldve: 2008. 06. 23. 18:49
Idézet: llamada - Dátum: 2008. jún. 19., csütörtök - 8:49

El vagy Te tévedve

Nézd már meg, hogy milyen hatásai vannak az új stílusú "jóárasításoknak", az átbrand-eléseknek, a digitális szemfényvesztésnek az árakra és az ügyfelekre....
Ezeket mind nem veszed figyelembe, nem olvasod el, nem reagálsz rájuk, korlátlan jogokat adnál a szolgáltatónak. Pont úgy viselkedsz, mint a UPC

Bárki benyújthat panaszt, ha úgy véli, hogy a szolgáltató nem jogszerűen járt el az esetében.
Hangsúlyozom a JOGSZERŰ szót! A jogszerűség pedig nem azonos az erkölccsel.
Azért nem reagálok a jóárasításra meg az átbrandesítésre, mivel ezekben jogilag nem lehet kifogást találni, maximum erkölcsileg kifogásolható, hogy a szolgálató burkoltan "árat emel".
Én minden esetben jogilag, és nem erkölcsileg vizsgáltam a UPC lépéseit. A jogászok sem az erkölcsöt, hanem a jogot nézik.
Ezért tanácsoltam, hogy fordulj problémáddal a hatóságokhoz, ahol a jogászok megvizsgálják a történteket. Máig nem értem, hogy miért itt siránkozol, és miért nem fordulsz a megfelelő szervekhez. Csupán homályos utalást teszel arra, hogy ezt miért nem teszed, de konkrétumot még nem hallottam tőled. Nekem is volt olyan esetem, hogy nem voltam megelégedve a netszolgáltatómmal, NHH-hoz fordultam, kivizsgálták, felszólították a szolgáltatót a jogsértés megszüntetésére, valamint az ÁSZF módosítására/kiegáészítésére, és tökre happy voltam.
Azt pedig kikérem magamnak hogy UPC-bérenc vagyok. Attól, hogy jogilag kifogásolhatatlannak tartom a UPC lépését, még nem jelenti azt, hogy erkölcsileg is eképp vélekedem.
Azonban ahogy az előbb is leírtam, én mindig a jogi szempontokat vizsgálom ... És ezért nem reagálok azokra a UPC-t szapuló mondataidra, amik teljes mértékben erkölcsi alapokon nyugszanak.
#723
Elküldve: 2008. 06. 23. 19:18
Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 23., hétfő - 19:49
Félreérted a dolgot, nem először: nem a UPC jogértelmezése határozza meg, hogy mi a jogszerű, de vannak határok, hogy az ember mennyit küzd az egy dolláros tétért (biztosan ismered az idevágó modell értékű kísérletet), és meddig nem megy el. Ettől még a márka "ízét" elrontja, és befolyálolja valamennyi későbbi, a márkára és a szolgáltatásra vonatkozó döntést, rombolja a márkahűséget, a márkába vetett bizalmat stb. stb. stb.
Ezt mind el lehet érni "jogszerű" lépések sorozatával, az ügyfelek "intenzív rábeszélésével", burkolt áremelésekkel, átbrandesítéssel, ami bevált, ügyfelek által kedvelt szolgáltatatásokat vezet ki, felborítja a korábbi ár/érték arányokat.
Az, hogy egy ügyvéd egyértelműen megfogalmazta, hogy a digitálisra váltás alapvető változás, ami az eredeti szolgáltatásra kötött hűségnyilatkozatot irrelevánsá teszi, az viszont nem "erkölcs" kérdése, hanem ügyvédi vélemény, amit nem ártana Neked is tudomásul venned, és nem elsöpörni, a "jó, hát voltaképpen tényleg megkérdőjelezhető a UPC, de úgysem mentek miatta bíróságra" tipusú "erkölcs kontra jog" tereléssel.
Másrészt, meg ha a UPC-nek annyira borzasztó fontos volt nyomni a digitális HBO-t arra a legfeljebb pár hónapra, akkor ugyanilyen lendülettel tudomásul is vehette volna, hogy vannak olyan ügyfelei, akiknek ez nem kell. Akkor meghagyja őket analóg HBO-n, és majd a nyáron békével elválnak. Ezt a feszültséget a UPC digitális nyomulása keltette, amikor gyakorlatilag erővel akarták lenyomni ügyfelek torkán az "új" szolgáltatást.
Szerkesztette: llamada 2008. 06. 23. 19:26 -kor
#724
Elküldve: 2008. 06. 24. 07:13
Idézet: llamada - Dátum: 2008. jún. 23., hétfő - 19:18
Az, hogy egy ügyvéd egyértelműen megfogalmazta, hogy a digitálisra váltás alapvető változás, ami az eredeti szolgáltatásra kötött hűségnyilatkozatot irrelevánsá teszi, az viszont nem "erkölcs" kérdése, hanem ügyvédi vélemény, amit nem ártana Neked is tudomásul venned, és nem elsöpörni, a "jó, hát voltaképpen tényleg megkérdőjelezhető a UPC, de úgysem mentek miatta bíróságra" tipusú "erkölcs kontra jog" tereléssel.
Az a gond, hogy az ügyvéd szavait sem jól értelmezed. Az irreleváns szó azt jelenti, hogy "nem a tárgyhoz vágó", "lényegtelen".
"Amennyiben olvasónk ezzel nem kíván élni, a szolgáltató minden további nélkül élhet az adott ÁSZF által biztosított rendes felmondás jogával. Ez olvasónk vonatkozásában annyit jelent, hogy amennyiben nem kívánja a szolgáltató által felkínált új csomagot igénybe venni, a szolgáltató hatvan napos felmondási határidővel bármikor felmondhatja a szerződést. A hűségnyilatkozat ebből a szempontból pedig a fentiekben írtaknak megfelelően irreleváns."
Ez a mondat így értelmezhető:
"ebből a szempontból irreleváns" = "a szolgáltató hatvan napos felmondási idővel bármikor felmondhatja a szerződést"
Tehát abból a szempontból, hogy a szolgáltatónak jogában áll 60 napos idővel a hűséges szerződést is felmondani, a hűségnyilatkozat teljes mértékben nem ide vágó, jelentéktelen.
Leegyszerűsítve: ha a szolgáltató mond fel 60 napos határidővel, mivel a hűség nem kötelezi őt semmire, ezért a hűség ebből a szempontból jelentéktelenné válik.
Hansúlyozom, hogy a szolgáltató általi felmondás esetében, és nem az ügyfél általi felmondás esetében válik jelentéktelenné a hűségszerződés.
Arról pedig végképp nem tehetek, hogy nem kéred ki jogászok (hatóság) véleményét az esetről. Szerintem ezt azért nem teszed, mert nagy esélyét látod annak, hogy a te erkölcsi alapokon nyugvó kifogásaid jogilag nem állják meg a helyüket.
Én azért is nem megyek vele erkölcsi vitákba, mert az szubjektív vita lenne. Objektív vita csakis jogi kérdésekben tud kialakulni. Engem pedig nem izgat fel egyáltalán az átbrandesítés miatt az ügyfelet ért kár, ha az jogszerű.
Szerkesztette: Adam84 2008. 06. 24. 07:19 -kor
#725
Elküldve: 2008. 06. 24. 10:27
Mindegy egyéb dolgot hajlandó vagyok lenyelni és elviselni, hiszen a profitorientált szolgáltató nem erkölcsi vonalak mentén gondolkozik.
A bemutatott álláspont akkor lenne érthető, ha te egy "UPC főrészvényes" lennél. Hogy valaki az előfizetői oldalról így álljon hozzá a dologhoz, az legalábbis érdekes.

Ez számomra egy nagyon furcsa álláspont, kicsit a Mátrixban látott kizsigerelt emberek életérzésére hajaz.
Meg azért az is erős túlzás, hogy csak azt lehet megtámadni és megnyerni, ami jogilag egyértelműen hibás. Ennek azért tessék utána nézni.

ps.: nekem nincs különösebb gondom a upc szolgáltatásaival
Szerkesztette: Pimpa28 2008. 06. 24. 10:29 -kor
#726
Elküldve: 2008. 06. 24. 10:36
Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 8:13
Ezt életszerűtlennek tartom, ha ügyfél vagy.
#727
Elküldve: 2008. 06. 24. 10:43
Idézet: Pimpa28 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 11:27
A szolgáltatással nekem sem, igaz, nem is digidobozosodtam, és még megvan a sima telefon és a sima Medium....
Majd ezek hűségidejének lejárta után lesz érdekes, az átbrand-esült telefon megtartása (0 többletszolgáltatásért +30% díj) és a "ch medium"-ról visszalépés "ch bronze"-ra. Így ugyan nagyjából ki lehet egyensúlyozni a telefon többletköltségét a net árával, ugyanakkor hatalmas vákuumot teremt a szolgáltatások ár/érték viszonyában bármelyik versenytárshoz képest, ugyanilyen havi összes befizetéssel kapható szolgáltatásportfolióval szemben. Bár, ha a tv családit kötöttségnek vesszük, izé "silver"-t, akkor a netből már csak "start" marad.....
#728
Elküldve: 2008. 06. 24. 11:12
Idézet: Pimpa28 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 10:27
Mindegy egyéb dolgot hajlandó vagyok lenyelni és elviselni, hiszen a profitorientált szolgáltató nem erkölcsi vonalak mentén gondolkozik.
A bemutatott álláspont akkor lenne érthető, ha te egy "UPC főrészvényes" lennél. Hogy valaki az előfizetői oldalról így álljon hozzá a dologhoz, az legalábbis érdekes.

Ez számomra egy nagyon furcsa álláspont, kicsit a Mátrixban látott kizsigerelt emberek életérzésére hajaz.
Meg azért az is erős túlzás, hogy csak azt lehet megtámadni és megnyerni, ami jogilag egyértelműen hibás. Ennek azért tessék utána nézni.

ps.: nekem nincs különösebb gondom a upc szolgáltatásaival
Figyi! Nekem sem tetszik, hogy az átbrandesítéssel és a digitális televízió bevezetésével párhuzamosan burkoltan megemelkedtek az árak. Azonban az áremelkedés és az új márka bevezetése jogilag teljesen rendben van, így felesleges azon siránkoznom, hogy vajon miért döntött így a szolgáltató, és mikor fog változtatni az árakon. Jogában áll akár burkoltan is árat emelni, új csomagokat bevezetni.
Még így is versenyképes az ár a többi szolgáltatóhoz képest (legyen szó kábeles analóg vagy kábeles digitális szolgáltatásról) ...
Vannak olyan előfizetők, akiket a "burkolt áremelés" kis mértékben zavar (ők azok, akik az emelt árat is kifizetik mindenfajta "akadékoskodás" nélkül), és vannak olyanok, akiknek az ár/érték arány változása komoly problémát jelent (ők azok, akik másik céget keresnek, vagy lefelé módosítanak).
Én a legutóbbit, tehát a lefelé módosítást fogom választani.
#729
Elküldve: 2008. 06. 24. 14:39
#730
Elküldve: 2008. 06. 24. 14:47
Idézet: zoli62 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 15:39
Ha eléggé elveti a sulykot az egyik, akkor jön a tányérostv, legfeljebb másik szolgáltatótól.
Az sem lehetetlen, hogy a net és a tv külön szolgáltatótól jöjjön.
#731
Elküldve: 2008. 07. 02. 20:32
Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 14., szombat - 21:37
Namármostan! Most ugye a dátum szerint július 2-a van és még mindig van HBO az analóg kiosztásban. Magyarul rájöttek, hogy sokan nem akarnak váltani digitálisra és mekkora kiesés lenne nekik, ha ez a sok ember nem hajlandó digitre átállni? Magyarul kevesebben hajlandóak megtenni a boxra való áttérést, és több analógos maradna?

Mert a UPC oldalán sehol egy hír erről, csak az ÁSZF módosítás van kint, az HBO-ról se puszi se pacsi. :Đ
Én ennek csak örülök.

#732
Elküldve: 2008. 07. 03. 11:16
Idézet: Mykee - Dátum: 2008. júl. 2., szerda - 20:32

Mert a UPC oldalán sehol egy hír erről, csak az ÁSZF módosítás van kint, az HBO-ról se puszi se pacsi. :Đ
Én ennek csak örülök.

Én is pont ezt akartam jelezni, nálunk is megy még az HBO. A júniusi számlán a számlázási periódus végéig (nekünk július 10.) kiszámlázták. Mondjuk, közölték, hogy megszűnik, akkor közölhetnék, hogy ha mégsem.
#733
Elküldve: 2008. 07. 03. 11:31
Idézet: zoli62 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 15:39
Dehogy egyeznek meg, egyszeruen nagyon kockazatos masodiknak bemenni... sok koltseg, ketseges megterules (ha mar egy masik szolgaltato lehalaszta a teruletet).
Samott
#734
Elküldve: 2008. 07. 03. 11:40
Idézet: jeeves - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 11:16
Sziasztok.
Nálunk is van még HBO. Szerintetek meddig?
#735
Elküldve: 2008. 07. 03. 12:12

#736
Elküldve: 2008. 07. 03. 13:47
Idézet: llamada - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 12:12

Hát ajánlom nekik mert nekem 1200 Ft-os van

Valaki felhívta már őket, h miért nem zárták le?
#737
Elküldve: 2008. 07. 03. 15:49
Idézet: gizus79 - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 14:47

Valaki felhívta már őket, h miért nem zárták le?
Csaak azért kérdem, mert az HBO hűséget papíron ugyanígy júni 30-cal futtatják ki....
#738
Elküldve: 2008. 07. 03. 20:31
Idézet: llamada - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 15:49
Nekem 2009 oktoberig van aláírva.
#739
Elküldve: 2008. 07. 03. 20:56
Idézet: gizus79 - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 21:31
Voltunk ezzel így egy páran. Februárban nem értesítettek a "digitális átállásról"? Amikor írták ezt a június 30-cal megszűnő analóg HBO-t?
#740
Elküldve: 2008. 07. 04. 08:44
Ja, és ennek kapcsán észrevettem, hogy a számlalevél hátoldalán is szoktak lenni mindenféle tájékoztatások, ez eddig elkerülte a figyelmemet.