HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC kábeltévé szolgáltatása... - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (311 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC kábeltévé szolgáltatása... Értékeld a témát: ****- 3 szavazás

#721 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2008. 06. 23. 17:28

Egyetértek, llamada jól beszél!

Adam84, mi vagy te? Valami fizetett UPC reklámember? Csak mert teljesen úgy viselkedsz.

Egyébként is nehezen tudom elképzelni, hogy bármely más esetben normális "kívülálló" olyat nyilatkozna, hogy "nincsen gond a cég szolgáltatásának minőségével".
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#722 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 23. 18:49

Idézet: llamada - Dátum: 2008. jún. 19., csütörtök - 8:49

Ha tényleg nem ismered a hatósági vizsgálat elindításához szükséges feltételeket, és meg sem nézed, akkor ne másban keresd a hibát :)



El vagy Te tévedve :D
Nézd már meg, hogy milyen hatásai vannak az új stílusú "jóárasításoknak", az átbrand-eléseknek, a digitális szemfényvesztésnek az árakra és az ügyfelekre....
Ezeket mind nem veszed figyelembe, nem olvasod el, nem reagálsz rájuk, korlátlan jogokat adnál a szolgáltatónak. Pont úgy viselkedsz, mint a UPC :D

Bárki benyújthat panaszt, ha úgy véli, hogy a szolgáltató nem jogszerűen járt el az esetében.

Hangsúlyozom a JOGSZERŰ szót! A jogszerűség pedig nem azonos az erkölccsel.

Azért nem reagálok a jóárasításra meg az átbrandesítésre, mivel ezekben jogilag nem lehet kifogást találni, maximum erkölcsileg kifogásolható, hogy a szolgálató burkoltan "árat emel".

Én minden esetben jogilag, és nem erkölcsileg vizsgáltam a UPC lépéseit. A jogászok sem az erkölcsöt, hanem a jogot nézik.

Ezért tanácsoltam, hogy fordulj problémáddal a hatóságokhoz, ahol a jogászok megvizsgálják a történteket. Máig nem értem, hogy miért itt siránkozol, és miért nem fordulsz a megfelelő szervekhez. Csupán homályos utalást teszel arra, hogy ezt miért nem teszed, de konkrétumot még nem hallottam tőled. Nekem is volt olyan esetem, hogy nem voltam megelégedve a netszolgáltatómmal, NHH-hoz fordultam, kivizsgálták, felszólították a szolgáltatót a jogsértés megszüntetésére, valamint az ÁSZF módosítására/kiegáészítésére, és tökre happy voltam.

Azt pedig kikérem magamnak hogy UPC-bérenc vagyok. Attól, hogy jogilag kifogásolhatatlannak tartom a UPC lépését, még nem jelenti azt, hogy erkölcsileg is eképp vélekedem.

Azonban ahogy az előbb is leírtam, én mindig a jogi szempontokat vizsgálom ... És ezért nem reagálok azokra a UPC-t szapuló mondataidra, amik teljes mértékben erkölcsi alapokon nyugszanak.

#723 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 23. 19:18

Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 23., hétfő - 19:49

Hangsúlyozom a JOGSZERŰ szót! A jogszerűség pedig nem azonos az erkölccsel.

Félreérted a dolgot, nem először: nem a UPC jogértelmezése határozza meg, hogy mi a jogszerű, de vannak határok, hogy az ember mennyit küzd az egy dolláros tétért (biztosan ismered az idevágó modell értékű kísérletet), és meddig nem megy el. Ettől még a márka "ízét" elrontja, és befolyálolja valamennyi későbbi, a márkára és a szolgáltatásra vonatkozó döntést, rombolja a márkahűséget, a márkába vetett bizalmat stb. stb. stb.
Ezt mind el lehet érni "jogszerű" lépések sorozatával, az ügyfelek "intenzív rábeszélésével", burkolt áremelésekkel, átbrandesítéssel, ami bevált, ügyfelek által kedvelt szolgáltatatásokat vezet ki, felborítja a korábbi ár/érték arányokat.

Az, hogy egy ügyvéd egyértelműen megfogalmazta, hogy a digitálisra váltás alapvető változás, ami az eredeti szolgáltatásra kötött hűségnyilatkozatot irrelevánsá teszi, az viszont nem "erkölcs" kérdése, hanem ügyvédi vélemény, amit nem ártana Neked is tudomásul venned, és nem elsöpörni, a "jó, hát voltaképpen tényleg megkérdőjelezhető a UPC, de úgysem mentek miatta bíróságra" tipusú "erkölcs kontra jog" tereléssel.

Másrészt, meg ha a UPC-nek annyira borzasztó fontos volt nyomni a digitális HBO-t arra a legfeljebb pár hónapra, akkor ugyanilyen lendülettel tudomásul is vehette volna, hogy vannak olyan ügyfelei, akiknek ez nem kell. Akkor meghagyja őket analóg HBO-n, és majd a nyáron békével elválnak. Ezt a feszültséget a UPC digitális nyomulása keltette, amikor gyakorlatilag erővel akarták lenyomni ügyfelek torkán az "új" szolgáltatást.

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 23. 19:26 -kor


#724 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 07:13

Idézet: llamada - Dátum: 2008. jún. 23., hétfő - 19:18


Az, hogy egy ügyvéd egyértelműen megfogalmazta, hogy a digitálisra váltás alapvető változás, ami az eredeti szolgáltatásra kötött hűségnyilatkozatot irrelevánsá teszi, az viszont nem "erkölcs" kérdése, hanem ügyvédi vélemény, amit nem ártana Neked is tudomásul venned, és nem elsöpörni, a "jó, hát voltaképpen tényleg megkérdőjelezhető a UPC, de úgysem mentek miatta bíróságra" tipusú "erkölcs kontra jog" tereléssel.

Az a gond, hogy az ügyvéd szavait sem jól értelmezed. Az irreleváns szó azt jelenti, hogy "nem a tárgyhoz vágó", "lényegtelen".

"Amennyiben olvasónk ezzel nem kíván élni, a szolgáltató minden további nélkül élhet az adott ÁSZF által biztosított rendes felmondás jogával. Ez olvasónk vonatkozásában annyit jelent, hogy amennyiben nem kívánja a szolgáltató által felkínált új csomagot igénybe venni, a szolgáltató hatvan napos felmondási határidővel bármikor felmondhatja a szerződést. A hűségnyilatkozat ebből a szempontból pedig a fentiekben írtaknak megfelelően irreleváns."

Ez a mondat így értelmezhető:

"ebből a szempontból irreleváns"  = "a szolgáltató hatvan napos felmondási idővel bármikor felmondhatja a szerződést"

Tehát abból a szempontból, hogy a szolgáltatónak jogában áll 60 napos idővel a hűséges szerződést is felmondani, a hűségnyilatkozat teljes mértékben nem ide vágó, jelentéktelen.
Leegyszerűsítve: ha a szolgáltató mond fel 60 napos határidővel, mivel a hűség nem kötelezi őt semmire, ezért a hűség ebből a szempontból jelentéktelenné válik.

Hansúlyozom, hogy a szolgáltató általi felmondás esetében, és nem az ügyfél általi felmondás esetében válik jelentéktelenné a hűségszerződés.

Arról pedig végképp nem tehetek, hogy nem kéred ki jogászok (hatóság) véleményét az esetről. Szerintem ezt azért nem teszed, mert nagy esélyét látod annak, hogy a te erkölcsi alapokon nyugvó kifogásaid jogilag nem állják meg a helyüket.

Én azért is nem megyek vele erkölcsi vitákba, mert az szubjektív vita lenne. Objektív vita csakis jogi kérdésekben tud kialakulni. Engem pedig nem izgat fel egyáltalán az átbrandesítés miatt az ügyfelet ért kár, ha az jogszerű.

Szerkesztette: Adam84 2008. 06. 24. 07:19 -kor


#725 Felhasználó inaktív   Pimpa28 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 185
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 10:27

Nem akarok semmilyen flame-et elindítani, vagy tovább szítani, de a következő mondat azért kevéssé illik a fene nagy globalizált, fogyasztói stb. társadalomhoz:
Mindegy egyéb dolgot hajlandó vagyok lenyelni és elviselni, hiszen a profitorientált szolgáltató nem erkölcsi vonalak mentén gondolkozik.
A bemutatott álláspont akkor lenne érthető, ha te egy "UPC főrészvényes" lennél. Hogy valaki az előfizetői oldalról így álljon hozzá a dologhoz, az legalábbis érdekes. :)

Ez számomra egy nagyon furcsa álláspont, kicsit a Mátrixban látott kizsigerelt emberek életérzésére hajaz.

Meg azért az is erős túlzás, hogy csak azt lehet megtámadni és megnyerni, ami jogilag egyértelműen hibás. Ennek azért tessék utána nézni. :)

ps.: nekem nincs különösebb gondom a upc szolgáltatásaival

Szerkesztette: Pimpa28 2008. 06. 24. 10:29 -kor


#726 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 10:36

Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 8:13

Engem pedig nem izgat fel egyáltalán az átbrandesítés miatt az ügyfelet ért kár, ha az jogszerű.

Ezt életszerűtlennek tartom, ha ügyfél vagy.

#727 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 10:43

Idézet: Pimpa28 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 11:27

ps.: nekem nincs különösebb gondom a upc szolgáltatásaival

A szolgáltatással nekem sem, igaz, nem is digidobozosodtam, és még megvan a sima telefon és a sima Medium....
Majd ezek hűségidejének lejárta után lesz érdekes, az átbrand-esült telefon megtartása (0 többletszolgáltatásért +30% díj) és a "ch medium"-ról visszalépés "ch bronze"-ra. Így ugyan nagyjából ki lehet egyensúlyozni a telefon többletköltségét a net árával, ugyanakkor hatalmas vákuumot teremt a szolgáltatások ár/érték viszonyában bármelyik versenytárshoz képest, ugyanilyen havi összes befizetéssel kapható szolgáltatásportfolióval szemben. Bár, ha a tv családit kötöttségnek vesszük, izé "silver"-t, akkor a netből már csak "start" marad.....

#728 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 11:12

Idézet: Pimpa28 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 10:27

Nem akarok semmilyen flame-et elindítani, vagy tovább szítani, de a következő mondat azért kevéssé illik a fene nagy globalizált, fogyasztói stb. társadalomhoz:
Mindegy egyéb dolgot hajlandó vagyok lenyelni és elviselni, hiszen a profitorientált szolgáltató nem erkölcsi vonalak mentén gondolkozik.
A bemutatott álláspont akkor lenne érthető, ha te egy "UPC főrészvényes" lennél. Hogy valaki az előfizetői oldalról így álljon hozzá a dologhoz, az legalábbis érdekes. :)

Ez számomra egy nagyon furcsa álláspont, kicsit a Mátrixban látott kizsigerelt emberek életérzésére hajaz.

Meg azért az is erős túlzás, hogy csak azt lehet megtámadni és megnyerni, ami jogilag egyértelműen hibás. Ennek azért tessék utána nézni. :)

ps.: nekem nincs különösebb gondom a upc szolgáltatásaival

Figyi! Nekem sem tetszik, hogy az átbrandesítéssel és a digitális televízió bevezetésével párhuzamosan burkoltan megemelkedtek az árak. Azonban az áremelkedés és az új márka bevezetése jogilag teljesen rendben van, így felesleges azon siránkoznom, hogy vajon miért döntött így a szolgáltató, és mikor fog változtatni az árakon. Jogában áll akár burkoltan is árat emelni, új csomagokat bevezetni.
Még így is versenyképes az ár a többi szolgáltatóhoz képest (legyen szó kábeles analóg vagy kábeles digitális szolgáltatásról) ...

Vannak olyan előfizetők, akiket a "burkolt áremelés" kis mértékben zavar (ők azok, akik az emelt árat is kifizetik mindenfajta "akadékoskodás" nélkül), és vannak olyanok, akiknek az ár/érték arány változása komoly problémát jelent (ők azok, akik másik céget keresnek, vagy lefelé módosítanak).

Én a legutóbbit, tehát a lefelé módosítást fogom választani.

#729 Felhasználó inaktív   zoli62 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.623
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 14:39

Ezzel csak aza gond, hogy vannak területek, ahol csak egyetlen egy szolgáltatót lehet igénybe venni. Ahol többet, ott is megegyeznek, hogy egymás területére nem mennek be. Ezt nevezzük versenynek...
"Légy szerény mint én..."

#730 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 24. 14:47

Idézet: zoli62 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 15:39

Ezzel csak aza gond, hogy vannak területek, ahol csak egyetlen egy szolgáltatót lehet igénybe venni. Ahol többet, ott is megegyeznek, hogy egymás területére nem mennek be. Ezt nevezzük versenynek...

Ha eléggé elveti a sulykot az egyik, akkor jön a tányérostv, legfeljebb másik szolgáltatótól.
Az sem lehetetlen, hogy a net és a tv külön szolgáltatótól jöjjön.

#731 Felhasználó inaktív   Mykee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.761
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 02. 20:32

Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 14., szombat - 21:37

Értesített a szolgáltató, hogy az analóg HBO június 30-al meg fog szűnni;

Namármostan! Most ugye a dátum szerint július 2-a van és még mindig van HBO az analóg kiosztásban. Magyarul rájöttek, hogy sokan nem akarnak váltani digitálisra és mekkora kiesés lenne nekik, ha ez a sok ember nem hajlandó digitre átállni? Magyarul kevesebben hajlandóak megtenni a boxra való áttérést, és több analógos maradna?  :rolleyes:
Mert a UPC oldalán sehol egy hír erről, csak az ÁSZF módosítás van kint, az HBO-ról se puszi se pacsi.  :Đ
Én ennek csak örülök.  :up:
Sukitore - Igényes, párosan írt erotikus történetek

#732 Felhasználó inaktív   jeeves 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 67
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 11:16

Idézet: Mykee - Dátum: 2008. júl. 2., szerda - 20:32

Namármostan! Most ugye a dátum szerint július 2-a van és még mindig van HBO az analóg kiosztásban. Magyarul rájöttek, hogy sokan nem akarnak váltani digitálisra és mekkora kiesés lenne nekik, ha ez a sok ember nem hajlandó digitre átállni? Magyarul kevesebben hajlandóak megtenni a boxra való áttérést, és több analógos maradna?  :rolleyes:
Mert a UPC oldalán sehol egy hír erről, csak az ÁSZF módosítás van kint, az HBO-ról se puszi se pacsi.  :Đ
Én ennek csak örülök.  :up:

Én is pont ezt akartam jelezni, nálunk is megy még az HBO. A júniusi számlán a számlázási periódus végéig (nekünk július 10.) kiszámlázták. Mondjuk, közölték, hogy megszűnik, akkor közölhetnék, hogy ha mégsem.

#733 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 11:31

Idézet: zoli62 - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 15:39

Ezzel csak aza gond, hogy vannak területek, ahol csak egyetlen egy szolgáltatót lehet igénybe venni. Ahol többet, ott is megegyeznek, hogy egymás területére nem mennek be. Ezt nevezzük versenynek...

Dehogy egyeznek meg, egyszeruen nagyon kockazatos masodiknak bemenni... sok koltseg, ketseges megterules (ha mar egy masik szolgaltato lehalaszta a teruletet).

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#734 Felhasználó inaktív   gizus79 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 3
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 11:40

Idézet: jeeves - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 11:16

Én is pont ezt akartam jelezni, nálunk is megy még az HBO. A júniusi számlán a számlázási periódus végéig (nekünk július 10.) kiszámlázták. Mondjuk, közölték, hogy megszűnik, akkor közölhetnék, hogy ha mégsem.

Sziasztok.
Nálunk is van még HBO. Szerintetek meddig?

#735 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 12:12

...és ahol van még analóg HBO, ott hűságáron számláznak :) ?

#736 Felhasználó inaktív   gizus79 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 3
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 13:47

Idézet: llamada - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 12:12

...és ahol van még analóg HBO, ott hűságáron számláznak :) ?

Hát ajánlom nekik mert nekem 1200 Ft-os van :s!
Valaki felhívta már őket, h miért nem zárták le?

#737 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 15:49

Idézet: gizus79 - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 14:47

Hát ajánlom nekik mert nekem 1200 Ft-os van :s!
Valaki felhívta már őket, h miért nem zárták le?

Csaak azért kérdem, mert az HBO hűséget papíron ugyanígy júni 30-cal futtatják ki....

#738 Felhasználó inaktív   gizus79 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 3
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 20:31

Idézet: llamada - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 15:49

Csaak azért kérdem, mert az HBO hűséget papíron ugyanígy júni 30-cal futtatják ki....

Nekem 2009 oktoberig van aláírva.

#739 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 03. 20:56

Idézet: gizus79 - Dátum: 2008. júl. 3., csütörtök - 21:31

Nekem 2009 oktoberig van aláírva.

Voltunk ezzel így egy páran. Februárban nem értesítettek a "digitális átállásról"? Amikor írták ezt a június 30-cal megszűnő analóg HBO-t?

#740 Felhasználó inaktív   jeeves 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 67
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 04. 08:44

Megkérdeztem az online chat-en az analóg HBO-t. Azt mondták, hogy a megszüntetés dátuma kitolódik, a júliusban postázásra kerülő számlalevélen lesz erről tájékoztatás. Azt is mondta az operátor, hogy aki akar, következmények nélkül mondhatja, hogy már nem kéri. Úgy tűnik tehát, hogy hűségszerződés nélkül, de a hűségszerződés szerinti áron lesz még HBO valameddig.

Ja, és ennek kapcsán észrevettem, hogy a számlalevél hátoldalán is szoktak lenni mindenféle tájékoztatások, ez eddig elkerülte a figyelmemet.

Téma megosztása:


  • (311 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó