Idézet: lanlaf - Dátum: 2008. márc. 25., kedd - 12:36
Én pont azért váltok a digitálisra, mert így előbb vége lesz a hűségszerződésnek, és ha nem prezentálnak normális árat a szolgáltatásokhoz, akkor előbb lemondhatom az egészet.
Na, elmondom én, hogy van a "jog" UPC szerint:
Küldenek levelet, hogy átrendezik a hűségeket, meg fog változni a hűségstruktúra (gyk. megszűnik), majd lehet másképpen, dobozzal és többért nézni. Akinek nem tetszik, az most x.tv alapján 15 napon belül lemondhatja a dolgot.
Lemondás után ők úgy döntenek, hogy "ja, ön mondta le, akkor hűségbontás", szankciók (beterhelés, kapcsolódó hűség felmondása).
Tehát, ha vége lesz a hűségszerződésnek, akkor mellesleg vége lesz a hűségárnak is. Esetleg akkor is beterhel a UPC, mert nekik még kell az ügyfélből az ucsó morzsa is, mielőtt lelép a Digi-hez....
A másik baj az egésszel, hogy a családi és a digi silver között nagyon kevés értékelhető többletcsatorna van. Az 59->73 csatornára fellépésben alig pár csatorna van, ami tényleges "értéket" képvisel, a túlnyomó része, kb. a fele ugyanúgy teljesen "lufi", mint az alap 59-ben.
Ehhez képest, van olyan szolgáltató, aki képes 41 csatornát úgy összeválogatni (kevesebb pénzért), hogy annak a "selejtje" nem 50%, hanem 30%, tehát összértékben sokkal jobb, mint a jelenlegi UPC családi, és vetekszik a UPC digital silver-rel.
Azt hiszem, hogy ugyanezekből a pénzekből mellesleg a mostani "családi"-ban (ugye a "családi" az "alap"-hoz képest 1.5-szeres árat jelent, havi plusz 2eFt-t!) lehetne 10% "vegyes hasznos csatorna", és a többi hasznos, ellentétben a mostanival. Az "alap"-ban is lehetne olyan átrendezés, ami növelné az értékes csatornákat, mert így a 4eFt-s "alap"-csomag szinte csak egy szükséges rossz, aminek a tartalma nélkül nem lehet megkapni a "családi"-ban levő értékes csatornákat.
Nyilván, ez üzletpolitika, de nem biztos, hogy jó.
Ahogy régebben a UPC volt a piacon a hajtóerő a Matáv monopóliummal szemben, most ideje lenne, ha a UPC időnként hátranézne, mert mostanra már a UPC vált teljesen "matáv-monopol" jellegű szolgáltatóvá a saját területén, de már ott liheg a nyakában a konkurrencia, akit nem fog tudni felvásárolni.
Ugyan korábban átsiklottunk rajta, de a UPC terjeszkedése során felvásárolt kis, helyi kábeltv-s cégekkel szemben már akkor sem az ár/minőség előny volt a fő jellemző, főleg a XIII. kerületben, a volt Satimex-es területeken.
(PS: egyébként valamit sejthetnek a UPC marketingesek, mert azokon a területeken, ahol vélt Digi előretörést látnak, szétküldik a "Smith ügynököket", hogy hűségbe fogják a környék mostani lakót. Ez is azon alapszik, hogy ha egy házban csak az előfizetők felét-harmadát verik hűségbe, akkor a maradékért a Diginek (szerintük) nem lesz érdemes kábelezni. Egyébként kb. egy hónapja is volt ilyen házaló ügynökös akciójuk, ahol szemérmetlen módon HBO+családi hűségeket kötöttek az ügyfelekkel,akik most meg vannak arról győződve, hogy nekik 2009.márc.31-ig "jár" a hűségszerződés szerinti HBO és családi csomag... Ez, úgy gondolom, hogy erősen feszgeti a tisztességes magatartás határait, hiszen ekkor a UPC már pontosan tudhatta (!), hogy az HBO-s hűségek rögtön érvénytelenednek júniustól, a kötelező HBO-s "digitális átállás" miatt.)
Szerkesztette: llamada 2008. 03. 26. 09:28 -kor