Idézet: ottokar - Dátum: 2007. máj. 30., szerda - 8:46
Aki fél Ampert vett ki az akkukból és kisütés nélküli töltőre teszi az marha, és ezt nem a töltőnek kell megakadályozni. Hogyan tudna egy 800Ft-os töltő ugyanazt amit egy 7000Ft.os? Nem a töltő teszi tönkre az akkut hanem aki nem veszi figyelembe mit tud a töltő. Le van írva hogy a töltő mit csinál amelyik nem tud delta-U lekapcsolást attól miért kell elvárni? Pont azért van ez a topic hogy ilyenekre tanácsot adjon.
Szerinted hányan olvassák a fórumokat, és hányan vesznek ilyen akkut ezzel a töltővel? Csak a vásárlók töredéke tudja jól kezelni az akkukat, és erre a gyártóknak kéne gondolniuk. Ha tényleg igaz ez a timeres dolog, akkor egyszerűen nem szabadna ilyen töltőt csomagolni az Eneloopokhoz.
Vagy szerinted mire jó ez a töltő azon kívül, hogy károsítja az akkut? És mi értelme van venni egy ilyen töltőt, ha van kisütős automata töltőd (merthogy azt írod, hogy előbb süsse ki; ha egyszer van automata töltőd, akkor pláne fölösleges egy ilyen)? Tényleg érdekelne, hogy milyen értelmét látod ennek a töltőnek?! És miért véded ennyire?
Ilyen akkukhoz ilyen töltőt adni kb. olyan, mint egy sportkocsit eladni S-es gumival, aztán amikor 200 km/h felett elszáll a gumi, akkor azt mondani, hogy ja, hogyhogy nem tudta, hogy az S-es csak 180-ig biztonságos? Na, kb. annyian ismerik a gumik betűjeleit, mint amennyien tudják erről a töltőről, hogy timeres, és az károsíthatja az akkut. (Még jó, hogy jogszabály tiltja gyengébb gumik felhelyezését, ott mégis az életével játszik az ember.)
Ezek után meg külön felháborító, hogy a Sanyo azt állítja az Eneloopról, hogy
nem csepptölthető, ezért vedd meg a töltőjüket. 1000-szer jobb egy csepptöltős automata töltővel tölteni, mint a hozzá adott timeressel.