Rákérdeztem és még a részleteivel is tisztában volt. Kizárt dolognak tartom, hogy a supporton ne tudnának róla. Ez egy alapvető funkciója a csomagnak és egyáltalán nem úgy működik ahogy kellene.
Nem hiszem el, hogy nem vették még észre.
Arról van szó, hogy egyelőre nem tudták megoldani.
Bár szerintem ilyen esetben sokkal korrektebb az őszinteség.
"Nézzétek van egy nagy hiba a szoftverben, dolgozunk a javításon, addig türelmeteket kérjük."
És teszemazt addig csak a felét kiszámlázni a díjaknak.
Nem lehetne így elintézni legalább?
Szerintem lehetne.

Egyébként az is rémlik, hogy a szerelő valamit susmogott nekem a felvételről, hogy egyelőre türelem de ez a szolgáltatás még nem elérhető. Mintha ezt mondta volna. Sajnos viszont erre nem emlékszem 100%-os pontossággal.
Viszont én újabb megrendelő vagyok mint Ti, lehet hogy ezért van nálam alapban tiltva a felvételi lehetőség. A régieknek meg nem merték meghúzni ezt a dolgot.
Ma megkérdezem őket mi is a szitu.