HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#491 Felhasználó inaktív   ssanyesz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.109
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 06. 16:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 06. 06. 17:12

Értékelés? :D

Nemtom, engem elsőre úgy elijesztett, hogy azóta se piszkáltam meg még bottal se.

Helyette viszont nemsokára elkezdem a planescape tormentet (ub + widescreen patch), az egyetlen infinity engine-s játékot amit még nem játszottam :)


hümm, értékelés:

Alpha Protocol

7/10, ha sikerül jól patchelniük a játékot, mármint belassulásokat, kamerakezelést, egérkezelést akkor 8.5/10
szerintem :)

én a PT-et vittem először végig ie játékok közül, annak mekkora egyedi hangulata van :respect: meg milyen története :respect2:
MB: Asrock H67M, CPU: Intel Core i5-3550S + Xigmatek Gaia, RAM: 2x4GB Kingmax Hercules DDR3 1600 MHz, VGA: Sapphire HD7850 2GB, Sound: Creative SB X-Fi XtremeMusic, SSD: Samsung 830 128GB, HDD: Samsung F1 320GB, Seagate 7200.12 500GB, WD Caviar Red 2000GB, WD Caviar Green 500GB, Optical: Optiarc AD-7260S, PS: Corsair VX450, Case: GIGABYTE GZ-X1, Scythe Kama Bay, TFT: Dell U2312HM, Speakers: Edifier R1900TII, Input: Lenovo Enhanced Performance USB Keyboard, Logitech MX 310, Logitech M505, PC Remote

BattleTag: ssanyesz#2866, Diablo3 Profil

#492 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 07. 08:54

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 06. 06. 17:12

Nemtom, engem elsőre úgy elijesztett, hogy azóta se piszkáltam meg még bottal se.

Én meg 20x fertőtlenítettem a hdd azon területét amit érintett :-D

#493 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 15. 22:26

Far Cry (2004)

Legtöbben semmire se tartják ezt a játékot, vagy csak techdemo-ként hallom hogy emlegetik. Rettenetesen alulértékelt, pedig nekem egyik kedvenc játékom, top10-es listán valószínű szerepelne. Az alulértékeltsége pedig valószínű annak köszönhető, hogy normal vagy easy nehézségen valóban egy tucat fps-nek tűnhet, ami dzsungelben játszódik (ez utóbbi megfigyeltem sokakat irritál, pedig az egyik legjobb helyszín a kommandózásra a dzsungel). De amint realistic nehézségi fokozaton kezdünk neki, egy teljesen más játékélményt fog nyújtani.

Mivel realistic nehézségen te is olyan sérülékeny vagy mint az ellenfél minden lépést meg kell fontolni, és rögtön óriási jelentősége lesz annak, hogy az ellenséges bázist távolról távcsővel feltérképezd amennyire csak lehet, melyik ellenfél a legveszélyesebb melyiket érdemes először kiiktatni, honnan érdemes támadni. És a lopakodásnak is jelentősége lesz, a hangtompítós géppuska aranyat ér, mert ha azzal lősz le valakit nem rohan oda a fél bázis. Ami ellen esélyed sincs nyílt csatában. Csakis a kommandózás célravezető, távolról a bozótból pontos célzással leszedegetni őket, vagy csapdába csalni, vagy hátulról becserkészni, gránátot dobni közéjük, ezek a célravezető eszközök.

Így már egyáltalán nem tucat fps-ről beszélünk, hanem splinter cell, vagy rainbow six csak éppen nagy nyílt területekre átültetve ahol teljesen szabad kezed van abban, hogy honnan támadsz és hogyan. Így egyedül az utolsó pályán köszön kicsit vissza a tipikus fps érzés. Belépsz egy ajtón az becsukódik mögötted visszamenni nem lehet, és egy rejtett ajtó mögül rádzúdúl 20 ellenfél, tiszta doom feeling. De ismétlem ez csak a legutolsó pályán fordul elő korábban nem, és azok a hatalmas nyílt pályák ahol különféle járművekkel nyomulsz km-eket megtéve bőven ellensúlyozzák ezt az egy gyengébb részt.

De nem csak mint lopakodós játék, hanem mint horror is megállja a helyét, mert igenis fosni fogsz, hogy melyik sarokból ugrik elő egy mutáns, mivel nem csak az a tét, hogy jajj 1 centit lejjebb megy a hp, hanem igenis ha rádugrik egy olyan véged. És mivel a mentési rendszer checkpoint alapú ez mégjobban növeli a tétet és még megfontoltabbá tesz.

Igaz azért néha már sok a jóból amikor 1-2 checkpoint között sokat kell menni, de az esetek 90%-ában jól vannak elhelyezve, és jó is a mentési rendszer mert majdnem mindent megjegyez, ellenfelek pozícióját, te pozíciódat, kivétel egyedül amit nem az az ellenfelek éberségi szintje, így lehet egy kicsit "csalni" mivel ha visszatöltesz egy állást az összes ellenfél nyugalmi helyzetben lesz akkor is ha mind rohant feléd előtte ordítva.

Általánosságban az irányítás és a játékmenet is jó. 1-2 bug becsúszik, meg néha kidobált desktopre de utóbbi betudható annak, hogy 1.0 verzióval mentem sokáig. Pályadesign nagyon jó, az utolsó pályát kivéve. A grafika mai szemmel már eléggé idejétmúlt, pedig emlékszem anno az állunkat keresgéltük. Az idő mindenképpen megszépítette a játékot, da azért nem kell semmi szörnyűségre gondolni a grafika nagyrésze ma is vállalható, csak már nem állejtős. Egyedül a fények és megvilágítás az ami nagyon elavult a külső pályákon, mert beltérben még az is teljesen elfogadható, különösen az archive pályán, amiből a screenshotokat emlékszem nagy ati-nv flamek alatt is rendszeresen használtunk bizonyításként, hogy melyik jobb. Erre gondolok

Ami még zavart a játékban, hogy a történetet nem nagyon fejtik ki, az átvezető animációk rövidek és semmitmondóak, mintha meg lett volna a készítőknek szabva, hogy egyikben sem lehet 3 sornál több szöveg és 15mp-nél hosszabb.

+
  • Hangulat
  • Játékmenet
  • Grafika (helyén kezelve)
  • agresszív ai
  • sokféle fegyver
  • Járművek
  • 2004-ben még nem ment a minőség a mennyiség rovására, így megfelelő játékidőt nyújt nem túl rövid mint a legtöbb mai játék


-
  • Néhány apróbb grafikai és játékmenetbeli bug
  • Utolsó pálya
  • Csak a fejlövések hatékonyak, ha testre célzol vagy végtagra akár 2 tárat is "magába fogad" egy mezei katona.
  • Kifejtetlen történet, csak utalások vannak a big picture-ra.
  • Rövid és szűkszavú átvezető animációk
  • Rakéta/Gránát/ és minden robbanás hatósugara pici és a sebzése kicsi, kb annyit sebez mint egy pontos pisztolylövés.


9/10, nincs mit hozzáfűzni, hacsak nem azt, hogy minden amit leírtam realistic nehézségi szintre értendő.

Szerkesztette: Mumia 2010. 06. 15. 22:32 -kor


#494 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 02. 07:28

Call of Duty Modern Warfare 2.

Ami számomra pozitív volt: A hangulat és az adrenalin mennyiség rendben van. A grafika is gyönyörű és jól van optimalizálva, valószínűleg az enyémnél gyengébb videokártyákon is jól teljesít. Azért volt néhány kevésbé hentelős, taktikázós rész, ezek elég jól sikerültek szvsz.

Ami negatív: Iszonyúan rövid, pofátlanság egy ilyen rövid játékért teljes árat kérni, jó tudom ott van a multiplayer csak nekem arra sosincs időm ezért az nem érdekel. Rohadtul arcade feelingje van az egész hentelésnek, az egész játékmenetnek semmi köze nincs a valósághoz. Sokszor iszonyat káosz a harctéren, hirtelen azt se tudod hogy merre fuss, és amikor épp hozzám beszélnek a katonatársak, nem mindig érteni őket, mert millió más dologra is figyelni kell.
A történet így ebben a formában egy nagy katyvasz, pedig tényleg próbáltam odafigyelni rá, sosem nyomtam ki a pálya átvezetőket de valahogy mégsem állt össze teljesen a kép.
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

#495 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 02. 16:17

Általában itt nem szoktam reagálni az élménybeszámolókra, de hát ezt egyszerűen nem hagyhatom ki.

Üzenet megtekintéseIdézet: McElroy - Dátum: 2010. 07. 02. 08:28

Call of Duty Modern Warfare 2.
Ami negatív: Iszonyúan rövid, pofátlanság egy ilyen rövid játékért teljes árat kérni, jó tudom ott van a multiplayer csak nekem arra sosincs időm ezért az nem érdekel.


  • Az a csoda, hogy egyáltalán single player van. De most komolyan, nem is értem, hogy mi a francért bajlódtak vele, inkább csináltak volna egy használható netkódot helyette, hogy ne szenvedjünk a lobbyban annyi ideig. Csak neked elárulom, hogy a teljes árat nem a single playerért kérték, hanem a multiért, a single szerintem a bonus.
  • Ha a single-re volt időd akkor a multira miért nem? Ha a kért teljes árat meg is fizetted akkor szívből javaslom a multi kipróbálását.
  • Illetve, ha ennyire nincs időd, akkor miért kevesled a játékidőt? További single-re lett volna, mármint időd?


Véleményem szerint ez a játék az, amelyiket a multi kipróbálása nélkül nem lenne szabad értékelni, mert nagyon fals eredményt jön ki belőle.

#496 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 02. 17:05

Talan az elso meg a masodik resz miatt varjak el az emberek hogy az ujabb reszekben is epkezlab legyen a single de az ujabbak mar teljesen a tobbjatekos tartalomra mennek ra.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#497 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 02. 18:22

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 07. 02. 17:17

Véleményem szerint ez a játék az, amelyiket a multi kipróbálása nélkül nem lenne szabad értékelni, mert nagyon fals eredményt jön ki belőle.

Ha ez multi játék ne tegyenek bele sp módot, ha meg mégis tettek bele, akkor igenis azt külön kell értékelni, a multi ne húzza már fel az sp mód értékelését. Gondold el keresek egy jó sp fps-t, erre ott figyel ez marha jó pontszámmal, mert a sok multivitéz felpontozza.

#498 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 05. 08:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 07. 02. 17:17

Általában itt nem szoktam reagálni az élménybeszámolókra, de hát ezt egyszerűen nem hagyhatom ki.



  • Az a csoda, hogy egyáltalán single player van. De most komolyan, nem is értem, hogy mi a francért bajlódtak vele, inkább csináltak volna egy használható netkódot helyette, hogy ne szenvedjünk a lobbyban annyi ideig. Csak neked elárulom, hogy a teljes árat nem a single playerért kérték, hanem a multiért, a single szerintem a bonus.
  • Ha a single-re volt időd akkor a multira miért nem? Ha a kért teljes árat meg is fizetted akkor szívből javaslom a multi kipróbálását.
  • Illetve, ha ennyire nincs időd, akkor miért kevesled a játékidőt? További single-re lett volna, mármint időd?


Véleményem szerint ez a játék az, amelyiket a multi kipróbálása nélkül nem lenne szabad értékelni, mert nagyon fals eredményt jön ki belőle.


1. Ha ez így lenne, akkor az Activision vezér most nem harcolna foggal körömmel a havidíj bevezetése mellett, szerintem. A másik meg, hogy számtalan review a neten elsősorban a single player részt és a történetet taglalja. Nem is érdemes vitázni ezen, amit te állítasz az szerintem sokkal inkább igaz a Battlefield Bad Company 2-re, meg az egyre is.
2. A multi teljesen más kihívás azért mint az SP. Régen multiztam nagyon, és nem érzem magam már annyira jónak, egy csomó időt kéne valszeg gyakorlással töltenem.
3. Nagyon is birtam volna ha sokkal hosszab az SP rész, jobban ki lehetett volna fejteni a történetet, lehetett volna hosszabb pályákat csinálni, stb. Nekem az sokkal jobban bejön, hogyha mondjuk tudom, hogy adott nap, van 2-3 órám játszani, majd legközelebb mondjuk csak 3 nap múlva érek rá megint akkor ne az legyen már, hogy ezen második alkalommam már végig is játszottam a játékot, inkább tartson ki még tovább, hogy le tudjak ülni megint és folytatni. Ezért szeretem az olyan viszonylag hosszú és mély játékokat mint a Mass Effect 1/2, mert ebben abszolút megkapom ezt.
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

#499 Felhasználó inaktív   iljicSke 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 07. 09:18

Split/Second Velocity

Tegnap este sikeresen megnyertem az utolsó season versenyeit is és végigülhettem az elnyomhatatlan credits-et is. Pontokba szedve az értékelésem:

+

- Szép grafika
- Hozzáillő hanghatások és valóban TV show-t idéző zene
- Ötletes játékmenet
- Sok és valóban különböző autó

-

- Kevés pálya
- A gépi ellenfelek brutális módon csalnak, 2 másodpercnél nagyobb különbséggel csak csoda folytán lehet nyerni
- A hatféle versenymód ellenére könnyen unalomba fulladhat az egész a hasonló pályák miatt

7.5/10
I cry, when Angels deserve to die

Az Everesttől Zanzibárig


6121m

#500 Felhasználó inaktív   NetTom 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 19. 09:17

Kép


Ezt vittem a hétvégén végig. :)

Pozitívum:
- játékmenet többnyire egész jó lenne (nem tudom pénz vagy idő nem volt ennek a játéknak a normális megvalósítására, de látszik/érződik rajta sajnos)
- mesterlövészkedés a javából :cool2:
- rövid de jó történet (bár nem bonyolult)
- vannak nagyon hangulatos vagy akciódús részek
- vannak jó ötletek benne
- bullet cam :cool2:

Negatívum:
- hiába a Chrome engine, valahogy gagyinak hat mégis nagyon sok dolog
- hard fokozaton piszok nehéz jól lőni, főleg messzire (ami persze reálisabb, de azért mégis... :D)
- néha be lehet ragadni vagy elakadni hihetetlen tárgyakban/dolgokban
- mesterséges intelligencia néha elég vicces dolgokat csinál


Összeségében szerintem egy jó kikapcsolódásra és szórakozásra tökéletes.
(Ha egyszer végre egy CoD/Crysis szintű megvalósítást kapna egy ilyen játék, nagyot szólna szerintem. De ez nem egy rossz próbálkozás.)

6/10

Szerkesztette: ThomasS31 2010. 07. 19. 09:24 -kor


#501 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 20. 06:59

Assassin's Creed II

Először is azzal kezdeném, hogy nagyon nem szerettem az első részt. Túlságosan monotonná vált a végére és a játék története és a grafikája sem mentette meg. Ezért komoly fenntartásaim voltak a folytatással kapcsolatban, de szinte mindenki dicsőítette, úgyhogy végülis megvettem. Elöljáróban csak annyit, hogy nem bántam meg.

A játék maga nagyon lassan indul, az elején nincs fegyver, bugyuta küldetéseket kell megcsinálni faternak kell mindenféle leveleket elvinni kétes hátterű embereknek stb. Az igazi játék kb. 2 óra után kezdődik amikor Leonardo elkészíti nekünk a pengét, meg amikor "It's a ME Mario!" megmutatja nekünk az ősi birtokot. Innentől kezdve a küldetések is érdekesebbek lesznek, általában meg kell ölni valakit, de valahogy mindvégig érdekes marad a dolog. Ám azt meg kell jegyeznem, hogy a küldetések túl könnyűek, így nem igazán jelent kihívást. A főszál mellett rengeteg egyéb dolgot is lehet csinálni, a mellékküldetések tekintetében bátran kijelenthetem, hogy a GTA csak kispályázik ehhez a játékhoz képest. Bérgyilkolás, hűtlen férj elverése, futóverseny, levélkézbesítés időre, zsebtolvajok befenyítése csak néhány, a rengeteg mellékküldetés típus közül, amit a játékban csinálni lehet. Ezen túlmenően a rengeteg gyűjthető dolog: szobrok, fegyverek, tollak, kincses ládák, kódex lapok, festmények stb.

Mario megtanít jópofa harcmozdulatokat, amiket egyébként nem nagyon fogunk használni úgyse. Legalábbis én nem nagyon használtam. A játék irányítása leginkább a harcot tekintve nem a legjobb, sokszor előfordult, hogy nem az őrökkel, hanem a billentyűzettel küzdöttem. Persze hosszútávon azért szokható.

A történet nagyon jó, de nem akarok spoilerezni.

A grafika egyszerűen gyönyörű, leszámítva a cutsceneket, amin szerintem valami B csapat dolgozhatott. De igazán nem zavaró, csak megjegyzem. A gépigény megfelelő.

Ezt a játékot úgyis lehet játszani, hogy az ember nem olvas el semmit, csak megy benne, megcsinálja a küldetések oszt jónapot. De igazán akkor válik fantasztikussá, ha az ember bele olvasgat a kódex lapokba, elolvasgatja a helyszínek és személyek leírását. Mint egy lexikon kb. Vannak benne érdekes gondolatok.

Miről is írhatnék még? Ki kell próbálni!

+
  • grafika
  • magával ragadó történet
  • játékmenet

-
  • irányítás
  • túl könnyű


9/10

#502 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 20. 09:22

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 07. 20. 07:59

Assassin's Creed II

Először is azzal kezdeném, hogy nagyon nem szerettem az első részt. Túlságosan monotonná vált a végére és a játék története és a grafikája sem mentette meg.

Én is így voltam, csak nekem már a 2. pályán monotonná vált, így a 2. részt már nagyívben elkerültem.

#503 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 20. 12:22

Elég nagy hibát követtél el ezzel...
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#504 Felhasználó inaktív   iljicSke 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 21. 21:37

Üzenet megtekintéseIdézet: ThomasS31 - Dátum: 2010. 07. 19. 10:17

sniper_ghost_warrior.jpg


Ezt vittem a hétvégén végig. :)


Nagyjából mennyi idő volt végigvinni? Eleinte azt terveztem, hogy gyorsan letudom, de a lopakodós részek miatt kezd elmenni tőle a kedvem és ha még hosszú is, akkor inkább hagyom a fenébe.
I cry, when Angels deserve to die

Az Everesttől Zanzibárig


6121m

#505 Felhasználó inaktív   iljicSke 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 23. 21:50

Nem hosszú -a review-kban emlegetett 10-12 órától messze van-, be is fejeztem.

+
sznájperkedés
bullet cam
grafika
azok a részek amikor a sznájper és a "sima" katonák szemszögéből is átéljük a történetet

-
láthatatlan dolgokban való elakadás
ostoba AI
lopakodós részeknél az AI-ból fakadóan történnek értelmetlen dolgok

7/10
I cry, when Angels deserve to die

Az Everesttől Zanzibárig


6121m

#506 Felhasználó inaktív   Nurba 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.203
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 24. 14:27

Far Cry 2

Végül mégis előkapartam és végigtoltam, ha már megvan eredetiben (és az első részt anno 2x is végignyomtam).
Mondjuk az első résztől igen távol áll ez a történet, de alapból untam volna egy újabb pálmafás-tengerpartos gémet....igaz ez így sem volt tökéletes. Azokkal is egyet tudok érteni, akik szeretik és azokkal is akiknek nem jött be. Ha az unalmas és bosszantó elemeket leszámítom egy nagyon jó kis játék marad belőle. A multiplayerbe is belekukkantottam pár órányit, az mondjuk nem hagy elbóbiskolni...nem volt olyan rossz, de ha online szeretnék lövöldözni, akkor inkább maradok az UT3-nál (teljesen más, de nekem az fekszik jobban).
29 órámba került kipörgetni, úgy hogy nem kerestem meg minden gyémántos ládikát és nem csináltam meg minden mellékküldetést....sőt, az utolsó ~16%-t már úgy pörgettem, hogy a rövidebb/egyszerűbb alternatívákat választottam. Mégegyszer biztosan nem tudnék belevágni a történet módba, max egy kis multizást tudok elképzelni.
Szerencsére komolyabb bugokkal nem találkoztam, egyedül a válról indítható rakéta hülyült be időnként (3x találkoztam ilyennel).

Ami tetszett (+)
-Grafika (1680x1050, Ultra, 2xAA, DX9...még pont játszható volt)
-Napszakok és az időjárás változása
-Hangok
-Rombolhatóság (nem volt százas, de azért volt rá mód), gyújtogatás
-Sok fegyver, jármű ill ezek elamortizálódása/javíthatósága
-Fejleszthető öltözék, hardverismeret (övek, táskák, ládikák, karbantartási és kezelési könyvecskék)
-A haverok segítsége néha egy hosszú újratöltéstől mentett meg...néha drámai az elvesztésük
-Buszozás
-Gyémántos táskák becserkészése

Ami nem (-)
-A járműjavítás jó ötlet, de vicces a megvalósítása
-Az AI
-Gyorsan újratermelődő ellenfelek
-sokat kell az ellenfélbe erszteni (kivéve mestelövésszel)
-túl sok az autókázás/gyaloglás
-A mellékküldetések egyformasága
-Mindenki betámad
-Nincsenek veszélyes állatok (kigyó, oroszlán, hiéna stb)

Szerintem:
75%

#507 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 31. 21:27

Tegnap végre volt időm és nekiültem a Machinarium játéknak. Ki is játszottam! :) Szép volt, jó volt, de elég rövid. :( Még játszottam volna vele, pedig párszor káromkodtam játék közben. :D
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#508 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 31. 22:23

Starcraft II - Wing of Liberty

That was great!
• változatos küldetések, helyszínek, jól ballaceolt fajok
• Hyperionon töltött küldetés közötti intermezzo
• kitűnő grafika, ami az átvezetőkben is megállja a helyét
• tökéletes zenei aláfestés és soundtrack
• masszív multiplayer élmény
• nagyszerű sztori...

That was bad...
• ...bár némileg egyszerűbb mint az első rész esetében.
• LAN támogatás hiánya

Egy másik gamer magazinon van részletes tesztem, de nem tudom, hogy linkelhetem-e...
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#509 Felhasználó inaktív   dzoli1011 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 238
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 31. 22:24

Üzenet megtekintéseIdézet: Nurba - Dátum: 2010. 07. 24. 13:27

Far Cry 2

Végül mégis előkapartam és végigtoltam, ha már megvan eredetiben (és az első részt anno 2x is végignyomtam).
Mondjuk az első résztől igen távol áll ez a történet, de alapból untam volna egy újabb pálmafás-tengerpartos gémet....igaz ez így sem volt tökéletes. Azokkal is egyet tudok érteni, akik szeretik és azokkal is akiknek nem jött be. Ha az unalmas és bosszantó elemeket leszámítom egy nagyon jó kis játék marad belőle. A multiplayerbe is belekukkantottam pár órányit, az mondjuk nem hagy elbóbiskolni...nem volt olyan rossz, de ha online szeretnék lövöldözni, akkor inkább maradok az UT3-nál (teljesen más, de nekem az fekszik jobban).
29 órámba került kipörgetni, úgy hogy nem kerestem meg minden gyémántos ládikát és nem csináltam meg minden mellékküldetést....sőt, az utolsó ~16%-t már úgy pörgettem, hogy a rövidebb/egyszerűbb alternatívákat választottam. Mégegyszer biztosan nem tudnék belevágni a történet módba, max egy kis multizást tudok elképzelni.
Szerencsére komolyabb bugokkal nem találkoztam, egyedül a válról indítható rakéta hülyült be időnként (3x találkoztam ilyennel).

Ami tetszett (+)
-Grafika (1680x1050, Ultra, 2xAA, DX9...még pont játszható volt)
-Napszakok és az időjárás változása
-Hangok
-Rombolhatóság (nem volt százas, de azért volt rá mód), gyújtogatás
-Sok fegyver, jármű ill ezek elamortizálódása/javíthatósága
-Fejleszthető öltözék, hardverismeret (övek, táskák, ládikák, karbantartási és kezelési könyvecskék)
-A haverok segítsége néha egy hosszú újratöltéstől mentett meg...néha drámai az elvesztésük
-Buszozás
-Gyémántos táskák becserkészése

Ami nem (-)
-A járműjavítás jó ötlet, de vicces a megvalósítása
-Az AI
-Gyorsan újratermelődő ellenfelek
-sokat kell az ellenfélbe erszteni (kivéve mestelövésszel)
-túl sok az autókázás/gyaloglás
-A mellékküldetések egyformasága
-Mindenki betámad
-Nincsenek veszélyes állatok (kigyó, oroszlán, hiéna stb)

Szerintem:
75%

én is megvettem kb 2 hónapja ps3-ra, de pár óra után már untam is, az alapötlet jó, szerintem lehetett volna egy nagyon jó játék, de pár dologgal elcseszték
ami engem őrületbe kergetett, az a sok utazás, amivel még nem is lenne gond, de egyszerűen frusztráló, hogy vmikor 200 méterenként egy kereszteződésnél ellenfélbe botlasz, kinyírod őket, azért, hogy 5 perc múlva megint ott legyenek az őrök
a grafika eszméletlen, azt meg kell hagyni, de az ellenfelek is szörnyen buták
abba is hagytam a játékot... jó lesz ez még roszabb napokra

#510 Felhasználó inaktív   OLLiE 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 168
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 07. 31. 23:58

Üzenet megtekintéseIdézet: dzoli1011 - Dátum: 2010. 07. 31. 21:24

én is megvettem kb 2 hónapja ps3-ra, de pár óra után már untam is, az alapötlet jó, szerintem lehetett volna egy nagyon jó játék, de pár dologgal elcseszték
ami engem őrületbe kergetett, az a sok utazás, amivel még nem is lenne gond, de egyszerűen frusztráló, hogy vmikor 200 méterenként egy kereszteződésnél ellenfélbe botlasz, kinyírod őket, azért, hogy 5 perc múlva megint ott legyenek az őrök
a grafika eszméletlen, azt meg kell hagyni, de az ellenfelek is szörnyen buták
abba is hagytam a játékot... jó lesz ez még roszabb napokra


Nem kell mindig az autót választanod! Néha jóval gyorsabban eljutsz valahová a folyókon utazva hajóval, onnan pedig egy outpostból elvihetsz egy verdát. De elsőnek utazz oda busszal a legközelebbi megállóba.2x végigtoltam, nekem nagyon tetszett.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó