HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#451 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 27. 19:11

GTA IV Episodes From Liberty City (2010)

Leírhatnám ugyanazt amit a GTA4-re de azt nem fogom megismételni, szóval csak azt mondom, ugyanaz igaz rá mint arra, plusz:

A hangulatot sokkal jobban sikerült eltalálniuk a két kiegészítőben, a küldetések sokkal inkább szórakoztatóak mint idegesítőek, nem is nagyon emlékszem olyan küldetésre ami idegesített volna ebben. A karakterek is jobbak a kiegekben, az irányított is, de a szereplők is. Jó poén, hogy több olyan küldetés van, amiben az alap gta4 egy-egy küldetését csinálod meg másik oldalról. Bár ez a rész néha kicsit eröltetettnek tűnik, pl az időrendben teljesen el vannak csúszva a küldetések úgy vettem észre, de ha nem éppen előtte játszottam volna végig az alapjátékot is akkor ez valószínűleg fel se tűnt volna.

A TLAD és a TBOGT is kb azonos hosszúságú, sajnos a kettő együttvéve sincs annyi mint az alapjáték fele, ami kiábrándító és megkérdőjelezi, hogy megéri e a pénzét a kiegészítő. De mindent együttvéve szerintem megéri, mert vannak olyan játékok amik alapból nem nyújtanak ennyi játékidőt. Sajnos mivel a játék nem mutatja a konkrét játékidőt így csak tippelni tudom, de az is igaz, hogy mivel jobb mint a GTA4 gyorsabban pörgött az idő így rövidebbnek tűnt a játék. Olyan 12-15 óra lehetett a kettő együtt. Nem vagyok biztos benne, hogy a GTAIV megvolt 30 óra, úgyhogy tévedés joga fenntartva. A rövidsgére jellemző, hogy 1-1 npc-től nem kapsz 2-3 küldetésnél többet, a központi karaktereket kivéve.

Ami még változott az alapjátékhoz képest, végre vannak mellékküldetések, nem is olyan kevés arányaiban (a fő történet hosszához képest) még túl sok is. Úgy, hogy szinte minden fő történetes küldetés után megcsináltam legalább egy mellékküldetést is így se jutottam el a mellékküldetések feléig sem. És valahogy a főszál befelyezése után már nem nagyon van motivációm arra, hogy a mellékküldetésekkel még foglalkozzak.

Bekerült néhány új rádió is a játékba, meg a meglévők is kaptak új szövegeket/zenéket, és meglepően pozitív a változás most már nem kapkodtam azonnal independence fm után minden autóbaülésnél, hanem sokszor hagytam szólni a rendes rádiót. Ezzel kapcsolatban jutott eszembe egy negatívum viszont, hogy az alapjáték megjegyezte melyik rádiót hallgattad legutóbb és 10-ből 9x az szólt ha egy autóba beültél. Ebben viszont mintha 1-1 rádióadó hozzá lenne rendelve az autótípusokhoz, pl TLAD-ban motoron mindig a Liberty Rock jön be. és sose az amit utoljára hallgattál.

Az átvezetők meg a küldetések is kicsit poénosabbak, főleg a TBOGT-ban, de ez nem árt a játéknak, még nem megy át komolytalan hülyeségbe.

Értékelés, ami új az kiemelve, ami már nem érvényes az áthúzva

+
  • Autók irányítása és fizikája
  • Grafika
  • Az esti csúcsforgalom látványa a belvárosban.
  • Hangulat
  • Játékmenet/küldetések
  • Vannak végre rendes mellékküldetések és szórakoztatóak is
  • Poénosabb küldetések/animációk
  • Sok új fegyver, új járművek
  • Megfelelő játékidő, se nem túl rövid, se nem olyan hosszú, hogy már tortúrának számítson.


-
  • Rövid
  • Kicsit túl könnyűre sikeredett nem igazán volt kihívás benne
  • Elvileg volna mód gyorsan újrakezdeni a küldetéseket, de ez hasznavehetetlen, mivel annyi lőszerrel és health-al kezdheted újra amennyid akkor volt, amikor elbuktad, így muszály visszatölteni a korábbi savegame-t,(ha nincs tele a lőszered vagy életed/páncélod, akkor elmenni boltba) újra elmenni felvenni a küldetést, újra odafurákzni a küldetés helyszínére, és reménykedni, hogy most nem bukod el, különben kezdheted megint elölről ezt a tortúrát Ebben annyi változás történt, hogy most már csak a legutolsó szakasza kezdődik újra a küldetésnek ha ezt választod és nem az egész, de a fenti okok miatt még mindig nem szerencsés használni ezt az opciót
  • Gránát dobásra mai napig nem jöttem rá mi a titka, hogy néha nem dobja hanem alulról akarja gurítani, és akkor 10-ból 9x- a saját életedért kell rohanni. Ebben nem is használtam gránátot.
  • A fő küldetések mellett túl kevés lehetőség van mást csinálni, ami van pedig nem elég érdekes vagy szórakoztató
  • Sok küldetés túl egyszerű, némelyik meg túl nehéz, pl bankos
  • Ha elbuksz egy küldetést csak a legelejéről tudod újrakezdeni, ez különösen idegesítő több szakaszból álló összetett küldetéseknél


Értékelés: 8/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 04. 27. 19:28 -kor


#452 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 27. 22:07

tetszik, hogy bármelyik kültedést újra lehet játszani bármikor, telefon menüben ottvannak :cool2:
misszió közben ha meghalsz én azt szoktam csinálni, hogy felhívom Armando-t, kérek egy Gun Van-t, aztán bevásárolok nála fegyvereket+pajzsot :D Az új fegyvereket úgyis csak itt lehet megkapni, fegyverboltban maradtak a régiek :)
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#453 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 27. 22:31

" az alapjáték megjegyezte melyik rádiót hallgattad legutóbb és 10-ből 9x az szólt ha egy autóba beültél."

Érdekes, én pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Már az alapjátékban is gyakran feltünt, hogy az adott kocsiban olyan rádióadó szólt ami a kocsihoz/sofőrhöz megfelelő :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#454 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 28. 08:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 04. 27. 23:31

" az alapjáték megjegyezte melyik rádiót hallgattad legutóbb és 10-ből 9x az szólt ha egy autóba beültél."

Érdekes, én pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Már az alapjátékban is gyakran feltünt, hogy az adott kocsiban olyan rádióadó szólt ami a kocsihoz/sofőrhöz megfelelő :)

Carjackingnél igen, de ha út mellett álló parkoló autót kötöttem el akkor mindig az independence fm szólt.

#455 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 28. 10:44

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 04. 28. 09:52

Carjackingnél igen, de ha út mellett álló parkoló autót kötöttem el akkor mindig az independence fm szólt.


Ja, az lehetséges :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#456 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 09. 16:11

Tom Clancy's Splinter Cell (2002)

A lopakodós akciójátékok őse...Nem, de mindenképpen az a játék, ami miatt a stílus bekerült a köztudatba. Bár lehet néhányan ezzel vitatkoznának.

Mit lehet mai szemmel elmondani egy 8 éves játékról? Mindenképpen azt, hogy egyáltalán nem olyan vészes a helyzet mint amire számítottam, se grafikailag se irányításban nincs semmi szégyenkezni valója a játéknak. Egyedül talán az volt zavaró, hogy az átvezető animációkban is az ingame lowpoly modelleket használták, még azoknak a karaktereknek is baltával faragott modelljük volt, akikkel ingame nem is lehet találkozni. Az átvezető animációk tömörítése is eléggé gyatra, ha már úgyis ingame modelleket használ simán megcsinálhatták volna, hogy valós időben rendelelje az engine ezeket is, ilyen agyontömörített bink helyett, mert egyébként játék közben egyáltalán nem zavaró a grafika, sőt teljesen vállalható még ma is, nem undorral ül le elé az ember. Ez alól egyedüli kivétel a járművek, valami inkompatibilitás lehetett a játék grafikusai és a járművek között, mert azok egytől egyig ocsmányul néznek ki a programban, és a textúrájuk is ötöd akkora felbontású mint az egyéb épületeknek/tereptárgyaknak.

A játékmenetet mindenki ismeri: bár sokszor lehet lövöldözni is, általában nem tanácsos, bizonyos küldetésekben meg egyenesen tilos is, de amúgy se célszerű, mert nagyon hamar elfogy a lőszer, és nagyon ritkán találni hozzá pótlást, mert persze emberünk spéci titkosszolgálati fegyvereket használ, amikhez nem jók az ellenfelek lőszere, fegyvert elvenni pedig nem lehet. Így marad a lopakodás, bár nekem ez a stílus nem annyira bejövős, nem szeretek magam mögött hagyni potenciális veszélyforrásokat, úgyhogy nagyon ritkán osontam el az ellenfelek mellett, csak ott ahol nagyon muszály volt, mert túl sokan voltak ahhoz, hogy mindet kivonjam a forgalomból. Pályadesign egész jó, de az baj, hogy a játék csőbe kényszerít, amerre nem kell menned, arra nem is nagyon tudsz általában, mert az az ajtó úgysem lesz nyitva. Ezt úgy is megoldhatták volna, hogy amerre éppen nem visz a küldetés arra is mehess, csak ne legyen ott semmi fontos akkor. Nem, ehelyett azok az ajtók amerre még nem kell menni le vannak zárva ilyen "lock jammed" vagyis beragadt a zár szöveggel. De érdekes módon, amikor a küldetésben változás áll be, már rögtön nem lesz beragadva az az ajtó, ami 1 perccel előtte még kinyithatatlan volt.

Kihívás normális, emlékezetemben úgy élt ez a játék, hogy kimondottan nehéz volt, sőt ha jól emlékszem anno végig se játszottam mert nem volt hozzá türelmem, amikor az istállóban kellett kiszabadítani a túszokat ott abbahagytam, most viszont különösebb nehézségek nélkül végig tudtam vinni, ráadásul nagyon hamar. De ennyi év távlatából már lehet keverem valami mással. Pedig akkoriban még nem volt divatja a rövid játékoknak ez mégis nagyon rövid, a tutorialt is beleszámítva 10 pálya van, és átlagosan egy pálya nem vesz igénybe többet mint fél-háromnegyed óra, persze volt ami másfél óra is megvolt biztosan, de a tutorial pl. 10 perc, meg az első kületés se volt több negyed óránál szerintem.

Az ellenfelektől gyakran lehet elvenni pendrive-okat amiken mindig vannak elmentett üzenetek, ezekkel az a baj, hogy legtöbbször semmitmondóak és nem elég érdekesek ahhoz, hogy érdemes legyen olvasgatni őket, a lényegi információt úgyis automatikusan berakja a játék a feljegyzések közé, pl ajtó kódok. Ezzel is az a probléma, hogy a legtöbb ajtónak a kódját pont annál az embernél találni meg aki ott áll az adott ajtó előtt. Talán egyedül a CIA-s pályán volt olyan, hogy egész máshol lehetett megtalálni a belépő kódot mint ahova szólt.

Sok negtívumot írtam, pedig egyáltalán nem rossz a játék, hangulat jól el van találva, játékmenettel sincs gond, sőt a látványvilág meg pályedesing miatt még egy kis deusex utánérzése is van a játéknak. A történet nem túl eredeti, és fordulatosnak se nevezhető, de jól össze van rakva, a hangulat megteremtésében azért van része.

+
  • Hangulat
  • Grafika (2002-es szinten)
  • Játékmenet


-
  • Nagyon rövid.
  • Az hogy mennyire vagy látható sokszor nincs összhangban azzal, hogy mennyire vagy látható :-) Úgy értem sokszor előfordul, hogy bár tisztán látható a karakter a képernyőn világít a képe mint a hold az égen, mégis azt jelzi a program, hogy 0 a láthatóság és valóban nem vesznek észre az ellenfelek, és ennek az ellenkezője is sokszor előfordul, hogy bár vak sötétben állok én egyáltalán nem látom magamat, meg semmit, mégis észrevesznek.
  • Ha egy ellenfél észrevesz hiába vagy elbújva azonnal tudja az összes többi is hogy hol vagy és hova kell lőni, mintha telepatikus kapcsolat lenne közöttük.
  • Szintén, ha rátámadsz valakire hiába vagy jól elrejtőzve azonnal tudja mindenki, hogy hol vagy, ebből kifolyólag, ha egynél több ellenfél van egy szobában esélyed sincs, el kell csalni őket egymástól, és olyan helyen csapdába csalni őket ahol csak egyesével tudnak támadni, ilyen szempontból viszont nagyon buta az ai, hiába fekszik már ott 3 hulla a negyedik ellenfél is simán berohan az ajtón.
  • Ajtókat nem lehet úgy kinyitni, hogy fedezékben legyél, hanem telibe ott állsz az ajtónyílásban és még a fegyver se lehet a kezedben ajtónyitásnál, így 2-3 mp van, amíg teljesen védtelen vagy az ajtó mögött állókkal szemben, ami a játék vége felé éppen elég ahhoz, hogy szitává lőjenek
  • Gyatra képminőségű átvezetők.
  • Az ajtók néhány másodperc elteltével maguktól becsukódnak, és nem csak az elektromos zárású ajtók, hanem a hagyományos snassz mezei ajtók is. Ez különösen akkor idegesítő, amikor el akarod rejteni az ellenfelek testét valami sötét sarkoban, csakhogy mire odaérsz a hullával már becsukódik az ajtó, kinyitni meg csak akkor lehet ha leteszed előtte. (az amúgy is rövid játékidő nagyrészét is ez teszi ki, hogy pakolgatod meg cipelgeted a testeket, a játék vége felé már nem is foglalkoztam vele, otthagytam mindet ahol leszedtem, lesz ami lesz alapon)
  • Szupertitkusügynök létére a célzás nem erőssége sam fishernek, 20m-nél távolabbról szinte esélytelen bármit is eltalálni, még távcsővel is, sokszor előttem 1 tárat mire sikerült 1-1 kamerát vagy lámpát kilőnöm, néhány m távolságból.
  • Ezt tetézi, hogy a célkereszt baszom nagy és nem áttetsző, így még csak nem is látod pontosan, hogy hova célzol.


A hosszú negatívumlista ellenére ez egy jó játék, szinte minden percét élveztem: 8/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 09. 16:15 -kor


#457 Felhasználó inaktív   GJunkie 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 57
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 21. 17:23

Mass Effect 1 (2008)

Nagy nehezen sikerült befejeznem ezt a remekművet. Profi beszélgetések egy jó akció-rpg sci-fi köntösben.Valahogy nagyon megfogott, olyan magába szippantó hangulata van az egésznek:a zene,a grafika, a mozi szerű beszélgetések (végre beszél a főhős:D) és a történet.Tavaly kezdtem el sok kihagyással jó 30 órámba került, mert szinte csak a melléküldikre gyúrtam és amikor már a sztorit folytattam kiderült, hogy pont az utolsó küldetés maradt hátra :D.Kíváncsi vagyok milyen a 2 mert így távolról nézve gyökeresen megváltozott remélem a javára.Régóta nem találkoztam ennyire szórakoztató játékkal! :rolleyes:

+

  • A grafika nem rossz még ma sem...
  • A történet
  • A hangok
  • A bolygók felfedezhetősége...


-

  • Bár sokszor elnagyolt és időnként nagyon be tud szaggatni (igaz az 1950 már öregecske)
  • A makótol sokszor agyf...t lehet kapni :angry:
  • Ezt a kincskeresősdit nem mindig komáltam

Szerkesztette: GJunkie 2010. 05. 21. 17:27 -kor

C2D E6600,ASUS P5PL2-E,ATI X1950 PRO 512 MB,2 GB 800 Mhz Kingmax,X-Fi XtremeGamer,Razer Diamondback,
SG:Bence94

#458 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 21. 22:13

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (2004)

Gyakorlatilag leírhatnám mindazt újra, amit az első résszel kapcsolatban. Minimális változások vannak csak, egyébként ugyanaz mint az első rész 1:1-ben, még grafikailag sem érzékelhető különbség, másfél év alatt nem is igazán lehet teljesen új játékot csinálni.

Ami mégis változott: Most már lehet hullával a hátadon is ajtót nyitni, így nem kell állandóan letenni, ha be akarod vinni a kamrába. Ezen felül bekerült a játékba egy új lehetőség, a plafonon függeszkedve is lehet fegyvert használni, de egyszer se kellett használni az egész játék során, szóval sok értelme nincs. A számomra legzavaróbb hibát nem sikerült kijavítaniuk: az ellenfelek még mindig telepatikusak. A lowpoly ingame modellek helyett most már nagy poligonszámú modellek vannak az átvezető képsorok alatt, de a minősége ezeknek igencsak gyenge. Mind az animáció mind pedig a modellek gagyik. Kihívásban kb ugyanott van, ahol az első rész, talán minimálisan nehezebb.

Sajnos a történet most még gyengébb mint az első rész esetén. Néha úgy éreztem csak úgy random jönnek a küldetések összefüggés nélkül, csak egy egy félmondat kapcsolja őket össze amit egy npc mond. Volt hogy nem is értetem mit miért csinálok, pl
Spoiler

Viszont a küldetések maguk jobban kidolgozottak és összetettebbek sokszor nem csak egyszerűen abból állnak, hogy végig kell lopakdni a pályán. Hanem pl, fel kell kutatni contactokat, követni kell valakit észrevétlenül, el kell rabolni, vagy ki kell kérdezni, olyan küldetés is van, ahol nem szabad senkit megölni, és olyan is, ahol konkrétan ki van adva, hogy mindenkit meg kell ölni.

+
  • Hangulat
  • Játékmenet
  • Összetettebb küldetések


-
  • Ez is rövid.
  • Az hogy mennyire vagy látható sokszor nincs összhangban azzal, hogy mennyire vagy látható :-) Úgy értem sokszor előfordul, hogy bár tisztán látható a karakter a képernyőn világít a képe mint a hold az égen, mégis azt jelzi a program, hogy 0 a láthatóság és valóban nem vesznek észre az ellenfelek, és ennek az ellenkezője is sokszor előfordul, hogy bár vak sötétben állok én egyáltalán nem látom magamat, meg semmit, mégis észrevesznek.
  • Ha egy ellenfél észrevesz hiába vagy elbújva azonnal tudja az összes többi is hogy hol vagy és hova kell lőni, mintha telepatikus kapcsolat lenne közöttük.
  • Szintén, ha rátámadsz valakire hiába vagy jól elrejtőzve azonnal tudja mindenki, hogy hol vagy, ebből kifolyólag, ha egynél több ellenfél van egy szobában esélyed sincs, el kell csalni őket egymástól, és olyan helyen csapdába csalni őket ahol csak egyesével tudnak támadni, ilyen szempontból viszont nagyon buta az ai, hiába fekszik már ott 3 hulla a negyedik ellenfél is simán berohan az ajtón.
  • Ajtókat nem lehet úgy kinyitni, hogy fedezékben legyél, hanem telibe ott állsz az ajtónyílásban és még a fegyver se lehet a kezedben ajtónyitásnál, így 2-3 mp van, amíg teljesen védtelen vagy az ajtó mögött állókkal szemben, ami a játék vége felé éppen elég ahhoz, hogy szitává lőjenek
  • Gyatra minőségű átvezető animációk. Most már nem a tömörítés minősége miatt rosszak.
  • Az ajtók néhány másodperc elteltével maguktól becsukódnak, és nem csak az elektromos zárású ajtók, hanem a hagyományos snassz mezei ajtók is.
  • Szupertitkusügynök létére a célzás nem erőssége sam fishernek. Sajnos ez még mindig így van, anniy különbséggel, hogy távcsöves puskánál van lehetőség visszatartani a lélegzetet amivel 1 max 2 lövés erejéig pontosan tudsz célozni De ha tűzharcba keveredsz esélyed sincs továbbra sem, hiába van a célkereszt az ellenfelen, egy tárat ki kell üríteni mire leteríted, ha nem lopakodva támadsz rá.
  • 2004-es szinten már nem olyan jó ez a grafika, gyakorlatilag a far cry-al egyidőben jelent meg a játék, a mellett viszont fel se állhat.
  • Sokszor követhetetlen történet, egymáshoz csak minimálisan vagy egyáltalán nem kapcsolódó küldetések.


Ez igazából nem új játék végig olyan érzésem volt hogy csak egy expansion pack az első részhez, ezért csak 7/10-et adok rá most már. Remélem a 3. részben fel tudnak mutatni komolyabb fejlesztést is, mert így már unalomba fog fulladni a játékmenet az ismétlődések miatt, már ebben is untam az utolsó előtti néhány küldetést.

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 21. 22:16 -kor


#459 Felhasználó inaktív   Jakuza 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 06:19

King's Bounty: Armored Princess

Regen volt mar, hogy vegigjatszottam valamit, aminek egy oka van. A jatekpiac mostanaban nem bovelkedik olyan alkotasokban, ami kiemelkedne nagyon a mezonybol. A legtobb csak iparosmunka es nem mestermu. Ritka a kivetel. Fokent mivel igazi meszarosmunkat vegeznek rajtuk a nagy jatekkiadok es a minoseget felvaltotta a haszont minnel gyorsabban motto.
Ezen kivetelek koze tartozik a King's Bounty: Armored Princess.

A HOMM sorozat erezhetoen elvesztette a varazsat az utolso reszeivel, nem igazan hozott ujdonsagot a grafikai megjeleniteseken kivul es a regi pompaja is megfakult az elmult evek soran. Az utolso resz nem is kotott le igazabol, inkabb csak ugymond megszokasbol alltam neki jatszani vele es hamar meg is untam, nem hozta azt a minoseget amit elvarna az ember egy ilyen nagymultu jatektol. (Felek sajnos a Disciples III is ugyanerre a sorsra fog jutni latva a demot)

Viszont a King's Bounty: Armored Princess izig verig mestermu, nem lehet nem szeretni. O vette at azt a helyet, amit a HOMM sokaig foglalt el az ilyen tipusu jatekok rangsoraban.

Amikor az elso King's Bounty megjelent nem gondoltam volna, hogy ilyen magas minosegu munkat fogok latni egy orosz illetosegu cegtol, mint a Katauri Interactive. Mar akkor kellemesen csalodtam es az Armored Princess pedig meg magasabbra tette a mercet.
Egy igazi mese, amit keptelenseg nem szeretni. A grafikai megjelenitese is pont ehhez illik, egy mesevilag szinte rajzfilmszeru latvanyvilagaval. Es ez a mesevilag a szemunk elott kel eletre, a kornyezet, a zene es a jatek hangulata magaval ragadja a jatekost.

Persze mint minden mas ez a jatek se hibatlan, a vegefele kicsit monotonna valik es tul rovid, de igazi kirivo hibaval nem talalkozhatunk a jatek soran.

Orulok, hogy ilyen igenyes jatek is neha kikerul a piacra es felidezi az emlekeim azokbol az idokbol, amikor meg olyan igenyes jatekokat dobtak piacra, mint a Pirates!,Elite stb.
Feludules volt a sok kozepszintu jatek kozott vegig jatszani.

93%/100

Szerkesztette: Jakuza 2010. 05. 22. 06:20 -kor

My name is penis.
1. Ha leesnél az EGOd-ról, szörnyet halnál az IQd-on.
2. A szó fegyver, de neked még egy csúzlid sincs.

#460 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 07:13

Kösz a leírást ez alapján kipróbálnám, már úgy is ezer éve nem játszottam körökre osztott játékkal, csak egy dolog tart vissza: Ebben is olvasni kell az npc-k szövegét?

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 22. 07:13 -kor


#461 Felhasználó inaktív   Jakuza 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 09:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 05. 22. 08:13

Kösz a leírást ez alapján kipróbálnám, már úgy is ezer éve nem játszottam körökre osztott játékkal, csak egy dolog tart vissza: Ebben is olvasni kell az npc-k szövegét?


Marmint a kerdes a King's Bounty: AP-re vonatkozik ?
A kuldeteseket termeszetesen az NPC-k adjak, mint ahogy a storyline szempontjabol fontos kuldeteseket is. Ezeket bizony olvasni kell. De, ne ijedj meg es ez ne tantoritson el a jatektol, mert ezek a szovegek kozott is akad rengeteg humor, nem kell megijedni, hogy nyers unalmas monologokat kell olvasgatnod, amitol elmegy a kedved par perc alatt.

Peldakent alljon itt egy az elso reszbol a King's Bountybol, bar megjegyzem valoszinuleg nem fogom jol idezni, hiszen mar reg jatszottam azzal es nincs elottem a szoveganyag, de valami hasonlo zajlik le egy parbeszednel, mikor a hercegnek kikellene szabaditania egy hercegnot, a sarkany karmaibol.

"Szabadits meg ettol a hercegnotol, mert csak a nyug van vele, allandoan uj ruhat akar, es emiatt csak kiabal. Hidd el jobban orulnek helyette egy kis aranynak, mert azzal nincs ennyi gond es nem budosodik meg ha feldobja a pracskert" :D
My name is penis.
1. Ha leesnél az EGOd-ról, szörnyet halnál az IQd-on.
2. A szó fegyver, de neked még egy csúzlid sincs.

#462 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 10:30

Nekem konkrétan az olvasással van baj, a mondott szöveget ne kelljen már olvasni, függetlenül attól hogy mit mond. Manapság egy játék költségébe nehogy már ne férjen bele az, hogy néhány szinkron színésszel felolvastatják a szövegeket. Régen amikor egy garázsban három ember összeállt és csináltak egy játékot persze nem fért bele, de most amikor dobálóznak a millió eurókkal, ahhoz képest néhány nap stúdióbérlet nem hiszem, hogy kútba döntené a projekteket. Bár konkrétan nem ismerem ennek a játéknak a költségvetését, de a star trek online-ban is olvasni kell a szövegeket, meg egy csomó mmo-ban, amit mostanában láttam, pedig egyik se garázsproject.

#463 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 18:07

Sajnos amitől tartottam valóban úgy van, megnéztem ezt a kings bounty-t szépen néz ki, igényes munkának néz ki tényleg. De még semmit se csináltam már annyit kellett volna olvasni, hogy ha végigolvasok mindent, akkor a játékidő 95%-a maga az olvasás lenne, ez pedig nem begyere, ha olvasni akarok előveszek egy könyvet és nem a monitor előtt rontom a szemem.

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 22. 18:08 -kor


#464 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 18:41

:laugh:
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#465 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 23. 08:27

Ebben mi a vicces, nem értem.

#466 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 23. 09:19

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 05. 23. 09:27

Ebben mi a vicces, nem értem.


Csak azon nevettem hogy neked egyszerűen semmi se tetszik :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#467 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 23. 12:36

Én is elég szőrösszívű vagyok, de a KB tényleg jó... :) Kezdem azt hinni, hogy nem a játékokban van a hiba :)
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#468 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 23. 13:16

Hol mondtam én, hogy rossz? Azt mondtam, hogy játék közben nem szeretek olvasni, ennyi. Nem értem mi a problémátok. Vagy talán azt állítjátok, hogy nem kell benne olvasni?

A játékról ennyi véleményem volt:

Idézet

szépen néz ki, igényes munkának néz ki tényleg


Ezt nem tudom hogy lehet úgy csavarni, hogy az jöjjön le belőle, hogy szerintem rossz :rolleyes2:

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 23. 13:20 -kor


#469 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 23. 14:23

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 05. 23. 14:16

Hol mondtam én, hogy rossz? Azt mondtam, hogy játék közben nem szeretek olvasni, ennyi. Nem értem mi a problémátok. Vagy talán azt állítjátok, hogy nem kell benne olvasni?

A játékról ennyi véleményem volt:



Ezt nem tudom hogy lehet úgy csavarni, hogy az jöjjön le belőle, hogy szerintem rossz :rolleyes2:


Én nem azt mondtam (és sztem Diopapa se), hogy szerinted rossz, hanem azt hogy neked semmi se tetszik.

És igen lehet benne olvasni de nem kötelező. Én se olvastam el benne a legtöbb mindent csak vettem fel a küldiket, holott tudom, hogyha elolvastam volna mindent az csak a játékélményt növelte volna.

Szerkesztette: Valdy 2010. 05. 23. 14:24 -kor

Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#470 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 23. 23:03

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 05. 23. 15:23

hanem azt hogy neked semmi se tetszik.

Ennek a megcáfolásához elég ezt az egyetlen oldalt visszaolvasni, de ha még tovább visszaolvasol a témában, szerintem legalább féltucat ellenpéldát találsz.

Az igaz, hogy nagyon kritikus szemmel nézek mindent, és nem vagyok hajlandó elsiklani banális hibák felett, még akkor sem ha egyébként jó játékról van szó. Ha mindenkinek ugyanazok tetszenének, akkor unalmas lenne a világ, és nem lenne értelme mások véleményét olvasni, mert úgyis megegyezne a sajátoddal.

Egyébként tetszett volna a kings bounty első ránézésre, de az olvasás olyan dolog amiben nem vagyok hajlandó kompromisszumra. Másik dolog ami miatt első körben dobni szoktam rpg-ket az ha nem szabható saját ízélsre a karakter, persze kivétel ez alól ha tetszik az alap főszereplő, akkor nem baj hogy nem változtatható meg. Pl ezen okból nem játszottam mirror's edge-vel, mert antipatikus volt a főhős, pedig a koncepció meg a játék képi világa bejött.

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 23. 23:07 -kor


Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó