Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#531
Elküldve: 2010. 08. 01. 20:13
GTA IV: The Lost And Damned
Nekem nagyon tetszett és még az is kiderült, hogy egészen jól megy az angol. Jonathan Klebitz for president!!!
Nekem nagyon tetszett és még az is kiderült, hogy egészen jól megy az angol. Jonathan Klebitz for president!!!
#532
Elküldve: 2010. 08. 01. 20:17
Conker's Bad Fur Day
Egy régi kedvenc az N64 utolsó éveiből. Oltári egy játék, kár hogy a Rare a béka segge alá süllyedt mostanság, mert elviseltem volna egy folytatást. A Rock Hard és a GMP szám örökre emlékeimben marad, hisz annyira jók voltak.
Nagyon szivatós egy játék, nem egy helyen rázod majd a fejedet, de a végén csak nevetsz egyet, hisz egy zseniális poén csattan el. Megéri kijátszani. De nagyon.
Egy régi kedvenc az N64 utolsó éveiből. Oltári egy játék, kár hogy a Rare a béka segge alá süllyedt mostanság, mert elviseltem volna egy folytatást. A Rock Hard és a GMP szám örökre emlékeimben marad, hisz annyira jók voltak.

Nagyon szivatós egy játék, nem egy helyen rázod majd a fejedet, de a végén csak nevetsz egyet, hisz egy zseniális poén csattan el. Megéri kijátszani. De nagyon.
#533
Elküldve: 2010. 08. 01. 20:34
Red Faction - Guerrilla
Most vittem végig másodszor. Nekem nagyon bejön a játék, a rombolás miatt kimondottan tetszik. Lehet váltogatni a taktikákat ennek köszönhetően és nem válik nagyon monotonná. Ha berakok mellé még valami jó kis zenét is akkor teljesen beszippant. Nem bántam meg, hogy anno megvettem.
Most vittem végig másodszor. Nekem nagyon bejön a játék, a rombolás miatt kimondottan tetszik. Lehet váltogatni a taktikákat ennek köszönhetően és nem válik nagyon monotonná. Ha berakok mellé még valami jó kis zenét is akkor teljesen beszippant. Nem bántam meg, hogy anno megvettem.
#534
Elküldve: 2010. 08. 02. 15:15
Idézet: exvenom - Dátum: 2010. 08. 01. 19:57
töltöm is le ezt a freeride modot
Nem kell letölteni. Benne van a játékban, a főmenü 2. vagy 3. pontja, úgy emlékszem. Nem a Freeride-ról, hanem a Freeride Extreme-ről beszélek. A "sima" Freeride-ban kötetlenül lehet járkálni a városban és pénzt gyűjteni, míg Extreme módban 20 küldetést kell megcsinálnod, egynémelyik nem épp könnyű elsőre.
Idézet: exvenom - Dátum: 2010. 08. 01. 19:57
de egy gtahoz képest nagyon rövid a játékideje
Egy GTA-hoz képest szinte minden játék rövid. A GTA-kat túlzottan elnyújtják, telepakolják mellékküldetésekkel, csak lehessen valamilyen indokkal 999.999.999-szerre is furikázni a városban.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”
#535
Elküldve: 2010. 08. 04. 20:26

Be kell vallanom anno (megjelenéskor) nem igazán vonzott a játék. Ennek lehetett z az oka hogy szaggatott, ill valahogy a gameplay sem jött be. (kevés időt adhattam neki szerintem)
Így végigjátszás után viszont az kell mondjam, az eddigi legjobb GTA rész számomra. Nem volt túlbonyolítva, túlcsicsázva mint a SA, mégis több lehetőség volt bent mint pl a vice cityben.
Ami tetszett:
- Nem világmegváltó, de korrekt történet
- Remek szinkronhangok
- Viszonylag nagy bejárható terület töltögetések nélkül. Ráadásul remekül fel van építve. (leveldesign szempontból)
- Helyenként pofás grafika
- Jól eltalált játékidő, és nehézség
- A Gta-k főhősei közül nekem eddig Niko karaktere volt a legszimpatikusabb
- Monotonitásba nem fulladó, izgalmas játékmenet.
Ami nem:
- 1-2 idegestő karakter (Brucie-tól pl a falra tudtam volna mászni

- A helikopter irányításába elég nehezen jöttem bele
- Agyhalott AI

- Az utolsó misszióval marha sokat szöszöltem
Részemről 90%
Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 08. 04. 20:27 -kor
#536
Elküldve: 2010. 08. 04. 21:10
Azért egy ekkora területen én simán el tudtam volna képzelni még pár száz mellékküldetést. Dehát kellett az ötlet a kiegészítőkhöz is.

#538
Elküldve: 2010. 08. 05. 07:33
Idézet: Warton - Dátum: 2010. 08. 04. 22:10
Azért egy ekkora területen én simán el tudtam volna képzelni még pár száz mellékküldetést. Dehát kellett az ötlet a kiegészítőkhöz is. 

Nekem is ez volt vele a bajom, hogy kevés a mellékküldetés, nincs tűzoltós, mentős, stb mint a régi gta-kban. Az ilyen keresgélős dolgoktól meg falra tudok mászni, pl amikor fotó alapján kell autót megkeresni és a háttérből döntsd el, hogy vajon hol állhat. Ezt már régi gta-kban is utáltam, még talán az első részben elkezdtem keresgélni a csomagokat de a felénél feladtam kb.
#539
Elküldve: 2010. 08. 05. 08:27
pedig szerintem pont Brucie és a hozzá hasonló karakterek dobják fel a GTA-t
(Mori a legjobb)
Talán ezért is tetszett jobban a Gay Tony, színesebb küldetések, maradandóbb karakterek (Yusuf....)

Talán ezért is tetszett jobban a Gay Tony, színesebb küldetések, maradandóbb karakterek (Yusuf....)
JóSebesség
#540
Elküldve: 2010. 08. 05. 08:30
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2010. 08. 05. 09:27
pedig szerintem pont Brucie és a hozzá hasonló karakterek dobják fel a GTA-t
(Mori a legjobb)
Talán ezért is tetszett jobban a Gay Tony, színesebb küldetések, maradandóbb karakterek (Yusuf....)

Talán ezért is tetszett jobban a Gay Tony, színesebb küldetések, maradandóbb karakterek (Yusuf....)
Nekem sem volt vele semmi bajom, sőt legjobb karakter az alap gta-ban.
#541
Elküldve: 2010. 08. 05. 08:34
VTM - Bloodlines, kedvenc játékom már vagy 20szor végigtoltam, azóta megint elkezdtem

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#542
Elküldve: 2010. 08. 05. 08:56
Idézet: Drat - Dátum: 2010. 08. 05. 09:34
VTM - Bloodlines, kedvenc játékom már vagy 20szor végigtoltam, azóta megint elkezdtem 

Redemptionnel együtt a 2 legjobb vámpíros játék

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#543
Elküldve: 2010. 08. 05. 09:02
The Matrix - Path of Neo
2005-höz képest nem annyira jó a grafja de nekem bejött! A játékélmény, a mozdulatok, a helyszínek, az újítások elég jól megvannak oldva. Nekem tetszett, csak az a baj vele hogy rövid és könnyű...
2005-höz képest nem annyira jó a grafja de nekem bejött! A játékélmény, a mozdulatok, a helyszínek, az újítások elég jól megvannak oldva. Nekem tetszett, csak az a baj vele hogy rövid és könnyű...
Szerkesztette: bukov 2010. 08. 05. 09:04 -kor

#544
Elküldve: 2010. 08. 05. 11:35
Kane and Lynch Dead Men-t végeztem ki. Nagyon tetszett, igaz hogy piszok nehéz volt. Nem vagyok egy türelmes típus, de ezt mégis végig játszottam, annak ellenére hogy sokszor padlóra küldött az ellen. Graf korrekt, hangok jók, a karakterek eszméletlenek. Csak kár hogy baromi rövid!
#545
Elküldve: 2010. 08. 05. 12:58
Én is ugyan azt játszottam végig legutoljára. Eddig az erős kritikák miatt nem szenteltem nagy figyelmet neki, de a heteken belül érkező folytatás hatására csak nekiláttam. Hihetetlen mit hagytam ki. A nagyszerű karakterek, dialógusok és az egész körítés velem felejtette az apróbb fogyatékosságokat. Rég játszottam ilyen jó tpst, bár... rég játszottam egyáltalán jó tpst sajnos. :/
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#546
Elküldve: 2010. 08. 05. 14:08
Most végeztem az Aliens vs Predator-al és nekem tetszet a grafika a helyén,zene, hangok is a sztori egy picit béna volt de elnézük neki a multival meg még nem toltam de minden esetre 10 /7 a játék egy végig játszást mindenkép megér

#547
Elküldve: 2010. 08. 06. 08:53
1. itt miért mások a színek? ocsmány
2. most végeztem a baldur's gate dark alliance-val ps2-n. Hát, az elején még tetszett, aztán már unalmas lett, nagyon. De lejátszottam kiváncsiságból. A grafika bejött, zene is, a játékmenet unalomba fulladt.
2. most végeztem a baldur's gate dark alliance-val ps2-n. Hát, az elején még tetszett, aztán már unalmas lett, nagyon. De lejátszottam kiváncsiságból. A grafika bejött, zene is, a játékmenet unalomba fulladt.
--- Internet is just a bigger floppy disk ---
#548
Elküldve: 2010. 08. 07. 19:07
Singularity (2010)
Nem igazán volt mivel játszanom, semmi érdekes játékot nem fedeztem fel, úgyhogy elővettem ezt, mert olvastam néhány pozitív véleményt róla, de komolyabban nem néztem utána a játéknak. Ezért aztán nem is voltak komoly elvárásaim vele szemben, talán éppen ezért tudott megfogni. Bőven kiemelkedik a tucat fps-ek közül, egyértelműen pozitív csalódás.
A játék alaptörténetét írom le alább, nincs benne komoly spoiler, ez kiderül a játék introjából meg az első pályából, de ha enélkül is úgy dönt valaki, hogy játszik vele annak meghagyom a lehetőséget, hogy ne innen tudja meg. Viszont hátha valakit meg ez vesz rá, hogy elővegye a játékot.
A készítők azzal dobták fel a játékmenetet, hogy majdnem a legelejétől kezdve rendelkezésedre áll egy időmanipulátor, amivel tárgyakat (vagy éppen élőlényeket) lehet előre hátra küldeni az időben, ill nem is elküldeni, mert ott marad csak öregíteni vagy fiatalítani. Leginkább logikai jellegű feladatokat kell megoldani vele, de fegyverként is használható, viszont ez a funkciója kevéssé használható a játék során, mert fegyverként használva túl sok energiát használ fel, és nem is olyan hatékony.
Ha negatív kritikát akarnék írni, azt írnám, hogy az egész játék egy nagy Half-Life koppintás. Valóban az, viszont ezt csak pozitívumként tudom értékelni, mert csak a pozitív elemeket vettek át belőle, és ezt kiegészítették még néhány jó elemmel. A játékmenet, a játékmechanika mind-mind nagyon hl-es, de főleg hl2-es.
Egyik legnagyobb pozitívuma a játéknak a sebzési rendszer, átlag katonák nem rohannak feléd két tárnyi lövedékkel a hasukban is, hanem 2-3 végtagot érő lövéstől is harcképtelenné válnak (nem feltétlenül halnak meg, hanem sokszor ott másznak meg nyögnek a harctéren). Szóval nagyor realisztikus a sebzési rendszer, gondolom az aggódó szülők társaságának és egyéb ilyen álszent szervezetek legnagyobb sajnálatára.
De felfedezhető a játékban egy kis Bioshock is, a régi rozsdás kommunista jellegű pályák, egyértelműen arra hajaznak. Meg a fejlesztési lehetőség is, hogy gyűjtögetni kell valamit ami később kreditként használható augmentáló állomásokon, ahol lehet képességeket fejleszteni vagy venni.
Ami negatívum szerintem, hogy a TMD-t (időmanipulátor) nem lehet bármire használni, 99%-ban csak a küldetés szempontjából fontos tárgyakat tudsz vele manipulálni, pedig jó lenne ha bármit tudnál öregíteni vagy fiatalítani, már csak poénból is.
Grafika korrekt, nem kiemelkedő, de jó és akadásmentesen fut, meg se rezdül a játék során az fps. Egy apróbb bug van vele, hogy néha a játék valamiért nem tölti be a nagyfelbontású textúrákat így előfordul, hogy néhány tárgyon extra alacsony felbontású textúra van, főleg a játék elején, a vége felé nem nagyon találkoztam ezzel a hibával.
De nem csak mint lopakodós játék, hanem mint horror is megállja a helyét, mert igenis fosni fogsz, hogy melyik sarokból ugrik elő egy mutáns, mivel nem csak az a tét, hogy jajj 1 centit lejjebb megy a hp, hanem igenis ha rádugrik egy olyan véged. És mivel a mentési rendszer checkpoint alapú ez mégjobban növeli a tétet és még megfontoltabbá tesz.
A mentési rendszer checkpoint alapú, ami nem lenne baj, mert növeli a kihívást, és megfontoltabbá tesz ami meg a realitást növeli, mivel van tétje annak ha hibázol. Ami viszont baj, hogy mindig csak a leges legutolsó checkpointot lehet betölteni, nem tudsz akár egyet visszalépni akkor sem, ha valamit nagyon elszúrtál. Pl úgy jutottál el a következő mentési ponthoz, hogy előtted feleslegesen az összes lőszered, vagy a medkiteket elhasználtad. Nincs javítási lehetőség, éppen ezért ha úgy éreztem a játák során, hogy valamit nagyon sok veszteséggel oldottam meg inkább visszatöltöttem. Nem mintha horrorisztikusan nehéz lett volna a játék, normal-on egy pálya kivételével szerintem kimondottan könnyű volt.
+
-
8/10-re értékelem, azért nem több, mert nincs benne forradalmi újítás, csak nagyon jól építkezik máshol már bevált elemekből. Ilyennek kell lennie egy klasszikus értelemben vett FPS-nek. Nincsen szerteágazó történet, nincsenek döntések (a befejezéstől eltekintve) a lövöldözést csak a tmd-s logikai feladatok szakítják meg néha.
Nem igazán volt mivel játszanom, semmi érdekes játékot nem fedeztem fel, úgyhogy elővettem ezt, mert olvastam néhány pozitív véleményt róla, de komolyabban nem néztem utána a játéknak. Ezért aztán nem is voltak komoly elvárásaim vele szemben, talán éppen ezért tudott megfogni. Bőven kiemelkedik a tucat fps-ek közül, egyértelműen pozitív csalódás.
A játék alaptörténetét írom le alább, nincs benne komoly spoiler, ez kiderül a játék introjából meg az első pályából, de ha enélkül is úgy dönt valaki, hogy játszik vele annak meghagyom a lehetőséget, hogy ne innen tudja meg. Viszont hátha valakit meg ez vesz rá, hogy elővegye a játékot.
Spoiler
A készítők azzal dobták fel a játékmenetet, hogy majdnem a legelejétől kezdve rendelkezésedre áll egy időmanipulátor, amivel tárgyakat (vagy éppen élőlényeket) lehet előre hátra küldeni az időben, ill nem is elküldeni, mert ott marad csak öregíteni vagy fiatalítani. Leginkább logikai jellegű feladatokat kell megoldani vele, de fegyverként is használható, viszont ez a funkciója kevéssé használható a játék során, mert fegyverként használva túl sok energiát használ fel, és nem is olyan hatékony.
Ha negatív kritikát akarnék írni, azt írnám, hogy az egész játék egy nagy Half-Life koppintás. Valóban az, viszont ezt csak pozitívumként tudom értékelni, mert csak a pozitív elemeket vettek át belőle, és ezt kiegészítették még néhány jó elemmel. A játékmenet, a játékmechanika mind-mind nagyon hl-es, de főleg hl2-es.
Egyik legnagyobb pozitívuma a játéknak a sebzési rendszer, átlag katonák nem rohannak feléd két tárnyi lövedékkel a hasukban is, hanem 2-3 végtagot érő lövéstől is harcképtelenné válnak (nem feltétlenül halnak meg, hanem sokszor ott másznak meg nyögnek a harctéren). Szóval nagyor realisztikus a sebzési rendszer, gondolom az aggódó szülők társaságának és egyéb ilyen álszent szervezetek legnagyobb sajnálatára.
De felfedezhető a játékban egy kis Bioshock is, a régi rozsdás kommunista jellegű pályák, egyértelműen arra hajaznak. Meg a fejlesztési lehetőség is, hogy gyűjtögetni kell valamit ami később kreditként használható augmentáló állomásokon, ahol lehet képességeket fejleszteni vagy venni.
Ami negatívum szerintem, hogy a TMD-t (időmanipulátor) nem lehet bármire használni, 99%-ban csak a küldetés szempontjából fontos tárgyakat tudsz vele manipulálni, pedig jó lenne ha bármit tudnál öregíteni vagy fiatalítani, már csak poénból is.
Grafika korrekt, nem kiemelkedő, de jó és akadásmentesen fut, meg se rezdül a játék során az fps. Egy apróbb bug van vele, hogy néha a játék valamiért nem tölti be a nagyfelbontású textúrákat így előfordul, hogy néhány tárgyon extra alacsony felbontású textúra van, főleg a játék elején, a vége felé nem nagyon találkoztam ezzel a hibával.
De nem csak mint lopakodós játék, hanem mint horror is megállja a helyét, mert igenis fosni fogsz, hogy melyik sarokból ugrik elő egy mutáns, mivel nem csak az a tét, hogy jajj 1 centit lejjebb megy a hp, hanem igenis ha rádugrik egy olyan véged. És mivel a mentési rendszer checkpoint alapú ez mégjobban növeli a tétet és még megfontoltabbá tesz.
A mentési rendszer checkpoint alapú, ami nem lenne baj, mert növeli a kihívást, és megfontoltabbá tesz ami meg a realitást növeli, mivel van tétje annak ha hibázol. Ami viszont baj, hogy mindig csak a leges legutolsó checkpointot lehet betölteni, nem tudsz akár egyet visszalépni akkor sem, ha valamit nagyon elszúrtál. Pl úgy jutottál el a következő mentési ponthoz, hogy előtted feleslegesen az összes lőszered, vagy a medkiteket elhasználtad. Nincs javítási lehetőség, éppen ezért ha úgy éreztem a játák során, hogy valamit nagyon sok veszteséggel oldottam meg inkább visszatöltöttem. Nem mintha horrorisztikusan nehéz lett volna a játék, normal-on egy pálya kivételével szerintem kimondottan könnyű volt.
+
- Hangulat
- Játékmenet
- Jól használja a más játékokból lopott elemeket
- Többféle befejezési lehetőség
-
- Textúra bug
- Normálon túl könnyű volt
- TMD nem mindig használható
- Rövid ~ 5-6 óra játékidő, tegnap este kezdtem el vele játszani.
- Sok spéci fegyver van, de egyik se igazán használható, mert kevés lőszer van hozzájuk ill. körülményesek, vagy önveszélyesek, de leginkább mindkettő.
- Egy jelenettől eltekintve nem különösebben ilyesztő, a témából többet ki lehett volna hozni, bár ebbe belejátszik az is, hogy könnyű a játék, és nem jelentenek igazán azonnali halálos veszélyt a monsterek.
8/10-re értékelem, azért nem több, mert nincs benne forradalmi újítás, csak nagyon jól építkezik máshol már bevált elemekből. Ilyennek kell lennie egy klasszikus értelemben vett FPS-nek. Nincsen szerteágazó történet, nincsenek döntések (a befejezéstől eltekintve) a lövöldözést csak a tmd-s logikai feladatok szakítják meg néha.
#549
Elküldve: 2010. 08. 07. 19:24
A textúra bugot az 1.1-es patch javítja.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#550
Elküldve: 2010. 08. 07. 22:07