
Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#202
Elküldve: 2009. 03. 08. 06:07
Mirror's Edge™
Nálam 9/10-es, Portal óta ez az első játék amit végigjátszottam
CS:Source mellett sajna nem nagyon van időm jobban belemélyedni más játékokba, de azért szerencsére vannak kivételek
Következő talán a Dead Space vagy a Bioshock lesz, esetleg GTA IV...
Nálam 9/10-es, Portal óta ez az első játék amit végigjátszottam

CS:Source mellett sajna nem nagyon van időm jobban belemélyedni más játékokba, de azért szerencsére vannak kivételek

Következő talán a Dead Space vagy a Bioshock lesz, esetleg GTA IV...
- Where are we going?
- Let's go find out.
- Let's go find out.
#203
Elküldve: 2009. 03. 08. 09:51
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2009. febr. 27., péntek - 23:06
azon csodálkoznék volna ha nem így lett volna.. 

...na ez egy szép magyar mondat lett



#205
Elküldve: 2009. 03. 19. 15:40
Legutóbb (ma fejeztem be) a Hitman 4: Blood Money-t vittem végig immáron másodjára, csak most profibb módon, lopakodva, és nagyon kevés kill-el minden pályát. Ez a game igazi gyöngyszem a maga nemében, még csak hasonló játékról sem tudok. Egy-egy pályát ezerféleképp meg lehet oldani, és azt az útat választom, amit én szeretnék. Csak azt eliminálom és úgy, akit én szeretnék (meg akit kötelező), és úgy, ahogy én akarom. A főmenü zene tükéletes, a játékban a zene és a hangok sem rosszak, bár az NPC-k beszélhetnének benne picit többet, csak akkor a zsúfolt pályákon (pl. karnevál) megőrülnénk. A grafika 2006-hoz mérten tökéletes volt full-ra téve, ma sem csúnya, de nem is szép így 2009-ben. A játékmenet, a történet, az átvezető múvik szintén zseniálisak, nálam ez a game majdhogynem mindent visz. 9/10-re értékelném, de a 10 pontot csak azért nem kapja meg, mert tökéletes játék nem létezik.

#206
Elküldve: 2009. 03. 20. 07:36
Condemned (2005)
+
feny-arnyek hatasok, hangok, atmoszfera, kozelharc, minden mas
-
nincs kihivas a nyomozo-felszereles hasznalataban, lackluster befejezes
Értékelés: fuckin' great
+
feny-arnyek hatasok, hangok, atmoszfera, kozelharc, minden mas
-
nincs kihivas a nyomozo-felszereles hasznalataban, lackluster befejezes
Értékelés: fuckin' great
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#207
Elküldve: 2009. 03. 21. 02:02
Cryostasis
+ érdekes helyszínek, fagy effektek
+ azon kevés játékok közé tartozik, ami alatt néha beszarhatsz
+ Mental echo képesség
+ megcsavart sztori
- kinek van ehhez gépe?
- az akció kicsit nehézkes
Végre egy játék ahol látni, hogy a fejlesztők tényleg mindent elkövettek hogy újdonságokat pakoljanak egy horror fps-be (nem úgy mint a Fear-ba). Kivitelezésen még csiszolhattak volna.
Peccset várjuk szeretettel, ami remélhetőleg javít az fps-en
10/8
+ érdekes helyszínek, fagy effektek
+ azon kevés játékok közé tartozik, ami alatt néha beszarhatsz
+ Mental echo képesség
+ megcsavart sztori
- kinek van ehhez gépe?
- az akció kicsit nehézkes
Végre egy játék ahol látni, hogy a fejlesztők tényleg mindent elkövettek hogy újdonságokat pakoljanak egy horror fps-be (nem úgy mint a Fear-ba). Kivitelezésen még csiszolhattak volna.
Peccset várjuk szeretettel, ami remélhetőleg javít az fps-en
10/8
#208
Elküldve: 2009. 03. 21. 16:55
BioShock (2007)
Tudom, hogy ezt a játékot hosszú várakozás előzte meg a játékosok részéről, én ebből kimaradtam, mivel csak 2007 nyarán hallottam először róla, hogy lesz ilyen, nem telt el sok idő és már meg is jelent.De én tovább toltam a játszást, mert akkor még nem volt megfelelő videókártyám, el sem indult volna.Vagy egy hónap eltelt és vettem megfelelő gépet, de akkora az a hír járta, hogy decemberre lesz magyarítás, gondoltam nem sok idő, kivárom, de a megjelenés annyira elhúzódott, hogy már nyár is volt, csak akkor érkezett a magyarítás.Azután gondoltam várok őszig, az őszi atmoszférában jobban fog tetszeni a game.Szeptemberben feltelepítettem, hogy nehogy jó legyen csődöt mondott a VGA-m és abba kellett hagyjam még az elején, mert játszhatatlan volt, durván fagyogatott.Azután egy jó ideig csak tesztelésre használtam a játékot.Januárban vásároltam új kártyát, végre tökéletesen ment, de akkor sem toltam végig, beleuntam.Most márciusban folytattam tovább és ma délelőtt értem a végére.Ez az én személyes esetem a játékkal kapcsolatban, elég kucifántosan alakultak a dolgok.Biznyára rontott is az összképen ez az egész hercehurca.
A lényegre térve.Amiben igazán nagyot tudott nyújani a BioShock az nem más mint a látvány, az atmoszféra és a hangok.Elképesztő, monumentális terek, design felső fokon, látszik hogy nem hanyagolták el, bár néha van egy-egy csúnya textúra, ami belerondít a képbe, de az ilyen is ritka.A hangeffektek is lenyűgöztek, imádtam például ujratölteni.
A hangulatot is inkább a látvány határozza meg, a soundtrack számomra nem volt kiemelkedő, nagy pluszt nem tudott adni, jobb kellett volna legyen.De azért rossz sem volt.
Ez mind szép és jó lenne, ha olyan idegesítő módon nem támadnák az embert folyton a spicler-ek és ne végig ugyanolyan big daddy-s harcokat kellene végigszenvedni.Mert biza egy idő után teljesen unalmas, inkább sétálna nyugodtan az ember, mint ezeket az ide-oda szökdécselő "tücsköket" és hízott "malacokat" írtaná.Ritka idegesítő jelenség.Pláne ha még újra is termelődnek.És az a legszörnyűbb ebben az egészben, mikor egy üzenetet játszok le vagy valaki hozzám szól rádión, akkor is támadnak, olvasni se tudok, szóval nem tudok oda figyelni, inkább k****anyázok, mert nem hagynak nyugton még erre a kis időre sem.
A többit röviden, hogy ne legyen túl hosszú.
Negatívumkok:
-életkamra vagy mi (nulla motiváció a jó játékra)
-túl sötét van (miért nem tudtak egy rohadt lámpát tenni?)
-fényképezőgép a fegyverek között
-kevés töltény, nagyrészt rossz fegyverek
-irritáló fejlődésrendszer (kár volt ilyennek fogalalkozni, szimpla FPS-ként jobban bejött volna)
-nem igaz, hogy egy tucat tár kell egyetlen egy spiclerbe
-spiclerek, big daddyk egy idő után unamassá válnak (miért csak ilyen ellenek vannak?)
-az a pálya különösen nem tetszett, ahol bombát kellett előállítani
-pályabetöltés után fokozatos textúramegjelenítés, elég illúzióromboló
-lassú mentés
-ostoba little sisterek, mennek előre mint az idióták, ahelyett, hogy megvárnák míg kitisztítom a terepet (utolsó előtti pálya)
-boss fight, gyengus volt, semmit nem kellett rajta erőlködni
Pozitívumok:
-alapötlet
-sztori
-hangulat
-design
-hangok
-grafika
-jól fut
-ritkák a bugok
-nyílpuska
-gyors töltés
Hasonlóképpen tudnám értékelni, mint anno a Neverwinter Nights 2-t, a játék egyik részről hatalmas bukás, másik részről pedig kiváló.0.1 ponttal azért kevesebbet adok a BS-nak.
Értékelés:7/10
Tudom, hogy ezt a játékot hosszú várakozás előzte meg a játékosok részéről, én ebből kimaradtam, mivel csak 2007 nyarán hallottam először róla, hogy lesz ilyen, nem telt el sok idő és már meg is jelent.De én tovább toltam a játszást, mert akkor még nem volt megfelelő videókártyám, el sem indult volna.Vagy egy hónap eltelt és vettem megfelelő gépet, de akkora az a hír járta, hogy decemberre lesz magyarítás, gondoltam nem sok idő, kivárom, de a megjelenés annyira elhúzódott, hogy már nyár is volt, csak akkor érkezett a magyarítás.Azután gondoltam várok őszig, az őszi atmoszférában jobban fog tetszeni a game.Szeptemberben feltelepítettem, hogy nehogy jó legyen csődöt mondott a VGA-m és abba kellett hagyjam még az elején, mert játszhatatlan volt, durván fagyogatott.Azután egy jó ideig csak tesztelésre használtam a játékot.Januárban vásároltam új kártyát, végre tökéletesen ment, de akkor sem toltam végig, beleuntam.Most márciusban folytattam tovább és ma délelőtt értem a végére.Ez az én személyes esetem a játékkal kapcsolatban, elég kucifántosan alakultak a dolgok.Biznyára rontott is az összképen ez az egész hercehurca.

A lényegre térve.Amiben igazán nagyot tudott nyújani a BioShock az nem más mint a látvány, az atmoszféra és a hangok.Elképesztő, monumentális terek, design felső fokon, látszik hogy nem hanyagolták el, bár néha van egy-egy csúnya textúra, ami belerondít a képbe, de az ilyen is ritka.A hangeffektek is lenyűgöztek, imádtam például ujratölteni.

Ez mind szép és jó lenne, ha olyan idegesítő módon nem támadnák az embert folyton a spicler-ek és ne végig ugyanolyan big daddy-s harcokat kellene végigszenvedni.Mert biza egy idő után teljesen unalmas, inkább sétálna nyugodtan az ember, mint ezeket az ide-oda szökdécselő "tücsköket" és hízott "malacokat" írtaná.Ritka idegesítő jelenség.Pláne ha még újra is termelődnek.És az a legszörnyűbb ebben az egészben, mikor egy üzenetet játszok le vagy valaki hozzám szól rádión, akkor is támadnak, olvasni se tudok, szóval nem tudok oda figyelni, inkább k****anyázok, mert nem hagynak nyugton még erre a kis időre sem.
A többit röviden, hogy ne legyen túl hosszú.
Negatívumkok:
-életkamra vagy mi (nulla motiváció a jó játékra)
-túl sötét van (miért nem tudtak egy rohadt lámpát tenni?)
-fényképezőgép a fegyverek között
-kevés töltény, nagyrészt rossz fegyverek
-irritáló fejlődésrendszer (kár volt ilyennek fogalalkozni, szimpla FPS-ként jobban bejött volna)
-nem igaz, hogy egy tucat tár kell egyetlen egy spiclerbe
-spiclerek, big daddyk egy idő után unamassá válnak (miért csak ilyen ellenek vannak?)
-az a pálya különösen nem tetszett, ahol bombát kellett előállítani
-pályabetöltés után fokozatos textúramegjelenítés, elég illúzióromboló
-lassú mentés
-ostoba little sisterek, mennek előre mint az idióták, ahelyett, hogy megvárnák míg kitisztítom a terepet (utolsó előtti pálya)
-boss fight, gyengus volt, semmit nem kellett rajta erőlködni
Pozitívumok:
-alapötlet
-sztori
-hangulat
-design
-hangok
-grafika
-jól fut
-ritkák a bugok
-nyílpuska
-gyors töltés
Hasonlóképpen tudnám értékelni, mint anno a Neverwinter Nights 2-t, a játék egyik részről hatalmas bukás, másik részről pedig kiváló.0.1 ponttal azért kevesebbet adok a BS-nak.
Értékelés:7/10
Qwerty4
#209
Elküldve: 2009. 03. 23. 02:26
Jól lehúztad! :Đ Az egyhangú ellenfelek meg a konnyu bossfight engem is zavart.
Condemned 2

- az elso néhány pálya nem olyan mesteri mint a játék tobbi része
+ elso részbol visszatér az iskola és a kovér menzás néni, fejében a bárddal
+ sokkal kerekebb torténet
+ grafika, hangok, hangulati elemek
+ durva, nyomasztó design (18+ és gyomor sem árt hozzá)
+ megválaszolja az elso részben felmerult osszes kérdést
+ egy-két helyen hosszabb, brutális harcok gépfegyverrel
+ kozépkori fegyverek egy múzeumban, lovagi páncélban mászkáló randalírozók
+ elborult és nagyon hangulatos pályák: babagyár, vadász-szálló a hegyekben
+ nyomozásban végre van kihívás, gondolkodni kell és értelmezni a dolgokat
+ minikuldetések amik teljesítése után megfelelo rangot, majd ennek fejében upgradeket kaphatunk (pontosabb célzás, golyóálló mellény, nagyobb sebzés stb.)
+ kozelharci kombók és kivégzések
+ végigjátszás után kiérdemelt FPS mód
+ mechanikus satuval freccsentjuk szét az egyik miniboss fejét
+ magas újrajátszhatóság (osszes minikuldetés teljesítése, bármelyik pályát el lehet kezdeni újból stb.)
+ minden ami az elso részben is jó volt
Értékelés: 97% hogy a harmadik résznek is maradjon valami.
Condemned 2

- az elso néhány pálya nem olyan mesteri mint a játék tobbi része
+ elso részbol visszatér az iskola és a kovér menzás néni, fejében a bárddal
+ sokkal kerekebb torténet
+ grafika, hangok, hangulati elemek
+ durva, nyomasztó design (18+ és gyomor sem árt hozzá)
+ megválaszolja az elso részben felmerult osszes kérdést
+ egy-két helyen hosszabb, brutális harcok gépfegyverrel
+ kozépkori fegyverek egy múzeumban, lovagi páncélban mászkáló randalírozók
+ elborult és nagyon hangulatos pályák: babagyár, vadász-szálló a hegyekben
+ nyomozásban végre van kihívás, gondolkodni kell és értelmezni a dolgokat
+ minikuldetések amik teljesítése után megfelelo rangot, majd ennek fejében upgradeket kaphatunk (pontosabb célzás, golyóálló mellény, nagyobb sebzés stb.)
+ kozelharci kombók és kivégzések
+ végigjátszás után kiérdemelt FPS mód
+ mechanikus satuval freccsentjuk szét az egyik miniboss fejét
+ magas újrajátszhatóság (osszes minikuldetés teljesítése, bármelyik pályát el lehet kezdeni újból stb.)
+ minden ami az elso részben is jó volt
Értékelés: 97% hogy a harmadik résznek is maradjon valami.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#210
Elküldve: 2009. 03. 23. 10:12
Hát van ilyen, kicsit komolyabb cuccra számítottam.De attól függetlenül, hogy az ellenek, a játékmenet nem jött be, az atmoszféra zseniálisra sikeredett.
A Condemned 2 most nálam a legjobban várt játék az Ep3 mellett.

A Condemned 2 most nálam a legjobban várt játék az Ep3 mellett.

Qwerty4
#211
Elküldve: 2009. 03. 25. 19:52
Silent Hill 4 - The Room (2004)
Első Silent Hillem, tehát nem tudom hasonlítani az előző részekhez.Nem is fontos, a lényeg, hogy nagyon tetszett.Bár úgy alakult, hogy csak 3 részletben sikerült végigvinni.Először HW problémák miatt, második alkalommal meg nem volt egy ideig szabadidőm játszani, így hanyagoltam.
A játékra visszatérve.Az irányítás már megszokott volt, nem mint az első hasonló játéknál, ahol majd megőrültem miatta.Mostanra már rutinszerűen ment, így nem volt igazán bajom vele.Talán az FPS irányítás a szobában béna lett, nem a japánok stílusa...
Jó ötlet volt a sztori/elképzelés/pályák.Bár a helyszínismétlés egy kicsit bosszantó lehet egyesek számára, engem nem zavart, mert ugyanazok a pályák mindig tartogattak meglepetéseket, amiért érdemes volt újra végigmenni rajtuk.Közrejátszott persze ebben, hogy érdekelt az egész és az atmoszféra is lehengerlő volt.És az is, hogy a pályaismétléseket 1 hónap kihagyás után kezdtem meg.
Negatívumok:
-egy kicsit ronda (de mivel jó volt a játék 98%-ban elnézhető ez a dolog)
-helyszínismétlések
-játék közben nem lehet a betöltéseket előhozni, csak miután kiléptem a menübe
Pozitívumok:
-hangulat
-sztori
-helyszínek
-hangok/zene
-rejtélyek
-karakterek
-kihívás
-stb.
Értékelés:9.3/10
Mivel elég hasonló jó élményt volt, mint az Obscure (2004), de mégse annyira jó, ezért 1%-kal kap kevesebbet.
Első Silent Hillem, tehát nem tudom hasonlítani az előző részekhez.Nem is fontos, a lényeg, hogy nagyon tetszett.Bár úgy alakult, hogy csak 3 részletben sikerült végigvinni.Először HW problémák miatt, második alkalommal meg nem volt egy ideig szabadidőm játszani, így hanyagoltam.
A játékra visszatérve.Az irányítás már megszokott volt, nem mint az első hasonló játéknál, ahol majd megőrültem miatta.Mostanra már rutinszerűen ment, így nem volt igazán bajom vele.Talán az FPS irányítás a szobában béna lett, nem a japánok stílusa...
Jó ötlet volt a sztori/elképzelés/pályák.Bár a helyszínismétlés egy kicsit bosszantó lehet egyesek számára, engem nem zavart, mert ugyanazok a pályák mindig tartogattak meglepetéseket, amiért érdemes volt újra végigmenni rajtuk.Közrejátszott persze ebben, hogy érdekelt az egész és az atmoszféra is lehengerlő volt.És az is, hogy a pályaismétléseket 1 hónap kihagyás után kezdtem meg.
Negatívumok:
-egy kicsit ronda (de mivel jó volt a játék 98%-ban elnézhető ez a dolog)
-helyszínismétlések
-játék közben nem lehet a betöltéseket előhozni, csak miután kiléptem a menübe
Pozitívumok:
-hangulat
-sztori
-helyszínek
-hangok/zene
-rejtélyek
-karakterek
-kihívás
-stb.
Értékelés:9.3/10
Mivel elég hasonló jó élményt volt, mint az Obscure (2004), de mégse annyira jó, ezért 1%-kal kap kevesebbet.
Qwerty4
#212
Elküldve: 2009. 04. 03. 05:14

Ami tetszett:
- Szerintem korrekt grafika (a stílust tekintve)
- Elfogadható gépigény
- Pörgős adrenalinpumpa játékmenet
- Korrekt átvezetõk
- 1-2 jó ötlet ami igazán feldobja a gameplayt (pl airjack, és a jármûvekbõl való lövöldözés megvalósítása)
Ami nem tetszett illetve hiányoltam
- Hiába a korrekt fps szám ha néha meg meg akad a game autózás közben (ue3 ftw)
- Hiányoltam a napszak/idõjárás-változást
- Kicsit egysíkú a leveldesign
- Nem erőltették meg magukat történet terén
- Nem túl változatos küldetések
- Eléggé sablonos, semmilyen történet.
Az az igazság hogy a sok negatívum ellenére sem csalódtam. Ennél rosszabbra számítottam sokkal.
A lényeg hogy ennek a játéknak nem úgy kell nekiállni hogy valaki komoly élethûséget, esetleg szimulátort vár tõle. Arcade agymenésnek nagyon jó és szórakoztató.
Negatíumként még megemlíteném még hogy nem lehet testreszabni a billentyûket, bár ez engem nem érintett, azért is hagytam ki a listából. (x360 controllerrel játszottam)
7.7/10
Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 04. 03. 05:21 -kor
#213
Elküldve: 2009. 04. 03. 16:22
Wanted - Weapons of Fate
+ korrekt graf
+ pörgős játékmenet
+ fedezékrendszer
- a vége felé unalomba fullad
- túl egyszerű, lineáris játékmenet
Nincs túl sok mindent mondani. Végtelenül egyszerű akció, mindig érdemes volt leülni elé, de egyszerre fél óránál tovább nem lehet bírni:)
10/7
+ korrekt graf
+ pörgős játékmenet
+ fedezékrendszer
- a vége felé unalomba fullad
- túl egyszerű, lineáris játékmenet
Nincs túl sok mindent mondani. Végtelenül egyszerű akció, mindig érdemes volt leülni elé, de egyszerre fél óránál tovább nem lehet bírni:)
10/7
#214
Elküldve: 2009. 04. 05. 13:25
Wheelman
+ Jól kidolgozott karakterek
+ Addiktív játékmenet
- Árkád őrjöngés
- gyenge TPS részek
- nincs élet az utcán
- lapos történet
Érdekes játék volt ez a Wheelman, nem tudom eldönteni hogy jó vagy rossz volt-e. Nézőpont kérdése az egész, mindenesetre egyszer végig lehetett tolni, még egyszer biztos, hogy nem fogom.
6/10
+ Jól kidolgozott karakterek
+ Addiktív játékmenet
- Árkád őrjöngés
- gyenge TPS részek
- nincs élet az utcán
- lapos történet
Érdekes játék volt ez a Wheelman, nem tudom eldönteni hogy jó vagy rossz volt-e. Nézőpont kérdése az egész, mindenesetre egyszer végig lehetett tolni, még egyszer biztos, hogy nem fogom.
6/10
#215
Elküldve: 2009. 04. 05. 13:34
R6 Vegas 2
Nemrég fejeztem be.
Az első rész jobban tetszett.
5/10
Üdv
szabi
Nemrég fejeztem be.
Az első rész jobban tetszett.
5/10
Üdv
szabi
az internet vajon mi!? # Mire jó az ipad! # Mass Effect 2 vége
BF2 /
/ BF3
1103hrs / 1042hrs / 66hrs
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs
#216
Elküldve: 2009. 04. 05. 23:41
Second Sight (2004)

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
- néha kicsit nehéz irányítani
- egy-két scriptelt butaság ami anno megszokott volt
- 2004-es cím (grafika, fizika nem mai darab)
+ olyan dolgok amik a mai játékokból hiányoznak:
+ érdekes torténet
+ igényes párbeszédek
+ kidolgozott NPC-k akiket lehet kedvelni
+ érzelmeket vált ki a játékosból

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Nem most vittem végig eloszor de 9/10

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
- néha kicsit nehéz irányítani
- egy-két scriptelt butaság ami anno megszokott volt
- 2004-es cím (grafika, fizika nem mai darab)
+ olyan dolgok amik a mai játékokból hiányoznak:
+ érdekes torténet
+ igényes párbeszédek
+ kidolgozott NPC-k akiket lehet kedvelni
+ érzelmeket vált ki a játékosból

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
Nem most vittem végig eloszor de 9/10
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#217
Elküldve: 2009. 04. 06. 05:53
Ez jó cucc!
Mondjuk anno nem fejeztem be. De most hogy említetted...
Mondjuk anno nem fejeztem be. De most hogy említetted...

#218
Elküldve: 2009. 04. 06. 21:21
MadWorld@Wii
9/10. Abszolút beteg játék, összvissz 3 szín (fekete, fehér... és vérpiros :Đ ), Sin City utánérzés. Nekem bejött.
9/10. Abszolút beteg játék, összvissz 3 szín (fekete, fehér... és vérpiros :Đ ), Sin City utánérzés. Nekem bejött.
Close the world. Open the nExt.
Megtudtam, hogy "Köcsög pösti" vagyok. Ujjé!
Megtudtam, hogy "Köcsög pösti" vagyok. Ujjé!
#219
Elküldve: 2009. 04. 07. 12:00
Infernal (2007)
Ez sorban a harmadik olyan játék, amit három részletben sikerült végigvinni különböző okok miatt.
Mit is mondjak, nem nagy szám, de nem is hipergagyi.Egész végig olyan feelingje volt, mintha a Psychotoxic (különleges képességek, sztori), El Matador (irányítás, kamera), Lost - Via Domus (grafika, de nem ua. a motor) keveréke lenne.
A lényeg, hogy mi tetszett és mi nem, az jön.
Negatívumok:
-unalmasabbnál unalmasabb karakterek
-falon meg mindenen át is sebeznek
-unalmas sztori
-néha túl sok volt a bossból (mondjuk igazából csak a lépegetők őrjítettek meg, a többiek nem voltak nehezek, de ilyen intenzíven nem szeretek bossokkal harcolni)
-rettenetes szinkron, nulla beleéléssel
-gagyi átvezető filmek
-nem lehet kinyomni játék elején az introkat
-ugyan látványos az, hogy a testet elhamvasztom és úgy veszem el a dolgokat a hulláktól, de egy idő után frusztráló, rengeteg időt vesz igénybe, lassú
Pozitívumok:
-teleportálás, meg úgy az összes képesség
-grafika/látvány/helyszínek
-jóleső lövölde, nem SS módban
-menü
Értékelés:6.8/10
Ez sorban a harmadik olyan játék, amit három részletben sikerült végigvinni különböző okok miatt.
Mit is mondjak, nem nagy szám, de nem is hipergagyi.Egész végig olyan feelingje volt, mintha a Psychotoxic (különleges képességek, sztori), El Matador (irányítás, kamera), Lost - Via Domus (grafika, de nem ua. a motor) keveréke lenne.
A lényeg, hogy mi tetszett és mi nem, az jön.
Negatívumok:
-unalmasabbnál unalmasabb karakterek
-falon meg mindenen át is sebeznek
-unalmas sztori
-néha túl sok volt a bossból (mondjuk igazából csak a lépegetők őrjítettek meg, a többiek nem voltak nehezek, de ilyen intenzíven nem szeretek bossokkal harcolni)
-rettenetes szinkron, nulla beleéléssel
-gagyi átvezető filmek
-nem lehet kinyomni játék elején az introkat
-ugyan látványos az, hogy a testet elhamvasztom és úgy veszem el a dolgokat a hulláktól, de egy idő után frusztráló, rengeteg időt vesz igénybe, lassú
Pozitívumok:
-teleportálás, meg úgy az összes képesség
-grafika/látvány/helyszínek
-jóleső lövölde, nem SS módban
-menü
Értékelés:6.8/10
Qwerty4
#220
Elküldve: 2009. 04. 11. 19:00
Beyond Good & Evil
+ Prezentáció
+ Változatos játékmenet
+ Tele van ötlettel
+ dx7 motorhoz képest korrekt rajzfilmszerű grafika
- bugok, van olyan is amitől végleg elakad a játék
- néha rossz kamerakezelés
A BGE tipikusan olyan játék, melyet manapság nem nagyon látni: változatos, és tele van érdekes ötletekkel. Van itt minden, ügyességi, logikai részek, lopakodás és akció, kalandelemekkel vegyítve. Kicsit hanyagolva lett azóta játék, új gépeken nem egyszerű bugmentesen beröffenteni, és még mindig van benne végzetes hiba amivel a játék nem folytatható tovább, de trükkel ezt is meg lehet oldani. Várjuk a második részt, és remélem jóval többen felfigyelnek rá, mint előző részére
9/10
+ Prezentáció
+ Változatos játékmenet
+ Tele van ötlettel
+ dx7 motorhoz képest korrekt rajzfilmszerű grafika
- bugok, van olyan is amitől végleg elakad a játék
- néha rossz kamerakezelés
A BGE tipikusan olyan játék, melyet manapság nem nagyon látni: változatos, és tele van érdekes ötletekkel. Van itt minden, ügyességi, logikai részek, lopakodás és akció, kalandelemekkel vegyítve. Kicsit hanyagolva lett azóta játék, új gépeken nem egyszerű bugmentesen beröffenteni, és még mindig van benne végzetes hiba amivel a játék nem folytatható tovább, de trükkel ezt is meg lehet oldani. Várjuk a második részt, és remélem jóval többen felfigyelnek rá, mint előző részére

9/10