
Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#541
Elküldve: 2010. 08. 05. 08:34
VTM - Bloodlines, kedvenc játékom már vagy 20szor végigtoltam, azóta megint elkezdtem

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#542
Elküldve: 2010. 08. 05. 08:56
Idézet: Drat - Dátum: 2010. 08. 05. 09:34
VTM - Bloodlines, kedvenc játékom már vagy 20szor végigtoltam, azóta megint elkezdtem 

Redemptionnel együtt a 2 legjobb vámpíros játék

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#543
Elküldve: 2010. 08. 05. 09:02
The Matrix - Path of Neo
2005-höz képest nem annyira jó a grafja de nekem bejött! A játékélmény, a mozdulatok, a helyszínek, az újítások elég jól megvannak oldva. Nekem tetszett, csak az a baj vele hogy rövid és könnyű...
2005-höz képest nem annyira jó a grafja de nekem bejött! A játékélmény, a mozdulatok, a helyszínek, az újítások elég jól megvannak oldva. Nekem tetszett, csak az a baj vele hogy rövid és könnyű...
Szerkesztette: bukov 2010. 08. 05. 09:04 -kor

#544
Elküldve: 2010. 08. 05. 11:35
Kane and Lynch Dead Men-t végeztem ki. Nagyon tetszett, igaz hogy piszok nehéz volt. Nem vagyok egy türelmes típus, de ezt mégis végig játszottam, annak ellenére hogy sokszor padlóra küldött az ellen. Graf korrekt, hangok jók, a karakterek eszméletlenek. Csak kár hogy baromi rövid!
#545
Elküldve: 2010. 08. 05. 12:58
Én is ugyan azt játszottam végig legutoljára. Eddig az erős kritikák miatt nem szenteltem nagy figyelmet neki, de a heteken belül érkező folytatás hatására csak nekiláttam. Hihetetlen mit hagytam ki. A nagyszerű karakterek, dialógusok és az egész körítés velem felejtette az apróbb fogyatékosságokat. Rég játszottam ilyen jó tpst, bár... rég játszottam egyáltalán jó tpst sajnos. :/
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#546
Elküldve: 2010. 08. 05. 14:08
Most végeztem az Aliens vs Predator-al és nekem tetszet a grafika a helyén,zene, hangok is a sztori egy picit béna volt de elnézük neki a multival meg még nem toltam de minden esetre 10 /7 a játék egy végig játszást mindenkép megér

#547
Elküldve: 2010. 08. 06. 08:53
1. itt miért mások a színek? ocsmány
2. most végeztem a baldur's gate dark alliance-val ps2-n. Hát, az elején még tetszett, aztán már unalmas lett, nagyon. De lejátszottam kiváncsiságból. A grafika bejött, zene is, a játékmenet unalomba fulladt.
2. most végeztem a baldur's gate dark alliance-val ps2-n. Hát, az elején még tetszett, aztán már unalmas lett, nagyon. De lejátszottam kiváncsiságból. A grafika bejött, zene is, a játékmenet unalomba fulladt.
--- Internet is just a bigger floppy disk ---
#548
Elküldve: 2010. 08. 07. 19:07
Singularity (2010)
Nem igazán volt mivel játszanom, semmi érdekes játékot nem fedeztem fel, úgyhogy elővettem ezt, mert olvastam néhány pozitív véleményt róla, de komolyabban nem néztem utána a játéknak. Ezért aztán nem is voltak komoly elvárásaim vele szemben, talán éppen ezért tudott megfogni. Bőven kiemelkedik a tucat fps-ek közül, egyértelműen pozitív csalódás.
A játék alaptörténetét írom le alább, nincs benne komoly spoiler, ez kiderül a játék introjából meg az első pályából, de ha enélkül is úgy dönt valaki, hogy játszik vele annak meghagyom a lehetőséget, hogy ne innen tudja meg. Viszont hátha valakit meg ez vesz rá, hogy elővegye a játékot.
A készítők azzal dobták fel a játékmenetet, hogy majdnem a legelejétől kezdve rendelkezésedre áll egy időmanipulátor, amivel tárgyakat (vagy éppen élőlényeket) lehet előre hátra küldeni az időben, ill nem is elküldeni, mert ott marad csak öregíteni vagy fiatalítani. Leginkább logikai jellegű feladatokat kell megoldani vele, de fegyverként is használható, viszont ez a funkciója kevéssé használható a játék során, mert fegyverként használva túl sok energiát használ fel, és nem is olyan hatékony.
Ha negatív kritikát akarnék írni, azt írnám, hogy az egész játék egy nagy Half-Life koppintás. Valóban az, viszont ezt csak pozitívumként tudom értékelni, mert csak a pozitív elemeket vettek át belőle, és ezt kiegészítették még néhány jó elemmel. A játékmenet, a játékmechanika mind-mind nagyon hl-es, de főleg hl2-es.
Egyik legnagyobb pozitívuma a játéknak a sebzési rendszer, átlag katonák nem rohannak feléd két tárnyi lövedékkel a hasukban is, hanem 2-3 végtagot érő lövéstől is harcképtelenné válnak (nem feltétlenül halnak meg, hanem sokszor ott másznak meg nyögnek a harctéren). Szóval nagyor realisztikus a sebzési rendszer, gondolom az aggódó szülők társaságának és egyéb ilyen álszent szervezetek legnagyobb sajnálatára.
De felfedezhető a játékban egy kis Bioshock is, a régi rozsdás kommunista jellegű pályák, egyértelműen arra hajaznak. Meg a fejlesztési lehetőség is, hogy gyűjtögetni kell valamit ami később kreditként használható augmentáló állomásokon, ahol lehet képességeket fejleszteni vagy venni.
Ami negatívum szerintem, hogy a TMD-t (időmanipulátor) nem lehet bármire használni, 99%-ban csak a küldetés szempontjából fontos tárgyakat tudsz vele manipulálni, pedig jó lenne ha bármit tudnál öregíteni vagy fiatalítani, már csak poénból is.
Grafika korrekt, nem kiemelkedő, de jó és akadásmentesen fut, meg se rezdül a játék során az fps. Egy apróbb bug van vele, hogy néha a játék valamiért nem tölti be a nagyfelbontású textúrákat így előfordul, hogy néhány tárgyon extra alacsony felbontású textúra van, főleg a játék elején, a vége felé nem nagyon találkoztam ezzel a hibával.
De nem csak mint lopakodós játék, hanem mint horror is megállja a helyét, mert igenis fosni fogsz, hogy melyik sarokból ugrik elő egy mutáns, mivel nem csak az a tét, hogy jajj 1 centit lejjebb megy a hp, hanem igenis ha rádugrik egy olyan véged. És mivel a mentési rendszer checkpoint alapú ez mégjobban növeli a tétet és még megfontoltabbá tesz.
A mentési rendszer checkpoint alapú, ami nem lenne baj, mert növeli a kihívást, és megfontoltabbá tesz ami meg a realitást növeli, mivel van tétje annak ha hibázol. Ami viszont baj, hogy mindig csak a leges legutolsó checkpointot lehet betölteni, nem tudsz akár egyet visszalépni akkor sem, ha valamit nagyon elszúrtál. Pl úgy jutottál el a következő mentési ponthoz, hogy előtted feleslegesen az összes lőszered, vagy a medkiteket elhasználtad. Nincs javítási lehetőség, éppen ezért ha úgy éreztem a játák során, hogy valamit nagyon sok veszteséggel oldottam meg inkább visszatöltöttem. Nem mintha horrorisztikusan nehéz lett volna a játék, normal-on egy pálya kivételével szerintem kimondottan könnyű volt.
+
-
8/10-re értékelem, azért nem több, mert nincs benne forradalmi újítás, csak nagyon jól építkezik máshol már bevált elemekből. Ilyennek kell lennie egy klasszikus értelemben vett FPS-nek. Nincsen szerteágazó történet, nincsenek döntések (a befejezéstől eltekintve) a lövöldözést csak a tmd-s logikai feladatok szakítják meg néha.
Nem igazán volt mivel játszanom, semmi érdekes játékot nem fedeztem fel, úgyhogy elővettem ezt, mert olvastam néhány pozitív véleményt róla, de komolyabban nem néztem utána a játéknak. Ezért aztán nem is voltak komoly elvárásaim vele szemben, talán éppen ezért tudott megfogni. Bőven kiemelkedik a tucat fps-ek közül, egyértelműen pozitív csalódás.
A játék alaptörténetét írom le alább, nincs benne komoly spoiler, ez kiderül a játék introjából meg az első pályából, de ha enélkül is úgy dönt valaki, hogy játszik vele annak meghagyom a lehetőséget, hogy ne innen tudja meg. Viszont hátha valakit meg ez vesz rá, hogy elővegye a játékot.
Spoiler
A készítők azzal dobták fel a játékmenetet, hogy majdnem a legelejétől kezdve rendelkezésedre áll egy időmanipulátor, amivel tárgyakat (vagy éppen élőlényeket) lehet előre hátra küldeni az időben, ill nem is elküldeni, mert ott marad csak öregíteni vagy fiatalítani. Leginkább logikai jellegű feladatokat kell megoldani vele, de fegyverként is használható, viszont ez a funkciója kevéssé használható a játék során, mert fegyverként használva túl sok energiát használ fel, és nem is olyan hatékony.
Ha negatív kritikát akarnék írni, azt írnám, hogy az egész játék egy nagy Half-Life koppintás. Valóban az, viszont ezt csak pozitívumként tudom értékelni, mert csak a pozitív elemeket vettek át belőle, és ezt kiegészítették még néhány jó elemmel. A játékmenet, a játékmechanika mind-mind nagyon hl-es, de főleg hl2-es.
Egyik legnagyobb pozitívuma a játéknak a sebzési rendszer, átlag katonák nem rohannak feléd két tárnyi lövedékkel a hasukban is, hanem 2-3 végtagot érő lövéstől is harcképtelenné válnak (nem feltétlenül halnak meg, hanem sokszor ott másznak meg nyögnek a harctéren). Szóval nagyor realisztikus a sebzési rendszer, gondolom az aggódó szülők társaságának és egyéb ilyen álszent szervezetek legnagyobb sajnálatára.
De felfedezhető a játékban egy kis Bioshock is, a régi rozsdás kommunista jellegű pályák, egyértelműen arra hajaznak. Meg a fejlesztési lehetőség is, hogy gyűjtögetni kell valamit ami később kreditként használható augmentáló állomásokon, ahol lehet képességeket fejleszteni vagy venni.
Ami negatívum szerintem, hogy a TMD-t (időmanipulátor) nem lehet bármire használni, 99%-ban csak a küldetés szempontjából fontos tárgyakat tudsz vele manipulálni, pedig jó lenne ha bármit tudnál öregíteni vagy fiatalítani, már csak poénból is.
Grafika korrekt, nem kiemelkedő, de jó és akadásmentesen fut, meg se rezdül a játék során az fps. Egy apróbb bug van vele, hogy néha a játék valamiért nem tölti be a nagyfelbontású textúrákat így előfordul, hogy néhány tárgyon extra alacsony felbontású textúra van, főleg a játék elején, a vége felé nem nagyon találkoztam ezzel a hibával.
De nem csak mint lopakodós játék, hanem mint horror is megállja a helyét, mert igenis fosni fogsz, hogy melyik sarokból ugrik elő egy mutáns, mivel nem csak az a tét, hogy jajj 1 centit lejjebb megy a hp, hanem igenis ha rádugrik egy olyan véged. És mivel a mentési rendszer checkpoint alapú ez mégjobban növeli a tétet és még megfontoltabbá tesz.
A mentési rendszer checkpoint alapú, ami nem lenne baj, mert növeli a kihívást, és megfontoltabbá tesz ami meg a realitást növeli, mivel van tétje annak ha hibázol. Ami viszont baj, hogy mindig csak a leges legutolsó checkpointot lehet betölteni, nem tudsz akár egyet visszalépni akkor sem, ha valamit nagyon elszúrtál. Pl úgy jutottál el a következő mentési ponthoz, hogy előtted feleslegesen az összes lőszered, vagy a medkiteket elhasználtad. Nincs javítási lehetőség, éppen ezért ha úgy éreztem a játák során, hogy valamit nagyon sok veszteséggel oldottam meg inkább visszatöltöttem. Nem mintha horrorisztikusan nehéz lett volna a játék, normal-on egy pálya kivételével szerintem kimondottan könnyű volt.
+
- Hangulat
- Játékmenet
- Jól használja a más játékokból lopott elemeket
- Többféle befejezési lehetőség
-
- Textúra bug
- Normálon túl könnyű volt
- TMD nem mindig használható
- Rövid ~ 5-6 óra játékidő, tegnap este kezdtem el vele játszani.
- Sok spéci fegyver van, de egyik se igazán használható, mert kevés lőszer van hozzájuk ill. körülményesek, vagy önveszélyesek, de leginkább mindkettő.
- Egy jelenettől eltekintve nem különösebben ilyesztő, a témából többet ki lehett volna hozni, bár ebbe belejátszik az is, hogy könnyű a játék, és nem jelentenek igazán azonnali halálos veszélyt a monsterek.
8/10-re értékelem, azért nem több, mert nincs benne forradalmi újítás, csak nagyon jól építkezik máshol már bevált elemekből. Ilyennek kell lennie egy klasszikus értelemben vett FPS-nek. Nincsen szerteágazó történet, nincsenek döntések (a befejezéstől eltekintve) a lövöldözést csak a tmd-s logikai feladatok szakítják meg néha.
#549
Elküldve: 2010. 08. 07. 19:24
A textúra bugot az 1.1-es patch javítja.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#550
Elküldve: 2010. 08. 07. 22:07
#551
Elküldve: 2010. 08. 08. 00:15
Na, végre Mumia. ^^, Ez a kedvenc kritikám tőled. :'D Nekem is különösen tetszett ez a játék. : ]
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#552
Elküldve: 2010. 08. 08. 21:28
Én is pont tegnap akartam elkezdeni a Singularity-t, de nem indult el.

Qwerty4
#553
Elküldve: 2010. 08. 08. 21:49
Tegnapelőtt vittem végig a Just Cause 2-t amilyen hosszúnak tűnt, olyan rövid lett végül. 29%-nál(!!!) lett vége a sztorinak. Ennek ellenére egy kiváló játék rengeteg, extra lehetőséggel!. Biztos hogy sokáig fog még pörögni a fekete dobozban!

Szerkesztette: Gunner23 2010. 08. 08. 21:50 -kor
Gunner For Life
Victoria Concordia Crescit
KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu
Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit

KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu
Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit
#554
Elküldve: 2010. 08. 08. 22:26
Ma sikerült végig vinnem(Kate halt meg most
)a GTA 4(PS3)másodjára és 1ben ki is PLATINÁZTAM!!!
,jipi
hurrá
.Na jó legyen elég a sok örömből,szal. ezt vittem végig








#555
Elküldve: 2010. 08. 09. 14:44
Aliens vs. Predator
Hosszas várakozást követően és nagy reményekkel ugrottam neki a fajok közötti csatározásnak, sajnos megdöbbentően rövid idő után állhattam fel a játék elől, 100%-ra teljesítve azt:
+
- grafika és látványvilág
- filmekből ismert hangeffektusok
- az alien univerzumba jól illeszkedő helyszínek
- kiegyensúlyozott fajok, különben csak egy hentelés lett volna a predatoros rész és cidrizés marine-nal
-
- összesen 6 pálya, melyeket mindhárom fajjal bejárhatunk
- 3 óránál nem több a játékidő fajonként (de lehet, hogy túl is becsültem)
- oda-vissza császkálás egyazon pályán
- kiegyensúlyozott fajok, marine puskatussal leüti az alien-t, vagy kivédi a predator csapásait, ne vicceljünk már...
8.5/10
Hosszas várakozást követően és nagy reményekkel ugrottam neki a fajok közötti csatározásnak, sajnos megdöbbentően rövid idő után állhattam fel a játék elől, 100%-ra teljesítve azt:
+
- grafika és látványvilág
- filmekből ismert hangeffektusok
- az alien univerzumba jól illeszkedő helyszínek
- kiegyensúlyozott fajok, különben csak egy hentelés lett volna a predatoros rész és cidrizés marine-nal
-
- összesen 6 pálya, melyeket mindhárom fajjal bejárhatunk
- 3 óránál nem több a játékidő fajonként (de lehet, hogy túl is becsültem)
- oda-vissza császkálás egyazon pályán
- kiegyensúlyozott fajok, marine puskatussal leüti az alien-t, vagy kivédi a predator csapásait, ne vicceljünk már...
8.5/10
#556
Elküldve: 2010. 08. 09. 15:08
Idézet: megalonagyix - Dátum: 2010. 08. 01. 19:58
Batman: Arkham Asylum (hard)
Kitünő játék. Nem sokkal voltam így, hogy egyből elkezdem, miután befejeztem, de ez akkora zsenialítás minden elemében, hogy végigviszem mégegyszer, az hótziher. Alig várom már hogy a második részben összetűzésbe kerülje Two-Faccel
amúgy ki a végén az a titános tag, aki kinyúl a vízből?
Kitünő játék. Nem sokkal voltam így, hogy egyből elkezdem, miután befejeztem, de ez akkora zsenialítás minden elemében, hogy végigviszem mégegyszer, az hótziher. Alig várom már hogy a második részben összetűzésbe kerülje Two-Faccel

szkerkró
#557
Elküldve: 2010. 08. 12. 07:35
Legutóbb (jópár hónapja) a GTA IV-t játszottam végig. Tetszett végülis, különben nem játszottam volna végig.
(Egyetlen GTA játék, amit végigvittem.)
Bár PC-n mind tudjuk, milyen lett. De azért tetszett, szabad, non-lineáris játék élő-lélegző várossal, sokszor ledöbbentett... amíg nem jött a Mafia 2, de erről majd később.

Bár PC-n mind tudjuk, milyen lett. De azért tetszett, szabad, non-lineáris játék élő-lélegző várossal, sokszor ledöbbentett... amíg nem jött a Mafia 2, de erről majd később.

#558
Elküldve: 2010. 08. 12. 13:06
Idézet: keridenes - Dátum: 2010. 08. 12. 08:35
Bár PC-n mind tudjuk, milyen lett.
milyen? sokkal jobb mint konzolon

Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!
#559
Elküldve: 2010. 08. 12. 13:50
Meg szarul fut.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#560
Elküldve: 2010. 08. 12. 14:12
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!