HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#781 Felhasználó inaktív   Yv@n 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.069
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 01. 20:29

Dead Space 2.
Nekem baromira bejött, remélem lesz folytatás.


Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2011. 01. 31. 23:16

És hogy kerültek ezek a szörnyek megint Isaac közelébe? :unsure: Olyan, mint az Alien filmekbe, akárhová megy a főhős csaj, soha nem ússza meg egy kis horror nélkül.

(Spoilerbe nyugodtan megírhatja valaki, engem érdekelne...)


Spoiler


#782 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 01. 21:36

Kösz a választ! :)
Qwerty4

#783 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 11. 18:50

Back to the Future (Ep 1) (2010)

Kellemes szórakozás volt, a téma kiváló.A filmet nagyon jó ötlet volt feldolgozni játék formájában is...
Hangulat is jó, bár az csak az epizód végefelé kezdett intenzívebb lenni.
Van néhány bug a feliratokkal kapcsolatban, néha párbeszédeknél be is feketedett csak úgy a kép.
Grafika bejön, de semmi különleges.Ahhoz képest, hogy nem nagy szám és a terek sem túl nagyok, a töltési idő elég soknak tűnt.
A feladványok nem túl nehezek, még segítséget is ad a játék, ha valami nem ugrik be.
Egy epizódocska az egész, de elég hosszú.

Értékelés:- (pontszámot csak akkor adok, ha az összes epizódot végigvittem)

Szerkesztette: Qwerty4 2011. 02. 11. 18:56 -kor

Qwerty4

#784 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 17. 01:29

Test Drive Unlimited 2

Unlimited. Jelentése: határtalan, korlátlan. Az Eden Games kiválóan ragadta meg ezzel az alcímmel az 1987-es Test Drive varázsát. Az évek során szűk aszfaltcsíkokra, lezárt versenypályákra szorított sorozatot egy bravúros manőverrel visszakormányozta a célegyenesbe. De vajon tartósan az élvonalban is tud maradni?

[Teszt]
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#785 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 17. 12:48

Üzenet megtekintéseIdézet: sQr` - Dátum: 2011. 02. 17. 01:29

Test Drive Unlimited 2

Unlimited. Jelentése: határtalan, korlátlan. Az Eden Games kiválóan ragadta meg ezzel az alcímmel az 1987-es Test Drive varázsát. Az évek során szűk aszfaltcsíkokra, lezárt versenypályákra szorított sorozatot egy bravúros manőverrel visszakormányozta a célegyenesbe. De vajon tartósan az élvonalban is tud maradni?

[Teszt]


Jó írás, nagyjából egyet is értek. Csalódás, hogy ennyi fejlesztési idő után csak ennyire futotta, lehetett volna ez sokkal jobb is :(
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#786 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 17. 14:23

A legnagyobb baj, hogy megtartotta az első rész gyermekbetegségeit, hiányosságait, amiket ráadásul újabbakkal egészített ki. :/ De ettől függetlenül nem rossz játék, főleg online...
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#787 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 17. 15:10

Grafikailag mintha még rontottak is volna rajta, de ami a legzavaróbb, hogy a kormánnyal irányíthatóságot is elbaltázták, még hardcore módban is messze alulmúlja az első rész sima simulation módját, az ottani hc módról nem is beszélve. A bugyuta történet ennek tetejébe már nem sokat oszt vagy szoroz.

Szerkesztette: Mumia 2011. 02. 17. 15:11 -kor


#788 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 17. 15:23

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 02. 17. 15:10

Grafikailag mintha még rontottak is volna rajta, de ami a legzavaróbb, hogy a kormánnyal irányíthatóságot is elbaltázták, még hardcore módban is messze alulmúlja az első rész sima simulation módját, az ottani hc módról nem is beszélve. A bugyuta történet ennek tetejébe már nem sokat oszt vagy szoroz.


Nemtom, nekem a grafika mondhatni tetszik, bár nem egy nagy durr, de szerintem szebb mint az első. Az irányítás tényleg szar, billel csak a full assistance módban játszható, esetleg a sport, de ott már elég gyakran kell idegeskedni, full a-ban viszont nagyon könnyű a játék.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#789 Felhasználó inaktív   JacoB 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.320
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 17. 15:54

Fifa .. na most kezdem a 2.szezonomat a Cityvel :D (PS3) hooolnaptóól God of War 3 :laugh: :laugh:

Szerkesztette: JacoB 2011. 02. 17. 15:56 -kor

! Hala Madrid !
Rise & Grind

#790 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 20. 22:53

Mass Effect 2 (2010)

Nagyban nem változott a véleményem az ott leírtakhoz képest.

Annyi változott, hogy most már az összes eddig megjelent dlc-vel együtt játszottam végig, megpróbáltam az összes küldetést megcsinálni amit csak találtam és az összes bolygórendszert 100%-osan bejárni, így lett a végső játékidő bő 30 óra. Nem számítva azt a 6 órát amit azzal vesztettem, hogy első nekifutásra túl korán csináltam meg az iff küldetést, és emiatt csak a negatív kimenetelű befejezéssel zárhattam volna a játékot, amit nem szerettem volna, mert importálni szeretném majd a mentésem a 3-ba is. Ebbe is importáltam az első részből és sok plusz van benne emiatt, pl jópár ismerőssel találkoztam persze csak futó párbeszéd szintjén, akiknek segítettem az első részben.

A dlc-kről még pár szót:

Az ingyenes dlc-k közül egyedül a firewalker ami említendő, gondolom belátták, hogy hiba volt a járművet kiszedni a játékból ezért utólag kapunk egyet és hozzá pár küldetést, megmondom nekem az első rész beli mako sokkal jobban tetszett mint ez a légpárnásszerű szerkezet, ami ráadásul rémesen gyenge páncéllal rendelkezik. A küldetések amit kapunk hozzá is gagyik, de szerencsére az overlord-ban is használni kell, ott valamivel értelmesebb. Talán nincs is más ami küldetést ad és ingyenes lenne. Ja de a normandy, de az nem is igazi küldetés csak gyüjtögetni kell, nincs harc, max szentimentális értéke van. De mivel ezek ingyenesek nincs értelme pálcát törni felettük örüljünk, hogy ez is van.

Rövidek
Egyik se igazán éri meg az árát.
A legrövidebb és legjelentéktelenebb zaeed-é de viszont ő az egyik leghasználhatóbb társ, ezzel ellensúlyozza valamennyire, hogy a saját küldetése eléggé semmilyen.
Kasumi-é tetszett hangulatilag a legjobban, de ez is rövid, és sok helyen bugos, és sokkal egyszerűbb mint amit előrebocsát a felvezetés.
Overlord - ez tetszett a legjobban, összetettségre és változatosságra egyaránt, grafikailag is kellemes. De továbbra se több semmivel mint akármelyik mellékküldetés a játékban, de még talán ez éri meg az árát legjobban.
Shadowbroker grafikailag és történetben jobb, és valamivel hosszabb mint a fentiek, de a felárat nem tartom indokoltnak, eleve a többi is túl van árazva szerintem.

Összeségében nem mondo, hogy kidobott pénz volt egyik dlc-se, mert hangulatilag mind jó, hozzák az alapjáték szintjét, na meg valszeg azért se érzem annyira pénzkidobásnak mert ugye kártyával vettem meg őket így fizikailag nem hiányzik a pénz a pénztárcámból, így nincs akkora súlye, ezért is veszélyes az online content :-D

Mindent egybevetve az első rész még mindig jobban tetszik, de ez is marha jó játék.

#791 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 02. 25. 00:08

Bulletstorm

"Végre megérkezett. Hanyagul lépked közöttünk. Mély baritonja laza eleganciával szórja a poénokat. Shootgunjának csöve halkan sisteregve felizzik. Grayson Hunt kész szétrúgni néhány idegen hátsófelet és rendet tenni ezen az átkozott bolygón. Várjunk csak... „Gay son” ki? Hol van Duke? Hol vannak a disznó zsaruk? ...és a fenébe is, ki ez a borostás Wolverine?!"

[TESZT]
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#792 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 15. 20:38

Dragon Age: Origins (2009)

Eddig négyszer futottam neki a játék végigjátszásának, ebből háromszor képtelen voltam befejezni. Elsősorban azért mert unalomba fulladt, a játék az első 4-5 óra után semmi de semmi újat nem tud felmutatni, az embernek herótja lesz a végeláthatatlan és az esetek többségében értelmetlen párbeszédektől. A harcrendszer pedig a harcot is monoton kulimunkává teszi. Nem az ügyességeden múlnak a harcok kimenetelei, ill nem közvetlenül, hanem azon múlik, hogy megfelelően oszd el a kapott skill pontokat, és a tactics menüben jó startégiát állíts be. Az aktuális harcoknál inkább éreztem magam tehetlen nézőnek mint aktív résztvevőnek.

Ennek a tehetetlenségnek köszönhetően pedig a játék inkább idegesítő, mintsem szórakoztató. Harctéren két lehetőséged van vagy leállítod a társaidat, vagy hagyod hogy szabadon mozogjanak, de mindkét megoldás rosszul van megvalósítva a játékban. Ha előbbit választod akkor még az őt támadó ellenfeleknek se ütnek vissza valójában teljesen mozdulatlanok. Utóbbi esetben, meg rengetegszer előfordul, hogy kamikaze módjára elszakadnak a csapattól és berohannak az ellenfelek tömegébe, ahol másodpercek alatt szétaprítják őket. Az egyetlen hatékony stratégia, ha nem viccelek, 2mp-enként leállítod a játékot, és egyesével kiosztod mindenkinek hogy pont abban a másodpercben mit csináljon, ellenkező esetben biztos nem azt fogják csinálni ami a legjobb megoldás lenne adott esetben. A tactics menü meg csak korlátozott lehetőségeket nyújt, nem lehet minden eshetőségre felkészülni csak azzal. Ha túl sok utasítást állítasz be egy-egy embernek, akkor állandóan csak azzal lesznek elfoglalva az aktuális harc helyett, mert véletlenül teljesülni fog egy feltétel és rögtön mást kezd csinálni mint ami adott helyzetben célszerű lenne. Példának okáért, he beállítom, hogy a mágus igyon lírium-ot, amikor lemegy a manája 10%-alá, ez jó stratégia lenne, de ez önmagában nem biztos, hogy azt jelentiszükség is van rá, még ezer más faktor van, amit figyelembe kéne venni ahhoz, hogy eldönthesd, hogy szükség van e a líriumra. Összetett feltételeket pedig nem lehet beállítani.

A másik problémám a játékkal, hogy túl sok speciális mozdulat és varázslat van, a játék vége felé annyi, hogy fel se fér mind a gyorsmenüre, márpedig ha túl akarod élni, akkor minden képességedet használni kell, nincs olyan, hogy van egy jó képesség és csak azt használod, mivel minden képességnek hosszú cooldownja van, némelyiket csak 1x tudod használni egy harc során. Alap mozdulatokkal meg sose intézed el az ellenfeleket, így a játék leginkább abból áll, hogy folyamatosan nyomod sorba a specialis mozdulatokat a harcosokkal, és a varázslatokat a mágusokkal, és jó eséllyel mire az utolsó puskapord is ellőtted addigra az először használt varázslat már újra elérhetővé válik. Nekem sokkal jobban bejött volna, ha nincs ezernyi ilyen képesség, hanem minden megszerzett skill állandóan aktív lenne.

Visszakanyarodva az idegsítőségre, nem tartom magamat amatőr játékosnak, rengeteg játékot végigjátszottam már, jónéhányat legnezebb fokozaton. Ennek ellenére ebben a játékban easy-n játszva is volt néhány olyan rész ami majdhogynem teljességgel lehetetlen volt, voltak harcok amit 20x kellett újra próbálnom mire valami csoda folytán sikerült megnyerni. És még azt se mondanám, hogy a megfelelő helyen nehéz a játék, a fontos csaták valóban könnyűek easy-n, beleértve a legvégső főellenséget is. De van néhány teljesen mellékküldetés ahol egy hajszálnyi esélyed van kb még így is, el nem tudom képzelni hogy lehet azokat a helyzeteket nehezebb fokozaton megoldani. PL:
Spoiler


De negatívumokon túl ami pozitív a játékban az a történet, és az, hogy többféle befejezési, de méginkább hogy többféle kezdési lehetőséged van. Attól függően, hogy milyen karakterrel indulsz neki teljesen eltérő előtörténetet kapsz. Ez egy jó megoldás, érdemes minden kezdést kipróbálni a játékban. Más kérdés, hogy nincs az az erő az univerzumban ami rábírna, hogy mégegyszer végigszenvedjem az egész játékot. 24 óra volt a játék, ennyi idő alatt értem a történet végére, de ez volt életem leghosszabb 24 órája, ha azt írta volna, hogy 80 órát játszottam azt is elhittem volna szemrebbenés nélkül, még csodálkoztam is, hogy csak ennyi volt.
Nekem a grafika is tetszett, egyedül az zavar, mint ami oly sok rpg-ben is, hogy az attributumok egyáltalán nem hatnak a külső megjelenésre, pl hogy a 15-ös strength-el rendelkező karakter is ugyanúgy néz ki mint az 50-es. És hogy kezdésnél egyáltalán nem lehet testre szabni a kinézetet, még olyan alapvető attribútumot sem lehet változtatni, hogy magasság, a karakter nyaktól lefelé teljesn fix.

+
  • Hangulat
  • Történet
  • Karakterek
  • Grafika
  • Többféle kezdés


-
  • Harcrendszer
  • Az egész játék során nem vettem semmi hasznát a pénznek, egyszerűen soha egyetlen árusnál sincs használható termék, vagy ha mégis, olyan áron, amit a játék legvégére tudsz összeszedni, de addigra a játék elején még táposnak gondolt cucc úgyis totál érdektelen lesz.
  • Unalmas párbeszédek
  • A saját karaktered néma
  • Repetitív és idegőrlő játékmenet
  • Rossz balance, a játék néhány része még easy-ben is túlságossan nehéz.


Nem azt mondom, hogy rémesen rossz játék, de a vele párhuzamosan futó bioware sorozattól, a mass effect-től, messze elmarad. Ill majd a második rész eldönti, de a demo alapján a legtöbb betegségét megőrizte a játék, ilyenkor jön ki a vezeték nélküli kontroller legnagyobb hátránya: akadály nélkül földhözvághatom, ami meg is történt a demo során. Ebből következtetve semmivel se lesz kevésbé idegesítő a 2 mint az 1 volt. De egyelőre következzen az első rész értékelése pontokban:
grafika/megvalósítás: 8/10
történet/hangulat: 9/10
játékmenet/irányítás: 2/10

összhatás: 6/10

Szerkesztette: Mumia 2011. 03. 15. 20:45 -kor


#793 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 20. 22:53

Homefront (2011)

Ennek a játéknak teljesen vakon álltam neki, nem olvastam utána mi ez. Maga volt a tökéletes zsákbamacska. Ennek megfelelően nem is vártam tőle sokat, zs kategóriás budget szintű játékra számítottam. De szerencsére nem így van. Az első pillanatban ahogy a játéktérbe kerülsz szembeötlő, hogy ez bizony profi munka, a játékmenetet semmilyen szempontból nem rontják le apró amatőr hibák és bugok és sokkal jobb a grafika mint gondoltam volna, ahol számít ott tűéles nagyfelbontású textúrák vannak.

Ami a játék összképét illeti, a fejlesztők azt a receptet választották, hogy: "Vedd az elmúlt évtized összes akciójátékát, és mindből lopj el valami jó ötletet, és ezt addig gyurmázd amíg össze nem áll egy játékká" Szerintem két kezemen se tudnám összeszámolni hány játékból tűnnek fel benne ötletek, és nem csak egy két dologban, történet, pályadesign, játékmenet, minigamek, a játék minden elemében van olyan ami egyértelmű koppintás. Van itt HL2, Splinter Cell, vietnámi háborús jelenet, Mercenaries2 is eszembe jutott játék közben többször is. Szerintem nincs is eredeti ötlet a játékban.

De ami a vicces, hogy egyáltalán nem zavart, hogy koppintás, ugyanis amit lemásoltak jól vagy még jobban csinálták meg mint ahonnan másoltak. Hiába van ezer helyről összeollózva az egész, mégis minden apró darabka pontosan illeszkedik a képbe, semmi se lóg ki a sorból.

Talán az ollózásnak is köszönhetően, de nincs két egyforma pálya a játékban, végig változik, egy mp-re se válik repetitívvé vagy unalmassá.

Egy óriási baja van, mégpedig az, hogy a kampány végigjátszható kevesebb mint 5 óra alatt könnyűszerrel.

+
  • Hangulat
  • Játékmenet
  • Grafika
  • Normál fokozaton pont megfelelő nehézségű
  • Minden lopott ötlet legalább olyan jól vagy jobban van megvalósítva mint ahonnan lopták.


-
  • <5 óra játékidő?!
  • Nincs benne egy eredeti gondolatkezdemény se.


grafika/megvalósítás: 10/10
történet/hangulat: 9/10
játékmenet/irányítás: 9/10

összhatás: 7/10

Szerkesztette: Mumia 2011. 03. 20. 22:58 -kor


#794 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 21. 22:36

Dragon Age: Awakening (2010)

A játék első részének kiegészítője ez, a történet nem sokkal az Origins után kezdődik.

Nekem olyan érzésem volt alatta mintha ezt a kieget nem az origins készítői csinálták volna, hanem sokkal inkább lehetett érezni annak a csapatnak a kezemunkáját, amelyik a mass effect 2-ért felelős. A történet és a kampány felépítése ahhoz hasonlít sokkal jobban. Mégpedig abból a szempontból, hogy maga a fő történetszál teljesen háttérbe van szorítva, és a játék nagyrészt arról szól, hogy társakat toborzol és segítesz nekik valamiben, e mellett jópár mellékküldetés van, amik sokkal kidolgozattabbak mint az origins mellékküldetései. Szinte megszólalásig azonos sablonra épülnek: Toborzod a tásakat, közben "loyalty" és mellék küldetéseket csinálsz, fejleszted a hajód/erődöd és eközben csak nagyon lassan mozdul előre a fő szál.

Az egész olyan mintha egy sokkal jobb tesztelő és dizájner csapat dolgozott volna ezen mint az originsen. Immár a múlté a nehézségi gond, ebben már egyáltalán nem voltak lehetetlen vagy csak óriási szerencsével megnyerhető harcok. A helyszínek is jobban tetszettek ebben, azt vártam, hogy majd az originsből copy&paste-elt lesz az összes pályarészlet és textúra. De meglepetésemre nagyon sok új tartalom kertül bele, és a level design is jobb.

Ilyennek kellett volna lennie alapból a DA-nak. És akkor simán kiléphetett volna a mass effect árnyékából. A kiegészítőt már úgyis csak azok veszik meg akiknek az alapjáték a hibái ellenére is tetszett, de őket már nem kell meggyőzni, szóval ettől több rajongója nem lesz a DA-nak. Nagyon ritka az, amikor egy kiegészítő jobb tud lenni az alapjátéknál, de jelen esetben zongorázni lehet a különbséget.

+
  • Hangulat
  • Történet
  • Karakterek
  • Grafika
  • Az alapjáték legzavaróbb játékmenetbeli hibái ki lettek küszöbölve.


-
  • Harcrendszer (bár maradt a régi, de mivel most már nem rémesen nehéz a játék, így egyáltalán nem olyan zavaró, és a társak alapból sokkal használhatóbb és logikusabb taktikát kapnak)
  • A saját karaktered néma



grafika/megvalósítás: 8/10
történet/hangulat: 9/10
játékmenet/irányítás: 7/10

összhatás: 8/10

Zárszóként annyit tennék hozzá, hogy nagyon-nagyon remélem, hogy az awakening készítői csinálták a második részt is, és nem adták vissza a stafétát az origins-ért felelős bandának.

#795 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 27. 07:19

Kép

A este folyamán sikerült befejeznem a cuccost. Vegyesek az érzéseim, de inkább pozitív irányba billenik a mérleg. :)

Kezdeném rögtön a játékmenettel. Látszik hogy sokat dolgoztak vele a srácok, mert nem egy összecsapott agyonscriptelt szemetet kaptunk kézhez. Ez mindenképp pozitívum. .. Viszont..itt jön a DE. Nekem valami hiányzott belőle. Nem tudom megmagyarázni mi. Hiányzott valami ahhoz, hogy azt mondjam, igen ez az ez piszok jó lett. A hangulatot nem sikerült 100%-osan eltalálni a fiúknak.
A másik dolog a sokat emlegetett szabadság érzet. Khhm. Hát ja. Lehet a „betondszungel” érzi azt az ember hogy az előd bizony sokkal nagyobb „teret” adott a játékosnak. Pedig valójában tényleg nem. Ott sem lehetett mindenfelé elmenni. (ettől függetlenül nekem az első rész felépítésileg, megvalósításilag sokkal jobban tetszett)
A grafika egyértelműen „butult, ahogy a fizika is. Az előbbit köszönhetjük főleg a rengeteg lowres textúrának.
Bár a fényhatások erősebbek, de NEM jobbak mint az elődben. Tény hogy helyenként bámulatos kép tárul elénk (főleg a realtime átvezetőkben) de hogy őszinte legyek, én nem estem hasra a grafikától. (viszont amit ettől függetlenül kiemelnék, azok a modelek, főleg az arcok. Nos, azok tényleg ütősek)
A fizika téren még rosszabb a helyzet. Emlékszem az első részben szinte porig lehetett rombolni az épületeket. Na itt iylen lehetőségünk nincs, (tudom, játsszak a redfactionnel :) ) max az átvezetőkben borul össze „1-2 dolog”.
Az Ai is ostobább lett. Számtalanszor tapasztaltam olyat hogy elkezdett rám valamelyik ellen lőni (közvetlen a pofámba) aztán egyszer csak fogta magát, hátat fordított, és elsétált. great :)

A portolás viszonylag jól sikerült. A gépigény nem igazán magasabb a mai átlag játékokénál, ezzel szerintem nincs baj. (e-téren fejlődött a program. De hát ja, cserében elbúcsúzhattunk 1-2 effekttől)
Bugok viszont vannak rendesen. Előttünk 2 centivel megjelenő objektumok (főleg az árnyékok és feliratoknál feltűnő) kilépés után elveszett xp pontok, „falba ragadó” Ai, stb..
A történet nem egy nagy durranás (ezért is hagytam viszonylag a végére a megemlítését) de a Crysis-tól szerintem senki nem várt történelem könyvet. Szóval jó ez így ahogy van. :)
A játékidő mai viszonyaltokat nézve átlagosnak mondható, 6:30 alatt sikerült végigvinnem normal fokozaton.

Nálam ez 7.8/10

Végezetül pár kép tőlem (próbáltam olyanokat válogatni amik nem spoileresek :) )


Kép Kép Kép

Kép Kép Kép

Kép Kép Kép



u.i: A multit remélem rendbehozzák, mert a jelenlegi állapotában 1 FOS.

#796 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 27. 11:24

Érdekes, szerintem az sp rész dögunalom, az ai atombuta. Elkezdtem legnehezebb fokozaton, és különösebb nehézségek nélkül lehet előrehaladni, ill lehetne, ha bármi is motiválna a továbbhaladásra, de egyszerűen beleuntam, történet nincs, az egész kezdése hihetetlen gáz. Azt se tudod hol vagy ki vagy meg miért vagy ott. Azt hittem megőszülök mire az intro végére ér és végre kezembe vehetem az irányítást rendesen, mégse tudtam meg belőle semmi értelmeset. Simán megkaphatja a világ leghosszabb semmitmondó ja és legbutább introja címet. Ennél a farcry 3 mp-es bevezetője is többet mondott el a szituációról. Ez a "ruha" mizéria meg az agyamra megy, nekem hányingerem van tőle, hogy szinte már istenként kezeli a játék azt a nyamvadt nanosuitot. Ráadásul mi ez a baromság, hogy dns integráció? Többé le se lehet venni? Hát kösz de nem kösz, ott téptem volna le magamról azon nyomban, nem még elkezdem csinálni amit egy tök ismeretlen arc mond a rádión keresztül, és egy őrült öngyilkos vadbarom által rámadott nyomiruha ellen semmi kifogásom sincs ami dns-embe akar integrálódni? Ráadásul az összes ember is engem akar miatta kinyírni?

Ja és a grafika meg olyan amilyen, konzolok kézjegye erősen rajta van. Kisfelbontású textúrák, alacsony polygonszám, viszont egy rakás nyomieffekt amitől csak csilivili lesz de szebb vagy jobb nem. Viszont legalább 5850-el is jól fut, de én jobban örülnék, ha inkább future-proof lenne. Mert ez a grafika nem méltó egy cryenginehez.

Szerkesztette: Mumia 2011. 03. 27. 11:29 -kor


#797 Felhasználó inaktív   Yv@n 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.069
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 28. 05:08

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 03. 27. 12:24

történet nincs, az egész kezdése hihetetlen gáz. Azt se tudod hol vagy ki vagy meg miért vagy ott. Azt hittem megőszülök mire az intro végére ér és végre kezembe vehetem az irányítást rendesen, mégse tudtam meg belőle semmi értelmeset.

Lehet bekapcsolt hanngal kellett volna játszani... :) De tényleg, elég nyilvánvalóan elmondja már egyből az elején, hogy eredetileg miért vagy ott. Más kérdés, hogy miután azonnal meghalsz, és túl sok csapattársad sem marad nézhetsz más cél után.

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 03. 27. 12:24

Ez a "ruha" mizéria meg az agyamra megy, nekem hányingerem van tőle, hogy szinte már istenként kezeli a játék azt a nyamvadt nanosuitot. Ráadásul mi ez a baromság, hogy dns integráció? Többé le se lehet venni? Hát kösz de nem kösz, ott téptem volna le magamról azon nyomban, nem még elkezdem csinálni amit egy tök ismeretlen arc mond a rádión keresztül, és egy őrült öngyilkos vadbarom által rámadott nyomiruha ellen semmi kifogásom sincs ami dns-embe akar integrálódni? Ráadásul az összes ember is engem akar miatta kinyírni?

Node a ruha az ami elválaszt a haláltól, kb az tart életben, és emel ki a többi "frag" közül, esélyt adva egyáltalán a túlélésre. A felmerülő kérdésekre pedig menet közben kapná az ember a választ(nem is értem miért várod, hogy rögtön az első percben megmondják a csattanót).

Nyilván nem egy oscar gyanús a történet, de azért teljesen rendben volt...bőven hoz egy COD szintet, amitől odáig van a fél világ.

#798 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 28. 08:14

Melyik codra gondolsz, mert én nem játszottam csak a legújabbal, de az tényleg sokkal jobb, nem is maga a történet, hanem az előadásmód az is fontos. Ebben a crysisban teljesen idegennek éreztem magam mintha nem tartoznék oda. Alien invázió kellős közepén embereket gyilkolok, akikről azt se tudom miért akarnak megölni, meg én mit akarok csinálni. Egyáltalán hova megyek? Valami nyomi tudós után caflatok aki 5 percenként közli, hogy bocs de már nem vagyok ott menj ide meg ide. És én higyjem el, hogy ő simán tud mozogni a városban én meg csak három hadosztály legyilkolásával tudom követni. Semmi támpont nincs, céltalan és értelmetlen gyilkolászásnak érzem az egészet.

Amúgy meg mi az, hogy meghaltam? Nekem nagyon úgy tűnt, hogy élek.

És eredetileg miért vagyok ott? Úgy értem azon kívül, hogy előadhassák hatszázhuszonötödszörre is a keményfiú kommandósok bevetés előtt a helikopterben/hajóban/c130-ban keménykednek, majd szarrá lövik őket jelenetet?

Már ott szakadtam a röhögéstől, amikor bevágják a tengerallatjáró képét, aztán aktív sonar hang, persze, amit már a 2. világháborúban se használtak tengeralattjárón. De ennél érdekesebb, hogy hogy a fenébe kerültem a partra a tengeralattjáróból. Nehogy már azt mondja valaki, hogy a parttól 5m-re volt az a kép amit előtte mutatott, hogy megy a tengerfenéken.

Az ilyen dolgok már kezdettől fogva teljesen megingatják a történet hihetőségét, innentől fogva nem is tudom komolyan venni, nemhogy beleélni magamat.

És mielőtt meggyanusítana valaki, hogy persze ha nem akarom, hogy tetszen akkor nem is fog. Én egyáltalán nem úgy ültem le elé, hogy nem fog tetszeni, sőt mivel azon kevés emberek közé tartozom, akinek a farcry, a crysis, és még a warhead is bejött, semmi okom se volt pesszimistának lenni.

Szerkesztette: Mumia 2011. 03. 28. 08:16 -kor


#799 Felhasználó inaktív   Yv@n 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.069
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 28. 09:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 03. 28. 09:14

Egyáltalán hova megyek? Valami nyomi tudós után caflatok aki 5 percenként közli, hogy bocs de már nem vagyok ott menj ide meg ide.

Mész azután a tudós után, akinek az evakuálására az osztagodat küldték, pontosabban két ember után mentetek be. A másik Prophet, aki akkorra már nem örvend túl jó egészségi állapotnak ugyebár.

Spoiler


Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 03. 28. 09:14

És eredetileg miért vagyok ott? Úgy értem azon kívül, hogy előadhassák hatszázhuszonötödszörre is a keményfiú kommandósok bevetés előtt a helikopterben/hajóban/c130-ban keménykednek, majd szarrá lövik őket jelenetet?

Lásd fentebb, kihozni a két tagot.

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 03. 28. 09:14

Már ott szakadtam a röhögéstől, amikor bevágják a tengerallatjáró képét, aztán aktív sonar hang, persze, amit már a 2. világháborúban se használtak tengeralattjárón. De ennél érdekesebb, hogy hogy a fenébe kerültem a partra a tengeralattjáróból. Nehogy már azt mondja valaki, hogy a parttól 5m-re volt az a kép amit előtte mutatott, hogy megy a tengerfenéken.

Az ilyen dolgok már kezdettől fogva teljesen megingatják a történet hihetőségét, innentől fogva nem is tudom komolyan venni, nemhogy beleélni magamat.

Természetesen, de ez pontosan olyan, mint a komoly filmekben a hackelés: piros háttéren access denied, 10-15 próba, vagy zsebszámológép rákötése(a véletlenül pont kompatibilis) terminálra, és már villog is a ződ access granted. Elfogadod, hogy baromság, a nagytöbbség meg nézi, hogy ez mekkora cool dolog.

Ugyanígy szar minden olyan játék/film amiben hangtompító van, lévén ezek közül egynek sincs kb. semmi köze a valósághoz...a hangtompító koránt sem némítja el a fegyver hangját(rá lehet keresni pár videora, igen tanulságos...). Viszont ez is olyan, hogy elfogadom, hogy egy lopakodós, tunkoljuk le csendben az ellenséget típusú játékmódot elég nehéz lenne beadni valós hangtompító működés mellett.

Persze hozzá kell tenni, hogy én abszolute nem vártam ettől a játéktól semmit, nem próbáltam a korábbi részeihez sem hasonlítgatni, szóval én aztán végképp nem volt miben csalódjak.

#800 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 28. 10:19

Nem is vitatkozni akarok, általában én is át tudok lépni a hülyeségeken, de cserébe nyújtson is valamit a játék, itt semmi olyan nem volt ami megfogott volna, sajnos még a grafika sem.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó