Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#901
Elküldve: 2012. 01. 01. 12:16
Nem sok játékot játszottam végig 2011-ben, de a kevesek közül a legkiemelkedőbb mindenképpen L.A. Noire volt. Szóval nálam ez az év játéka.
A két RPG "nagyágyú" közül Skyrim/Dragon Age 2 nehéz választani, melyik a jobb, mindkettővel érdemes játszani, de mindkettőnek vannak hibái és hiányosságai.
Az év legnagyobb csalódása mindenképpen Duke Nukem Forever, nem számítottam korszakalkotó gamere, de egy jó akciójátékra igen, sajnos nem az, sőt pocsék.
Csalódás volt még az elkommerszesített Deus Ex 3 is, remek játék meg minden, de nem érhet fel elődeihez. Annyira betegesen akarták benne, hogy mindenki lássa, hogy itt bizony lehet taktikát választani, hogy lopakodsz hackelsz vagy harcolsz, hogy ez lett a veszte. A teljes pályadesignt beáldozták ennek az oltárán, és ez szerintem megbocsájthatatlan bűn. Minden egyes map kivétel nélkül olyan a játékban, hogy csak és kizárólag a játékos kiszolgálását szolgálja minden zug. A designerek nem fogtak egy hihető alaprajzot és erre rajzoltak rejtett útvonalakat vagy hackelhető átjárókat, hanem előre eltervezték, hogy lesz egy fő út, és akkor itt lesz egy lopakodó szellőzőjárat, és akkor 2m-enként lesz egy hackelhető ajtó. És utána erre a vázra próbálták ráerőszakolni egy várost vagy épületet vagy bármilyen helyszínt. Üzenem: nem sikerült.
Az év legnagyobb pozitív meglepetése: Need For Speed The Run Már régen leírtam magamban az NFS sorozatot, de ez visszaállította többé kevésbé a név renoméját. A Shift 2 utcai verseny nélkül nem NFS. Persze ettől még lehet jó, de én nem tekintem a sorozat részének, csak egy mellékcsapásnak.
A legrosszabb játékélményt nyújtó játékok különdíja:
Aranyérem: Modern warfare 3 (get back to the action zone)
Ezüstérem: Duke Nukem Forever
Bronzérem: Anno 2070 - Szájbarágós kézenfogós, gyakorlatilag semmit se csinálhatsz, és 1-1 pálya abból áll, hogy építhetsz 1 db új épületet, de azt is csak akkor és oda ahova ő mondja.
A két RPG "nagyágyú" közül Skyrim/Dragon Age 2 nehéz választani, melyik a jobb, mindkettővel érdemes játszani, de mindkettőnek vannak hibái és hiányosságai.
Az év legnagyobb csalódása mindenképpen Duke Nukem Forever, nem számítottam korszakalkotó gamere, de egy jó akciójátékra igen, sajnos nem az, sőt pocsék.
Csalódás volt még az elkommerszesített Deus Ex 3 is, remek játék meg minden, de nem érhet fel elődeihez. Annyira betegesen akarták benne, hogy mindenki lássa, hogy itt bizony lehet taktikát választani, hogy lopakodsz hackelsz vagy harcolsz, hogy ez lett a veszte. A teljes pályadesignt beáldozták ennek az oltárán, és ez szerintem megbocsájthatatlan bűn. Minden egyes map kivétel nélkül olyan a játékban, hogy csak és kizárólag a játékos kiszolgálását szolgálja minden zug. A designerek nem fogtak egy hihető alaprajzot és erre rajzoltak rejtett útvonalakat vagy hackelhető átjárókat, hanem előre eltervezték, hogy lesz egy fő út, és akkor itt lesz egy lopakodó szellőzőjárat, és akkor 2m-enként lesz egy hackelhető ajtó. És utána erre a vázra próbálták ráerőszakolni egy várost vagy épületet vagy bármilyen helyszínt. Üzenem: nem sikerült.
Az év legnagyobb pozitív meglepetése: Need For Speed The Run Már régen leírtam magamban az NFS sorozatot, de ez visszaállította többé kevésbé a név renoméját. A Shift 2 utcai verseny nélkül nem NFS. Persze ettől még lehet jó, de én nem tekintem a sorozat részének, csak egy mellékcsapásnak.
A legrosszabb játékélményt nyújtó játékok különdíja:
Aranyérem: Modern warfare 3 (get back to the action zone)
Ezüstérem: Duke Nukem Forever
Bronzérem: Anno 2070 - Szájbarágós kézenfogós, gyakorlatilag semmit se csinálhatsz, és 1-1 pálya abból áll, hogy építhetsz 1 db új épületet, de azt is csak akkor és oda ahova ő mondja.
#902
Elküldve: 2012. 01. 01. 20:05
Akárhonnan nézem sajnos nekem csak három játék lett beszerezve az idei felhozatalból, így a toplistám így alakul:
1: TES V: Skyrim - nem gondoltam volna, hogy ennyire magába fog szippantani, szerintem ennyi idő alatt ennyi játékidőt nem töltöttem el egy játékkal sem.
2: The Witcher 2 - úgy vártam, mint a messiást, de így utólag visszagondolva csalódást okozott néhány szempontból, leginkább a gyengébb OST (az elsőhöz képest)az, amiért nem kaptam mindig azt a hangulatot, amit vártam, ettől függetlenül még imádom.
3: Dead Space 2 - majd egy éves alkotás már ez a játék, de karácsonyra kaptam csak meg, azért nem is vettem meg, mert az első nekem kicsit sok volt, de ezzel már elbírok és hozzátenném, hogy szerintem simán jó a multija, jól elszórakozok vele.
Elég vérszegény ez a lista a többiekéhez képest, de túl sűrű volt a novemberi megjelenés, azóta pedig tökéletesen leköt a Skyrim, bár mostanában becsúszik némi DS 2 is.
Mivel nem rég vettem PS 3-at, beszereztem hozzá a Battlefield 3-at - megjegyzem, nem tudom milyen megfontolásból -, de őszintén szólva nagyot csalódtam benne. Sem a kampány nem jön be, a multi meg szimplán nem az én világom. Próbálkozgatok vele, de nem megy sajnos. meglehet, hogy ez az irányítás miatt is van, nem tudom.
Sok játékot tervezek jövőre, PC-s és PS3-as játékok vegyesen fognak benne szerepelni, mivel nem sorrendként kell értelmezni, hanem csak ami eszembe jut hirtelen, azt írom le.
L.A. Noire
Batman: Arkham City
SOCOM 4
Uncharted 1,2,3
Dark Souls
Deus Ex HR
MGS 5
Alan Wake
Dishonored (kivéve, ha jövőre jelenik meg)
Amit várok még az a Thief 4, de sajnos eddig nem nagyon hallani semmit sem róla. Emlékeim szerint azt ígérték, hogy, amint lecseng a Deus Ex körüli mánia, kapunk majd információkat, de ez eddig még nem történt meg, sajnos.
Így jól belegondolva ezeket a játékokat meg tudnám szerezni egy kivételével PS3-ra, de amit lehet azt azért még PC-re veszek, amolyan mellékesnek van egyenlőre a konzol.
1: TES V: Skyrim - nem gondoltam volna, hogy ennyire magába fog szippantani, szerintem ennyi idő alatt ennyi játékidőt nem töltöttem el egy játékkal sem.
2: The Witcher 2 - úgy vártam, mint a messiást, de így utólag visszagondolva csalódást okozott néhány szempontból, leginkább a gyengébb OST (az elsőhöz képest)az, amiért nem kaptam mindig azt a hangulatot, amit vártam, ettől függetlenül még imádom.
3: Dead Space 2 - majd egy éves alkotás már ez a játék, de karácsonyra kaptam csak meg, azért nem is vettem meg, mert az első nekem kicsit sok volt, de ezzel már elbírok és hozzátenném, hogy szerintem simán jó a multija, jól elszórakozok vele.
Elég vérszegény ez a lista a többiekéhez képest, de túl sűrű volt a novemberi megjelenés, azóta pedig tökéletesen leköt a Skyrim, bár mostanában becsúszik némi DS 2 is.
Mivel nem rég vettem PS 3-at, beszereztem hozzá a Battlefield 3-at - megjegyzem, nem tudom milyen megfontolásból -, de őszintén szólva nagyot csalódtam benne. Sem a kampány nem jön be, a multi meg szimplán nem az én világom. Próbálkozgatok vele, de nem megy sajnos. meglehet, hogy ez az irányítás miatt is van, nem tudom.
Sok játékot tervezek jövőre, PC-s és PS3-as játékok vegyesen fognak benne szerepelni, mivel nem sorrendként kell értelmezni, hanem csak ami eszembe jut hirtelen, azt írom le.
L.A. Noire
Batman: Arkham City
SOCOM 4
Uncharted 1,2,3
Dark Souls
Deus Ex HR
MGS 5
Alan Wake
Dishonored (kivéve, ha jövőre jelenik meg)
Amit várok még az a Thief 4, de sajnos eddig nem nagyon hallani semmit sem róla. Emlékeim szerint azt ígérték, hogy, amint lecseng a Deus Ex körüli mánia, kapunk majd információkat, de ez eddig még nem történt meg, sajnos.
Így jól belegondolva ezeket a játékokat meg tudnám szerezni egy kivételével PS3-ra, de amit lehet azt azért még PC-re veszek, amolyan mellékesnek van egyenlőre a konzol.
Szerkesztette: The Lone Drow 2012. 01. 01. 20:08 -kor
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#903
Elküldve: 2012. 01. 02. 01:20
Heavy Rain / Move Edition (2010)
Nos, nem váratott magára sokáig rögtön itt az első 2012-re könyvelhető végigjátszásom. Ha alcímet akarnék adni az ismertetőnek akkor az valahogy így hangzana: "Fogd a bal kezeddel a jobb füled, miközben a jobb hüvelykujjad érinti a bal térded és eközben ugrálj lábujjhegyen"
Ezzel jellemezhető a játék irányításának a fele, de erről majd később, ne szaladjunk ennyire előre. A játéknak a demoját próbáltam ki anno amikor megvettem a PS3-mat, és rögtön annyira megfogott, hogy azonnal elmentem és az első boltban megvettem a teljest. El is kezdtem játszani vele, kb a feléig juthattam, de valami miatt feladtam, meg akkor még nem volt Move vezérlőm, így inkább félretettem, hogy majd azzal. Nos a move vezérlő már megvolt, tavaly tavasszal de az egész "moveolás" valahogy nem állt össze, úgy éreztem magam mint egy idióta hadonászva az asztal mellett ülve. Nos ennek az oka főként az, hogy egy 22"-os monitor volt a kijelzőm, az pedig túl nagy mozgásteret nem ad. Idén karácsonyra viszont megleptem magamat egy 129cm-es tv-vel, és így rögtön más megvilágításba került az egész move mizéria.
Mondanom sem kell, hogy így a képernyő előtt állva teljesen beleélheti magát az ember a játékba, így adott volt, hogy rögtön elővettem Heavy Rain-t, hát még ha 3d-t is támogatna, de hát talán majd lesz 3d move edition is
Nos a játék egy sorozatgyilkos után való nyomozásról szól, melynek során négy karakter bőrébe bújhatunk bele felváltva. Egyik ezek közül egy Fotóriporter nő, aki mellesleg álmatlanságban szenved, és eleinte semmi köze nincs a gyilkos után való nyomozáshoz, de mégisa sors úgy hozza, hogy tűzközelbe kerül. Utóbbi akár szó szerint is vehető, ennyi spoiler talán még belefér. Második egy fiatal tervező apuka akinek a pont a fiát célozta meg a gyilkos. Harmadik karakter, egy kezdő FBI ügynök, akit a sorozat gyilkos utáni nyomozás segítésére küldenek a városba, és végül a negyedik karakter egy középkorú magánnyomozó, akit saját elmondása szerint a korábbi áldozatok hozzátartozói béreltek fel, hogy nyomozzon a gyilkos után.
A négy karakter között nem te váltasz, hanem minden jelenetben egy bizonyos karaktert kell irányítani. Persze előfordulhat, hogy másik irányítható karakterrel összefutsz de ekkor is csak egy van a te irányításod alatt (ebből kicsit volt is egy kis bonyodalmam, mert volt egy olyan pont, ahol nem tudtam, hogy most akkor kit is irányítok) Ami külön jó pont a játékban, hogy a főszereplők sincsenek biztonságban, azt hiszem ezt nevezik nyílt végűségnek, ugyanis akár mind a 4 karakter is túlélheti a történetet, de akár...Ezt már a képzelőerőtökre bízom.
A történetben rengeteg fordulópont van, de ezeknek nagyon kis része múlik valódi döntéseken, legtöbbször az ügyességeden vagy ravaszságodon múlik, hogy mi történik, nem egy DeusExHR féle a 4 gomb közül nyomj meg egyet stílus. Igazából annyi lehetőség van benne, hogy legalább 4-5 végigjátszás kéne, ha nem több, hogy mindent kipróbáljon az ember. Ilyet utoljára a deus ex 1 tudott, ill nem utoljára, hanem egyedül az.
A játék sajnos csak 720p-t támogat, de ennek ellenére nagyon szépen mutat a képernyőn, nem tudom hogy oldották meg, de pl míg a gran turismo 5 720p-re kapcsolva mosott szar, ennek a képe kristály tiszta. És ami mindenképpen említést érdemel az az arcok kidolgozottsága, meg merem kockáztatni, hogy jobb mint az L.A. Noire-ban. pedig itt hagyományos módszerrel készültek a karakterek. Bár lehet én elfogult vagyok, de van mentségem. Ugyanis a fotós nő, megszólalásig hasonlít egy csajra, akit régebben hogy mondjam jól ismertem, még az a fotózás, meg a motorozás is stimmel, mintha róla mintázták volna a karaktert.
Na szóval vissza a játékhoz a magántörténelmi kitérő után. Az irányítás az egyetlen dolog a játékban amit nem tudok hova tenni. Általában úgy működik, hogy a lassú jelenetekben, különféle gombokat kell nyomni egyszerre és eközben gesztusokat csinálni az irányítóval, de néha csak pislogtam olyan utasításokat ad a program, olyan gombokat kell egyszerre lenyomni ami fizikai képtelenség, kivéve talán azt, akinek 3 hüvelykujja van egy kezén. A másik eset az akciózás, amikor hirtelen, időre kell bizonyos mozdulatokat megcsinálni. De ez meg azért nehéz, mert egy pillanatra villan fel a képernyőn csak, hogy mit kell csinálni. Pályától függően ad a program 3-4 hibázási lehetőséget, amitől még nem veszi elbukottnak a feladatot, de a legvégső leszámolásra ez a szám gyakorlatilag 0-ra csökken, egy hiba és máris jön a "negatív kimenetelű" animáció. Ami ezen a ponton zavart, hogy nincs ismételt próbálkozásra lehetőség, ha elb@sztad hát elb@sztad, éghet a pofád, vagy ha elég gyorsan rátenyerelsz a start gombra, akkor talán még ki bírsz lépni a játékból mielőtt lementené az állást (én bevallom sokszor alkalmaztam ezt a módszert, de így mire újratölti az állást rámegy 2-3 perc is simán) Lehet, hogy ez csalás, de szerintem enélkül gyakorlatilag az akciójelenetek háromnegyedét elbuktam volna első végigjátszásra. Sajnos az is sokszor előfordul, hogy hiába hadonászok nem érzékeli a mozdulatot rendesen a kamera, vagy másnak érzékeli. Vagy a kedvencem, amikor mondjuk felfelé kell emelni emelem emelem, de még mindig mutatja, hogy tovább kell, de ha tovább emelem egy centivel már kikerül az irányító a kamera látóteréből.
Szerintem akcióban a hibák fele nem abból adódik, hogy nem csinálom meg időben a mozdulatot, hanem abból, hogy nem regisztrálja a mozdulatot vagy nem annak regisztrálja aminek szántam. És ezek a félreértések sajnos nem csak a mozgásérzékelőre érvényesek, hanem pl sétálni a karakterrel az analog stick-el kell, de azzal is számtalanszor előfordult, hogy totál más irányba kezd el téblábolni mint szerettem volna. Ami viszont bejött az a tűzharc, ugyanis ott tökéletesen tudtam célozni a kontrollerrel, hibátlanul teljesítettem azt a pályát elsőre, pedig előzetesen attól féltem a legjobban az alapján, hogy mennyit hibáztam a többi esetben.
A történet nagyon szépen bontakozik ki, egyre több nyom, egyre több segítség még végül hirtelen összeáll a kép. És itt tényleg összeállt a végére. Van benne fordulat, és visszagondolva valóban van értelme. Az egyetlen hiba amit fel tudok idézni, az hogy az egyik szereplő életkorát háromszor háromfélének mondják. Egyik hely szerint 67-ben született, másik szöveg szerint 48 éves, harmadik szöveg szerint meg 45 éves, sehogy se jó. (2011-ben játszódik a történet) De tényleg ez a legnagyobb hiba ami eszembe jut a történet szempontjából. Ill a befejezésnél adhattak volna még pár jelenetet más karaktereknek is, meg 1-2 karakternek kellett volna még a végére lehetőség együtt is szerepelni, hogy tényleg legyen lezárása minden szempontból a történetnek.
Végszóra talán csak annyit, hogy stílusban és hangulatban is az L.A. Noire-al van egy kategóriában a játék, viszont ennek ellenére merőben eltérő játékélményt nyújtanak.
+
Értékelés:
grafika : 9.5 (a karakterek szépek, a hátterek nem mindig)
megvalósítás: 8.5 (kamerakezelésben és irányításban lehet még fejlődni)
történet: 10
hangulat: 10
játékmenet: 10
irányítás: 7 Nem lenne vele gond, ha mindig azt csinálná amit szeretnék.
Összhatás: 9.5
Ilyet még sokat.
Nos, nem váratott magára sokáig rögtön itt az első 2012-re könyvelhető végigjátszásom. Ha alcímet akarnék adni az ismertetőnek akkor az valahogy így hangzana: "Fogd a bal kezeddel a jobb füled, miközben a jobb hüvelykujjad érinti a bal térded és eközben ugrálj lábujjhegyen"
Ezzel jellemezhető a játék irányításának a fele, de erről majd később, ne szaladjunk ennyire előre. A játéknak a demoját próbáltam ki anno amikor megvettem a PS3-mat, és rögtön annyira megfogott, hogy azonnal elmentem és az első boltban megvettem a teljest. El is kezdtem játszani vele, kb a feléig juthattam, de valami miatt feladtam, meg akkor még nem volt Move vezérlőm, így inkább félretettem, hogy majd azzal. Nos a move vezérlő már megvolt, tavaly tavasszal de az egész "moveolás" valahogy nem állt össze, úgy éreztem magam mint egy idióta hadonászva az asztal mellett ülve. Nos ennek az oka főként az, hogy egy 22"-os monitor volt a kijelzőm, az pedig túl nagy mozgásteret nem ad. Idén karácsonyra viszont megleptem magamat egy 129cm-es tv-vel, és így rögtön más megvilágításba került az egész move mizéria.
Mondanom sem kell, hogy így a képernyő előtt állva teljesen beleélheti magát az ember a játékba, így adott volt, hogy rögtön elővettem Heavy Rain-t, hát még ha 3d-t is támogatna, de hát talán majd lesz 3d move edition is

Nos a játék egy sorozatgyilkos után való nyomozásról szól, melynek során négy karakter bőrébe bújhatunk bele felváltva. Egyik ezek közül egy Fotóriporter nő, aki mellesleg álmatlanságban szenved, és eleinte semmi köze nincs a gyilkos után való nyomozáshoz, de mégisa sors úgy hozza, hogy tűzközelbe kerül. Utóbbi akár szó szerint is vehető, ennyi spoiler talán még belefér. Második egy fiatal tervező apuka akinek a pont a fiát célozta meg a gyilkos. Harmadik karakter, egy kezdő FBI ügynök, akit a sorozat gyilkos utáni nyomozás segítésére küldenek a városba, és végül a negyedik karakter egy középkorú magánnyomozó, akit saját elmondása szerint a korábbi áldozatok hozzátartozói béreltek fel, hogy nyomozzon a gyilkos után.
A négy karakter között nem te váltasz, hanem minden jelenetben egy bizonyos karaktert kell irányítani. Persze előfordulhat, hogy másik irányítható karakterrel összefutsz de ekkor is csak egy van a te irányításod alatt (ebből kicsit volt is egy kis bonyodalmam, mert volt egy olyan pont, ahol nem tudtam, hogy most akkor kit is irányítok) Ami külön jó pont a játékban, hogy a főszereplők sincsenek biztonságban, azt hiszem ezt nevezik nyílt végűségnek, ugyanis akár mind a 4 karakter is túlélheti a történetet, de akár...Ezt már a képzelőerőtökre bízom.
A történetben rengeteg fordulópont van, de ezeknek nagyon kis része múlik valódi döntéseken, legtöbbször az ügyességeden vagy ravaszságodon múlik, hogy mi történik, nem egy DeusExHR féle a 4 gomb közül nyomj meg egyet stílus. Igazából annyi lehetőség van benne, hogy legalább 4-5 végigjátszás kéne, ha nem több, hogy mindent kipróbáljon az ember. Ilyet utoljára a deus ex 1 tudott, ill nem utoljára, hanem egyedül az.
A játék sajnos csak 720p-t támogat, de ennek ellenére nagyon szépen mutat a képernyőn, nem tudom hogy oldották meg, de pl míg a gran turismo 5 720p-re kapcsolva mosott szar, ennek a képe kristály tiszta. És ami mindenképpen említést érdemel az az arcok kidolgozottsága, meg merem kockáztatni, hogy jobb mint az L.A. Noire-ban. pedig itt hagyományos módszerrel készültek a karakterek. Bár lehet én elfogult vagyok, de van mentségem. Ugyanis a fotós nő, megszólalásig hasonlít egy csajra, akit régebben hogy mondjam jól ismertem, még az a fotózás, meg a motorozás is stimmel, mintha róla mintázták volna a karaktert.
Na szóval vissza a játékhoz a magántörténelmi kitérő után. Az irányítás az egyetlen dolog a játékban amit nem tudok hova tenni. Általában úgy működik, hogy a lassú jelenetekben, különféle gombokat kell nyomni egyszerre és eközben gesztusokat csinálni az irányítóval, de néha csak pislogtam olyan utasításokat ad a program, olyan gombokat kell egyszerre lenyomni ami fizikai képtelenség, kivéve talán azt, akinek 3 hüvelykujja van egy kezén. A másik eset az akciózás, amikor hirtelen, időre kell bizonyos mozdulatokat megcsinálni. De ez meg azért nehéz, mert egy pillanatra villan fel a képernyőn csak, hogy mit kell csinálni. Pályától függően ad a program 3-4 hibázási lehetőséget, amitől még nem veszi elbukottnak a feladatot, de a legvégső leszámolásra ez a szám gyakorlatilag 0-ra csökken, egy hiba és máris jön a "negatív kimenetelű" animáció. Ami ezen a ponton zavart, hogy nincs ismételt próbálkozásra lehetőség, ha elb@sztad hát elb@sztad, éghet a pofád, vagy ha elég gyorsan rátenyerelsz a start gombra, akkor talán még ki bírsz lépni a játékból mielőtt lementené az állást (én bevallom sokszor alkalmaztam ezt a módszert, de így mire újratölti az állást rámegy 2-3 perc is simán) Lehet, hogy ez csalás, de szerintem enélkül gyakorlatilag az akciójelenetek háromnegyedét elbuktam volna első végigjátszásra. Sajnos az is sokszor előfordul, hogy hiába hadonászok nem érzékeli a mozdulatot rendesen a kamera, vagy másnak érzékeli. Vagy a kedvencem, amikor mondjuk felfelé kell emelni emelem emelem, de még mindig mutatja, hogy tovább kell, de ha tovább emelem egy centivel már kikerül az irányító a kamera látóteréből.
Szerintem akcióban a hibák fele nem abból adódik, hogy nem csinálom meg időben a mozdulatot, hanem abból, hogy nem regisztrálja a mozdulatot vagy nem annak regisztrálja aminek szántam. És ezek a félreértések sajnos nem csak a mozgásérzékelőre érvényesek, hanem pl sétálni a karakterrel az analog stick-el kell, de azzal is számtalanszor előfordult, hogy totál más irányba kezd el téblábolni mint szerettem volna. Ami viszont bejött az a tűzharc, ugyanis ott tökéletesen tudtam célozni a kontrollerrel, hibátlanul teljesítettem azt a pályát elsőre, pedig előzetesen attól féltem a legjobban az alapján, hogy mennyit hibáztam a többi esetben.
A történet nagyon szépen bontakozik ki, egyre több nyom, egyre több segítség még végül hirtelen összeáll a kép. És itt tényleg összeállt a végére. Van benne fordulat, és visszagondolva valóban van értelme. Az egyetlen hiba amit fel tudok idézni, az hogy az egyik szereplő életkorát háromszor háromfélének mondják. Egyik hely szerint 67-ben született, másik szöveg szerint 48 éves, harmadik szöveg szerint meg 45 éves, sehogy se jó. (2011-ben játszódik a történet) De tényleg ez a legnagyobb hiba ami eszembe jut a történet szempontjából. Ill a befejezésnél adhattak volna még pár jelenetet más karaktereknek is, meg 1-2 karakternek kellett volna még a végére lehetőség együtt is szerepelni, hogy tényleg legyen lezárása minden szempontból a történetnek.
Végszóra talán csak annyit, hogy stílusban és hangulatban is az L.A. Noire-al van egy kategóriában a játék, viszont ennek ellenére merőben eltérő játékélményt nyújtanak.
+
- Szép grafika 720p ellenére is.
- Filmszerű játékmenet
- Nagyszerű történet
- Tökéletes hangulat
- Egyik karakter se fekete fehér, mindenkinek vannak hibái, és a rosszfiúk se papírmasék. Néha úgy érezni a jó oldalon nagyobb szemétládák vannak.
- A játék betöltődési ideje elképesztően hosszú
- Nem ad lehetőséget javításra akciójelenetknél
- Irányítás betegségei
- Nekem már talán kicsit sok is a noir hangulatból.
Értékelés:
grafika : 9.5 (a karakterek szépek, a hátterek nem mindig)
megvalósítás: 8.5 (kamerakezelésben és irányításban lehet még fejlődni)
történet: 10
hangulat: 10
játékmenet: 10
irányítás: 7 Nem lenne vele gond, ha mindig azt csinálná amit szeretnék.
Összhatás: 9.5
Ilyet még sokat.
#904
Elküldve: 2012. 01. 09. 19:30
COD - Modern Wareware 3-at jatszottam a hetvegen. mennyire tetszett? nagyon
#905
Elküldve: 2012. 01. 11. 08:34

Őszintén szólva soha nem szerettem a stratégiai játékokat, nem is értem mi vitt rá arra hogy kipróbáljam a fent említett művet, de azt kell mondjam nem bántam meg. Sőőőt...
Sőőőt.. Azt kell mondjam, ettől függetlenül piszkosul lekötött. A történet izgalmas, tényleg várja az ember hogy mi fog kisülni az adott helyzetből, a játékmenet nincs túlbonyolítva (még egy ilyen a stílusban abszolút amatőr, kezdőnek számító játékosnak is érthető elsőre minden mint én

Pár küldetésnél lehetőségünk van dönteni arról hogy ki mellé állunk az adott szituációban, ez a továbbiakban kihatással van a történetre.
A grafika nem korszakalkotó, de szerintem ennél nem kell több, tökéletesen megállja a helyét.
A szinkronhangok profik. a további hanghatások is jól teszik a dolgukat, nincs velük baj.
Külön tetszett hogy minden küldetésben kapunk pénzt, illetve fejlesztési pontokat (ami missziótól függően lehet zerg, vagy protos. [esetleg mindkettő] ) Az előbbit az egységek fejlesztésére, az utóbbiért különböző "képességeket" vásárolhatunk)
10/10 (10/9 lenne, az 1 pont azért mert még engem is képes volt lekötni

Szerkesztette: M@Xtreme 2012. 01. 11. 08:36 -kor
#907
Elküldve: 2012. 01. 11. 19:56
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2012. 01. 11. 08:34

Őszintén szólva soha nem szerettem a stratégiai játékokat, nem is értem mi vitt rá arra hogy kipróbáljam a fent említett művet, de azt kell mondjam nem bántam meg. Sőőőt...
Sőőőt.. Azt kell mondjam, ettől függetlenül piszkosul lekötött. A történet izgalmas, tényleg várja az ember hogy mi fog kisülni az adott helyzetből, a játékmenet nincs túlbonyolítva (még egy ilyen a stílusban abszolút amatőr, kezdőnek számító játékosnak is érthető elsőre minden mint én

Pár küldetésnél lehetőségünk van dönteni arról hogy ki mellé állunk az adott szituációban, ez a továbbiakban kihatással van a történetre.
A grafika nem korszakalkotó, de szerintem ennél nem kell több, tökéletesen megállja a helyét.
A szinkronhangok profik. a további hanghatások is jól teszik a dolgukat, nincs velük baj.
Külön tetszett hogy minden küldetésben kapunk pénzt, illetve fejlesztési pontokat (ami missziótól függően lehet zerg, vagy protos. [esetleg mindkettő] ) Az előbbit az egységek fejlesztésére, az utóbbiért különböző "képességeket" vásárolhatunk)
10/10 (10/9 lenne, az 1 pont azért mert még engem is képes volt lekötni

Egyet értek, rühellem a stratégiai játékokat, de ez (és a Blizzard játékai) mindig lekötnek. Nálam az egyetlen negatívum az az ára, (13 kiló) holott már 1 éves... persze rengeteg tartalommal pakolták meg, de ez akkor is sok...
ON: Metro 2033
Nagyon élveztem, hihetetlen jó grafika, hangulat, és a könyv után még élvezetesebb is volt talán. Picit rövidnek éreztem, de biztos nekifutok mégegyszer.
Fallout 3
Vegyes érzések keringenek bennem, de a jók túlszárnyalják a rossz élményeket. (duh) Imádtam a hangulatát és a humorát a játéknak, elején nehézkesen indul be, de onnantól egyre jobb. Történet picit rövid és gyenge, és a karakterek is elég gagyik.. (nem csak az animációra gondolok) De a játék magában hihetetlen élményt nyújtott.
#908
Elküldve: 2012. 01. 11. 20:22
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 01. 11. 12:54
Engem mint C&C pártit nagyon nem tudott lekötni, hiába a történet a játékmenet lapos, és unalmas, legtöbb pályán speciális feladatokat kell teljesíteni korlátozott számú egységgel amit rühellek rts-ben.
Nem mintha a C&C széria a csúcson lenne mostanában...
Az első pár játék nagy volt, meg a Red Alert 3 is. De a Tiberium Wars és a Twilight eléggé lapos lett, nem éri el a SC szintjét imo.
#909
Elküldve: 2012. 01. 11. 22:28
Idézet: megalonagyix - Dátum: 2012. 01. 11. 19:56
Fallout 3
Vegyes érzések keringenek bennem, de a jók túlszárnyalják a rossz élményeket. (duh) Imádtam a hangulatát és a humorát a játéknak, elején nehézkesen indul be, de onnantól egyre jobb. Történet picit rövid és gyenge, és a karakterek is elég gagyik.. (nem csak az animációra gondolok) De a játék magában hihetetlen élményt nyújtott.
Vegyes érzések keringenek bennem, de a jók túlszárnyalják a rossz élményeket. (duh) Imádtam a hangulatát és a humorát a játéknak, elején nehézkesen indul be, de onnantól egyre jobb. Történet picit rövid és gyenge, és a karakterek is elég gagyik.. (nem csak az animációra gondolok) De a játék magában hihetetlen élményt nyújtott.
Azt azért tedd hozzá, hogy a főtörténet rövid és gyenge, ugyanis ha 200 órát játszottál ezzel a játékkal kb. akkor még a felét sem láttad... 3. újrajátszásra is találtam újdonságokat, újabb melléktörténeteket, szálakat, érdekességeket.
#910
Elküldve: 2012. 01. 12. 11:26
Idézet: Dcrysis02 - Dátum: 2012. 01. 11. 20:22
Nem mintha a C&C széria a csúcson lenne mostanában...
Az első pár játék nagy volt, meg a Red Alert 3 is. De a Tiberium Wars és a Twilight eléggé lapos lett, nem éri el a SC szintjét imo.
Az első pár játék nagy volt, meg a Red Alert 3 is. De a Tiberium Wars és a Twilight eléggé lapos lett, nem éri el a SC szintjét imo.
Azok tényleg nagyon gyengék, de azok is SC2-höz hasonló sémát követnek, csak még rosszabbak.
#911
Elküldve: 2012. 01. 12. 12:36
Múltkor a GTn osztották a game of the year plecsniket, hát amikor eljutottunk a stratégia kategóriáig eléggé elszomorodtam. 1-2 játék volt, aminél úgy tűnt, hogy van benne valami, amiért érdemes fizetni, de a többi kb ilyen lószar kategória volt. Ez a műfaj sajnos eléggé a haláltusáját vívja és ez bizony szomorú.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#912
Elküldve: 2012. 02. 17. 23:39
Alan Wake (2012)
Egyszer régen volt egy ilyen nevű játék, 2005 körül jöttek róla az első infók, nagyon ígéretesnek tűnt, később intellel karöltve promózták, hogy ez lesz az első játék, ami majd kihasználja a 4 magos processzorok adta lehetőségeket, és minimum 2 magos proci kell majd a futtatásához..Mindenki ámult az időjárás effekteken és realtime fél erdőt elsöprő tornádókon. Nos, ez a játék sosem jelent meg. Helyette jó 5 évvel később, megjelent egy másik játék, aminek csodák csodájára szintén Alan Wake a neve. Erről lesz most szó.
És, hogy mi lett az eredeti, igazi Alan Wake sorsa? A Microsoft tudott annyit fizetni, hogy a Remedy fejlesztőcsapata mindent sutba dobjon amiben hittek. És az Alan Wake-ből a sztory egyes részeinek megváltoztatása, és alapos butítás után, egy tucat survuval horror game lett, amely sem technológiában sem, pedig játékmenetben nem mutat semmilyen korszakalkotót, de még csak kiemelkedőt sem. Egyszerűen fogalmazva a Remedysek eladták a lelküket, olyan szinten, hogy azt is kijelentették, hogy NEM IS LESZ PC verziója a játéknak hanem teljesen XBOX360 exkluzív lesz.
Aztán tavaly decemberben mégis bejelentették, hogy készítenek egy PC verziót, mert miért is ne, miután a PC-s játékosok hátába döfték a kést, még meg is fejik őket kicsit. De ez a PC verzió nem az a PC verzió, amit anno 4magos gépeken promóztak, ez sajnos csak az XBOX360 verzió minimális változtatásokat tartalmazó PC portja. Ennek eredményeként a grafika igencsak idejét múlt, 2003-2004-es játékokkal van egy szinten. Ez olyannyira konzolport, hogy még a textúrák méretét se változtatták meg, és az összes PC's portolásból adódó overhead ellenére sem használ ~300Mb-nál több memóriát. Most a hümmögők mondhatják, hogy hámer a Remedy tud optimalizálni, de frászt, ez a játék az XBOX360 képességeihez van igazítva.
Első benyomásom a játékkal kapcsolatban a lehető legnegatívabb volt, ugyanis mivel szembesül először az ember? A rémes grafikai színvonallal. Nem csak a már említett textúrák picik, a tárgyak is viccesen alacsony polygonszámmal rendelkeznek. És 5 perc játék után azzal is szembesültem, hogy a játék teljesen líneáris és csőszerű. Egy hajszál választott el attól, hogy akkor és ott kilépjek és letöröljem, és ha megteszem nem is bántam volna, ugyanis amíg a történet nem kezd el kibontakozni valóban semmi pozitívum nincs a játékban.
Ez az egyetlen mentőöve a játéknak a jó történet. Ezzel sikerült megmenekülnie, az F8-tól. Tovább játszva azért még felvillan egy-két pozitívum a játékkal kapcsolatban, az egyik ilyen a harcok, ugyanis úgy van megoldva a játék, hogy a "monsterek" mindaddig sérthetetlenek hagyoányos módon, amíg erős fénnyel le nem gyengíted az őket védő "sötétséget", és csak ezután sebzi őket hagyományos támadás. Ill. a gyengébb ellenfelek a nagyobb fénytől (pl flashbang) azonnal meghalnak. Ez a kettősség pedig nagyon jó taktikai harcokat eredményez.
Bár mint horrorjáték van meghirdetve, azért ilyesztgetésre nem alkalmas, ez inkább csak egy sima akciójáték. Viszont az egész hangulat, a helyszínek, és a környezet is megszólalásig hasonlít Half-Life2 Ravenholm pályájára..Kb annyra ilyesztő is.
+
Értékelés:
grafika/megvalósítás: 3/10
történet/hangulat: 9/10
játékmenet/irányítás: 7/10
összhatás: 7/10
Szórakoztató, és a történet miatt addiktív játék, de sehol nincs a technológiai áttörés, amit 2006-ban igértek, nem ez fogja a négymagos processzorokat eladni. Ennél aljasabb hátbaszúrást a gamer community ellen csak a papyrus cég követett el. Amelyik pusztán fejős tehénként tekint a játékosokra, és perbe fogja a moddereket.
Egyszer régen volt egy ilyen nevű játék, 2005 körül jöttek róla az első infók, nagyon ígéretesnek tűnt, később intellel karöltve promózták, hogy ez lesz az első játék, ami majd kihasználja a 4 magos processzorok adta lehetőségeket, és minimum 2 magos proci kell majd a futtatásához..Mindenki ámult az időjárás effekteken és realtime fél erdőt elsöprő tornádókon. Nos, ez a játék sosem jelent meg. Helyette jó 5 évvel később, megjelent egy másik játék, aminek csodák csodájára szintén Alan Wake a neve. Erről lesz most szó.
És, hogy mi lett az eredeti, igazi Alan Wake sorsa? A Microsoft tudott annyit fizetni, hogy a Remedy fejlesztőcsapata mindent sutba dobjon amiben hittek. És az Alan Wake-ből a sztory egyes részeinek megváltoztatása, és alapos butítás után, egy tucat survuval horror game lett, amely sem technológiában sem, pedig játékmenetben nem mutat semmilyen korszakalkotót, de még csak kiemelkedőt sem. Egyszerűen fogalmazva a Remedysek eladták a lelküket, olyan szinten, hogy azt is kijelentették, hogy NEM IS LESZ PC verziója a játéknak hanem teljesen XBOX360 exkluzív lesz.
Aztán tavaly decemberben mégis bejelentették, hogy készítenek egy PC verziót, mert miért is ne, miután a PC-s játékosok hátába döfték a kést, még meg is fejik őket kicsit. De ez a PC verzió nem az a PC verzió, amit anno 4magos gépeken promóztak, ez sajnos csak az XBOX360 verzió minimális változtatásokat tartalmazó PC portja. Ennek eredményeként a grafika igencsak idejét múlt, 2003-2004-es játékokkal van egy szinten. Ez olyannyira konzolport, hogy még a textúrák méretét se változtatták meg, és az összes PC's portolásból adódó overhead ellenére sem használ ~300Mb-nál több memóriát. Most a hümmögők mondhatják, hogy hámer a Remedy tud optimalizálni, de frászt, ez a játék az XBOX360 képességeihez van igazítva.
Első benyomásom a játékkal kapcsolatban a lehető legnegatívabb volt, ugyanis mivel szembesül először az ember? A rémes grafikai színvonallal. Nem csak a már említett textúrák picik, a tárgyak is viccesen alacsony polygonszámmal rendelkeznek. És 5 perc játék után azzal is szembesültem, hogy a játék teljesen líneáris és csőszerű. Egy hajszál választott el attól, hogy akkor és ott kilépjek és letöröljem, és ha megteszem nem is bántam volna, ugyanis amíg a történet nem kezd el kibontakozni valóban semmi pozitívum nincs a játékban.
Ez az egyetlen mentőöve a játéknak a jó történet. Ezzel sikerült megmenekülnie, az F8-tól. Tovább játszva azért még felvillan egy-két pozitívum a játékkal kapcsolatban, az egyik ilyen a harcok, ugyanis úgy van megoldva a játék, hogy a "monsterek" mindaddig sérthetetlenek hagyoányos módon, amíg erős fénnyel le nem gyengíted az őket védő "sötétséget", és csak ezután sebzi őket hagyományos támadás. Ill. a gyengébb ellenfelek a nagyobb fénytől (pl flashbang) azonnal meghalnak. Ez a kettősség pedig nagyon jó taktikai harcokat eredményez.
Bár mint horrorjáték van meghirdetve, azért ilyesztgetésre nem alkalmas, ez inkább csak egy sima akciójáték. Viszont az egész hangulat, a helyszínek, és a környezet is megszólalásig hasonlít Half-Life2 Ravenholm pályájára..Kb annyra ilyesztő is.
+
- Érdekes és egyedi történet
- Játékmenet (harc)
- Zenék
- Gyenge, elavult grafika
- Csőszerű pályák végestelen végig
- Végig egyforma ellenfelek, az elsőtől az utolsó pályáig
- Fura, kissé eltolt oldalnézetből látjuk a karaktert, így az előre menéshez oldalra kell nézni. Megszokás után is nagyon zavaró, előtte meg mindig úgy mentem mint a részeg ember cikkcakkban.
- A remek történethez gyötrelmesen fos befejezés párosul
- Olyan hirtelen van vége a játéknak mint a botnak, semmit nem érzékelni belőle, hogy közeledsz a végéhez, mivel a kihívás nem emelkedik a vége előtt, a végső "bossfight" pedig olyan viccesen egyszerű, hogy el se akartam hinni, hogy az tényleg az volt, amíg meg nem jelent a credits
Értékelés:
grafika/megvalósítás: 3/10
történet/hangulat: 9/10
játékmenet/irányítás: 7/10
összhatás: 7/10
Szórakoztató, és a történet miatt addiktív játék, de sehol nincs a technológiai áttörés, amit 2006-ban igértek, nem ez fogja a négymagos processzorokat eladni. Ennél aljasabb hátbaszúrást a gamer community ellen csak a papyrus cég követett el. Amelyik pusztán fejős tehénként tekint a játékosokra, és perbe fogja a moddereket.
Szerkesztette: Mumia 2012. 02. 17. 23:45 -kor
#913
Elküldve: 2012. 02. 18. 06:03
Hát azért a pc-s szebb (bár lehet ez csak a nagyobb felbontás miatt van?).
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#915
Elküldve: 2012. 02. 18. 09:23
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 02. 17. 23:39
Alan Wake (2012)
Bár mint horrorjáték van meghirdetve, azért ilyesztgetésre nem alkalmas, ez inkább csak egy sima akciójáték.
Bár mint horrorjáték van meghirdetve, azért ilyesztgetésre nem alkalmas, ez inkább csak egy sima akciójáték.
Sosem volt horror játék, semelyik trailerben, vagy promóciós anyagban nem írták/mondták/utaltak rá. A játék műfaja: "psychological action thriller", ez van a borítójára is nagy betűkkel írva. Ja, hogy ehhez meg is kellene vásárolni a játékot. Oh, wait..

twitter: http://twitter.com/galbalazs87

#916
Elküldve: 2012. 02. 18. 11:16
Idézet: galbalazs87 - Dátum: 2012. 02. 18. 09:23
Sosem volt horror játék, semelyik trailerben, vagy promóciós anyagban nem írták/mondták/utaltak rá. A játék műfaja: "psychological action thriller", ez van a borítójára is nagy betűkkel írva. Ja, hogy ehhez meg is kellene vásárolni a játékot. Oh, wait.. 

Engem az ilyesztgetés jobban megijesztett

Lehet kötözködni az írásával, de sok dologban igaza van. Maga a játék szerintem egyébként nagyon jó, de ami körülvette a játékot az a hogyan ne csináljuk iskolapéldája.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#917
Elküldve: 2012. 02. 18. 16:32
Idézet: galbalazs87 - Dátum: 2012. 02. 18. 09:23
Sosem volt horror játék, semelyik trailerben, vagy promóciós anyagban nem írták/mondták/utaltak rá. A játék műfaja: "psychological action thriller", ez van a borítójára is nagy betűkkel írva. Ja, hogy ehhez meg is kellene vásárolni a játékot. Oh, wait.. 

Nagyon rossz ajtón kopogtatsz, ugyanis hiszem hogy a magyar játékosok 99.9% ánál több eredeti játékszoftverem van és nem újságmellékletek révén.
Szerkesztette: Mumia 2012. 02. 18. 16:32 -kor
#918
Elküldve: 2012. 02. 18. 19:52
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 02. 18. 16:32
Nagyon rossz ajtón kopogtatsz, ugyanis hiszem hogy a magyar játékosok 99.9% ánál több eredeti játékszoftverem van és nem újságmellékletek révén.
Tény, de attól még sosem reklámozták úgy a játékot, mint "túlélő horrort". Mellesleg, nem értek egyet azzal, amit a grafikáról írtál, de ez már részlet kérdés. Nekem az irányítást amúgy sem tartott sokáig megszokni, ez egyén kérdése.
Szerkesztette: The Lone Drow 2012. 02. 18. 19:54 -kor
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#919
Elküldve: 2012. 02. 19. 09:05
Idézet: The Lone Drow - Dátum: 2012. 02. 18. 19:52
Tény, de attól még sosem reklámozták úgy a játékot, mint "túlélő horrort". Mellesleg, nem értek egyet azzal, amit a grafikáról írtál, de ez már részlet kérdés. Nekem az irányítást amúgy sem tartott sokáig megszokni, ez egyén kérdése.
Nem nagyon izgat hogyan reklámozták, a játékmenet szempontjából egyértelműen az. Persze fel lehet találni ilyen fantázia kategóriákat, hogy "Lélektani thriller", de az nekem nem jelent semmit. És ha valakinek be akarom mutatni a játékot, aki nem ismeri, biztos nem azzal fogom, hogy ismered azt a lélektani thrillert?
Nekem se tartott sokáig megszokni, de mint írtam megszokástól függetlenül nagyon zavart, hogy nem arra nézel amerre mész. Ezzel nem lehet vitatkozni, ez az én egyéni véleményem. Ha téged nem zavar örülj neki, ez nem jelenti azt, hogy én hülyeséget írok, mindössze azt, hogy más a véleményem. És tudtommal itt véleményeket lehet leírni, nem pedig csak a közösség összes tagja által elfogadott alapigazságokat. A grafikáról meg csak annyit, hogy szépségről lehet vitatkozni, de, hogy elavult arról nem.
És úgy látszik ezentúl minden leírás végére be kell illesztenem ezt:
Idézet
Disclaimer: A félreértések elkerülése végett itt és most kinyilatkoztatom, hogy az általam itt véleményezett játékok mindegyike jó, vagy nagyon jó, vagy fúdejó kategóriába tartozik, ellenkező esetben nem játszottam volna őket végig. De attól mert egy játék jó, még nem kell homokba dugni a fejünket a hibái láttán, igenis lehet azokról is beszélni, nem csak az istenítés megengedett.
#920
Elküldve: 2012. 02. 19. 10:20
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 02. 19. 09:05
Persze fel lehet találni ilyen fantázia kategóriákat, hogy "Lélektani thriller"
Psychological thriller
ASRock M3A770DE, Phenom II X4 925, Geil Value 4096Mb DDR3 1333Mhz CL9 KIT, GIGABYTE R577UD-1GD, Chicony Hipro 380W Advanced Efficiency, SAMSUNG HD502HJ F3 500 GB, NEC RW AD-5240S,CoolerMaster Elite 335, BenQ G2220HD, A4TECH XL-747H,Logitech Classic 200