HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12171 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:26

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:18

A hajtókarcsapágy a RealOEM-en lett nézve, ott 870 dollárba kerül. Az meg tényleg 200 ezer. Viszont ost néztem én is a bárdiautónál, hogy a két lengőkar összesen 90 ezer ft.

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.

Nem mondom, én is rátoltam 150 rongyot a motorra az autóban (a számla többi része vezérműszíj stb. volt, a vége picivel 200 fölött volt), de egy ilyen számlát ugyan ki nem fizettem volna. Mert az akkor is csak egy megbontott, eleve szar motor lesz + kifizetsz rá nagyon sok száz rongyot.

Ennyiért már én is elkezdenék motor után vadászni, főleg, hogy szemmel láthatóan tudod nélkülözni az autót egy ideig...

#12172 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:32

Hagyjad mar, kiloert kapsz papirral egy komplett jo motort. A CrMo otvozet hajtokar nem kerul ennyibe hozza, nemhogy a gyari frutti kitrakotty biliacel.

A lengokarba meg ha a szilent ment ki, azt is bele lehet suttetni fruttiert ujat.
:rolleyes:

Mondjuk irnal egy motorkodot konnyen meg lehetne nezni mi mennyi az ebay-n ha megis ugy dontesz, de pl M42/M44-hez (4 hengeres), 320GBP a hajtokar es ebben mar benne vannak a hajtokarcsapagyak is meg a csavarok is. Ijen-e:
Kép


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 17. 20:44 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12173 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:40

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:48

....
14 órás meló meg a kicsi élés nálam is bejátszik a család rovására, de mondjuk nálam kisebben megy az élvezkedés, úgyhogy én most egy ilyet vettem :D

Nekem ez már van 15 éve a polcon figyel :)

#12174 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:46

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:18

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.

Köszörültetni? Kiönteni? Megcsiszolni?
Ez valami volt laktanya helyén üzemelő 80 éves bácsi, zsigákra szakosodva?

#12175 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:56

Ma átvettem a passatot. K.-jó ez a kanyar xenon.  :cool:

Kecskemétről-Bp 140 tempomattal, majd 60km kanyargás Bp-en (6 körül, erős forgalomban), 6,6-on áll az átlagfogy. mérő.

Egyre jobban tetszik az autó. Kíváncsi vagyok rá, hogy mennyire tudja belopni magát a szívembe.
Gyárilag "sportfutómű" van benne. Nem tudom pontosan mit takar, de van olyan jó vezetni, mint az 5-ös bömöst.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#12176 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:02

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:26

Hát nekem az a játszós autó, amivel árokba borulnának. Amiben már esp, vagy asr van az már nem az.

Sok az urban-legend a DSG "rajtautomatikarol" ami allitolag mindegyikben van, de ha nincs flash-elni lehet a vezerlesbe.
Ki mit tud rola? Probaltatok mar?
En nem mernem, hisz 3000 korul ha lejossz a fekrol, tengelykapcsolot hidraulika kiold, menesztotarcsa fustolhet....

Valszeg nem surun vetem majd be...
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12177 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:03

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:18

A hajtókarcsapágy a RealOEM-en lett nézve, ott 870 dollárba kerül. Az meg tényleg 200 ezer. Viszont ost néztem én is a bárdiautónál, hogy a két lengőkar összesen 90 ezer ft.

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.

Hagyd mar halalba ezeket az arakat
7 eve hasonlo bulim volt, a fotengo koszorulese nem volt 20k, 103k-ban megallt az egesz motor felujitasa, OK mondjuk nekem hajtokart nem kellett cserelni.
Csapagyszett lehet detto jo bele meg E36 talan E30 316-e is, ha igen, pl veszel egy ojan motort donornak es abbol kikapod a fotengelyt meg a hajtokarokat, atpakolod, es akkor nem kell szopni a motorszam atiratassal az NKH-nal meg az okmanyirodanal plusz nem kell uj torzskonyv meg uj forgalmi. Mert ezek sincsenek am ingyen, ha masik bontott motort teszel bele.

Egyebkent akkor csinal ijet egy motor, ha nem volt benne olaj, mert a juzer ugy volt vele, hogy joezvazze, ez nem eszi, mert ez preciz nemet technika, nem kell nezni soha az olajszintet. Anyamek Swift-jeben is igy baszta halalra az elozo tulaj a moccot, japan ez vazze, tutkeraly. Aztan jott a fejvakaras, hogy hatdehatdehatde... akkor mar hiaba ontotte szintre, a kenes nelkul megnyalt csapagy mar nem javult meg...



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12178 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:07

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:00

Na, hát igen...szóval itt a különbség közted meg a borg hangja között.
"Érdekes" hogy te is pont megemlited a VTI preludeot, ismerősömnek ami volt, tacskókorától ette az olajat ha zúzták neki. Audiban doszt, a mozaik utcai nagyszervizben van egy ismerettség, mesélt érdekes dolgokat elolvadt dizel dugókról pédétádéban, mer birgya'az jóska aggyá' még nyomást rá.

W12 Lang....ahova járogattam még előző melóhelyemen kamerás gépet javitgatni, annak volt ilyenje. Kemény hangja van. Aztán megnyugodtam hogy én döntöttem jól a swiftel meg a lakóteleppel, mikor láttam éjjel a kék fényben ahogy a kommandósok a fülénél fogva hozzák ki a házból, és csak pislogtam ahogy a kékek ugrálnak át a keritésen, hogy deodadeodadeoda még én szereltem a kamerát :D

Nem. Ott a különbség, hogy ő tisztában van azzal, hogy minden motornak megvan a maga élettartama. És nempedig alapból szar, meg természeténél fogva eszi az olajat, mint a te swifted.
Azt kell észrevenni, hogy
A, sportos hondák kiöregednek lassan, valós 150-250e km alatt lassan semmilyen sincs.
B, user függvénye, hogy mennyire tud vigyázni a pörgős szívó motorra
C, pénztárca és user függvénye, hogy hogyan van szervizelve, de mivel legalább 3 gazdájuk volt már, elég valószínű hogy kapott az már mindent.
Pozitiv és negativ kivételek is vannak, viszont TE a negatív kivételekből általánosítasz az összesre.
Én tudnék általánosítani pozitiv példákból is, mert ismerek olyat. Pl a generál nélküli D16A6 CRX 340e km-rel, vagy az F20A4 Accord, amit a második tulaj 700e km-rel adott el úgy hogy egyszer volt gyűrűzve, és azóta a harmadik tulaj 760e-nél tart probléma nélkül. Vagy meg lehet nézni amerikában külön mileage stat oldalt csináltak ezeknek, ahova nem egy és nem két ember iratkozott fel a hondájával, többszázezer problémamentes mérföldekkel. Konkrétan a B16/B18/H22-es vtikkel szintén semmi gond nincs, lazán mennek 250e km felett a fentiek szerint, és kurvára nem jellemző, hogy ennék az olajat. Hát még a kevésbé csúcsra járatott 1.4/1.5/2.0 motorok. Az integra motorja már más kérdés, abból mára csak 2 féle van, a 20% kevés kilóméterrel vitrinben tartott patika állapotú, és a 80% széthajtott foltozott max felújított úgyahogy. Kb mint az 5gen VTI-k. 4gen iVT-t meg szinte már kizárólag csak építenek, eredeti állapotában fennmaradt alig van. Egyszerűen eljárt felettük az idő, és ha megszakadsz is csak kurvasok km-t futottat találsz. Ellentétben ezzel meg ott van az D16Z Civic, ami szinte mindenkinél gyűrűzésre szorul 180-200e km körül. Vagy a H23A1 94-ig, amik kivétel nélkül nyugvó csapágyasak lesznek 150e km után és főtengely kuka. Tervezési hiba, amit 94 utáni modelleken javítottak csak ki...

Lehet hogy a suzuki kicsiny világára van rálátásod, csak az a baj, hogy úgy próbálsz más márkákba is beleszakérteni, hogy azokra viszont nincs.

#12179 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:28

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 21:07

Nem. Ott a különbség, hogy ő tisztában van azzal, hogy minden motornak megvan a maga élettartama. És nempedig alapból szar, meg természeténél fogva eszi az olajat, mint a te swifted.
Azt kell észrevenni, hogy
A, sportos hondák kiöregednek lassan, valós 150-250e km alatt lassan semmilyen sincs.
B, user függvénye, hogy mennyire tud vigyázni a pörgős szívó motorra
C, pénztárca és user függvénye, hogy hogyan van szervizelve, de mivel legalább 3 gazdájuk volt már, elég valószínű hogy kapott az már mindent.
Pozitiv és negativ kivételek is vannak, viszont TE a negatív kivételekből általánosítasz az összesre.
Én tudnék általánosítani pozitiv példákból is, mert ismerek olyat. Pl a generál nélküli D16A6 CRX 340e km-rel, vagy az F20A4 Accord, amit a második tulaj 700e km-rel adott el úgy hogy egyszer volt gyűrűzve, és azóta a harmadik tulaj 760e-nél tart probléma nélkül. Vagy meg lehet nézni amerikában külön mileage stat oldalt csináltak ezeknek, ahova nem egy és nem két ember iratkozott fel a hondájával, többszázezer problémamentes mérföldekkel. Konkrétan a B16/B18/H22-es vtikkel szintén semmi gond nincs, lazán mennek 250e km felett a fentiek szerint, és kurvára nem jellemző, hogy ennék az olajat. Hát még a kevésbé csúcsra járatott 1.4/1.5/2.0 motorok. Az integra motorja már más kérdés, abból mára csak 2 féle van, a 20% kevés kilóméterrel vitrinben tartott patika állapotú, és a 80% széthajtott foltozott max felújított úgyahogy. Kb mint az 5gen VTI-k. 4gen iVT-t meg szinte már kizárólag csak építenek, eredeti állapotában fennmaradt alig van. Egyszerűen eljárt felettük az idő, és ha megszakadsz is csak kurvasok km-t futottat találsz. Ellentétben ezzel meg ott van az D16Z Civic, ami szinte mindenkinél gyűrűzésre szorul 180-200e km körül. Vagy a H23A1 94-ig, amik kivétel nélkül nyugvó csapágyasak lesznek 150e km után és főtengely kuka. Tervezési hiba, amit 94 utáni modelleken javítottak csak ki...

Lehet hogy a suzuki kicsiny világára van rálátásod, csak az a baj, hogy úgy próbálsz más márkákba is beleszakérteni, hogy azokra viszont nincs.

A) bazz, fel kell ujitani a motort teljesen es rendesen, Honda-hoz a LEGOLCSOBB minden a neten, kovidugo meg hajtokar kijon 120-130k-bol
B) hogy kell vigyazni ra?
C) mindenki azokbol altalanosit, Te is. :Đ

A D16Z-t (1.6 ESi) azert kell gyuruzni, mert dizelmotor szeru lokete van (90mm), aztan ez miatt akkora X iranyu ero hat a hengerperselyre fordulaton (5.5-6k+ rpm), amikor dugo feluton van FHP es AHP kozott, hogy nincs az az olaj, ami megakadalyozna azt, hogy az ne kopjon hordosra, meg a gyuruk ne menjenek el kapalni. Ijenkor nem csak gyuruzni kell(ene), hanem a hengerpersely is cserelni.

Amerikaban meg nem nehez nagy futasteljesitmenyt elerni, leven akkora tavolsagok vannak, hogy csak ugy repul bele a km/merfold, meg ott a yard, ami ha gyorshajtason kap, az nem ojan, mint itthon, konstans sebesseggel haladni a leheto legjobb a motor szempontjabol...
Del-Carolina allam vonalatol delebbre meg kb sosem esik a ho, es nincs -15 meg +40 kozotti hoingadozas



hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 17. 21:29 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12180 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:51

Dextrose:

Teljesen komplett M43TUB19 motor (1895 cm3, 105 LE) az Ebay-en, 98 ezret futott, legalábbis a beírás szerint.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...toDisplayType=2

Licitálhatsz, vagy 1400 Euro...

Itt egy másik, 999 Euro:

http://cgi.ebay.de/Motor-Getriebe-BMW-E36-...%3A1|240%3A1318

Szerkesztette: Kory 2009. 02. 17. 21:52 -kor


#12181 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 22:06

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 21:02

Sok az urban-legend a DSG "rajtautomatikarol" ami allitolag mindegyikben van, de ha nincs flash-elni lehet a vezerlesbe.
Ki mit tud rola? Probaltatok mar?
En nem mernem, hisz 3000 korul ha lejossz a fekrol, tengelykapcsolot hidraulika kiold, menesztotarcsa fustolhet....

Valszeg nem surun vetem majd be...

Ilyen autóba (de nekem amúgy bármilyenbe) szintén alap, hogy csak manuális váltó. Semmi félautómata meg autómata akármi.

#12182 Felhasználó inaktív   Zsömbi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 22:07

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:56

Ma átvettem a passatot. K.-jó ez a kanyar xenon.  :cool:

Kecskemétről-Bp 140 tempomattal, majd 60km kanyargás Bp-en (6 körül, erős forgalomban), 6,6-on áll az átlagfogy. mérő.

Egyre jobban tetszik az autó. Kíváncsi vagyok rá, hogy mennyire tudja belopni magát a szívembe.
Gyárilag "sportfutómű" van benne. Nem tudom pontosan mit takar, de van olyan jó vezetni, mint az 5-ös bömöst.

Balesetmentes közlekedést kívánok! ;)
üdv.: Zsömbi

Fujitsu Siemens Amilo Pa 3553 .:. Mobile AMD Turion64 X2 RM70 2.0 GHz .:. 3072 MByte DDR2 PC5300 .:. 320 GByte 5400 rpm SATA .:. ATi Mobility Radeon HD3470
OS Windows Vista Home Premium

#12183 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 22:58

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Mondd a címet hol laksz, megyek viszek neked egy nullkm-es garis triciklit mert az való neked, a bmw-t meg elkobzom,mert nem való neked ilyen autó :omg:  :Đ

Realoem az nagyon jó kis oldal, csakhát az amcsi árakkal dolgozik. Ott akarod megvenni az eredeti bmw cuccokat? Ugye hogy nem. Naugye,hogy naugye.

Na haladjunk sorban. Hajtókarok közül mindegyik beégett vagy csak az egyik? Mivel nem használsz többesszámot. Hajtókarcsapágy.... rémlik mintha pont ezt mondtam volna múlthéten egyik tippre.

Sztem főtengelyt nem kell cserélni,mivel a csapágy a gyengébb,de lehet,hogy a sok csörgéstől kapott a főtengely is, illetve ha el van szineződve akkor kapott hőt is rendesen és kuka. Hajtókarokat meg dugókat sztem nem kell cserélni, sőt biztos. Szal főtengelycsapágy és hajtókarcsapágy készlet kell oszt csumi, esetleg főtengely,de ezt szemre meg kell nézni illetve megmérni a vastagságokat pontosan.
Na minnyá megnézem ez mennyibe kerülne.

Futómű: Áruld már el mi a tetves fenéért nézel lengőkarokat? Ráadásul új gyárit? Ráadásul isten tudja honnan szerezted ezeket a horribilis árakat. Nem kell venni lofaszt se,mivel nem padkáztad szarrá,nincs eltörve, nincs megrepedve, akkor mégis miért vennél bele vasat?  :confused:
Nemtom pontosan e46-nak hogy van megoldva a lengőkar rögzítése, e30 szilenttel együtt lehet cserélni a rögzitést, és abba megy bele a lengőkar. Namost ez házilag is könnyen kivitelezhető, valamint nem nagy kőccség. Ha nem igy van, akkor el kell vinni szilentet cserélni, az megvan körbe az egész autó kb 30-40ből. Stabrudat se kell venni,mivel nem törted kiflibe az autót. Kell venni új utángyártott kutyacsontokat (nekem is ez a köv csere) azokat berakni és kész. És akkor lesz egy penge futóműved 50-60ér, munkadijjal.
Ezeket az árakat ki mondta neked? :think:

Bocs a hangnemért, de már komolyan én verem szét a fejem a asztalba és kaparom véresre a körmömet a betonfalon.  :rolleyes:

szerk: irjámá egy VIN számot lécci.

Szerkesztette: blueboi69 2009. 02. 17. 23:04 -kor

BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12184 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 23:11

Dextrose, kerj vmi arajanlatot toluk, es majd mondjuk 20k-val olcsobban bevallalja a topik sufni autobuzerator resze (afkorz Elvis-t ebbe meg csak veletlenul sem beleertve), nekem ugyis kene love VEMS-re, 2more-nak meg muszaki, meg par aprosag... :p
Carma, Leslie, Blu...nektek? :cool:

(Na nem am komolyan venni, csak vicc) :Đ



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12185 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 23:18

Egyebkent, ha vmi USA-bol gyun, oda raficcen +VAM meg a vegen az egeszre az +AFA is, amikor a Orczy teri Nemzetkozi Postan atveszi az embor a cuccot. Mert cegek megcsak veletlenul sem fogjak [x]Gift jelzessel kuldeni. Van asszem vmi ertekhatar, ami alatt nem kell VAM meg AFA egyebkent sem, de ez nem az az arkategoria.

Fotengely meg azert szokott serulni, mert amint kinyalja mag alol a csapgyat a hajtokar, utana mar maga a hajtokar er a fotengelyhez, ami hasonloan jo anyagbol van. Ott meg vannak alakoszorulesi meretek, amikhez lehet tulmeretes csapagysort venni, de csak ijen keves szazad mm-s lepcsokben csinaljak, ugyhogy ha annal is tobb kell, akkor annak gameover


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 17. 23:23 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12186 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 17. 23:19

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 23:11

Dextrose, kerj vmi arajanlatot toluk, es majd mondjuk 20k-val olcsobban bevallalja a topik sufni autobuzerator resze (afkorz Elvis-t ebbe meg csak veletlenul sem beleertve), nekem ugyis kene love VEMS-re, 2more-nak meg muszaki, meg par aprosag... :p
Carma, Leslie, Blu...nektek? :cool:

(Na nem am komolyan venni, csak vicc) :Đ



hobizoli

Ha lehetek a projektkoordinátor / menedzser, akkor benne vagyok... szigorúan ne kelljen semmit se csinálni, de azt sok pénzért... :Đ

#12187 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 23:21

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 23:11

(Na nem am komolyan venni, csak vicc) :Đ

hobizoli



mondjuk az is frankó szitu, hogy ott áll a műhelybe az autó, motor darabokba és akkor: köszi srácok pakoljátok össze, elvinném a gépet, köszi az eddigi segiccséget  :)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12188 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 23:22

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 23:19

Ha lehetek a projektkoordinátor / menedzser, akkor benne vagyok... szigorúan ne kelljen semmit se csinálni, de azt sok pénzért... :Đ

Te leszel a szerszámadogató, ingyé  :Đ

Juteszembe valaki - talán Múmia- keresett bérelhető szerelő állást. Jutott valamire? Nagyon kellene már kipuffot cserélnem,de haver sielni vanik min 2 hétre. Vagy valakinek aknás garage napközben? :think:
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12189 Felhasználó inaktív   qnadam 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 33.070
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 23:49

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 23:18

Egyebkent, ha vmi USA-bol gyun, oda raficcen +VAM meg a vegen az egeszre az +AFA is, amikor a Orczy teri Nemzetkozi Postan atveszi az embor a cuccot. Mert cegek megcsak veletlenul sem fogjak [x]Gift jelzessel kuldeni. Van asszem vmi ertekhatar, ami alatt nem kell VAM meg AFA egyebkent sem, de ez nem az az arkategoria.

szerinted a vámosok elhiszik a gift című mesét? amikor hongkongból és környékéről szerintem egyáltalán nem is érkezik csomag beikszelt gift mező nélkül? :D
de fikaszínű ma a horizont, a polipok eszegetik a pici lábam
papírhajó vagyok, most esek szét, az egész mégis bazmeg, de szép - Elefánt

#12190 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 00:25

Idézet: qnadam - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 23:49

szerinted a vámosok elhiszik a gift című mesét? amikor hongkongból és környékéről szerintem egyáltalán nem is érkezik csomag beikszelt gift mező nélkül? :D

Jólelkű népség ez a távolkeleti  :Đ
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó