HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12151 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:32

Idézet: avman - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:45


Megtörtént.
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12152 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:32

Idézet: LML - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:18

Lefutottam az olcsó+erős autó kört is.

Amik felmerültek:

Régebbi Leon 1,8T 2m (2.6 ért meg 04 es patikát kapsz)
Audi S4/S6, 1-1.5m ft az alap kocsi, arra még rámegy 500-800e ft, mert minden HEROIN árban van hozzá. Havernak 20VT S6ja van, tudom mi mibe kerül.
Impreza GT (szerintem NEM találsz belőle épet, ami mégis van azt meg 3m ért adják 99es évjáratban).
Honda kilőve: VTI kevés, CTR drága.
Opelt nem akarok, mert az Astra Turbo drága és nem bírja annyira sajnos.
VW vonalból a Golf4 GTI hulladék, A golf3 VR6 Syncro nem megy, de legalább fogyaszt :D (viszont szép a hangja).
S3 Drága, TT drága, ráadásul Haldex hajtásúak ami hát khm...
A4 1.8T quattro ra meg 500k-rámegy mire 250Le lesz, annyi meg kell az összkerékhez hogy el bírjon forogni mind a 4 kerék különben vehetsz rá 2-3 havonta új kuplungot, mert valami engedni fog ha hajtod.
S8 van még kézi váltóval, de az meg bebassza a 25 litert, és ha bármi kell hozzá akkor aranyáras :(

Vagy marad az, hogy eladom a superbet, és veszek valami ezres Corsát vagy akármit, meg kellő mennyiségű ződdet, aztán huuhuhúúú, hühühűű de jólmegyez ... :D

Kb, bár most láttam egy impreza WRX-et még a gen1est 2,5ben, sima GTt már 1,6-1,8ban lehet kapni, mondjuk, a hátsó difi mindben vinnyog már. Meg nekem amugy is a még régebbiek jönnek be, olcsóbbak is, de több is vele a szopás.

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Egy ilyen ezerszer inkább kéne mint egy fiatalabb ódi.

Hondából, bár merült már fel mitmiérthogynem, nade, te se vagy egy szokvány user, Integra?

Vagy marad a vége tényleg, de ha van rá stexed, amennyid marad a corsán felül abból nem pöppentenivalót veszel hanem egy dipó kokszot, amiből kipengethetsz nemhogy egy váci utcát, de egy M1et, akkor meg már kell egy pályamatrica is a nyelvedre :D Úgy viszont nincs vezetés, max a porcelánbusz :D

#12153 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:33

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:31

EZ baratinak tunik.

Kar, hogy nem igazan szimpi a belseje.

Jah, csak kár hogy Sima K20 as blokk van benne, nem K20A.
Magyarul lófasz 2.0 160 LE. Se Type R futómű, Se fék. Csak optika, meg ülések. :)

Annak meg kicsit drága.
100%

#12154 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:35

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:54

Ha nem lenne peugeot... tetszenek nagyon ezek a verdak:

Pug 406 coupe

Csak kicsit fazok a markatol. :(

A 406coupe, szerintem a legmegbízhatóbb pözsó. 3.0szívó, elnyűhetetlen. Az autó is olyan mintha majdnem japánok gyártották volna.
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12155 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:48

Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:32

Megtörtént.

need for speedben simán bevállalnám, közúton nem...
- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

#12156 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:49

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:32

Hondából, bár merült már fel mitmiérthogynem, nade, te se vagy egy szokvány user, Integra?

Tegrát nem vennék.
Jó kocsi, de annál túlárazottabb autó kevés van a piacon.

3 ismerősnek volt. 2 nek volt baja motorikusan.
Egyszerűen NEM birják azok a kocsik az állandó padlógázt. Minthogy EGYIK autó sem bírja, de 50 integrából 49 et hajtanak, és ki is picsázzák őket :(.
Ott vannak a 2.2 VTi Prelude-ök, meg az ATR ek. Ugyanúgy meghasalnak a motorjaik ha tiporják őket, egyszerűen nem lehet a végtelenségig 9000 felett járatni ezeket. Valami el fog fáradni. Ha nem is 2-3 éves meg 100e kmes korában, hanem majd akkor mikor elviszed meghajtani 200e km után (visszatekerve 119 re mondjuk), és akkor b@szódik szét.....

De ugyanúgy ha igazán megchippeled a 225 ös CupraR TT225 ös ből a BAM osat, és ha a gyári BAM os ecu val csinálod, akkor simán kinyírhatod vele a motort. Az egyes hengerben elszegényedik a keverék ha hajtod, és nyekk. Beáll mint a szar.
Ugyanúgy ahogy a C20XE, a C20LEt, a Vr6 hengerfejes lesz, meg hajtókarcsapágyas ha tiprod neki.
Mindenhol van gyenge pont, egyik autó/motor sem bírja a strapát örökké.

Kell venni egy 6.0 W12 A8 Lang ot, azt picsázhatod, abban van akkora tartalék hogy semmi baja se lesz. :D
Jahogy 30 at eszik...... Semmi baj :D
100%

#12157 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:55

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:14

Zöld az mit jelent?
Én E2 besorolást kaptam a swiftel katalizátor nélkül, de most márciusban műszakiznia is kell :D

Huh, elfelejtettem megnézni a környezetvédelmi osztályt, de majd holnap megsasolom. Szerintem Euro-2-es, 1996-os.

Műszakit és a felkészítést és anyagokat el se mondom mennyit költöttünk rá :D (Szakszerviz! 13 évesen!)

Na jó, 90 ezer FT-ba került, fékcső, olaj, szűrők, műszaki felkészítés, kézifék állítás, kipufogó-leömlő tömítés, hengersortömítés.

:think:  :)

#12158 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:00

Idézet: LML - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:49

Tegrát nem vennék.
Jó kocsi, de annál túlárazottabb autó kevés van a piacon.

3 ismerősnek volt. 2 nek volt baja motorikusan.
Egyszerűen NEM birják azok a kocsik az állandó padlógázt. Minthogy EGYIK autó sem bírja, de 50 integrából 49 et hajtanak, és ki is picsázzák őket :(.
Ott vannak a 2.2 VTi Prelude-ök, meg az ATR ek. Ugyanúgy meghasalnak a motorjaik ha tiporják őket, egyszerűen nem lehet a végtelenségig 9000 felett járatni ezeket. Valami el fog fáradni. Ha nem is 2-3 éves meg 100e kmes korában, hanem majd akkor mikor elviszed meghajtani 200e km után (visszatekerve 119 re mondjuk), és akkor b@szódik szét.....

De ugyanúgy ha igazán megchippeled a 225 ös CupraR TT225 ös ből a BAM osat, és ha a gyári BAM os ecu val csinálod, akkor simán kinyírhatod vele a motort. Az egyes hengerben elszegényedik a keverék ha hajtod, és nyekk. Beáll mint a szar.
Ugyanúgy ahogy a C20XE, a C20LEt, a Vr6 hengerfejes lesz, meg hajtókarcsapágyas ha tiprod neki.
Mindenhol van gyenge pont, egyik autó/motor sem bírja a strapát örökké.

Kell venni egy 6.0 W12 A8 Lang ot, azt picsázhatod, abban van akkora tartalék hogy semmi baja se lesz. :D
Jahogy 30 at eszik...... Semmi baj :D

Na, hát igen...szóval itt a különbség közted meg a borg hangja között.
"Érdekes" hogy te is pont megemlited a VTI preludeot, ismerősömnek ami volt, tacskókorától ette az olajat ha zúzták neki. Audiban doszt, a mozaik utcai nagyszervizben van egy ismerettség, mesélt érdekes dolgokat elolvadt dizel dugókról pédétádéban, mer birgya'az jóska aggyá' még nyomást rá.

W12 Lang....ahova járogattam még előző melóhelyemen kamerás gépet javitgatni, annak volt ilyenje. Kemény hangja van. Aztán megnyugodtam hogy én döntöttem jól a swiftel meg a lakóteleppel, mikor láttam éjjel a kék fényben ahogy a kommandósok a fülénél fogva hozzák ki a házból, és csak pislogtam ahogy a kékek ugrálnak át a keritésen, hogy deodadeodadeoda még én szereltem a kamerát :D

#12159 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 17. 17:19

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:00

birgya'az jóska aggyá' még nyomást rá

:Đ  :D  :Đ

#12160 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Szerkesztette: Dextrose 2009. 02. 17. 17:25 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#12161 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:29

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

:( Motorcsere? (Autócsere?)

#12162 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:31

Motor kuka, masik berak.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12163 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:35

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Te fi, ezt a bélboj meglátja, kitér a hitéből. De én is....150 rongyos hajtókar? 200 rongyos csapágy? 200 rongyos főtengely? Remélem, és komolyan, REMÉLEM nem akarsz ennyi lét otthagyni.

Lengőkar 160...pff...mi ez, M3 alu lengőkar? Stabil 80? Úristen ember, téged irdatlanul le akarnak kaszálni, szerintem addig hagyd ott a brigádot, amig lehet.

#12164 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:38

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Rakasd össze, és köss rá casco-t..... A többit gondolom hozzá tudod gondolni.

Én konkrétan beugratnék vele a kereskedő telephelyére úgy, hogy lehetőleg minél több, és minél magasabb értékű autót kúrjon össze...

Egyébként kezdj el nekiülni az ebay.de-nek (ha van pénzed az egész mókára). Ha nincs, akkor marad a goto10 aztán életbelép az első gondolatom :(
100%

#12165 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:42

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:35

Te fi, ezt a bélboj meglátja, kitér a hitéből. De én is....150 rongyos hajtókar? 200 rongyos csapágy? 200 rongyos főtengely? Remélem, és komolyan, REMÉLEM nem akarsz ennyi lét otthagyni.

Lengőkar 160...pff...mi ez, M3 alu lengőkar? Stabil 80? Úristen ember, téged irdatlanul le akarnak kaszálni, szerintem addig hagyd ott a brigádot, amig lehet.

Ez a másik.. :( ilyen árak mellett 23 millió forintba került volna a kocsid újonnan. Tölts már le egy katalógust, keresd ki a cikszámokat aztán kérdezz körbe.

http://shop.ebay.de/items/?_nkw=querlenker...enker&_osacat=0

Itt vannak a lengőkarok, komplett meyle (full gyári) hátsó szett kutyafaszával együtt 250 euró PÁRBAN!
Milyen 160 ezer? Basszál már oda az asztalra, hogy attól még hogy BMW, nem E46 M3 ról beszélünk!!!

Update: Első lengőkarszett meg 220 euró a stabilizátorral együtt...
Azért bmeg, ehhez pofa kell. Ki adta ki ezt az ajánlatot?

Szerkesztette: LML 2009. 02. 17. 17:46 -kor

100%

#12166 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:56

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak.

Ja, a másik. Nem akarlak megsérteni, véletlenül sem.

Abból amit leírtál tisztán látszik, hogy nem vagy tisztában a motor működésével, és nemigen tudod hogy minek hol van a helye ott belül.
A csapágy nem hajt semmit. Azé van ott, hogy csökkentse a súrlódást a főtengely, meg a hajtókarok között. (most nem megyek bele "alsó" felső, nyugvócsapágy és tsai kombóba).
3 dolog miatt szokott beszarni, ha eltekintünk a gyártási hibától.
1: elégtelen olajzás
2: rossz olaj
3:Ezek együtt, + szarráhajtva a kocsi.

Ha ezt szó szerint idézted amit írtál, akkor konkrétan meg lettél etetve. De csúnyán.

Amire Neked szükséged van most: Ezt a brigádot kva gyorsa felejtsd el. Ha kell Blue biztos ír Neked korrekt címeket, bmw-n belül én csak kb 3 éves infókkal rendelkezem.

Kell keresned egy korrekt szervízt, mert alap motort (316 és tsai) NEM generálozunk, hanem mivel annyi van belőle, hogy lapátolni lehet, ezért veszünk olyan egybenlévőt, ami autóban van, kipróbálható.
Ha tuti biztosra akarsz menni, akkor mielőtt elhozod (előtte a tulajnak nem szabad említeni), leengedteted belőle az olajat, és megnézed.
Meg kell mondani a tulajnak, hogyha szar a motor akkor nem veszed meg, és nem fizetsz semmit, ha meg jó a motor, akkor ott azonnal ki kell fizetni. És a másik, hogy meg kell mondani, hogy ott akarsz lenni mikor kiveszik....

Ennyi.
100%

#12167 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 19:01

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Möhömöhö

Te tényleg egy szőke bige vagy?

Ha ragaszkodsz a lehúzós bandához, akkor kérd mán meg a Blubit, h menjen el már veled, mondjuk 10%-ért. :)
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12168 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 19:04

10%ért én is elmegyek nézni :D
blubival addig dumálunk :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#12169 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 19:42

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:35

Te fi, ezt a bélboj meglátja, kitér a hitéből. De én is....150 rongyos hajtókar? 200 rongyos csapágy? 200 rongyos főtengely? Remélem, és komolyan, REMÉLEM nem akarsz ennyi lét otthagyni.

Lengőkar 160...pff...mi ez, M3 alu lengőkar? Stabil 80? Úristen ember, téged irdatlanul le akarnak kaszálni, szerintem addig hagyd ott a brigádot, amig lehet.

Szerintem Top Fuel gépet épít és legalább 5000Le elérése a cél, azért ennyi.
Daedalus is the Internet

#12170 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:18

A hajtókarcsapágy a RealOEM-en lett nézve, ott 870 dollárba kerül. Az meg tényleg 200 ezer. Viszont ost néztem én is a bárdiautónál, hogy a két lengőkar összesen 90 ezer ft.

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó