Elküldve: 2009. 02. 18. 19:52
Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 17:06
Na jo, csak az első az 420 ezer ft.
A második az e36 osba valo (ez alapján gondolom sok 100 ezer kilométeres) és 300 ezer forint. Az e46-os motorárnak akkor reális a 400 ezer forint. Egyenlőre még 250 ezer forint alatt vagyunk.
Mert itthon azt modnják, hogy mi lesz, ha majd abba is tönkremegy a hajtókar?
Vmi picsan vagy oldalba vert otobol kivenni. Ijen ecceru. Attol a motornak kanyi semmi baja nem lesz, hogy a bódé oldalt/hatul megrokkant. Muterek Swift-jebe is ijen mocc vanik. Szet sem szedtuk megnezni, ficcent bele uj olaj meg szuro, oszt doszt, megy, kesz.
Pl nem lenne vagy inkabb lett volna baj utana nezni fotengely meg hajtokar mereteknek korabbi generacios 316-kban is, es lehet akkor fruttiert eleg abbol egy donor...
hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"