HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 614
  • 615
  • 616
  • 617
  • 618
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12291 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 13:46

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 13:43

Koszi szepen! Akkor most megemesztem, hogy emiatt erdemes-e sopronig menni... de sanda gyanum az, hogy nem. De meg agyalok rajta.

Meg egyszer koszi szepen!

Ha jössz szóljál, legalább dumálunk egyet.. :D

Superb nem kell? :D
100%

#12292 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 13:51

Idézet: Sipi- - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 11:55

(bár mostanában csak annyit látom a kocsim, hogy pár naponta a garázsból megyek ki az utcára és megnézem, hogy nem-e megkarcolta, megütötte valaki. Még mindig csak 50-60 km-t mentem vele ebben az évben :D)

Hetente azért nem ártana beröffenteni, 2 hetente menni vele 5-10km-ert, és havonta tölteni az akksit, mert állásban megy egy kocsi tönkre leghamarabb.
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12293 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 13:53

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 12:41

Másrészt hidegen, üresen nem nyerő járatni a motort, ilyenkor a legnagyobb a kopás, elvégre így nagyon lassan melegszik fel, sokkal tovább jár hidegen, mint kis terheléssel elindulni.

Ebben a szakik sem értenek egyet, szal én meg azt mondom, h ha hidegen terheled, akkor ártasz neki a legjobban, ergo jobb, ha járatod kicsit.  :Đ
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12294 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 14:00

Idézet: leslie - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 13:53

Ebben a szakik sem értenek egyet, szal én meg azt mondom, h ha hidegen terheled, akkor ártasz neki a legjobban, ergo jobb, ha járatod kicsit.  :Đ

Én úgy vettem észre, hogy az enyémnek kell fél perc vagy egy perc egyhelyben, addig úgyis levakarom a jeget havat, aztán utána még pár km-ig max 2000 fordulaton szoktam menni. Ha egyből elindulok vele, akkor elég csúnyán zakatolnak még a szelepek, rossz hallgatni.

#12295 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 14:17

Idézet: leslie - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 13:51

Hetente azért nem ártana beröffenteni, 2 hetente menni vele 5-10km-ert, és havonta tölteni az akksit, mert állásban megy egy kocsi tönkre leghamarabb.

Általában hetente (néha kéthetente) elmegyek vele bevásárolni, de többet nem. (Lehel térnél dolgozok, itt meg nem lehet ingyen parkolni, ráadásul metróval ajtótól ajtóig kb. 25-30 perc, kocsival meg több lenne.)

#12296 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 15:41

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 13:08

Ha nem indulsz el nincs menetszél -> hamarabb fel tud melegedni mert nem hűti folyamatosan. És az alapjárati terhelés még mindig kevesebb mint a kis terheléssel elindulás. Tehát akárhonnan nézem ha rögtön elindulsz az rosszabb mintha megvárnád állva, hogy legalább kimozduljon a hőfokmérő.

Miért? Van termosztát, nem? Ebből a szempontból majdnem mindegy hogy mész vagy állsz és van-e menetszél.

Véleményem szerint egyedül az önindítózás folyamata és az olajáramlás teljes megindulásáig gázos a hidegindítás, ez nem lehet több pár másodpercnél. Főleg ha valaki modern, előírások akár túlteljesítő olajat használ, alacsony hidegoldali viszkozitással.

#12297 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 15:42

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 23:58

Mondd a címet hol laksz, megyek viszek neked egy nullkm-es garis triciklit mert az való neked, a bmw-t meg elkobzom,mert nem való neked ilyen autó :omg:  :Đ

Realoem az nagyon jó kis oldal, csakhát az amcsi árakkal dolgozik. Ott akarod megvenni az eredeti bmw cuccokat? Ugye hogy nem. Naugye,hogy naugye.

Na haladjunk sorban. Hajtókarok közül mindegyik beégett vagy csak az egyik? Mivel nem használsz többesszámot. Hajtókarcsapágy.... rémlik mintha pont ezt mondtam volna múlthéten egyik tippre.

Sztem főtengelyt nem kell cserélni,mivel a csapágy a gyengébb,de lehet,hogy a sok csörgéstől kapott a főtengely is, illetve ha el van szineződve akkor kapott hőt is rendesen és kuka. Hajtókarokat meg dugókat sztem nem kell cserélni, sőt biztos. Szal főtengelycsapágy és hajtókarcsapágy készlet kell oszt csumi, esetleg főtengely,de ezt szemre meg kell nézni illetve megmérni a vastagságokat pontosan.
Na minnyá megnézem ez mennyibe kerülne.

Futómű: Áruld már el mi a tetves fenéért nézel lengőkarokat? Ráadásul új gyárit? Ráadásul isten tudja honnan szerezted ezeket a horribilis árakat. Nem kell venni lofaszt se,mivel nem padkáztad szarrá,nincs eltörve, nincs megrepedve, akkor mégis miért vennél bele vasat?  :confused:
Nemtom pontosan e46-nak hogy van megoldva a lengőkar rögzítése, e30 szilenttel együtt lehet cserélni a rögzitést, és abba megy bele a lengőkar. Namost ez házilag is könnyen kivitelezhető, valamint nem nagy kőccség. Ha nem igy van, akkor el kell vinni szilentet cserélni, az megvan körbe az egész autó kb 30-40ből. Stabrudat se kell venni,mivel nem törted kiflibe az autót. Kell venni új utángyártott kutyacsontokat (nekem is ez a köv csere) azokat berakni és kész. És akkor lesz egy penge futóműved 50-60ér, munkadijjal.
Ezeket az árakat ki mondta neked? :think:

Bocs a hangnemért, de már komolyan én verem szét a fejem a asztalba és kaparom véresre a körmömet a betonfalon.  :rolleyes:

szerk: irjámá egy VIN számot lécci.

Most viszik el a főtengelyt Nyíregyházára megköszörültetni 80 ezerért. Ez ugyanis elég sokat kapott. Ez így azért olcsóbb mintha ujat vennék. Hát nem?A szerelők azt mondták, hogy a hajtókart is valószínüleg meg tudják munkálni.

Csak a dugattyúkat működtető hajtókar égett be, meg ennek csapágya ment szét. A lengőkarokat es a stabilizátorokat meg azért nézték meg közbe, mert a futómű igen kopog. A szilenteket pedig csak lengőkarokkal együtt adják, bontottan is. Ja, és bontottan csak szettet tudnak rendelni mindenből. Legalábbis a mi régiónkban.

Szerkesztette: Dextrose 2009. 02. 18. 15:46 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#12298 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:00

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 16:42

Most viszik el a főtengelyt Nyíregyházára megköszörültetni 80 ezerért. Ez ugyanis elég sokat kapott. Ez így azért olcsóbb mintha ujat vennék. Hát nem?A szerelők azt mondták, hogy a hajtókart is valószínüleg meg tudják munkálni.

Csak a dugattyúkat működtető hajtókar égett be, meg ennek csapágya ment szét. A lengőkarokat es a stabilizátorokat meg azért nézték meg közbe, mert a futómű igen kopog. A szilenteket pedig csak lengőkarokkal együtt adják, bontottan is. Ja, és bontottan csak szettet tudnak rendelni mindenből. Legalábbis a mi régiónkban.

Ne haragudj, de mennyiért vetted ezt a vasat? És mennyi ideig akarod használni, hogy ennyit beleölsz?
És miért hagyod magad vezetni a saját szakival, mikor itt a fórumon tömnek tanáccsal? :(

Remélem, előbb-utóbb lesz jó autód! :)

#12299 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:02

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 15:42

Most viszik el a főtengelyt Nyíregyházára megköszörültetni 80 ezerért. Ez ugyanis elég sokat kapott. Ez így azért olcsóbb mintha ujat vennék. Hát nem?A szerelők azt mondták, hogy a hajtókart is valószínüleg meg tudják munkálni.

Csak a dugattyúkat működtető hajtókar égett be, meg ennek csapágya ment szét. A lengőkarokat es a stabilizátorokat meg azért nézték meg közbe, mert a futómű igen kopog. A szilenteket pedig csak lengőkarokkal együtt adják, bontottan is. Ja, és bontottan csak szettet tudnak rendelni mindenből. Legalábbis a mi régiónkban.

Magyarul akkor lehúznak, és még Te magyarázod a mutatványukat..... najsz...

Ember, 80 rongyért veszel egy fél motort bmeg.... E36 ba is ugyanazt a fos szart rakták, veszel 150 rongyért egy E36 komplett autót...

Istenem...
100%

#12300 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:09

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 16:42

Most viszik el a főtengelyt Nyíregyházára megköszörültetni 80 ezerért. Ez ugyanis elég sokat kapott.

Annyiér' most működő autót is lehet venni.  :think:  :D
RDaneel_hu

#12301 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:14

Remélem nem fog nagyon személyeskedőnek hatni, de egy nagyon szépen fejlett f@sz vagy a véleményem szerint.  :omg:  :Đ
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12302 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:18

80-ér' én is megköszörülöm Neked, - nem lesz jobb - viszont jó drága.  :D  :D
RDaneel_hu

#12303 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:19

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 15:42

Most viszik el a főtengelyt Nyíregyházára megköszörültetni 80 ezerért. Ez ugyanis elég sokat kapott. Ez így azért olcsóbb mintha ujat vennék. Hát nem?A szerelők azt mondták, hogy a hajtókart is valószínüleg meg tudják munkálni.

Nemtom BMW-nél hogy van, de pl Honda főtengelyt nem lehet köszörülni. Vagyis lehet, csak utána igen hamar kuka lesz, ugyanis felületedzett a téma, és ha elköszörülik az üvegre edzett vékony réteget róla, akkor utána talán tízezret mész vele, és megint kuka lesz minden...

#12304 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:25

Előtérben a csomagok biztonsága :DDD

#12305 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:25

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 16:19

Nemtom BMW-nél hogy van, de pl Honda főtengelyt nem lehet köszörülni. Vagyis lehet, csak utána igen hamar kuka lesz, ugyanis felületedzett a téma, és ha elköszörülik az üvegre edzett vékony réteget róla, akkor utána talán tízezret mész vele, és megint kuka lesz minden...

Nekik ez a biznic. Utána megint viszi vissza, mer a múltkor is milyen faszán megcsinálták. :)
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12306 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:37

Azon gondolkoztam, hogy mennyire jó példa ez a BMW-s ellenérzésem megalapzottságának: nem elég, hogy szenvedsz a szeterotípiák miatt (a leszarom, nem foglalkozom vele nem hihető), még az autószerelő is jól megszivat, mert ha már futja neki rá, akkor biztos belefér ez is.
De "szeretnék" én is egy használt BÉ&WÉ-t....
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12307 Felhasználó inaktív   *Ücsüküé* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:44

Ebbe a zöldkártyás programba ha ismeretlen gépkocsit ír a rendszámomra az vajon mit jelent? Lopott vagy kőrözött? :Đ
Soha ne tartsd vissza a fingást, mert végigfut a gerinceden, be az agyadba, és innen jönnek a szar ötletek!

#12308 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 16:56

Az a baj, hogy ezt az egészet itthon intézik. Nekem alig van beleszólásom. A fizetést valahogy megoldják egymás közt.

Mondtam itthon az uj motort, de ugy gondolkodnak, hogy hiába veszünk használt motort, ha egyszer nem új, akkor abba bármi elromolhat és a motor díján felül még fizetni kellesz annál is további alkatrészekért. És az lehet meg fogja haladni azt az összeget, amit most a jelenlegi motorra költünk. Mivel bárhonnan is veszünk motort, annak a használati módja, meg hogy mennyi km van benne, az bizonytalan.

Itt meg ismerik a motor hibáit és ha azt megcsinálják, jo lesz.

Szerkesztette: Dextrose 2009. 02. 18. 17:00 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#12309 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 17:00

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 21:07

Nem. Ott a különbség, hogy ő tisztában van azzal, hogy minden motornak megvan a maga élettartama. És nempedig alapból szar, meg természeténél fogva eszi az olajat, mint a te swifted.
Azt kell észrevenni, hogy
A, sportos hondák kiöregednek lassan, valós 150-250e km alatt lassan semmilyen sincs.
B, user függvénye, hogy mennyire tud vigyázni a pörgős szívó motorra
C, pénztárca és user függvénye, hogy hogyan van szervizelve, de mivel legalább 3 gazdájuk volt már, elég valószínű hogy kapott az már mindent.
Pozitiv és negativ kivételek is vannak, viszont TE a negatív kivételekből általánosítasz az összesre.
Én tudnék általánosítani pozitiv példákból is, mert ismerek olyat. Pl a generál nélküli D16A6 CRX 340e km-rel, vagy az F20A4 Accord, amit a második tulaj 700e km-rel adott el úgy hogy egyszer volt gyűrűzve, és azóta a harmadik tulaj 760e-nél tart probléma nélkül. Vagy meg lehet nézni amerikában külön mileage stat oldalt csináltak ezeknek, ahova nem egy és nem két ember iratkozott fel a hondájával, többszázezer problémamentes mérföldekkel. Konkrétan a B16/B18/H22-es vtikkel szintén semmi gond nincs, lazán mennek 250e km felett a fentiek szerint, és kurvára nem jellemző, hogy ennék az olajat. Hát még a kevésbé csúcsra járatott 1.4/1.5/2.0 motorok. Az integra motorja már más kérdés, abból mára csak 2 féle van, a 20% kevés kilóméterrel vitrinben tartott patika állapotú, és a 80% széthajtott foltozott max felújított úgyahogy. Kb mint az 5gen VTI-k. 4gen iVT-t meg szinte már kizárólag csak építenek, eredeti állapotában fennmaradt alig van. Egyszerűen eljárt felettük az idő, és ha megszakadsz is csak kurvasok km-t futottat találsz. Ellentétben ezzel meg ott van az D16Z Civic, ami szinte mindenkinél gyűrűzésre szorul 180-200e km körül. Vagy a H23A1 94-ig, amik kivétel nélkül nyugvó csapágyasak lesznek 150e km után és főtengely kuka. Tervezési hiba, amit 94 utáni modelleken javítottak csak ki...

Lehet hogy a suzuki kicsiny világára van rálátásod, csak az a baj, hogy úgy próbálsz más márkákba is beleszakérteni, hogy azokra viszont nincs.

Istenem, ez az eszi az olajat dolog nagyon nem hagy nyugodni téged, mi?

Fentebb olvastam valami gépészmunkábal kapcsolatos óradijakról, ebből leesett hogy hozzáférsz ilyesmihez, igy infóhoz is. Áruld már el nekem a büdös nagy titkot: ha a honda 1,6 VTI motorja : 81es furat mellett 74,4 mm löketen dolgozik, mig a swift gti 74mm mellett 75,5mm lökettel, 1 mm hiján cca ugyanaz  a löket, a dugók, a gyűrűk, a satöbbi cca ugyanattól a beszállitótól jön, (Mahle dugók vannak benne gyárilag, namost, minő érdekesség, a turbós kuvikokba rendre kerül befele az 1,6 sedan meg vitara dugattyú, pfujj de szar mi, vagy pl a D16 hajtókarja kb 2/3 olyan pilincka, mint a swift sedané, ami meg szintén kb 2/3 annyira pilincka mint a GTIé) azaz, irtózatos szórás alapanyagban nem lehet, az olajban doszt nem, a blokk a hondában sem nicasilos, meséld el, hogy lehet az, hogy ha a swiftet rendszeresen 8000 fölé rántják, akkor megeszik kb 5k km alatt 2-3 deci olajat simán, a VTI meg (szerinted) nem? Elárulom, sehogy. Mert ugyanugy oldják meg hogy birja az RPMet: laza illesztés. Akkor meg megy el az olaj, ha pörgetik mint a barom, tetszik neked vagy nem. Az hogy nagypapatempó max 4k mellett nem eszi, az egy dolog, ott a swift se. Mellesleg ezen laza illesztés is az ok pl hogy a VTIknél amit megfaragnak, nem árt ha mindjárt 2 helyen is kiviszed a kartergázt a dekni alól, mert a visszavezető telefossa a szivócsövet olajtakonnyal, ha meg ledugózod, kitolja a nivót a helyéről.

Ez még mindig nem az autó hibája, hanem a useré, de senki nem mondta, hogy szar. Csak annyit, hogy ez ilyen, és pont. Te meg szajkózod mint a petipapagáj, hogy deakkorsedeakkorse. Tedd hát.

Az a vicces a rálátásban, hogy nekem legalább a swiftre van egy kicsi rálátásom, ha nem is sok, de neked még a saját márkádra sincs.

#12310 Felhasználó inaktív   Emvy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.466
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 17:01

Idézet: *Ücsüküé* - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 17:44

Ebbe a zöldkártyás programba ha ismeretlen gépkocsit ír a rendszámomra az vajon mit jelent? Lopott vagy kőrözött? :Đ

A kőrözött az egy kaja. :)
while (!sleep) sheep++;

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 614
  • 615
  • 616
  • 617
  • 618
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó