HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 616
  • 617
  • 618
  • 619
  • 620
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12341 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 21:53

Ahol szoktak butykolgetni a szakdekomat idonkent ott meseltek, hogy neha jar oda egy indigo kek Polo Classic, vmi rendore. Ember gondolta megsporolja a munkadijat kicsereli maga az olajat, ugyan mar, tokecceru. Nos leengedte, vart is, hogy jol kicsepegjen, aztan az ujat betoltotte, ahogy kell. A gond az volt hogy valtobol engedte le es a motorba ontotte be. Hat ugy 30km mulva az M0-n be is allt a valto ahogy kell... de feltunt neki hogy vhogy ojan erotlen lett a motor is... ja, mert lehet a dugok alig birtak AHP-ra lejonni a nem kicsit magas olajszinttol, volt benne ugy egy laza 7 liter olaj, az 1.4-s motorban.





hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12342 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 21:59

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:53

Ahol szoktak butykolgetni a szakdekomat


hobizoli

bazmeg  :omg:

nekem a kispók váltóm olaj nélkül 1.5 hónapig birta  :) nem én engedtem le, valahol leütödött úgy mint nemrég a karter, elfolyt az olaj, aztán csak azt vetttem észre,hogy nehezebb váltani, aztán 3 hét múlva elkezdett sírni mint a egyenes fogasléces rallyváltó, akkor már tuttam mi a szitu,de nem volt csereváltó  :Đ
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12343 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 21:59

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:51

Ismerős meg a kia riót mikor átvette, rögtön ment váltóba adalékot tölteni. Hitkérdés ez is, ő esküszik rá,hogy az kell bele, sztem RIP. A lényeg,hogy volt kb 30km az autóban (nem 30ezer), váltóolaj leenged és az előírthoz képest 3decivel kevesebb olaj volt benne.  :rolleyes:

Vagy nem folyt ki mind?  :think:
----
hobizoli: ez ütős. :D

#12344 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:06

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:24

:omg: , :omg: és  :omg:
1.Főtengely mennyibe kerül? Ne realoem-es árat nézzél és ne a szerelőt kérdezd. utánajártál,hogy mennyiért lehet szerezni?
2.  más hajtókar nincs is benne  :rolleyes: Az nemtud beégni,csak a csúszócsapágy, azt lehet külön cserélni. Megnéztem neked a bmwtheile.hu-n a csapágy darabja 3-4ezer ft. Ebből kell 8, szorozd már fel,hogy mennyi.
Hozzáadod a főtengely csapágyat is, akkor is kijössz 50alatt a csapágyakkal. Mekérdeztem bmw-s havert aszondja húúú abba nagyon drága a csapágy, de 60ból ki kell jönnie,mindezt vakon mondta, tapasztalatból. És hozzátette, hogy nem mindegy ki rakja be, vigyázni kell az illesztésekkel nagyon!!!! erről ennyit.

Csak azt nem értem, hogy akkor mi csörög? Nem a főtengelytől?

Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.

Amugy én is reálisabbnak látom az uj motort. Itthon meg fogom említeni. De mivel a motorszámmal nem tudnék mit kezdeni, ezért lehet jobb lenne, ha egyszeruen csak szétszednék majd az uj motort is és belepakolnák az enyémbe azt ami kell. A maradékot meg eladnám.
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#12345 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:13

Idézet: Kory - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:59

Vagy nem folyt ki mind?  :think:
----
hobizoli: ez ütős. :D

azér 3 deci nem marad benne... most ha féllel kevesebb jön ki azt mondom oké,de kell bele sacc/kb 1.2liter, ebből 3deci nem marad benne... pláne,hogy rátöltöttek, + adalék és utána érte el a szintet a szintjelző/betöltő lyukon.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12346 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:16

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:06

Csak azt nem értem, hogy akkor mi csörög? Nem a főtengelytől?

Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.

Amugy én is reálisabbnak látom az uj motort. Itthon meg fogom említeni. De mivel a motorszámmal nem tudnék mit kezdeni, ezért lehet jobb lenne, ha egyszeruen csak szétszednék majd az uj motort is és belepakolnák az enyémbe azt ami kell. A maradékot meg eladnám.


Attol kopog, hogy ugy jar a hajtokar, mint vmi harangban a nyelv.

Masik motort is belerakhatsz, csak at kell irtani. Afkorz azonos motorkodunak kell lennie. Legyen rola papirod, nem csak adasveteli es szamla, hanem a forgalmi vagy legalabb a masolata is. Ezzel, ha mar bent van, be kell gurulni az illetekes NKH allomasra. Ott kitoltesz egy "Kerelem" fedonevu pappert vmi 2kHUF-ert adjak, oszt ha ez megvan, jon is egy jomunkasember, aki megnezi, hogy tenyleg jo-e a motortkod ehhez a vashoz. Ha tenyleg jo, akkor innen maris goto okmanyiroda, aholis uj forgalmi es torzskonyv az uj motorszammal szumma 12kHUF-ert, es kesz is vagy. Ennel azert tobbe kerul a masik blokkba atfuzetni, hogy megmaradhasson a jelenlegi motorszam, raadasul ugye ez donormotor dugoja+gyuruje es ehhez a donorblokkhoz kopott be, nem a perpill hikomat allapotuhoz. A fotengelyt meg hajtokarokat viszont at lehet pakolni, mert az csapgyazva van, de nem erdemes veszodni vele, ha egyebkent jo a komplett motor, at kell iratni, oszt kalap-kabat, telibe leszarni. Masik meg mehet vazsba lomtalanitaskor
Rafekudsz, 2 nap alatt kesz van



hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 18. 22:25 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12347 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:27

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:06

Csak azt nem értem, hogy akkor mi csörög? Nem a főtengelytől?

Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.

Amugy én is reálisabbnak látom az uj motort. Itthon meg fogom említeni. De mivel a motorszámmal nem tudnék mit kezdeni, ezért lehet jobb lenne, ha egyszeruen csak szétszednék majd az uj motort is és belepakolnák az enyémbe azt ami kell. A maradékot meg eladnám.

Hogy te mindig le tudsz sokkolni valamivel..... :eek:
Elhajlott a hajtókar????  :eek: Azt meg hogy? Akkor nyilván az csörgött benne, összevissza járt a dugattyú, lehet,hogy szétverte a hengerfalat is. Hajtókar nemtom el tud e a hajlani amúgy... a főtengely szokott eltörni,de akkor az a motor már nem jár el... Mitől hajlott az el? Az csak vmi nagyon dúrva mechanikai hatástól, pl valami nagy és erős bekerült az égéstérbe. De az is a hengerfejet veri szét meg a dugót.
Vagy annyira,de annyira megsütötték a motort, hogy megállt a dugó benne. De ezt kétlem, akkor füstölne mint az állat.

Ez amit mondasz azért nem jó, mert a dugattyúk-csapágyak össze vannak kopva. A blokkal is. Ráadásul nemtudhatod előre,hogy hanyas dugattyút kapsz a bontott motorba. Merugye jól hangzik,hogy azonos motor meg azonos adatok,de a blokkfúrásakor van pl A B C méret, a fúrófej kopottságától adódóan. Ehhez való dugót szoktak gyártani,mert itt fontos 100adra az illesztési hézag! A csapágyaknál szintén.
Ezért az garantáltan nem fog működni, hogy veszel egy motort, kiveszed a hajtókart, dugókat, és berakod hozzád. Blokkcserével együtt van ez. Motorszámot átiratod, beleírják a forglamiba és kész. Mivel ugyanaz a tipusú és köbcentijű motor, nem lesz gond a papirozással.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12348 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:31

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:16

Ennel azert tobbe kerul a masik blokkba atfuzetni, hogy megmaradhasson a jelenlegi motorszam, raadasul ugye ez donormotor dugoja+gyuruje es ehhez a donorblokkhoz kopott be, nem a perpill hikomat allapotuhoz.
---
A fotengelyt meg hajtokarokat viszont at lehet pakolni, mert az csapgyazva van, de nem erdemes veszodni vele, ha egyebkent jo a komplett motor, at kell iratni, oszt kalap-kabat, telibe leszarni. Masik meg mehet vazsba lomtalanitaskor
Rafekudsz, 2 nap alatt kesz van



hobizoli

Pontosan így van, ezt irtam én is, akkor még nem volt meg a te irásod. :)
De ha elhajlott hajtókarral eljárt és csörgött akkor sztem szarráverte a dugót is és a hengerfalat is,az pedig nem tutko hogy javítható.
---
legegyszerűbb és legdrágább a komplett motor. ha csak fűzött blokkot vesz azt beteszi a saját cuccival és kész. feltéve, hogy jó a hengerfej és nem sérült az is.
kell még egy új tömítéskészlet azt csoki.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12349 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:45

Ha jo a masik motor, akkor nem kell foglalkozni a tomitesgarnituraval meg semmivel, ugy ahogy van, be, olaj+szurocsere, uj gyertyak, legszuro es kesz mehet is.

A fuzott blokk a hengerfej nelkul, ha a hengerfej is kapta az ivet, es az is kell, akkor egyutt mar tobbe van darabokban is egymas mellett, amit meg ossze is kell rakni, meg kell hozza meg tomites cuccos is, mint egyben a komplett motor.

Nekem is mondtak anno adnak 40k-ert egy hengerfejet, koszi, de 50 max 60k-ert egy egesz 1.6 16v motort veszek mar egyben a szivosorral meg stb-vel...papirokkal.
Potvesztartalek HF-t vettem kesobb 10k-ert. Na meg ez az 1.6 8v donormotor, amivel most gurul a taliga 20k-ba kerult....kompletten :p , akkor majd valszeg 40k-ert veszek csak egy pot HF-t...de, hat hujevagyok, nem?  :D



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12350 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:45

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:06

Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.

pff.
Kuka. Új motor.. új motor.. új motor..
Daedalus is the Internet

#12351 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:53

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:45

hat hujevagyok, nem?  :D

hobizoli

persze, hogy az vagy  :Đ
amúgy nem gondoltam volna, hogy ilyen óccsó abba a cucmó.  :)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12352 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:55

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:45

pff.
Kuka. Új motor.. új motor.. új motor..

dehogy, a régibe beraknak 2mérettel nagyobb dugókat, azok eleinte szorosak lesznek,de majd szépen bekoptatják a motort olyan illesztéssel amilyet megkíván  :Đ gyári új bmw alaktrészekkel félmilláért.  :Đ  :(
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12353 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 22:58

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:45

pff.
Kuka. Új motor.. új motor.. új motor..

Tökmindegy, mint mondtok neki, a lehúzós szerelőkre hallgat. Ezernyi jótanács elhangzott itt, el sem olvasta.
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#12354 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 23:05

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:53

persze, hogy az vagy  :Đ
amúgy nem gondoltam volna, hogy ilyen óccsó abba a cucmó.  :)

Ja :cool: . Monnyuk a bontoban ugy kezdtek, hogy 100, marmint komplett 1.6 SOHC 8v motorra, a 1.6 16v-re meg hogy 160k. Aztan felmentem a hasznaltauto.hu-ra meg a vatera-ra aztan mindjart lett occsobbé is. :D
Igaza akkoriban a 16v meg kilo alatt ott sem volt, ez meg annak az 1/5-ert azert jobban hangzott. Ma mar a 16v ara sem annyira eget rengeto...azert egyre oregszik, es csak egyre olcsobb lesz az is. :Đ



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12355 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 18. 23:18

Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 23:58

Tökmindegy, mint mondtok neki, a lehúzós szerelőkre hallgat. Ezernyi jótanács elhangzott itt, el sem olvasta.

Elolvastam, holnap intézkedem.
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#12356 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 06:36

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 23:18

Elolvastam, holnap intézkedem.

Te, azt a motort dobd ki a fenébe, ha ennyire szét van hajtva csoda, h nem repedt el sehol a blokk.

Szilentekkel meg télleg az van, amit írtak. A szakijaid nem tudják kicserélni őket, csak lengőkarostul, de azt meg mi a faxnak vennél? Egy darab vas. Abból ki kell szedni a szilenteket, és belepréselni az újakat, szakinál, célszerszámmal. Blubitól kérj címeket, tuti tud segíteni.
De ha már ki van szedve, el lehet vinni homokfuvatni/szintereztetni, h szép legyen. :)
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12357 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 09:19

Már én többet tudok egy bmw-ről mint Dex  :Đ 
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#12358 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 09:31

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:24

Kb, satöbbi, nagyjából, cirka. Na itt a különbség a kettő között. Próbálod hasonlatossá tenni őket, de attól még nincsenek sem ugyanabból az anyagból, sem ugyanattól a gyártótól. Miért lennének.

Egyébként meg nagyon nem 2-3 deci olajról volt szó 5k km-enként 8000 felett. Minek ferdítesz?

Idézek tőled: "Gyárilag félidőnél 1-1,5 litert megeszik bármelyik, ha folyton 8 fölé, az integrát meg az s2000re 9 fölé pörgeted. A swift is."

Tökre nem ugyanaz, mint amit most állítasz.

És érdekes, de ezt is te írtad: "Nekem meg megevett a swift majdnem két decit ezren." Az akkor ugye számoljunkcsak... 5k km-en (azaz félidőn) 1 liter olaj.

Akkor most mikor eszik meg melyik mennyit, és mi a normális szerinted? 2-3 deci félidőnél, vagy 1-1.5 liter? Összevissza beszélsz csak a levegőbe, és próbálod megmagyarázni, hogy a swifted olajfogyasztása normális (lol 1), és minden más pörgős autóé is ilyen (lol 2).

Teljesen mindegy hogy mit irnék rá vagy mit nem irnék rá, vagy mit magyarázkodnék, vagy elirtam, vagy nem irtam, vagy nem olvastam vissza, vagy nem gondoltam végig, semmi értelme nem lenne, úgyhogy részemről befejeztem.

#12359 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 09:34

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 20:36

De hihető a leszarom része. Ha a forgalomban kultúráltan mész, akkor senki nem akar leszorítani, meg senki nem néz át csúnyán meg nem akar legyorsulni meg nem akar gecizni sávváltáskor. Eccerűen ha látják, hogy kultúráltan, nyugisan mész akkor mások is így állnak hozzád.
Utcán kívül élőben senki nem nézett még le az autóm márkája miatt. Tipikusan ennyi van egy párbeszédben:
- húúú de szép állapotban van, vigyázol rá?
-jaja,alap
- sokat eszik?
-hát városba 10korül, pályán 7
- de azér jól megy
- jaja, keresztbe is.
- király lehet.
és innentől kezdve 3 lehetőség van:
1. nekem is/családban is volt bmw imádtuk
2. szeretnék én is,de nincs rá pénzem
3. abbamarad a bmw téma mert a user nem autóbuzi
ennyi.

Szervíz: vagy kőgazdag vagy és márkaszervízbe jársz, vagy van jó szerelőd aki ért a bmw-hez, vagy haverkodsz bmw-sekkel neten és kifejezetten BMW szerelőhöz viszed akit ajánlanak. Én nekem van kontaktom, már másnak is kellett innen a fórumból. Elektronyos szaki az olyan, e30 vezetékeinek szineit vágja fejből. Nem haver mesélte, nem a szomszéd ükanyja, hanem én. Felhívtam még anno az AC-nál és kérdeztem,hogy a kábelkötegből megy 5 vezeték a reléhez,melyik adja a powert és szinre megmondta,hogy melyik megy az AC-hze melyikbe van fix12 melyik jön az ECU-ból éshogy az ECU testre zár, stb stb. Na ez jó elektronyos ember. Van hasonló szervízesem is akinek van e30, épitett 5lityis v12 motorral benne. Az ilyen ember tudja miazaz e30, tudja miazaz autószeretet és tudja,hogy márkatársat nem húzunk le.

Kecskeméti tagnak kellett e30-át lakatolni dúlván,mert megette a fene. 4 általános lakatos küldte el a faszba, mindegyik azt mondta,hogy vegyen másik autót és elzavarták. Az 5ik ember egy idősebb fószer, neki is van%volt bmw-je, rögtön elvállalta korrekt áron, látott benne fantáziát. Múlthéten fújták a vasat, álomszép lett. ennyi.

Mellesleg sokan úgy vannak vele, hogy aha béjemvés akkor tuti van pénze és fizesse meg. Ez az újakra biztos igaz,de aki 15-20éves bmw-t vesz az nem biztos,hogy olyan vastag, ellenben szereti a típust.

Remélem sikerült minden benned felmerülő kérdésre választ kapnod. Ha kiváncsi vagy még valamire akkor kérdezz nyugodtan.

4: jó autó, de nekem másmilyen kell. A föld tengelye ugyanis még mindig nem BMW alakú, hogy akörül forogjon. Pláne nem e30. Pláne nem 1,6.

Amugy tegnap beengedett a sorba egy ezüst e30 a váci úton, meglepő volt.

#12360 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 09:35

Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 9:19

Már én többet tudok egy bmw-ről mint Dex  :Đ 

Elolvasod amit irunk?  :think:  :Đ
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 616
  • 617
  • 618
  • 619
  • 620
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó