Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni?
#12341
Elküldve: 2009. 02. 18. 21:53
:Đ
hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#12342
Elküldve: 2009. 02. 18. 21:59
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:53
:Đ
hobizoli
bazmeg

nekem a kispók váltóm olaj nélkül 1.5 hónapig birta

Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#12343
Elküldve: 2009. 02. 18. 21:59
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:51

Vagy nem folyt ki mind?

----
hobizoli: ez ütős.

#12344
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:06
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:24



1.Főtengely mennyibe kerül? Ne realoem-es árat nézzél és ne a szerelőt kérdezd. utánajártál,hogy mennyiért lehet szerezni?
2. más hajtókar nincs is benne

Hozzáadod a főtengely csapágyat is, akkor is kijössz 50alatt a csapágyakkal. Mekérdeztem bmw-s havert aszondja húúú abba nagyon drága a csapágy, de 60ból ki kell jönnie,mindezt vakon mondta, tapasztalatból. És hozzátette, hogy nem mindegy ki rakja be, vigyázni kell az illesztésekkel nagyon!!!! erről ennyit.
Csak azt nem értem, hogy akkor mi csörög? Nem a főtengelytől?
Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.
Amugy én is reálisabbnak látom az uj motort. Itthon meg fogom említeni. De mivel a motorszámmal nem tudnék mit kezdeni, ezért lehet jobb lenne, ha egyszeruen csak szétszednék majd az uj motort is és belepakolnák az enyémbe azt ami kell. A maradékot meg eladnám.
paranormal.hu
#12345
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:13
Idézet: Kory - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:59

----
hobizoli: ez ütős.

azér 3 deci nem marad benne... most ha féllel kevesebb jön ki azt mondom oké,de kell bele sacc/kb 1.2liter, ebből 3deci nem marad benne... pláne,hogy rátöltöttek, + adalék és utána érte el a szintet a szintjelző/betöltő lyukon.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#12346
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:16
Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:06
Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.
Amugy én is reálisabbnak látom az uj motort. Itthon meg fogom említeni. De mivel a motorszámmal nem tudnék mit kezdeni, ezért lehet jobb lenne, ha egyszeruen csak szétszednék majd az uj motort is és belepakolnák az enyémbe azt ami kell. A maradékot meg eladnám.
Attol kopog, hogy ugy jar a hajtokar, mint vmi harangban a nyelv.
Masik motort is belerakhatsz, csak at kell irtani. Afkorz azonos motorkodunak kell lennie. Legyen rola papirod, nem csak adasveteli es szamla, hanem a forgalmi vagy legalabb a masolata is. Ezzel, ha mar bent van, be kell gurulni az illetekes NKH allomasra. Ott kitoltesz egy "Kerelem" fedonevu pappert vmi 2kHUF-ert adjak, oszt ha ez megvan, jon is egy jomunkasember, aki megnezi, hogy tenyleg jo-e a motortkod ehhez a vashoz. Ha tenyleg jo, akkor innen maris goto okmanyiroda, aholis uj forgalmi es torzskonyv az uj motorszammal szumma 12kHUF-ert, es kesz is vagy. Ennel azert tobbe kerul a masik blokkba atfuzetni, hogy megmaradhasson a jelenlegi motorszam, raadasul ugye ez donormotor dugoja+gyuruje es ehhez a donorblokkhoz kopott be, nem a perpill hikomat allapotuhoz. A fotengelyt meg hajtokarokat viszont at lehet pakolni, mert az csapgyazva van, de nem erdemes veszodni vele, ha egyebkent jo a komplett motor, at kell iratni, oszt kalap-kabat, telibe leszarni. Masik meg mehet vazsba lomtalanitaskor
Rafekudsz, 2 nap alatt kesz van
hobizoli
Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 18. 22:25 -kor
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#12347
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:27
Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:06
Meg a másik probléma, hogy hajtókar is kell. Az elhajlott.
Amugy én is reálisabbnak látom az uj motort. Itthon meg fogom említeni. De mivel a motorszámmal nem tudnék mit kezdeni, ezért lehet jobb lenne, ha egyszeruen csak szétszednék majd az uj motort is és belepakolnák az enyémbe azt ami kell. A maradékot meg eladnám.
Hogy te mindig le tudsz sokkolni valamivel.....

Elhajlott a hajtókar????

Vagy annyira,de annyira megsütötték a motort, hogy megállt a dugó benne. De ezt kétlem, akkor füstölne mint az állat.
Ez amit mondasz azért nem jó, mert a dugattyúk-csapágyak össze vannak kopva. A blokkal is. Ráadásul nemtudhatod előre,hogy hanyas dugattyút kapsz a bontott motorba. Merugye jól hangzik,hogy azonos motor meg azonos adatok,de a blokkfúrásakor van pl A B C méret, a fúrófej kopottságától adódóan. Ehhez való dugót szoktak gyártani,mert itt fontos 100adra az illesztési hézag! A csapágyaknál szintén.
Ezért az garantáltan nem fog működni, hogy veszel egy motort, kiveszed a hajtókart, dugókat, és berakod hozzád. Blokkcserével együtt van ez. Motorszámot átiratod, beleírják a forglamiba és kész. Mivel ugyanaz a tipusú és köbcentijű motor, nem lesz gond a papirozással.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#12348
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:31
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:16
---
A fotengelyt meg hajtokarokat viszont at lehet pakolni, mert az csapgyazva van, de nem erdemes veszodni vele, ha egyebkent jo a komplett motor, at kell iratni, oszt kalap-kabat, telibe leszarni. Masik meg mehet vazsba lomtalanitaskor
Rafekudsz, 2 nap alatt kesz van
hobizoli
Pontosan így van, ezt irtam én is, akkor még nem volt meg a te irásod.

De ha elhajlott hajtókarral eljárt és csörgött akkor sztem szarráverte a dugót is és a hengerfalat is,az pedig nem tutko hogy javítható.
---
legegyszerűbb és legdrágább a komplett motor. ha csak fűzött blokkot vesz azt beteszi a saját cuccival és kész. feltéve, hogy jó a hengerfej és nem sérült az is.
kell még egy új tömítéskészlet azt csoki.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#12349
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:45
A fuzott blokk a hengerfej nelkul, ha a hengerfej is kapta az ivet, es az is kell, akkor egyutt mar tobbe van darabokban is egymas mellett, amit meg ossze is kell rakni, meg kell hozza meg tomites cuccos is, mint egyben a komplett motor.
Nekem is mondtak anno adnak 40k-ert egy hengerfejet, koszi, de 50 max 60k-ert egy egesz 1.6 16v motort veszek mar egyben a szivosorral meg stb-vel...papirokkal.
Potvesztartalek HF-t vettem kesobb 10k-ert. Na meg ez az 1.6 8v donormotor, amivel most gurul a taliga 20k-ba kerult....kompletten


hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#12350
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:45
Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:06
pff.
Kuka. Új motor.. új motor.. új motor..
#12351
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:53
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:45

hobizoli
persze, hogy az vagy :Đ
amúgy nem gondoltam volna, hogy ilyen óccsó abba a cucmó.

Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#12352
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:55
Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:45
Kuka. Új motor.. új motor.. új motor..
dehogy, a régibe beraknak 2mérettel nagyobb dugókat, azok eleinte szorosak lesznek,de majd szépen bekoptatják a motort olyan illesztéssel amilyet megkíván :Đ gyári új bmw alaktrészekkel félmilláért. :Đ

Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#12353
Elküldve: 2009. 02. 18. 22:58
Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:45
Kuka. Új motor.. új motor.. új motor..
Tökmindegy, mint mondtok neki, a lehúzós szerelőkre hallgat. Ezernyi jótanács elhangzott itt, el sem olvasta.
#12354
Elküldve: 2009. 02. 18. 23:05
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 22:53
amúgy nem gondoltam volna, hogy ilyen óccsó abba a cucmó.

Ja


Igaza akkoriban a 16v meg kilo alatt ott sem volt, ez meg annak az 1/5-ert azert jobban hangzott. Ma mar a 16v ara sem annyira eget rengeto...azert egyre oregszik, es csak egyre olcsobb lesz az is. :Đ
hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#12355
Elküldve: 2009. 02. 18. 23:18
Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 23:58
Elolvastam, holnap intézkedem.
paranormal.hu
#12356
Elküldve: 2009. 02. 19. 06:36
Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 23:18
Te, azt a motort dobd ki a fenébe, ha ennyire szét van hajtva csoda, h nem repedt el sehol a blokk.
Szilentekkel meg télleg az van, amit írtak. A szakijaid nem tudják kicserélni őket, csak lengőkarostul, de azt meg mi a faxnak vennél? Egy darab vas. Abból ki kell szedni a szilenteket, és belepréselni az újakat, szakinál, célszerszámmal. Blubitól kérj címeket, tuti tud segíteni.
De ha már ki van szedve, el lehet vinni homokfuvatni/szintereztetni, h szép legyen.

#12357
Elküldve: 2009. 02. 19. 09:19
#12358
Elküldve: 2009. 02. 19. 09:31
Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 21:24
Egyébként meg nagyon nem 2-3 deci olajról volt szó 5k km-enként 8000 felett. Minek ferdítesz?
Idézek tőled: "Gyárilag félidőnél 1-1,5 litert megeszik bármelyik, ha folyton 8 fölé, az integrát meg az s2000re 9 fölé pörgeted. A swift is."
Tökre nem ugyanaz, mint amit most állítasz.
És érdekes, de ezt is te írtad: "Nekem meg megevett a swift majdnem két decit ezren." Az akkor ugye számoljunkcsak... 5k km-en (azaz félidőn) 1 liter olaj.
Akkor most mikor eszik meg melyik mennyit, és mi a normális szerinted? 2-3 deci félidőnél, vagy 1-1.5 liter? Összevissza beszélsz csak a levegőbe, és próbálod megmagyarázni, hogy a swifted olajfogyasztása normális (lol 1), és minden más pörgős autóé is ilyen (lol 2).
Teljesen mindegy hogy mit irnék rá vagy mit nem irnék rá, vagy mit magyarázkodnék, vagy elirtam, vagy nem irtam, vagy nem olvastam vissza, vagy nem gondoltam végig, semmi értelme nem lenne, úgyhogy részemről befejeztem.
#12359
Elküldve: 2009. 02. 19. 09:34
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 18., szerda - 20:36
Utcán kívül élőben senki nem nézett még le az autóm márkája miatt. Tipikusan ennyi van egy párbeszédben:
- húúú de szép állapotban van, vigyázol rá?
-jaja,alap
- sokat eszik?
-hát városba 10korül, pályán 7
- de azér jól megy
- jaja, keresztbe is.
- király lehet.
és innentől kezdve 3 lehetőség van:
1. nekem is/családban is volt bmw imádtuk
2. szeretnék én is,de nincs rá pénzem
3. abbamarad a bmw téma mert a user nem autóbuzi
ennyi.
Szervíz: vagy kőgazdag vagy és márkaszervízbe jársz, vagy van jó szerelőd aki ért a bmw-hez, vagy haverkodsz bmw-sekkel neten és kifejezetten BMW szerelőhöz viszed akit ajánlanak. Én nekem van kontaktom, már másnak is kellett innen a fórumból. Elektronyos szaki az olyan, e30 vezetékeinek szineit vágja fejből. Nem haver mesélte, nem a szomszéd ükanyja, hanem én. Felhívtam még anno az AC-nál és kérdeztem,hogy a kábelkötegből megy 5 vezeték a reléhez,melyik adja a powert és szinre megmondta,hogy melyik megy az AC-hze melyikbe van fix12 melyik jön az ECU-ból éshogy az ECU testre zár, stb stb. Na ez jó elektronyos ember. Van hasonló szervízesem is akinek van e30, épitett 5lityis v12 motorral benne. Az ilyen ember tudja miazaz e30, tudja miazaz autószeretet és tudja,hogy márkatársat nem húzunk le.
Kecskeméti tagnak kellett e30-át lakatolni dúlván,mert megette a fene. 4 általános lakatos küldte el a faszba, mindegyik azt mondta,hogy vegyen másik autót és elzavarták. Az 5ik ember egy idősebb fószer, neki is van%volt bmw-je, rögtön elvállalta korrekt áron, látott benne fantáziát. Múlthéten fújták a vasat, álomszép lett. ennyi.
Mellesleg sokan úgy vannak vele, hogy aha béjemvés akkor tuti van pénze és fizesse meg. Ez az újakra biztos igaz,de aki 15-20éves bmw-t vesz az nem biztos,hogy olyan vastag, ellenben szereti a típust.
Remélem sikerült minden benned felmerülő kérdésre választ kapnod. Ha kiváncsi vagy még valamire akkor kérdezz nyugodtan.
4: jó autó, de nekem másmilyen kell. A föld tengelye ugyanis még mindig nem BMW alakú, hogy akörül forogjon. Pláne nem e30. Pláne nem 1,6.
Amugy tegnap beengedett a sorba egy ezüst e30 a váci úton, meglepő volt.
#12360
Elküldve: 2009. 02. 19. 09:35
Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 9:19
Elolvasod amit irunk?

Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno