Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni?
#23461
Elküldve: 2009. 05. 28. 17:48
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)
#23462
Elküldve: 2009. 05. 28. 18:01
Idézet: Lufinyul - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 13:56
Talán pont azért, mert a végsebességet nem a lejtő/hátszél kombóra szokták megadni.
#23463
Elküldve: 2009. 05. 28. 18:03
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 18:45
Passz, de a H hajtokarok lathatoan egyben vannak.
hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#23464
Elküldve: 2009. 05. 28. 18:06
Idézet: Jahno - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 19:01
Meg nem is a kmora-rol leolvasva...
hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#23465
Elküldve: 2009. 05. 28. 18:34
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 18:23
Ez amúgy egy E34 m5 műszerfala. Durca már egy ilyennel menni.
Én eddig azt hittem, az a te kocsid műszerfala a képen :Đ
paranormal.hu
#23466
Elküldve: 2009. 05. 28. 18:53
Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 16:31
Parkoláskor gondolom te is szoktad használni egyszerre mindkét oldalon
#23467
Elküldve: 2009. 05. 28. 18:55
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:00
De ugy bele voltak bikazva, hogy frankon kattant, amikor megindult...
Lehet nem melegen kellett volna kiszedni? Gondoltam ugy hatha konnyebb...
hobizoli
Milyen kulcs hiányzik a készletedből. Mesélj aztán talira majd viszek.
#23468
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:01
Idézet: Syner - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:04
Igazából kevés ganggal az is gáz lenne, inkább a fokozatmentes lenne célravezető.
Mit ne mondjak, robogóknál sem véletlenül van variátor, ahol ugye motor szintén keskeny sávban dolgozik. Másik megoldás a sok gang.
Annó a szabályozások elött iszonyat hegyes motorokat csináltak versenysportban, 10-12 gangos váltók simán voltak. 20000-től 23000-ig. Egy rossz váltás, aztán csak lassulás van
#23469
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:02
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:23
Ez amúgy egy E34 m5 műszerfala. Durca már egy ilyennel menni.
Gondolom pályán, előzés közben
#23470
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:03
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:33
hobizoli
hiba oka nincs?
Vagy csak túl erősre sikeredett?
#23471
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:17
Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:48
Attól függ mi neki a normális. Fullextrás hibátlan, amiben mindent kicseréltek? Jéé hogy ez pont annyira jön ki mint amennyit én számolgattam?
Amúgy azt elolvastad,mert nem reagáltál a gondolatmenetemre.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#23472
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:28
Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:01
Mit ne mondjak, robogóknál sem véletlenül van variátor, ahol ugye motor szintén keskeny sávban dolgozik. Másik megoldás a sok gang.
Annó a szabályozások elött iszonyat hegyes motorokat csináltak versenysportban, 10-12 gangos váltók simán voltak. 20000-től 23000-ig. Egy rossz váltás, aztán csak lassulás van
jahát régen volt 3 sebességes autómata, csak a világ jobbik felén toltak mellé egy 5-6 literes blokkot aztán azt nem igazán zavarta hogy milyen fordulatszám tartományban volt éppen :Đ
MSN: gaborszi@msn.com
#23473
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:48
Idézet: Syner - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:28
Ja, de bode is volt hozza eleve 2 tonna, ugyhogy is kellett a nagykopcenti...
hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#23474
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:52
Idézet: Syner - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:28
Azt itt is csinálták... még a '90-es évek elején is, csak 1,6-1,8-akkal.
#23475
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:53
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:52
Régi szívódízel mergák is ilyenek voltak. Plö 2.4-es, oszt 3 gang, az is ótómata.
#23476
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:54
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:17
Amúgy azt elolvastad,mert nem reagáltál a gondolatmenetemre.
Épeszű ember közelébe nem megy olyan 7-8 éves kotvákoknak, amit kapásból szét kellene dönteni és újraépíteni. Ezek nem OT-k vakker. Nem tudom mennyivel lenne megbízhatóbb mindenféle bugázótt, bontott cuccokat beépítve, mi garantálja azt, hogy 1 milliót ráköltesz "okosba", aztán 2 hónap múlva nem kezdene széthullani az autó. Aki manapság korrekt E46-ot akar, az fizessen. De ne a bontóban.
Én biztos olyan állapotút keresnék, ami megfelelő, egy 7-8 éves autónál egyáltalán nem normális, hogy ki kelljen cserélni minden főalkatrészt. Ha ez így van, akkor az az autó egy hulladék és messzire el kell kerülni.
#23477
Elküldve: 2009. 05. 28. 19:59
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 19:52
Az a lényeg olyna motor kellett alá, ami mindenhol ment. Nem csak egy keskeny sávban.
Egy akkori 2000-es motor teljesítményét ma némelyik 1.4-es is hozza, csak nem éppen akkora sávban.
Bár 3 gangos autómata szerintem inkább a 80as évekre volt jellemző.
#23478
Elküldve: 2009. 05. 28. 20:07
Idézet: Rudi - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 19:54
Én biztos olyan állapotút keresnék, ami megfelelő, egy 7-8 éves autónál egyáltalán nem normális, hogy ki kelljen cserélni minden főalkatrészt. Ha ez így van, akkor az az autó egy hulladék és messzire el kell kerülni.
Nem azt mondtam, hogy kell, ez a legrosszabb eset, viszont ez a tuti.
De akkor legalább lesz egy rendes, korrekt autód mind menettulajdonságilag mind motorikusan mind kinézetre.
Épeszű ember akkor mit vesz? Sok pénzér vmi újautót? Azokkal sosincs gond,mi? Márkaszervízek üresen állnak, csereautó fogalma is vmi távoli bolygó jövevényszava, meg azok nem állnak meg soha.
Én inkább ülök olyan autóba ami 20évesen is megy,mint egy 10x drágább olyanba aminél kitudja hogy rakták össze és meddig fogja bírni.
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same

"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno
#23479
Elküldve: 2009. 05. 28. 20:11
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:33
hobizoli
Akkor ez most garanciális? Meg kell köszörülni kicsit a főtengelyt (Dextrose szerelője jó áron felszámítja), motorteret kimosni alaposan (hogy gyönyörködtesse a szemet), aztán a blokkot pedig megforrasztani (hogy ne vesszen kárba semmi). Aztán eladni úgy hogy még bejáratós, ezért nem szabad hajtani az első 2000 km-ben. Simán elmegy 84e km-re visszatekerve...
.
.
#23480
Elküldve: 2009. 05. 28. 20:14
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 21:07
Pár évig fog menni, de őket nem érdekli, mert leketyeg a gari, és ülnek át a másikba. Éljen a környezetszennyezés.
Törvényt kellene hozni, h csak olyan akármit lehet eladni, ami mondjuk minimum 10-20 évig működik, könnyen javítható, stb.

Súgó
A téma zárva.

















