HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 1172
  • 1173
  • 1174
  • 1175
  • 1176
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#23461 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 17:48

Utánakérdeztem bmw értékesítő ismerősnél az e46 coupe-ra. Azt mondta, hogy 4 alatt nem lesz normális! (Motortól függetlenül...)
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#23462 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2009. 05. 28. 18:01

Idézet: Lufinyul - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 13:56

Miért fontos az hogy mennyi a végsebessége egy autónak? Egy ezres suzukival is lehet 200-at menni ha kellően hosszú és lejtős az út. Szerintem sokkal inkább a dinamika és a gyorsulás az ami meghatároz egy autót.

Talán pont azért, mert a végsebességet nem a lejtő/hátszél kombóra szokták megadni.
Make love not Wor.

#23463 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 18:03

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 18:45

Sok volt a nyomás?

Passz, de a H hajtokarok lathatoan egyben vannak. :cool:



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#23464 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 18:06

Idézet: Jahno - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 19:01

Talán pont azért, mert a végsebességet nem a lejtő/hátszél kombóra szokták megadni.

Meg nem is a kmora-rol leolvasva... :p




hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#23465 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 18:34

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 18:23

Miért kéne indexelni? Gondolom nem előzés közben lőtték a fényképet, hanem pályán.
Ez amúgy egy E34 m5 műszerfala. Durca már egy ilyennel menni.

Én eddig azt hittem, az a te kocsid műszerfala a képen  :Đ
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#23466 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 18:53

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 16:31

De ez miért jó? Miért kell kitenni?

Parkoláskor gondolom te is szoktad használni egyszerre mindkét oldalon  :D
Daedalus is the Internet

#23467 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 18:55

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:00

Kicsereltem a gyufakat, szerencsere a regihez a 16-s kulcs kell, az ujhoz meg a 21-s... na mind1 :rolleyes:
De ugy bele voltak bikazva, hogy frankon kattant, amikor megindult...  :think:

Lehet nem melegen kellett volna kiszedni? Gondoltam ugy hatha konnyebb...



hobizoli

Milyen kulcs hiányzik a készletedből. Mesélj aztán talira majd viszek. :)
Daedalus is the Internet

#23468 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:01

Idézet: Syner - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:04

erre találták ki a jó autómata váltót

Igazából kevés ganggal az is gáz lenne, inkább a fokozatmentes lenne célravezető.
Mit ne mondjak, robogóknál sem véletlenül van variátor, ahol ugye motor szintén keskeny sávban dolgozik. Másik megoldás a sok gang.
Annó a szabályozások elött iszonyat hegyes motorokat csináltak versenysportban, 10-12 gangos váltók simán voltak. 20000-től 23000-ig. Egy rossz váltás, aztán csak lassulás van  :D
Daedalus is the Internet

#23469 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:02

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:23

Miért kéne indexelni? Gondolom nem előzés közben lőtték a fényképet, hanem pályán.
Ez amúgy egy E34 m5 műszerfala. Durca már egy ilyennel menni.

Gondolom pályán, előzés közben :)
Daedalus is the Internet

#23470 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:03

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:33

Jó kép


:eek:

:p  :Đ



hobizoli

hiba oka nincs? :)
Vagy csak túl erősre sikeredett?  :D
Daedalus is the Internet

#23471 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:17

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:48

Utánakérdeztem bmw értékesítő ismerősnél az e46 coupe-ra. Azt mondta, hogy 4 alatt nem lesz normális! (Motortól függetlenül...)

Attól függ mi neki a normális. Fullextrás hibátlan, amiben mindent kicseréltek? Jéé hogy ez pont annyira jön ki mint amennyit én számolgattam? :)
Amúgy azt elolvastad,mert nem reagáltál a gondolatmenetemre.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#23472 Felhasználó inaktív   Syner 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.856
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:28

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:01

Igazából kevés ganggal az is gáz lenne, inkább a fokozatmentes lenne célravezető.
Mit ne mondjak, robogóknál sem véletlenül van variátor, ahol ugye motor szintén keskeny sávban dolgozik. Másik megoldás a sok gang.
Annó a szabályozások elött iszonyat hegyes motorokat csináltak versenysportban, 10-12 gangos váltók simán voltak. 20000-től 23000-ig. Egy rossz váltás, aztán csak lassulás van  :D

jahát régen volt 3 sebességes autómata, csak a világ jobbik felén toltak mellé egy 5-6 literes blokkot aztán azt nem igazán zavarta hogy milyen fordulatszám tartományban volt éppen :Đ
így hamarabb megtalálsz:
MSN: gaborszi@msn.com

#23473 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:48

Idézet: Syner - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:28

jahát régen volt 3 sebességes autómata, csak a világ jobbik felén toltak mellé egy 5-6 literes blokkot aztán azt nem igazán zavarta hogy milyen fordulatszám tartományban volt éppen :Đ

Ja, de bode is volt hozza eleve 2 tonna, ugyhogy is kellett a nagykopcenti... :rolleyes:



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#23474 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:52

Idézet: Syner - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:28

jahát régen volt 3 sebességes autómata, csak a világ jobbik felén toltak mellé egy 5-6 literes blokkot aztán azt nem igazán zavarta hogy milyen fordulatszám tartományban volt éppen :Đ

Azt itt is csinálták... még a '90-es évek elején is, csak 1,6-1,8-akkal. :)

#23475 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:53

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:52

Azt itt is csinálták... még a '90-es évek elején is, csak 1,6-1,8-akkal. :)

Régi szívódízel mergák is ilyenek voltak. Plö 2.4-es, oszt 3 gang, az is ótómata.
Az nevet utoljára, aki először üt.

#23476 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:54

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 20:17

Attól függ mi neki a normális. Fullextrás hibátlan, amiben mindent kicseréltek? Jéé hogy ez pont annyira jön ki mint amennyit én számolgattam? :)
Amúgy azt elolvastad,mert nem reagáltál a gondolatmenetemre.

Épeszű ember közelébe nem megy olyan 7-8 éves kotvákoknak, amit kapásból szét kellene dönteni és újraépíteni. Ezek nem OT-k vakker. Nem tudom mennyivel lenne megbízhatóbb mindenféle bugázótt, bontott cuccokat beépítve, mi garantálja azt, hogy 1 milliót ráköltesz "okosba", aztán 2 hónap múlva nem kezdene széthullani az autó. Aki manapság korrekt E46-ot akar, az fizessen. De ne a bontóban.

Én biztos olyan állapotút keresnék, ami megfelelő, egy 7-8 éves autónál egyáltalán nem normális, hogy ki kelljen cserélni minden főalkatrészt. Ha ez így van, akkor az az autó egy hulladék és messzire el kell kerülni.

#23477 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 19:59

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 19:52

Azt itt is csinálták... még a '90-es évek elején is, csak 1,6-1,8-akkal. :)

Az a lényeg olyna motor kellett alá, ami mindenhol ment. Nem csak egy keskeny sávban.
Egy akkori 2000-es motor teljesítményét ma némelyik 1.4-es is hozza, csak nem éppen akkora sávban.
Bár 3 gangos autómata szerintem inkább a 80as évekre volt jellemző.
Daedalus is the Internet

#23478 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 20:07

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 19:54

Épeszű ember közelébe nem megy olyan 7-8 éves kotvákoknak, amit kapásból szét kellene dönteni és újraépíteni. Ezek nem OT-k vakker. Nem tudom mennyivel lenne megbízhatóbb mindenféle bugázótt, bontott cuccokat beépítve, mi garantálja azt, hogy 1 milliót ráköltesz "okosba", aztán 2 hónap múlva nem kezdene széthullani az autó. Aki manapság korrekt E46-ot akar, az fizessen. De ne a bontóban.

Én biztos olyan állapotút keresnék, ami megfelelő, egy 7-8 éves autónál egyáltalán nem normális, hogy ki kelljen cserélni minden főalkatrészt. Ha ez így van, akkor az az autó egy hulladék és messzire el kell kerülni.

Nem azt mondtam, hogy kell, ez a legrosszabb  eset, viszont ez a tuti.
De akkor legalább lesz egy rendes, korrekt autód mind menettulajdonságilag mind motorikusan mind kinézetre.

Épeszű ember akkor mit vesz? Sok pénzér vmi újautót? Azokkal sosincs gond,mi? Márkaszervízek üresen állnak, csereautó fogalma is vmi távoli bolygó jövevényszava, meg azok nem állnak meg soha.

Én inkább ülök olyan autóba ami 20évesen is megy,mint egy 10x drágább olyanba aminél kitudja hogy rakták össze és meddig fogja bírni.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#23479 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 20:11

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 17:33

megfittyedt motor képe


:eek:

:p  :Đ



hobizoli

Akkor ez most garanciális? Meg kell köszörülni kicsit a főtengelyt (Dextrose szerelője jó áron felszámítja), motorteret kimosni alaposan (hogy gyönyörködtesse a szemet), aztán a blokkot pedig megforrasztani (hogy ne vesszen kárba semmi). Aztán eladni úgy hogy még bejáratós, ezért nem szabad hajtani az első 2000 km-ben. Simán elmegy 84e km-re visszatekerve...  :omg:  :)
.
.
.

#23480 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 28. 20:14

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 28., csütörtök - 21:07

Én inkább ülök olyan autóba ami 20évesen is megy,mint egy 10x drágább olyanba aminél kitudja hogy rakták össze és meddig fogja bírni.

Pár évig fog menni, de őket nem érdekli, mert leketyeg a gari, és ülnek át a másikba. Éljen a környezetszennyezés.  :omg:

Törvényt kellene hozni, h csak olyan akármit lehet eladni, ami mondjuk minimum 10-20 évig működik, könnyen javítható, stb.
Az nevet utoljára, aki először üt.

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 1172
  • 1173
  • 1174
  • 1175
  • 1176
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó