HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#341 Felhasználó inaktív   mcsjunior 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.502
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 11:23

Idézet: Sipi- - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 9:47

És ennyi idő alatt meg is van? Lehet, hogy le kéne már nekem is cseréltetni. Én még nem cseréltettem, és 3 éve nálam van már.

Elvileg 2 év a csereperiódus (legalábbis VWnél, de gondolom mindenhol nagyjából hasonló olajjal dolgoznak), szal sztem lassan neked is időszerű lenne egy csere.

#342 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 11:49

Idézet: mcsjunior - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:23

Elvileg 2 év a csereperiódus (legalábbis VWnél, de gondolom mindenhol nagyjából hasonló olajjal dolgoznak), szal sztem lassan neked is időszerű lenne egy csere.

2 év a csereperiódus, mert így éri meg a szerviznek. :D

#343 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 11:58

Idézet: Sipi- - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 11:09

Akkor miért akarod magad szívatni egy (jóeséllyel) széthatjtott motorú autóval?

Egyáltalán nem biztos, hogy az az Astra szét van hajtva, hogy mentek vele sokat, az biztos.

Más kérdés, hogy egy alapból 150 LE-s dízelt mi a jóéletnek csippeltetni?
-----

#344 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:11

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:49

2 év a csereperiódus, mert így éri meg a szerviznek. :D

Rönyónál 4 év. De oda úgyis beesnek a kuncsaftok más miatt.  :Đ
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#345 Felhasználó inaktív   Pitbull 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.656
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:16

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 10:58

Egyáltalán nem biztos, hogy az az Astra szét van hajtva, hogy mentek vele sokat, az biztos.

Más kérdés, hogy egy alapból 150 LE-s dízelt mi a jóéletnek csippeltetni?
-----

JTD motorok elég jól bírják a gyűrődést, de kipróbálták azt hogy max menyit üzemel a megengedett maximális nyomáson a Bosh porlasztócsúcs. 80 órát. Olaszok kb 100BARral alacsonyabban maximálták az ECU által engedélyezett max rail nyomást. Egyszóval a chippelés könnyen tönkreteheti a magasnyomású részt.
Hazafi vagyok nem "Demokrata".

#346 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:28

Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:11

Rönyónál 4 év. De oda úgyis beesnek a kuncsaftok más miatt.  :Đ

Ehh. :)

Mi Stiftben 8 év alatt sosem cseréltettünk fékolajat. :D Sose volt gond a fékkel. De:

Persze ettől még volt cserélve ám, mivel eleve kb. 3-4 évente elmentek az első fékbetétek (egyszer tárcsa is), és akkor cserélték, leengedték-töltötték.

Szerkesztette: Kory 2009. 06. 03. 12:28 -kor


#347 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:33

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 11:22

Zsírkaraj pl a mostani m5. És nem a motorra gondolok, hanem minden másra, rengeteg technikai újítás ötlet, user beállítás. Mint ilyen apróságok, hogy iDrive-on beállítod mekkora legyen a maximális motorfék meg ilyenek, futóműről nem is beszélve.
Ez a megane jópofa, de én az 1.3-as fapad suzukival mentem így mikor még tanuló voltam, kéziféket rángatni bárki tud. És nézd csak meg a második videón mikor örülnek az utasok! Akkor amikor szépen kanyar előtt keresztberakja! Egyenesbe aszondja jól megy jól gyorsul, már amennyire 230-250paci engedi, aztán ennyi ezzel kifújt minden.
Nemtom hogy futómű az milyen alatta,de az enyim stabilabbnak tűnik. Ráadásul elsőkerekeknek sincs utánfutása és látszik is, hogy mennyire szarul tud kijönni kanyarból, letapad aztán kicsit megtorpan, utána meg elkezd gyorsulni. Szal elsőkerekessel lehet igy kézifékezni de amint látod korlátoltak a lehetőségek.
Meg hiába mondja, hogy 100al esik be a kanyarba, kb 60-70el jön ki.

De hogy a kérdésedre válaszoljak: nemjól gondolod. Az új clio/megane rs-be biztos hogy sokkal több technikai vivmány van belezsúfolva mint az én 20éves szaromba, mégis ezt jobban élvezem, annak ellenére, hogy nem tud úgy gyorsulni. Mert városba hova gyorulsz mikor tele van lámpákkal, meg kereszteződéssel? Oszt itt a topikba meg már lehurrogja mindenki Dextroze-t hogy 160-nál hova akar többel száguldani, ellenben én esőbe minden kanyarba vigyorgok kb. Ez a különbség.

De hiába magyarázom, ha nem ültél még driftautóba, nem vezettél még autót keresztbemenve akkor nemérted.

Szóval szerinted annyi az egész, hogy na fogjunk egy alap cliót, dobjuk bele a 2 lityis mocit, azt gyí. Ugyanez megane-nál, csak ott 2.0T-t dobjunk bele. Hát nagyon nem így van. Sőt, RenaultSport modellek messze a futóművükről, kormányművükről és fékeikről híresek, kategória legjobbjai, legélvezetesebbjei közé tartoznak.

Nem tudom honnét veszed, hogy az egész csak annyi, hogy akkor egyenesben menjünk, mint állat. Gondolom az is véltetlen, hogy egy Megane RS tartja a körrekordot a kategóriájában a régi Nürnburgringen. Biztos xar lehet a futóműve és nem tud kanyarodni :Đ

Kis olvasnivaló neked:
http://totalcar.hu/tesztek/cliors2006/
http://totalcar.hu/tesztek/cliors20/
http://www.a5.hu/cikkek/3/8319.shtml
http://totalcar.hu/tesztek/meganers/
http://www.a5.hu/cikkek/3/8818.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/3/17212.shtml

De külföldieket is nyugodtan olvashatsz, nézhetsz, lényegi különbség nem lesz bennük.

Amúgy szerinted kézifékkel indítja meg a seggét a megánnak? :Đ Akkor biztos véletlen lengeti be az autót :)

A tiéd futóműve stabilabbnak tűnik? :D Egészségedre :) Az fix, hogy jobban élvezed a sajátodat, akárhány éves is, ez nem vitás. Egészen addig, amíg egy ilyennek a közelébe mész (nem muszály csak rönónak lennie, elég, ha hot hatch kategóriába esik bele az autó), ki nem próbálod. Addig lehet szájkaratézni, hogy szerinted bizots ilyen lehet meg olyan lehet, de minek, mire fel?

Vezettem pl. ladát murván meg 2 lityis kipakolt, kikönnyített, becsövezett sierrát szinkron rallipályán, tudom milyen keresztbe menni meg keresztbe rakni. Ilyeneket kb. csak ott érdemes csinálni, nem közúton.

Csak annyit mondok, hogy először ízleld meg azt, amiről tudatlanul kezded hinteni az igét. BMW-s körökben biztos lehet gizdázni azzal, hogy né bazze mit akar a VW a Golf GTI-vel, még csak nem is hátul kapar, biztos ótvar lehet, meg röhögjük már körbe a rönót meg fordot. Igaz még egyikőjük sem ült ilyenben, nem próbálta őket. Na mind1, legalább világosodtál egy cseppet és nem csak BMW fronton.

#348 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:33

Idézet: A.J. Crowley - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 11:11

Erre a célra pont egy 200 lovas autó kell. Mindegy, a te pénzed.

Arra amire az emberek 70%-a használja az autóját, bőven elég egy kispolszki is.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#349 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:35

Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:11

Rönyónál 4 év. De oda úgyis beesnek a kuncsaftok más miatt.  :Đ

Én úgytudom 2évente kell cserélni. Haver mikor megvette escortját ez volt kb az első, bár abba már inkább olyan jó sűrű taknyos hányás volt fékolaj helyett, oszt mégis volt fék...
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#350 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:38

Idézet: Sipi- - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 11:09

Akkor miért akarod magad szívatni egy (jóeséllyel) széthatjtott motorú autóval?

Na igen. :)

Mondjuk 2,8-3 milláér símán vennék egy 1 éves H-Astrát, vagy egy 2007-es Bravót.
De annyiér' van új Megane is, igaz a gyengébbikből. :)

nem értem mire jó az, ha valaki vesz 3 milláér' egy olyan kocsit amire megint rá kell költeni 1-et. :D :D
És akkor megint áll a garázsban. :)

PL. ez:
http://www.hasznalta...fiat_bravo_2007

Ezekben nincs több mint 50e km... jó eséllyel még 150-et bele lehet símán rakni.
És ez a fullos dízel sport változat.
:D
RDaneel_hu

#351 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:41

Idézet: A.J. Crowley - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:11

Erre a célra pont egy 200 lovas autó kell. Mindegy, a te pénzed.

Lada Samarával kezdtem. Aztuán ezres Suzukival. Aztuán 1.4-es Brávával. Mindegyikből elegem lett mert gyenge, erőtlen autók voltak.

Sokaknak nem igénye, hogy egy autó menjen, mert egyszerűen nincs igényük a dinamika érzésére. Nekem ezért lett elegem ezekből az autókból. Azután ugyebár lett egy újabb csalódás, a bmw, ami mégúgy nem ment. Szóval mostmár nem akarok ugyanebbe a hibába esni.

Nameg ilyen alapon tényleg szinte mindenki vehetne Marutit, vagy daewoo matizt. Az 5 ös, 7 es bmw-kbe is elég lenne ezerkettes motort szerelni. (mint valaki írja is az aláírásában :))

Szerkesztette: Dextrose 2009. 06. 03. 12:48 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#352 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:49

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:41

Lada Samarával kezdtem. Aztuán ezres Suzukival. Aztuán 1.4-es Brávával. Mindegyikből elegem lett mert gyenge, erőtlen autók voltak.

Sokaknak nem igénye, hogy egy autó menjen, mert egyszerűen nincs igényük a dinamika érzésére. Nekem ezért lett elegem ezekből az autókból. Azután ugyebár lett egy újabb csalódás, a bmw, ami mégúgy nem ment. Szóval mostmár nem akarok ugyanebbe a hibába esni.

Ha nem elég a 150LE, akkor viszont Astra H 2.0T. :)
De az szerintem kicsit több mint 3 misi. Abból van 220 LE-s verzió is.

Bár szerintem ennyi pénzből, ilyen erős kocsi(ka)t (amiket felsoroltál) vagy csak nagyon szakadttat lehet venni, vagy széthajtottat.
Én a helyedben maradnék egy alsó-közepesnél, 150 LE környékén, 1-2 éves vasaknál.
Azokkal legalább nem lesz baj egy jó ideig.

De ez csak tanács volt, ha szopatni akarod magad, nekem 8. :) :)

Szerkesztette: RDaneel_hu 2009. 06. 03. 12:50 -kor

RDaneel_hu

#353 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:51

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:49

Ha nem elég a 150LE, akkor viszont Astra H 2.0T. :)
De az szerintem kicsit több mint 3 misi. Abból van 220 LE-s verzió is.

Bár szerintem ennyi pénzből, ilyen erős kocsi(ka)t (amiket felsoroltál) vagy csak nagyon szakadttat lehet venni, vagy széthajtottat.
Én a helyedben maradnék egy alsó-közepesnél, 150 LE környékén, 1-2 éves vasaknál.
Azokkal legalább nem lesz baj egy jó ideig.

De ez csak tanács volt, ha szopatni akarod magad, nekem 8. :) :)

Nekem elég a 150 Le.
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#354 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:52

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:38

Na igen. :)

Mondjuk 2,8-3 milláér símán vennék egy 1 éves H-Astrát, vagy egy 2007-es Bravót.
De annyiér' van új Megane is, igaz a gyengébbikből. :)

nem értem mire jó az, ha valaki vesz 3 milláér' egy olyan kocsit amire megint rá kell költeni 1-et. :D :D
És akkor megint áll a garázsban. :)

PL. ez:
http://www.hasznalta...fiat_bravo_2007

Ezekben nincs több mint 50e km... jó eséllyel még 150-et bele lehet símán rakni.
És ez a fullos dízel sport változat.
:D

De honnét veszitek tutira ezeket, hogy biztosan rossz egy 2006-os dízel Astra? 1 milliót rákölteni? Gondolom előtte meg lehet nézetni.

Azt meg honnan gondolod, hogy egy km-beíratlan 2 éves dízel Bravoban 50 ezer van, és eladják? :)

#355 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:52

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:33

Szóval szerinted annyi az egész, hogy na fogjunk egy alap cliót, dobjuk bele a 2 lityis mocit, azt gyí. Ugyanez megane-nál, csak ott 2.0T-t dobjunk bele. Hát nagyon nem így van. Sőt, RenaultSport modellek messze a futóművükről, kormányművükről és fékeikről híresek, kategória legjobbjai, legélvezetesebbjei közé tartoznak.

Nem tudom honnét veszed, hogy az egész csak annyi, hogy akkor egyenesben menjünk, mint állat. Gondolom az is véltetlen, hogy egy Megane RS tartja a körrekordot a kategóriájában a régi Nürnburgringen. Biztos xar lehet a futóműve és nem tud kanyarodni :Đ

Kis olvasnivaló neked:
http://totalcar.hu/tesztek/cliors2006/
http://totalcar.hu/tesztek/cliors20/
http://www.a5.hu/cikkek/3/8319.shtml
http://totalcar.hu/tesztek/meganers/
http://www.a5.hu/cikkek/3/8818.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/3/17212.shtml

De külföldieket is nyugodtan olvashatsz, nézhetsz, lényegi különbség nem lesz bennük.

Amúgy szerinted kézifékkel indítja meg a seggét a megánnak? :Đ Akkor biztos véletlen lengeti be az autót :)

A tiéd futóműve stabilabbnak tűnik? :D Egészségedre :) Az fix, hogy jobban élvezed a sajátodat, akárhány éves is, ez nem vitás. Egészen addig, amíg egy ilyennek a közelébe mész (nem muszály csak rönónak lennie, elég, ha hot hatch kategóriába esik bele az autó), ki nem próbálod. Addig lehet szájkaratézni, hogy szerinted bizots ilyen lehet meg olyan lehet, de minek, mire fel?

Vezettem pl. ladát murván meg 2 lityis kipakolt, kikönnyített, becsövezett sierrát szinkron rallipályán, tudom milyen keresztbe menni meg keresztbe rakni. Ilyeneket kb. csak ott érdemes csinálni, nem közúton.

Csak annyit mondok, hogy először ízleld meg azt, amiről tudatlanul kezded hinteni az igét. BMW-s körökben biztos lehet gizdázni azzal, hogy né bazze mit akar a VW a Golf GTI-vel, még csak nem is hátul kapar, biztos ótvar lehet, meg röhögjük már körbe a rönót meg fordot. Igaz még egyikőjük sem ült ilyenben, nem próbálta őket. Na mind1, legalább világosodtál egy cseppet és nem csak BMW fronton.

A lada biztos jobb volt murván mint a sierra, az ugyanis gecinehéz és a cossie motorral is gyenge sajnos. Driftbe van 2őrült aki azzal nyomul,de látszik, hogy nagyon vakvágány. A lada is jó, egyik haverom azzal nyomul, de az is kevés sajna, murván viszont tuti jó nyélgázzal lengetni.

Magyar teszteket ne mutassál, nekem azok nem mérvadóak. Topgear-t léccives, ugyanis számomra az szint. Ahol többmillás autóval mennek keresztbe a reptéren és nem sajnálják, azok tudnak tesztelni. ezek itt néha kimennek a ringre aztán vagy nyomják neki kicsit vagy egyáltalán nem, a tesztjeik nagyrésze annyi,hogy mennek egy kört a városban, aztán csinálnak pár fotót kész passz.

Saját kategória hm... Saját kategóriájában a kispolszki is kibaszott jó volt, mert 1lityi alatt szlalomban egész jó,ha olyan a mezőny. Az a szlalom verseny amin az avatarom készült, ott 3ik lettem kategórián belül, ami úgy volt megosztva, hogy 2liter alatti és 2liter feletti, összetettbe meg kb a mezőny 3/4-énél.

Szóval ha tudod milyen jó kersztbemenni akkor nem kéne azt fikázni.

Belengetéstől meg könnyebben megindul, csak azért csinálja, simán attól nem mindig indul meg a segge,de ha igen, akkor se sokáig, mint ahogy a videon is látni. A másodikon pedig tisztán látni, hogy a pilóta tépi a kéziféket mint állat, sztem mégcsak nem is hidrós,mert nagyon hosszú úton jár a keze és látszik, hogy izomból tépi! Driftesek is használják a kézit, csak inkább egyenesbe még a kanyar előtt, vagy kanyar közben, fékezésre.

Vihetnél akkor egy ilyennel úgy, hogy azt mondom le a kalappal. Hobizoli már bizonyított,hogy szépen megindul a vas,de ennyi nem több. Addig viszont engedd meg, hogy a saját autómat élvezhessem, néhány kategóriával jobban mint Te vagy az itt fórumozók 70%-a. ;)

(muszáj-t j-el irják, sokan keverik az uszállyal ami  ly)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#356 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:53

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:41

Lada Samarával kezdtem. Aztuán ezres Suzukival. Aztuán 1.4-es Brávával. Mindegyikből elegem lett mert gyenge, erőtlen autók voltak.

Sokaknak nem igénye, hogy egy autó menjen, mert egyszerűen nincs igényük a dinamika érzésére. Nekem ezért lett elegem ezekből az autókból. Azután ugyebár lett egy újabb csalódás, a bmw, ami mégúgy nem ment. Szóval mostmár nem akarok ugyanebbe a hibába esni.

Nameg ilyen alapon tényleg szinte mindenki vehetne Marutit, vagy daewoo matizt. Az 5 ös, 7 es bmw-kbe is elég lenne ezerkettes motort szerelni. (mint valaki írja is az aláírásában :))

De akkor mér vetted meg a bmw-t, ha tudtad, hogy kb 115paci és sokkal nehezebb mint a többi előző?
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#357 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:56

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:51

Nekem elég a 150 Le.

150 LE-s alsó-közepest tuti találsz 3 milláért.
Olyat is ami csak 1-1,5 éves... és sportos. Pl. az előbb általam linkelt Bravo, de valszeg H Astra is van.
Bár a H-Astra motorválasztékát annyira nem ismerem. Viszont az is egy szép autó.

Bravoból van benzines csigás is ennyiért, ha a dízelt ki nem álhatod. :) A benzines jobban megy, viszont eszik is.

Csippeltetni is lehet őket 80-90e forintért, 165-170 LE, 270 Nm, 6 fokozat. Ez szerintem elég.  :D
És azért egy 1 éves kocsival még nem kell műszakira sem menni egy jó ideig, költeni sem kell rá semmit.
RDaneel_hu

#358 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:56

Lattam tegnap a westend parkolojaban egy vatta uj BMW 760i-t. Kar, hogy egy sulyosan fogyatekos embere volt. :(  (Vagy legalabbis a bejarathoz legkozelebbi rokkant parkolot foglalta el... mellette meg a 3.0 tdi Q7-es, szinten rokiparkolon...)
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#359 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 12:56

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:53

De akkor mér vetted meg a bmw-t, ha tudtad, hogy kb 115paci és sokkal nehezebb mint a többi előző?

Mert amikor először kiróbáltam akkor teljesen elvarázsolt, meg nem is nyomtam neki kipróbálásnál.

Sőt, az első 1-2 hónaőban sem nyomtam neki, mert abban a tudatban voltam, hogy egy erősebb autóval van dolgom.

Aztán jött az 1.4 es thalia a hátam mögött...

Szerkesztette: Dextrose 2009. 06. 03. 13:02 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#360 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 13:00

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:56

Meert amikor először kiróbáltam akkor teljesen elvarázsolt, meg nem is nyomtam neki kipróbálásnál.

Sőt, az első 1-2 hónaőban sem nyomtam neki, mert abban a tudatban voltam, hogy egy erősebb autóval van dolgom.

Aztán jött az 1.4 es thalia a hátam mögött...



De nemcsak lóerőt kell nézni,hanem súlyt is! Most amit kinéztem magamnak moccost ,az is 140paci, de 1tonnához jó futóművel már elegendő.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó