HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#381 Felhasználó inaktív   Tiga 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:16

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:07

Kényelmesen, dugóban állva, süppedve a bőrben, kellemes zenét hallgatva, D-ben hagyott váltóval. Ami nekem az élményteli közúti vezetés.

Milyen autóból ültél át a Passatba?

#382 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:17

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:13

Aztán akinek meg nincs pénze ilyenekre az dögöljön meg, ugye? :p
Én meg inkább elvagyok az autómmal úgy, hogy néha elkenem keresztbe azt kész.

kinek mi a fontos.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#383 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:19

Idézet: Tiga - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:16

Milyen autóból ültél át a Passatba?

seat leon.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#384 Felhasználó inaktív   Tiga 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:24

Jah, hülyén kérdeztem :Đ mármint manuális vagy automata volt az előző autód?

Majd blubi is rájön, hogy a kor előrehaladtával elkényelmesedik és nem akar manuális autót :Đ mondjuk beszélek én aki két automata autó után, most manuálisat akar venni :omg:

Persze, ez még változhat, mert imádom az automata adta kényelmet szintén és egyetértek Gerivel. Számomra az autózás a kényelemről szól, bár blubi szerint legjobb lenne nekem egy robotpilóta és akkor tényleg kényelmes lenne :rolleyes:

#385 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:26

Idézet: Tiga - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 15:24

Jah, hülyén kérdeztem :Đ mármint manuális vagy automata volt az előző autód?

Majd blubi is rájön, hogy a kor előrehaladtával elkényelmesedik és nem akar manuális autót :Đ mondjuk beszélek én aki két automata autó után, most manuálisat akar venni :omg:

Persze, ez még változhat, mert imádom az automata adta kényelmet szintén és egyetértek Gerivel. Számomra az autózás a kényelemről szól, bár blubi szerint legjobb lenne nekem egy robotpilóta és akkor tényleg kényelmes lenne :rolleyes:

Szerintem nekem sosem kéne automata.  :D
A váltás hozzá tartozik a vezetés adta élvezetekhez.
RDaneel_hu

#386 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:27

Megvolt a gumijavítás.
Asszem régen nem voltam gumisnál... Utolsó emlékem még az, hogy leveszik a kereket, leveszik a külső gumit, megfoltozzák a belsőt, aztán vissza az egész. Azt tudtam, hogy a mostaniak tömlő nélküliek, de hogy van ez a gyorsjavítás, erről lövésem sem volt. Szerencsére a futófelületbe kaptam el egy kb. 2-3 mm vastag csavart, kihúzták, benyomták a gyorsjavító cuccot, pár perc alatt meg is volt, 1500 HUF, karaj! :) Mire odanéztem, már fel is fújták, fel is szerelték és még a Renault féle csoda dísztárcsát is felpattintották ügyesen. Egyetlen baj, hogy üres volt az egész placc, sehol egy ügyfél, egykor még emlékeztek rám, hogy "maga telefonált kilenckor". Szóval válság van erősen... :(

Következő projekt a féltengely szimmering lesz, félek az nem fog 1500-ból kijönni... ;)

#387 Felhasználó inaktív   Ndrew 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.522
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:29

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 15:27

Megvolt a gumijavítás.
Asszem régen nem voltam gumisnál... Utolsó emlékem még az, hogy leveszik a kereket, leveszik a külső gumit, megfoltozzák a belsőt, aztán vissza az egész. Azt tudtam, hogy a mostaniak tömlő nélküliek, de hogy van ez a gyorsjavítás, erről lövésem sem volt. Szerencsére a futófelületbe kaptam el egy kb. 2-3 mm vastag csavart, kihúzták, benyomták a gyorsjavító cuccot, pár perc alatt meg is volt, 1500 HUF, karaj! :) Mire odanéztem, már fel is fújták, fel is szerelték és még a Renault féle csoda dísztárcsát is felpattintották ügyesen. Egyetlen baj, hogy üres volt az egész placc, sehol egy ügyfél, egykor még emlékeztek rám, hogy "maga telefonált kilenckor". Szóval válság van erősen... :(

Következő projekt a féltengely szimmering lesz, félek az nem fog 1500-ból kijönni... ;)

Inkább csak nincs szezon. :)

#388 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:31

Idézet: Tiga - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:24

Jah, hülyén kérdeztem :Đ mármint manuális vagy automata volt az előző autód?

Majd blubi is rájön, hogy a kor előrehaladtával elkényelmesedik és nem akar manuális autót :Đ mondjuk beszélek én aki két automata autó után, most manuálisat akar venni :omg:

Persze, ez még változhat, mert imádom az automata adta kényelmet szintén és egyetértek Gerivel. Számomra az autózás a kényelemről szól, bár blubi szerint legjobb lenne nekem egy robotpilóta és akkor tényleg kényelmes lenne :rolleyes:

Pedig már vártam tőled is, hogy miért nem e60-at vettem  :D
Előző manuális volt.

Viszont ez a DSG nagyon-nagyon bejön :)
Tényleg csak a fordulatszámon látható, hogy váltott. Erőben sincs szakadás.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#389 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:33

Idézet: Ndrew - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 15:29

Inkább csak nincs szezon. :)

Ja, majd rajonnek, hogy igazabol nem eleg a nyari meg a teli gumi kell meg tavaszi meg oszi is... banyek rosszabbak mint a viragarusok. :)

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#390 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:35

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:26

Szerintem nekem sosem kéne automata.  :D
A váltás hozzá tartozik a vezetés adta élvezetekhez.

Ha kell, akkor váltok én is.
Ott a +/- lehetőség a karon meg extraként a fülek a kormányon.

A DSG nem is köznapi értelemben vett automata. Két összeforgatott hagyományos váltó 2db olajban forgó kuplunggal.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#391 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:39

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:27

Megvolt a gumijavítás.
Asszem régen nem voltam gumisnál... Utolsó emlékem még az, hogy leveszik a kereket, leveszik a külső gumit, megfoltozzák a belsőt, aztán vissza az egész. Azt tudtam, hogy a mostaniak tömlő nélküliek, de hogy van ez a gyorsjavítás, erről lövésem sem volt. Szerencsére a futófelületbe kaptam el egy kb. 2-3 mm vastag csavart, kihúzták, benyomták a gyorsjavító cuccot, pár perc alatt meg is volt, 1500 HUF, karaj! :) Mire odanéztem, már fel is fújták, fel is szerelték és még a Renault féle csoda dísztárcsát is felpattintották ügyesen. Egyetlen baj, hogy üres volt az egész placc, sehol egy ügyfél, egykor még emlékeztek rám, hogy "maga telefonált kilenckor". Szóval válság van erősen... :(

Következő projekt a féltengely szimmering lesz, félek az nem fog 1500-ból kijönni... ;)

Mérd végig a guminyomást!

-Nekem (valószínűleg véletlenül) 3,2-re fújták a 2,6 helyett
-minden műszer másképp mér. Lehet, hogy ő annyira tette amennyire mondtad, csak éppen az ő mérője 1-2 tizedet másképpen mér, mint a benzinkúton. Így máris más értékek lesznek a különböző gumikban.


Kérdés:

Passat tankfedelében minden kerékre 2.6-ot írnak.
Nekem ez soknak tűnik, le is engedtem 2.4-re. (235/45zr17)
Vélemény?
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#392 Felhasználó inaktív   Tiga 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:43

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:31

Pedig már vártam tőled is, hogy miért nem e60-at vettem  :D
Előző manuális volt.

Viszont ez a DSG nagyon-nagyon bejön :)
Tényleg csak a fordulatszámon látható, hogy váltott. Erőben sincs szakadás.

Én leszarom milyen autót veszel/vettél :Đ Nem is akarok senkit sem rábeszélni BMW-re, minket 1990-ben megfertőzött ez a márka és azóta használjuk őket, előtte merciket használt Édesapám, de volt Trabant, Golf, Opel is második autónak.

Mindenki azt hazsnál amit akar :cool:

Nekem nem DSG-s a váltom és az enyémen sem lehet érezni ahogy vált, ezért szeretem. Ismerősöm Ford Fiestája automata, az akkorát rúg, hogy kifejelem rendszerint a szélvédőt :Đ

#393 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:47

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:52

Magyar teszteket ne mutassál, nekem azok nem mérvadóak. Topgear-t léccives, ugyanis számomra az szint. Ahol többmillás autóval mennek keresztbe a reptéren és nem sajnálják, azok tudnak tesztelni. ezek itt néha kimennek a ringre aztán vagy nyomják neki kicsit vagy egyáltalán nem, a tesztjeik nagyrésze annyi,hogy mennek egy kört a városban, aztán csinálnak pár fotót kész passz.

Szóval ha tudod milyen jó kersztbemenni akkor nem kéne azt fikázni.

Vihetnél akkor egy ilyennel úgy, hogy azt mondom le a kalappal. Hobizoli már bizonyított,hogy szépen megindul a vas,de ennyi nem több. Addig viszont engedd meg, hogy a saját autómat élvezhessem, néhány kategóriával jobban mint Te vagy az itt fórumozók 70%-a. ;)

Megnézted a videókat? Nem, mi? Akkor nem jönnél ilyen 5th gear-t ide, az alatt semmi. Clio RS videó az volt ugyanis... Ismétlem: gugli meg youtube a barátod. Ha meg lusta vagy keresgetni, utánanézni és csak a levegő puffogtatsz, akkor meg hidd el, hogy brutáljó autók ezek, mégha nem is hátul kaparnak meg nincs rajtuk propeller.

Szerintem cseppet el vagy tájolva. Ki fikázta a kilincselést? Szerintem senki, max az lett leírva jópár ember által, hogy náluk nem ez a világ közepe, nem az a fő paramétere egy jó autónak, hogy lehessen vele keresztbe menni. Te fikáztad az RS-eket, bocsika. Ráadásul nulla tudással, ismerettel.

Ha majd lesz egy ilyenem, akkor viszlek. Felőlem nyugodtan élvezheted a 316-osod, vagy ha M3-ad lenne, akkor azt is, egyik sem zavar különösebben. Honnét tudod, hogy te jobban érzed magad a kocsidban, mint én vagy mások a sajátjukban?

#394 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 14:56

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 14:03

Én nem írtam olyat, hogy szerintem egy 2006-os Astra szar.
Ha igen, kopizd már be ide.

Dextrose listájára írtam, hogy azok közül szerintem jópárra költeni kéne.
2006-os vas szinte biztos, hogy jó, hacsak nem szarrá volt törve.

A Bravo az 2007 májusi modell, tehát legrosszabb esetben 2007 nyarán vették meg.
Azt ne mondd már, hogy 100 ezret beleraktak. :)
A legtöbb valami 70 ezer volt eladatlanul, amit eddig láttam. Ezek másfél éves kocsik, najó kettő. :)

Általánosságban írtam, mert olyan érzésem volt, mintha az jönne le, hogy azok az autók nem is lehetnek jók és 1 milliót rá kell költeni. (mert pl. dízel, 100 ezer km, stb.)

Miért ne rakhattak volna bele annyit?

Tegnap beszéltem egy ismerőssel, mondom, új autód van, azt mondja, nem csak leadja a céges autót holnap a pannonlicit.hu-soknak Pesten, mert lejárt a 4 éves lízing, 150 ezer van benne 1.8-as Mondeo. Eddig kétszer volt teljesen totálkáros, légzsákok is durrantak (két szarvas). Azt mondja nagyon kíváncsi lesz mennyiért lesz fenn.

Előtte egy 2003-as 1.8-as Mondeot adott le 2008-ban 330 ezer km-el. S ezek nem dízelek.

Szerkesztette: Kory 2009. 06. 03. 15:00 -kor


#395 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 15:00

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 15:39


Kérdés:

Passat tankfedelében minden kerékre 2.6-ot írnak.
Nekem ez soknak tűnik, le is engedtem 2.4-re. (235/45zr17)
Vélemény?

Ne engedd le.

#396 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 15:00

Trabi

#397 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 15:23

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 15:27

Megvolt a gumijavítás.
Asszem régen nem voltam gumisnál... Utolsó emlékem még az, hogy leveszik a kereket, leveszik a külső gumit, megfoltozzák a belsőt, aztán vissza az egész. Azt tudtam, hogy a mostaniak tömlő nélküliek, de hogy van ez a gyorsjavítás, erről lövésem sem volt. Szerencsére a futófelületbe kaptam el egy kb. 2-3 mm vastag csavart, kihúzták, benyomták a gyorsjavító cuccot, pár perc alatt meg is volt, 1500 HUF, karaj! :)

Következő projekt a féltengely szimmering lesz, félek az nem fog 1500-ból kijönni... ;)

Nekem már csináltak ilyet nem is egyszer de nem volt hosszú életű. :( Mostanában ragaszkodom hozzá hogy vegyék le a gumit és kapjon egy jó nagy belső tapaszt, az az igazi és tartós megoldás.

Szerkesztette: Indy 2009. 06. 03. 15:25 -kor

"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#398 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 15:28

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 15:39

Passat tankfedelében minden kerékre 2.6-ot írnak.
Nekem ez soknak tűnik, le is engedtem 2.4-re. (235/45zr17)
Vélemény?

fújd fel 2.6-ra :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#399 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2009. 06. 03. 15:43

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 13:52

De honnét veszitek tutira ezeket, hogy biztosan rossz egy 2006-os dízel Astra?

Mert ilyen autót nem hobbiból szoktak venni, évi 3k megkímélt futással, anyucinak közértbe járni.
Make love not Wor.

#400 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 16:09

Idézet: Jahno - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 16:43

Mert ilyen autót nem hobbiból szoktak venni, évi 3k megkímélt futással, anyucinak közértbe járni.

mi az hogy nem hobbiból? mire szoktak ilyet venni?

évi 25k km szerintem teljesen hihető.
ha nem volt széttaposva, és rendben volt tartva, akkor nem gáz szerintem se.
ráadásul 1 év garancia se hangzik rosszul.

szerintem még mindig ésszerűbb választás mint egy 2x ennyi idős kupé bmw...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó