HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#421 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 17:41

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 17:19

Hm. :) Nordschliefe (TopGear) eredmények:

BMW M5 E60 8:13
Megane RS 8:16.90
BMW M3 E46 8:22
BMW M3 E36 8:22
BMW 335i 8:26

Erre azért bátran mondhatjuk azt, hogy a Megane RS ahhoz képest, hogy bő 100 lóval gyengébb, igen csúnyán elpicsázza a 343 lovas M3-at. Szóval lehet, hogy az 'M3-ban van lóerő', de futómű, na, az nincs. Az 507 lovas M5 is csak 3 másodpercet ver rá. Úgyhogy überautó versenyben az M3 biz' sehol nincs a Megane RS-hez képest... képzeld el a Megane-t 50 lóval erősebb motorral: akár az M5 szintjét is hozhatná.

:) Gondolom ha kimennél egy 700kilósra lecsupaszított csak 200lovas e30al akkor meg az verne rá. Attól még nem lesz mindenben jobb. Szal gondolom itt a bömbi súlya játszik nagyon negatív szerepet.

Arról nem beszélve, hogy mikori autókat nézünk?
e46 2000-2006
e36 1992-1999
míg a rönóból a legidősebb is 2004-es.
A bmw 335i pedig a sima széria ami nem M-es vagy mi? Vagy netán e30 335i?  :)
Meg érdekes az is, hogy 0-100ra kb 2-2.5secet ráver bármelyik M-es bömbi.
Szóval ahhoz képest, hogy egy generációval újabb autóról beszélünk mert kb akkor kezdték el gyártani amikor ezeket a bmw-ket már befejezték, ahhoz képest nem sehol nincs.
Pláne hogy az M5-ös az egy böszme nagy dög.
Jelenlegi M3-as nincs benne? Mert az lenne a mérvadó sztem.
Mindenesetre tiszteletreméltó hogy ilyen jól megy,de ez talán inkább a kevesebb súlynak köszönhető. Viszont keresztbeautózni nem lehet vele továbbra se :) Tehát az hogy tapadva már bizonyít kicsit, még mindig ott van a driftelés, ami számomra ugyebár alapvető.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#422 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:02

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 18:41

:) Gondolom ha kimennél egy 700kilósra lecsupaszított csak 200lovas e30al akkor meg az verne rá. Attól még nem lesz mindenben jobb. Szal gondolom itt a bömbi súlya játszik nagyon negatív szerepet.

Arról nem beszélve, hogy mikori autókat nézünk?
e46 2000-2006
e36 1992-1999
míg a rönóból a legidősebb is 2004-es.
A bmw 335i pedig a sima széria ami nem M-es vagy mi? Vagy netán e30 335i?  :)
Meg érdekes az is, hogy 0-100ra kb 2-2.5secet ráver bármelyik M-es bömbi.
Szóval ahhoz képest, hogy egy generációval újabb autóról beszélünk mert kb akkor kezdték el gyártani amikor ezeket a bmw-ket már befejezték, ahhoz képest nem sehol nincs.
Pláne hogy az M5-ös az egy böszme nagy dög.
Jelenlegi M3-as nincs benne? Mert az lenne a mérvadó sztem.
Mindenesetre tiszteletreméltó hogy ilyen jól megy,de ez talán inkább a kevesebb súlynak köszönhető. Viszont keresztbeautózni nem lehet vele továbbra se :) Tehát az hogy tapadva már bizonyít kicsit, még mindig ott van a driftelés, ami számomra ugyebár alapvető.

Te, TopGear eredményeket akartál, megkaptad. Egyazon időben gyártott szériaautók (hogy jön ide a kipakolt E30? :confused:) esetén a Megane RS megverte az M3-at. Az E92 M3 8:05-öt futott, de miért is hasonlítunk egy 2007-es autót egy 2004-eshez? :think: ;) Az mindenesetre meglepő, hogy az E46 nem jobb, mint az E36.

Tehát az, hogy 2-2,5 másodperccel hamarabb százon van, elég erősen alátámasztja azt, hogy a Megane RS futóműben nagyon elpicsázza az M3-at és az M5-öt, mert -120 lóval is gyorsabb az előbbinél, illetve -275 lóval is majdnem hozza az M5 idejét. ;) Megane RS 1355kg (6kg/LE), E46 M3 1549kg (4,5kg/LE), E92 M3 1655kg, 420LE (3,95kg/LE). Ez alapján sokkal gyorsabbnak kellene lenniük, de nem. :)

#423 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:10

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:02

Te, TopGear eredményeket akartál, megkaptad. Egyazon időben gyártott szériaautók (hogy jön ide a kipakolt E30? :confused:) esetén a Megane RS megverte az M3-at. Az E92 M3 8:05-öt futott, de miért is hasonlítunk egy 2007-es autót egy 2004-eshez? :think: ;) Az mindenesetre meglepő, hogy az E46 nem jobb, mint az E36.

Tehát az, hogy 2-2,5 másodperccel hamarabb százon van, elég erősen alátámasztja azt, hogy a Megane RS futóműben nagyon elpicsázza az M3-at és az M5-öt, mert -120 lóval is gyorsabb az előbbinél, illetve -275 lóval is majdnem hozza az M5 idejét. ;) Megane RS 1355kg (6kg/LE), E46 M3 1549kg (4,5kg/LE), E92 M3 1655kg, 420LE (3,95kg/LE). Ez alapján sokkal gyorsabbnak kellene lenniük, de nem. :)

De akkor sem megy keresztbe! ;)

Szerintem lassan le lehetne állni ezzel a hitvitával, hiszen van két oldal:
- blueboj69: keresztbe KELL mennie
- többiek: bármi más paramétere is releváns lehet egy autónak.

Illetve mindjárt jön a csősz és...  :Đ

#424 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:11

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 18:02

Te, TopGear eredményeket akartál, megkaptad. Egyazon időben gyártott szériaautók (hogy jön ide a kipakolt E30? :confused:) esetén a Megane RS megverte az M3-at. Az E92 M3 8:05-öt futott, de miért is hasonlítunk egy 2007-es autót egy 2004-eshez? :think: ;) Az mindenesetre meglepő, hogy az E46 nem jobb, mint az E36.

Tehát az, hogy 2-2,5 másodperccel hamarabb százon van, elég erősen alátámasztja azt, hogy a Megane RS futóműben nagyon elpicsázza az M3-at és az M5-öt, mert -120 lóval is gyorsabb az előbbinél, illetve -275 lóval is majdnem hozza az M5 idejét. ;) Megane RS 1355kg (6kg/LE), E46 M3 1549kg (4,5kg/LE), E92 M3 1655kg, 420LE (3,95kg/LE). Ez alapján sokkal gyorsabbnak kellene lenniük, de nem. :)

Mint írtam már korábban,nemcsak a számok számítanak.  Te benn ülve megérzel egy köridőnél 3-5másodpercet? Szóval nem számokra gondoltam, hanem a szokásos tesztre, kiviszik a pályára megküldik rendesen ahogy szokták és utána/közben mondanak véleményt, vagy érződik rajtuk hogy melyik mennyire tetszik.

A kipakolt e30 úgy jön ide, hogy kb annyi viszonya van az RS-hez le/súly arányban mint az m3-RS viszonyánál. Hiába gyengébb, könnyebb és ez sokkal többet nyom a latba.

Nem meglepő az se hogy az e46 nem jobb, vagyis meglepő de ott a magyarázat, hogy az e36 könnyebb!
A megane-t meg 2004-től gyártják napjainkig, csakúgy mint a legújabb m3-ast, talán ahhoz kéne hasonlítani, nem pedig olyan vashoz aminek a gyártása akkor fejeződött be.
A két technika között van kb 5 év különbség, ami nem kevés. Az e36-ról nem is beszélve.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#425 Felhasználó inaktív   Syner 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.856
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:12

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:02

Te, TopGear eredményeket akartál, megkaptad. Egyazon időben gyártott szériaautók (hogy jön ide a kipakolt E30? :confused:) esetén a Megane RS megverte az M3-at. Az E92 M3 8:05-öt futott, de miért is hasonlítunk egy 2007-es autót egy 2004-eshez? :think: ;) Az mindenesetre meglepő, hogy az E46 nem jobb, mint az E36.

Tehát az, hogy 2-2,5 másodperccel hamarabb százon van, elég erősen alátámasztja azt, hogy a Megane RS futóműben nagyon elpicsázza az M3-at és az M5-öt, mert -120 lóval is gyorsabb az előbbinél, illetve -275 lóval is majdnem hozza az M5 idejét. ;) Megane RS 1355kg (6kg/LE), E46 M3 1549kg (4,5kg/LE), E92 M3 1655kg, 420LE (3,95kg/LE). Ez alapján sokkal gyorsabbnak kellene lenniük, de nem. :)

ne fáraszd magad, úgyis megmagyarázza valami vaslogikával :D
így hamarabb megtalálsz:
MSN: gaborszi@msn.com

#426 Felhasználó inaktív   Phantom Lord 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:21

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:02

Te, TopGear eredményeket akartál, megkaptad. Egyazon időben gyártott szériaautók (hogy jön ide a kipakolt E30? :confused:) esetén a Megane RS megverte az M3-at. Az E92 M3 8:05-öt futott, de miért is hasonlítunk egy 2007-es autót egy 2004-eshez? :think: ;) Az mindenesetre meglepő, hogy az E46 nem jobb, mint az E36.

Tehát az, hogy 2-2,5 másodperccel hamarabb százon van, elég erősen alátámasztja azt, hogy a Megane RS futóműben nagyon elpicsázza az M3-at és az M5-öt, mert -120 lóval is gyorsabb az előbbinél, illetve -275 lóval is majdnem hozza az M5 idejét. ;) Megane RS 1355kg (6kg/LE), E46 M3 1549kg (4,5kg/LE), E92 M3 1655kg, 420LE (3,95kg/LE). Ez alapján sokkal gyorsabbnak kellene lenniük, de nem. :)

Azt azért remélem észrevetted, hogy ezt az időt nem egy sima utcai RS Meganeal hozták össze.

Megane R26.R

Ehhez inkább az M3 CSL-t kéne hasonlitgatni.

#427 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:21

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:11

Mint írtam már korábban,nemcsak a számok számítanak.  Te benn ülve megérzel egy köridőnél 3-5másodpercet? Szóval nem számokra gondoltam, hanem a szokásos tesztre, kiviszik a pályára megküldik rendesen ahogy szokták és utána/közben mondanak véleményt, vagy érződik rajtuk hogy melyik mennyire tetszik.

A kipakolt e30 úgy jön ide, hogy kb annyi viszonya van az RS-hez le/súly arányban mint az m3-RS viszonyánál. Hiába gyengébb, könnyebb és ez sokkal többet nyom a latba.

Nem meglepő az se hogy az e46 nem jobb, vagyis meglepő de ott a magyarázat, hogy az e36 könnyebb!
A megane-t meg 2004-től gyártják napjainkig, csakúgy mint a legújabb m3-ast, talán ahhoz kéne hasonlítani, nem pedig olyan vashoz aminek a gyártása akkor fejeződött be.
A két technika között van kb 5 év különbség, ami nem kevés. Az e36-ról nem is beszélve.

Igen, meg van annyi különbség, hogy az M3-M5 egy kibebaszottsportkocsityűha, míg a Mégane RS egy "átlagos" autógyár legsportosabb terméke.

Na, a tesztelő is ezekkel az előítéletekkel ül be a kocsiba. Ha az M5 egyszer megriszálja a seggét, akkor máris "jájj de kígyóóó" van, míg a Mégane esetében ehhez a reakcióhoz sokkal többet kell tenni.
Ezt hívják szubjektivitásnak. Mikor a tesztelő minden mást leszar, csak azt lesi, hogy visszakapja-e az adott jűrműtől azt, amit elvár. Miért van az, hogy az M5 tesztelése ELŐTT már elélvezett a tesztelő, mikor a szerkesztőségi értekezleten közlik vele, hogy tesztelheti? Mert van egy imázsa a kocsinak. Na az adja el az M5-öt, nem pedig a haladási képességei. Ehhez képest elég szégyen, hogy éppen csak le tudja túrni a Mégane RS-t (ha le tudja), mellesleg annyi benzinből, amennyiből az nem csak odamegy, de vissza is jön.

Elfogadott, hogy neked propeller van a szemüvegeden, de hidd el nem csak attól lehet "élvezetesen" vezetni, ha hátul kapar az autó.
Az én szememben egy kézifékes forduló pl. sokkal többet ér, mint egy driftes kanyar, ott ugyanis már a manőver elején behatárolt az energia, amivel gazdálkodsz, nem teheted meg, hogy "nyomok még egy kis gázt, hogy tovább forduljon", mert a lendület adja az energiát.

#428 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 18:22

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 18:10

De akkor sem megy keresztbe! ;)

Szerintem lassan le lehetne állni ezzel a hitvitával, hiszen van két oldal:
- blueboj69: keresztbe KELL mennie
- többiek: bármi más paramétere is releváns lehet egy autónak.

Illetve mindjárt jön a csősz és...  :Đ

:Đ  :up:
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#429 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:27

Az M5 top gear videoban nekem az volt a kedvencem, hogy az indexet valamelyik oldalra csak kirakni tudta, vissza venni nem, hanem akkor a masik oldalon kezdett kacsintgatni a verda. :Đ Nemtom a tesztelo volt-e ennyire gaz, vagy a kocsi cinkes, de ez azert elegge fun.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#430 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:29

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 16:29

Azért az nem ugyanaz mint kézzel gangolni :)
Eccő vihetnél ezzel a DSG-vel, kiváncsi vagyok milyen érzés. Tuti nagyon kényelmes,de ez már nem vezetés, hanem utazás. KB olyan lehet mint a vonat, az se vált.  :Đ

Olyan mint a Ferrarinál, csak ez kényelmesebb  :D  :D

Ez jól demonstrálja, hogy azonos autónál sokkal jobb eredményeket tud:
DSG vs Manual GTI GOLF

TT vs DSG TT 5th gear

Az első poénosabb

Szerkesztette: G-e-r-i 2009. 06. 03. 19:30 -kor

Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#431 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:36

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 18:21

Igen, meg van annyi különbség, hogy az M3-M5 egy kibebaszottsportkocsityűha, míg a Mégane RS egy "átlagos" autógyár legsportosabb terméke.

Na, a tesztelő is ezekkel az előítéletekkel ül be a kocsiba. Ha az M5 egyszer megriszálja a seggét, akkor máris "jájj de kígyóóó" van, míg a Mégane esetében ehhez a reakcióhoz sokkal többet kell tenni.
Ezt hívják szubjektivitásnak. Mikor a tesztelő minden mást leszar, csak azt lesi, hogy visszakapja-e az adott jűrműtől azt, amit elvár. Miért van az, hogy az M5 tesztelése ELŐTT már elélvezett a tesztelő, mikor a szerkesztőségi értekezleten közlik vele, hogy tesztelheti? Mert van egy imázsa a kocsinak. Na az adja el az M5-öt, nem pedig a haladási képességei. Ehhez képest elég szégyen, hogy éppen csak le tudja túrni a Mégane RS-t (ha le tudja), mellesleg annyi benzinből, amennyiből az nem csak odamegy, de vissza is jön.

Elfogadott, hogy neked propeller van a szemüvegeden, de hidd el nem csak attól lehet "élvezetesen" vezetni, ha hátul kapar az autó.
Az én szememben egy kézifékes forduló pl. sokkal többet ér, mint egy driftes kanyar, ott ugyanis már a manőver elején behatárolt az energia, amivel gazdálkodsz, nem teheted meg, hogy "nyomok még egy kis gázt, hogy tovább forduljon", mert a lendület adja az energiát.

Elhiszem,hogy nemcsak attól lehet élvezetesen vezetni. Csak keresztbemenni élvezetesebb, különben a topgearesek soha a büdös életbe nem tolnák el keresztbe a vasat.

Kézifékes dolog meg nagyon korlátolt sajnos. Én a suzukin annyit gyakoroltam, hogy minden kötelezőnél kellett állitani a kéziféken a márkaszervizbe  :Đ Sajnos az télleg nem sokra jó. Lehet vele mókázni,de amikor ráérzel arra, hogy a gázpedál lökdösésésvel tudod riszáltatni az autó seggét,meg azzal szabályzod az ívet...
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#432 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:39

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:36

Elhiszem,hogy nemcsak attól lehet élvezetesen vezetni. Csak keresztbemenni élvezetesebb, különben a topgearesek soha a büdös életbe nem tolnák el keresztbe a vasat.

Trendibb. Fogalmazzunk igy.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#433 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:42

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:29

Olyan mint a Ferrarinál, csak ez kényelmesebb  :D  :D

Ez jól demonstrálja, hogy azonos autónál sokkal jobb eredményeket tud:
DSG vs Manual GTI GOLF

TT vs DSG TT 5th gear

Az első poénosabb

Az elsővel nem is tudod milyen jó emberekkel találtál videot. Már az első képkockáknál felismertem Szucsija mestert meg Hattorit, ezek nagyon profi driftesek és autóversenyzők Japánban, és nagy kedvenceim. Szucsija az van vagy 150centi magas mindig azon röhögök, hogy a legkisebb autónál is kinyitja az ajtót és ellátni az ülése mögött.  :Đ
Nincs kétségem afelől,hogy gyorsabban vált. Csak kézzel gangolni izgisebb, mégiscsak te csinálod.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#434 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:43

Idézet: Boba - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:39

Trendibb. Fogalmazzunk igy.

Nemhiszem, japánba már legalább 20éve kultusza van ennek, ha nem több.

Itthon is van pár olyan pilóta aki 10+ éve ezt csinálja szlalomokon, csak nem volt külön sportág.

Szerkesztette: blueboi69 2009. 06. 03. 19:44 -kor

BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#435 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:45

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 9:48

H-s Astra diesel, 150 Lóerős?  :think:

http://www.hasznalta...opel_astra_2005
http://www.hasznalta...opel_astra_2005

Chiptuninggal 180.

Mindenképpen 169-re csipptuningoltasd, nehogy baj legyen a dupla hidraulikával...  :up:
.
.
.

#436 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:45

Ja, huhh... most, hogy mondod mindjart kedvem is tamadt driftelni. Pedig amugy nem szeretek, nem is tartom elegansnak, hozzam kozelebb all a turing verdas vezetesi stilus... de igy, hogy japaniaban mar 20 eve kultusz, hat igy egeszen mas fenyt vet a dolog.

(Felejtsd mar el a baromsagaidat, hogy csak Te dontheted el, hogy mi feeling es mi nem... top gearban meg baromkodnak, es hude feelinges... oszt nezd meg a Stiget, furcsa mod nala kb pontlevonas az, ha meglibben a verda segge.)
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#437 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:49

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 10:54

Ez vajon lenyomna egy M6-ot, vagy azt a kocsit ami abban a ken blockos videóban volt itt a topikban?

http://www.hasznalta...rd_mustang_2008

A belseje primitív.

Idézet

USA rendszámmal és USA/adószámmal rendelkező/céggel együtt,vagy honosítva is eladó!!!


Csak fel kell futtatni az USA céget és megtermeli a saját árát az autó. Sok potenciál van benne, csak ki kell aknázni. Aranyláz vagy mi :)
.
.
.

#438 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:51

Idézet: Boba - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:45

Ja, huhh... most, hogy mondod mindjart kedvem is tamadt driftelni. Pedig amugy nem szeretek, nem is tartom elegansnak, hozzam kozelebb all a turing verdas vezetesi stilus... de igy, hogy japaniaban mar 20 eve kultusz, hat igy egeszen mas fenyt vet a dolog.

(Felejtsd mar el a baromsagaidat, hogy csak Te dontheted el, hogy mi feeling es mi nem... top gearban meg baromkodnak, es hude feelinges... oszt nezd meg a Stiget, furcsa mod nala kb pontlevonas az, ha meglibben a verda segge.)

Na most mivel sikerült belegázolnom a lelki világodba?  :Đ

Stig-et nagyon birom,annak ellenére, hogy nemtudni kicsoda. Ő időre megy, az más. Ott súlyos tizedeket veszít minden megcsúszáskor. De erről is írtam ám, birom, hogy idejössz elolvasol kb 2 hsz-t azt nekemesel. Talán olvasd el hogy miket irtam korábban, látni fogod hogyan állok hozzá a köridős pályaautózáshoz. Lehet meg fogsz lepődni.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#439 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:53

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 12:53

De akkor mér vetted meg a bmw-t, ha tudtad, hogy kb 115paci és sokkal nehezebb mint a többi előző?

A propeller az elején plusz vonóerőt generál, ezért a puszta számadatok nem mérvadóak a menetteljesítmény taglalása esetén :)
.
.
.

#440 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:54

Idézet: Phantom Lord - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:21

Azt azért remélem észrevetted, hogy ezt az időt nem egy sima utcai RS Meganeal hozták össze.

Megane R26.R

Ehhez inkább az M3 CSL-t kéne hasonlitgatni.

Banyek, ez igy tenyleg nem fair osszehasonlitas... ezt a Megant felig atepitettek palyagepnek. Meg a CSL is komfortosabb, utcaravalobb. Az M3-asbol ez olyan mint az R26.R Megan

Itt vannak a Top Gear idok:

1:25.3 - BMW M3 E90 Sedan
1:28.0 - BMW M3 CSL (DAMP, near-slick tyres)
1:31.8 - BMW M3 E46
1:32.5 - Renaultsport Mégane 225 Cup
1:34.0 - Renault Mégane 225

Samott

Szerkesztette: Samott 2009. 06. 03. 19:59 -kor

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó