HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#441 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:55

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 16:47

Jaja, egy dizelnél a nagyszervíz az zsebbenyúlós. Aztán kitudja mit fizet a szerviz gariba és mit nem.
Én ilyet tuti nem vennék... pláne hogy 1 év után már feleennyit fog érni.

Ez nem benzin/dízel függő. Szíjak, vízpumpa, görgők egy árban vannak.

Ebben a G2 Gariban a motor és a váltó szerkezeti elemei vannak benne. PL. turbo, cr cuccok, hűtő, karosszéria elemek nincsenek benne! Nem egyenértékű a gyárival, közel sem...

1 év múlva meg mindegyik a felét éri...
Ami mondjuk ebben a formában nem igaz, de az autó nem jó befektetés, ez biztos.
Amúgy meg vagy 10évig igaz lesz még ezeknél, hogy "következő évben felét éri"
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#442 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:57

Idézet: Samott - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:54

Banyek, ez igy tenyleg nem fair osszehasonlitas... ezt a Megant felig atepitettek palyagepnek. Meg a CSL is komfortosabb, utcaravalobb. Az M3-asbol ez olyan mint az R26.R Megan

Samott

Na akkor köszi. :) Én aszittem tényleg a gyári RS igy megy.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#443 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 19:58

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:55

Ez nem benzin/dízel függő. Szíjak, vízpumpa, görgők egy árban vannak.

Ebben a G2 Gariban a motor és a váltó szerkezeti elemei vannak benne. PL. turbo, cr cuccok, hűtő, karosszéria elemek nincsenek benne! Nem egyenértékű a gyárival, közel sem...

1 év múlva meg mindegyik a felét éri...
Ami mondjuk ebben a formában nem igaz, de az autó nem jó befektetés, ez biztos.
Amúgy meg vagy 10évig igaz lesz még ezeknél, hogy "következő évben felét éri"

Há akkor 10évesen kell megvenni, akkor már jó áron lesz :)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#444 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 20:06

Idézet: Boba - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 19:27

Az M5 top gear videoban nekem az volt a kedvencem, hogy az indexet valamelyik oldalra csak kirakni tudta, vissza venni nem, hanem akkor a masik oldalon kezdett kacsintgatni a verda. :Đ Nemtom a tesztelo volt-e ennyire gaz, vagy a kocsi cinkes, de ez azert elegge fun.

Az jó, pont most nézem végig a Season 6-ot és ez vicces. Szerintem valami kezdeti szoftver revízió volt benne, aztán frissített biosszal már jobban fut a kocsi. Arra lennék kíváncsi hogy soros port van a motortérben vagy USB. Mert ezek már olyanok mint a mobiltelefon. Kijön a modell, fél évet várni kell, mert addig beta szoftverrel fut csak. Aztán a sok anyázó ügyfél elvégzni a beta-tesztet (és még fizet is érte!!!), majd kijön egy újabb biosz. És azt suttyomba beleműtik a következő visszahívásnál vagy kötelező szervíznél.

Fura egy világot élünk...

A teszt végén egyébként bevallja Jeremy hogy biztosan le lehet kapcsolni a női hangot, de nem találta a menüben.

Az Eurofighter is úgy kezdte hogy korlátozott szoftverrel a maximális állásszög le volt fogva valami +/- 10 fokra, a túlterhelés pedig 2 vagy 3 G körülre. Aztán ahogy fésülték ki belőle a bugokat úgy terjesztették ki a repülési paramétereket. Repülő mobiltelefon.

Ezt a poént a Boxster S vs SLK55 (és Irish Guards) Clarkson is elsüti. Be lehet rakni a Boxster műszerfalába a SIM-kártyát és akkor lesz az embernek egy 3.2-literes mobiltelefonja :)

Üdv!
.
.
.

#445 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 20:09

Idézet: donphobos - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:06

Az jó, pont most nézem végig a Season 6-ot és ez vicces. Szerintem valami kezdeti szoftver revízió volt benne, aztán frissített biosszal már jobban fut a kocsi. Arra lennék kíváncsi hogy soros port van a motortérben vagy USB. Mert ezek már olyanok mint a mobiltelefon. Kijön a modell, fél évet várni kell, mert addig beta szoftverrel fut csak. Aztán a sok anyázó ügyfél elvégzni a beta-tesztet (és még fizet is érte!!!), majd kijön egy újabb biosz. És azt suttyomba beleműtik a következő visszahívásnál vagy kötelező szervíznél.

Fura egy világot élünk...

A teszt végén egyébként bevallja Jeremy hogy biztosan le lehet kapcsolni a női hangot, de nem találta a menüben.

Az Eurofighter is úgy kezdte hogy korlátozott szoftverrel a maximális állásszög le volt fogva valami +/- 10 fokra, a túlterhelés pedig 2 vagy 3 G körülre. Aztán ahogy fésülték ki belőle a bugokat úgy terjesztették ki a repülési paramétereket. Repülő mobiltelefon.

Ezt a poént a Boxster S vs SLK55 (és Irish Guards) Clarkson is elsüti. Be lehet rakni a Boxster műszerfalába a SIM-kártyát és akkor lesz az embernek egy 3.2-literes mobiltelefonja :)

Üdv!

miért pont mobilhoz hasonlítják mikor egy pc-n futó sw-vel ugyanez a helyzet. beta, aztán végleges aztán új verzio stb stb
de mindennel így van és volt régen is, ezért vannak a tipushibák,meg a visszarendelések,csak mostmár tudják szoftveresen korrigálni a hibákat, amiket az ECU vezérel.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#446 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 20:33

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:09

miért pont mobilhoz hasonlítják mikor egy pc-n futó sw-vel ugyanez a helyzet. beta, aztán végleges aztán új verzio stb stb
de mindennel így van és volt régen is, ezért vannak a tipushibák,meg a visszarendelések,csak mostmár tudják szoftveresen korrigálni a hibákat, amiket az ECU vezérel.

Azért ezeknél a modern csodaautóknál messze nem csak az ECU szoftverét szokták módosítgatni. Gondolj bele hogy mennyi sok funkciót belezsúfolnak egy csúcs bimmerbe vagy mergába. A masszázsüléstől kezdve a duplakuplungos versenyváltón át a csoda elektronikusan vezérelt differenciálig tényleg minden benne van. És mindent valami kis primitív vagy jóval komplikáltabb célszoftver vezérel. Az már az adott gyártó titka hogy mennyire csinálja modulárisra és platform-alapúvá a szoftverét. De a hibák benne vannak szükségszerűen mert még ember írja őket. És ki kell fésülni.

Ha masszázsülés "Ladytronic" funkciója (ismét Top Gear) nem az optimális algoritmus szerint mozgatja a farpofákat akkor az valószínűleg ki sem derül. De ha mondjuk a Nissan GT-R esetében tapasztalt blama jön elő akkor az masszívan a csodakuplung és csodaváltó szoftverének a hibája. És akkor a kis programozókat felhúzzák a gyémántkúpra, majd az új team dupla erővel írja a következő revíziót. Az ügyvédek közben védik a mundért, a szervíz túlórázik, a tulajok meg fröcsögnek hogy ez egy fos.

Mint a mobil. Az újabbakban is annyi funkció van, hogy már régen elavult erkölcsileg (jön a következő féléves ciklus), mire kijön a jó szoftver. Ha egyáltalán kijön.

Audinál fagyogat az MMI, a BMW-nél sem volt zökkenőmentes az i-Drive, aztán csiszolgatták folyamatosan. Volt ott is egy komoly váltás még mielőtt kirakták volna az extra gombokat az új 3-as facelift alatt. Folyamatosan dolgoznak a módosításokon. Vagy garanciális ügyek miatt vagy költségcsökkentés. Az hogy ez mikor jelentkezik a vevő számára is érzékelhető formában az csak a szerencse alapján dől el.

Üdv!
.
.
.

#447 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 20:39

Nemrég tankoltam (holnap drágulás :D), és pont előttem egy LEV-xxx rendszámú (mennyi idős lehet egy ilyen, fél éves?), ez a teljesen újfajta Renault Kangoo tankolt, és mivel céges routex kártyával fizetett (OMV), ezért be kell ütni a gépbe a km-óra állását.

60.550 km-t pötyögött a gépbe be a manusz. :) (dízel volt)  ;)

Kép

Szerkesztette: Kory 2009. 06. 03. 20:40 -kor


#448 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 21:03

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:39

Nemrég tankoltam (holnap drágulás :D), és pont előttem egy LEV-xxx rendszámú (mennyi idős lehet egy ilyen, fél éves?), ez a teljesen újfajta Renault Kangoo tankolt, és mivel céges routex kártyával fizetett (OMV), ezért be kell ütni a gépbe a km-óra állását.

60.550 km-t pötyögött a gépbe be a manusz. :) (dízel volt)  ;)

És még múltkor le lettem hurrogva a harmadolt km-ekkel. Pedig hamar belefut ebbe a 300k, kezd majd halódni a hidraulika, aztán felkerül valamelyik portálra 80e km-el, mert az jól fut a magyar piacon. Az olyan hihető és megadja a reményt az aspiránsoknak hogy ez megkímélt és jó lesz...  :up:
.
.
.

#449 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 21:17

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:51

Na most mivel sikerült belegázolnom a lelki világodba?  :Đ

Stig-et nagyon birom,annak ellenére, hogy nemtudni kicsoda. Ő időre megy, az más. Ott súlyos tizedeket veszít minden megcsúszáskor. De erről is írtam ám, birom, hogy idejössz elolvasol kb 2 hsz-t azt nekemesel. Talán olvasd el hogy miket irtam korábban, látni fogod hogyan állok hozzá a köridős pályaautózáshoz. Lehet meg fogsz lepődni.

Azzal, hogy vagy. :D

Az utso 15 oldalt vegig olvastam... de az elmult szaz oldalakon is az jott le, hogy csak a bmw csak a drift... semmi mas.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#450 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 21:37

Idézet: Boba - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 21:17

Azzal, hogy vagy. :D

Az utso 15 oldalt vegig olvastam... de az elmult szaz oldalakon is az jott le, hogy csak a bmw csak a drift... semmi mas.

Hát jelenleg igen  :Đ De a hangsúly azon van, hogy nem mindig volt így, és tudom értékelni a pályaautózást is :)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#451 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 06. 03. 21:53

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 22:37

Hát jelenleg igen  :Đ De a hangsúly azon van, hogy nem mindig volt így, és tudom értékelni a pályaautózást is :)

Inkább azt mond meg mikor kezdesz már neki az AUTÓnak.  :confused:


:kisköbcentis: :nevet:

#452 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:02

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:57

Na akkor köszi. :) Én aszittem tényleg a gyári RS igy megy.

Ez gyári RS. 430-as példányszámban készült.

A vicc az, hogy már azzal jössz, hogy bakker ez tunyingót RS, nem széria, így már nem fair, hogy elpicsázza egy ótvar GYÁRI rönó a nagy M3-akat meg majdnem az M5-öt, amik kb. 2-3x olyan erősek. Kezd mókás lenni :Đ Tényleg már csak az maradt, hogy nem megy keresztbe :Đ Amúgy az R26.R 230 lovas és 1222 kilós.

Eddig azt sem tudtad, hogy eszik vagy isszák az RS-t, most meg már azzal mentegetőzöl, hogy az E46 M3 1-2 évvel régebbi konstrukció?  :Đ Menjél driftelj meg kilinccsel előre közlekedj minden kanyarban, de ezt a műsort, szenvedést amit itt lenyomsz, azt abba kéne fejezni.

Vond le a tanulságot, hogy legközelebb mielött valamit lefikkantasz, legalább olvass utána, hogy mi is az és mit tud. Ezt az egészet egy cseppet benézted. ;)

#453 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:11

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 22:02

Ez gyári RS. 430-as példányszámban készült.

A vicc az, hogy már azzal jössz, hogy bakker ez tunyingót RS, nem széria, így már nem fair, hogy elpicsázza egy ótvar GYÁRI rönó a nagy M3-akat meg majdnem az M5-öt, amik kb. 2-3x olyan erősek. Kezd mókás lenni :Đ Tényleg már csak az maradt, hogy nem megy keresztbe :Đ Amúgy az R26.R 230 lovas és 1222 kilós.

Eddig azt sem tudtad, hogy eszik vagy isszák az RS-t, most meg már azzal mentegetőzöl, hogy az E46 M3 1-2 évvel régebbi konstrukció?  :Đ Menjél driftelj meg kilinccsel előre közlekedj minden kanyarban, de ezt a műsort, szenvedést amit itt lenyomsz, azt abba kéne fejezni.

Vond le a tanulságot, hogy legközelebb mielött valamit lefikkantasz, legalább olvass utána, hogy mi is az és mit tud. Ezt az egészet egy cseppet benézted. ;)

:omg:

Nézzed má meg,hogy ki hozta fel, hogy nem gyári, aztán oltsál le.
Amúgy nem mentegetőzök, de ha már fair összehasonlítást csinálunk akkor már legalább ne legyen ekkora időbeli eltérés a fejlesztések között. Az meg,hogy nem képesek ilyen jó autót min ez az RS háccsósá csinálni az pedig külön tragédia  :Đ
430 példány nem vmi sok. Miért csak ennyit csináltak belőle? Olyan húdejó akkor vinnék mint a cukrot,nem? Vagy én gondolom rosszul?  :think:
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#454 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:12

Idézet: Samott - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 20:54

Banyek, ez igy tenyleg nem fair osszehasonlitas... ezt a Megant felig atepitettek palyagepnek. Meg a CSL is komfortosabb, utcaravalobb. Az M3-asbol ez olyan mint az R26.R Megan

:D

R26.R egy kikönnyített R26. Motor, váltó, kormánymű, sperr bitre ugyanaz, ugyanúgy 230 lovat köhög ki magából, csak kipakoltál a hátsó ülést, helyette kapott egy ketrecet, plexi hátsó üveg van benne, karbon géptető (ezekkel nyertek 123 kilót az R26-hoz képest) és picit keményebb hangolású futómű. Utcán is tökéletesen használható, de igazán a pályán érzi jól magát. Ahogy egy M3, M5 is.

Top gear írja az autóról: "So you could probably use it as an everyday car, but that'd miss the point. Track days are where it's really at."

http://www.topgear.com/uk/renault/megane-2...aultsport-r26.r

#455 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:12

Idézet: cyberde - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 21:53

Inkább azt mond meg mikor kezdesz már neki az AUTÓnak.  :confused:


:kisköbcentis: :nevet:

Jah hát szójjá mikor vigyem a flexet, elbontjuk hamar.  :Đ Garázzsal mivan?
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#456 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:14

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 22:12

:D

R26.R egy kikönnyített R26. Motor, váltó, kormánymű, sperr bitre ugyanaz, ugyanúgy 230 lovat köhög ki magából, csak kipakoltál a hátsó ülést, helyette kapott egy ketrecet, plexi hátsó üveg van benne, karbon géptető (ezekkel nyertek 123 kilót az R26-hoz képest) és picit keményebb hangolású futómű. Utcán is tökéletesen használható, de igazán a pályán érzi jól magát. Ahogy egy M3, M5 is.

Top gear írja az autóról: "So you could probably use it as an everyday car, but that'd miss the point. Track days are where it's really at."

http://www.topgear.com/uk/renault/megane-2...aultsport-r26.r

Ha már itt tartunk, ez az igazi oltás, vmi ilyesmit kapna az RS is m3 mellett:
http://www.youtube.c...feature=related


Aztán nem vérkomolyra venni mer befosok hogy mennyit tudjátok magatokat hergelni ilyen fasságokon  :Đ
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#457 Felhasználó inaktív   Lufinyul 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.707
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:18

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 23:12

:D


Ez az RS hátsókerekes?

#458 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:19

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 23:11

:omg:

Nézzed má meg,hogy ki hozta fel, hogy nem gyári, aztán oltsál le.
Amúgy nem mentegetőzök, de ha már fair összehasonlítást csinálunk akkor már legalább ne legyen ekkora időbeli eltérés a fejlesztések között. Az meg,hogy nem képesek ilyen jó autót min ez az RS háccsósá csinálni az pedig külön tragédia  :Đ
430 példány nem vmi sok. Miért csak ennyit csináltak belőle? Olyan húdejó akkor vinnék mint a cukrot,nem? Vagy én gondolom rosszul?  :think:

Inkább ezt nézzed: http://www.youtube.c...h?v=iGfKhQQlduw

Eddig azt sem tudtad, mi a renyó, ott le voltál ragadva, hogy ja izé 1.4 16V meg 1.5 dci 85 lóval, azt szevasz. Most meg már M3 CSL-hez meg M5-höz mértek egy szimpla rönót, amihez hasonló 5 parkol az utcában? :D Roppant érdekes és meglepő fordulat :D

Limitált példányszám, kuriózum. Ilyen nem nagyon fog szembejönni veled. Ahogy M3 sem meg Ferrari sem. Nyugodj meg, el is kapkodták nagyon gyors ütemben őket: "All the cars are pre-sold. We won't even be able to get one to display at motor shows". Megane II-nek ez volt a búcsúzója, jön az új Megane RS 250 lóval.

Szerkesztette: Rudi 2009. 06. 03. 22:23 -kor


#459 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:19

Idézet: Lufinyul - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 23:18

Ez az RS hátsókerekes?

Majdnem.

#460 Felhasználó inaktív   Lufinyul 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.707
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 03. 22:23

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 23:19

Majdnem.

Elsős? Akkor nem semmi a gép! Az M3 meg elbújhat a Béjemwé mongyon le! :Đ

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

3 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 3 vendég, 0 anonim felhasználó