Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 14:03
Mert e VTEC-nek szerinted nem, vagy mi?
Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:38
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 14:03
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:40
Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 15:18
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:41
Idézet: netcobra - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 13:23
 Egyrészt kúrvára nem találsz 200ezer alatt használhatót, másrészt az átírás lenne annyi mint a hókuszpókos műszaki a papirozással
 Egyrészt kúrvára nem találsz 200ezer alatt használhatót, másrészt az átírás lenne annyi mint a hókuszpókos műszaki a papirozással 

 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:41
Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:32
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:41
Idézet: Locutus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:40
 
						
						 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:42
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:41
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:45
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:41
 Egyrészt kúrvára nem találsz 200ezer alatt használhatót, másrészt az átírás lenne annyi mint a hókuszpókos műszaki a papirozással
 Egyrészt kúrvára nem találsz 200ezer alatt használhatót, másrészt az átírás lenne annyi mint a hókuszpókos műszaki a papirozással 
 A fogyasztasra meg annyit, hogy az 1.6 ha megeszik 12-t, akkor told be az arokba:) Annyit az enyem nem eszik
  A fogyasztasra meg annyit, hogy az 1.6 ha megeszik 12-t, akkor told be az arokba:) Annyit az enyem nem eszik  A turbora meg nem akarlak rabeszelni, v6 kell oda, vagy venyoc
 A turbora meg nem akarlak rabeszelni, v6 kell oda, vagy venyoc  
						
						 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:54
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 15:23
 A nyomáselengedés az oké, az tiszta sor.
 A nyomáselengedés az oké, az tiszta sor.
 Ezt mi szabályozza? Én azt hittem ez fix nyomásra van mechanikusan beállitva, legalábbis haver volvojába igy csináltuk meg tüsszögősre, hogy a levegőfölösleget ne a kipuffba tolja hanem a szabadba. De ott egy csavarral állítod, ahogy ezen a képen is:
 Ezt mi szabályozza? Én azt hittem ez fix nyomásra van mechanikusan beállitva, legalábbis haver volvojába igy csináltuk meg tüsszögősre, hogy a levegőfölösleget ne a kipuffba tolja hanem a szabadba. De ott egy csavarral állítod, ahogy ezen a képen is:

 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 15:58
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:41
 Egyrészt kúrvára nem találsz 200ezer alatt használhatót, másrészt az átírás lenne annyi mint a hókuszpókos műszaki a papirozással
 Egyrészt kúrvára nem találsz 200ezer alatt használhatót, másrészt az átírás lenne annyi mint a hókuszpókos műszaki a papirozással 
 , akkor az kevesebbe fog kerulni vegul, mintha a 316i-bol csinalsz elobb 318iS-t, majd azt csigazod meg 200LE-re, mert a csigasitas annal is ugyanannyiba lesz, mint most ennel lenne. Szamold a turositas 350k-val, de annyibol rohogve ki kell gyere.
 , akkor az kevesebbe fog kerulni vegul, mintha a 316i-bol csinalsz elobb 318iS-t, majd azt csigazod meg 200LE-re, mert a csigasitas annal is ugyanannyiba lesz, mint most ennel lenne. Szamold a turositas 350k-val, de annyibol rohogve ki kell gyere.  
 Szerkesztette: hobizoli 2009. 06. 05. 15:59 -kor
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:03
Idézet: netcobra - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 15:45
 A fogyasztasra meg annyit, hogy az 1.6 ha megeszik 12-t, akkor told be az arokba:) Annyit az enyem nem eszik
  A fogyasztasra meg annyit, hogy az 1.6 ha megeszik 12-t, akkor told be az arokba:) Annyit az enyem nem eszik  A turbora meg nem akarlak rabeszelni, v6 kell oda, vagy venyoc
 A turbora meg nem akarlak rabeszelni, v6 kell oda, vagy venyoc 

 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:16
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:54
 A nyomáselengedés az oké, az tiszta sor.
 A nyomáselengedés az oké, az tiszta sor.
 Ezt mi szabályozza? Én azt hittem ez fix nyomásra van mechanikusan beállitva, legalábbis haver volvojába igy csináltuk meg tüsszögősre, hogy a levegőfölösleget ne a kipuffba tolja hanem a szabadba. De ott egy csavarral állítod, ahogy ezen a képen is:
 Ezt mi szabályozza? Én azt hittem ez fix nyomásra van mechanikusan beállitva, legalábbis haver volvojába igy csináltuk meg tüsszögősre, hogy a levegőfölösleget ne a kipuffba tolja hanem a szabadba. De ott egy csavarral állítod, ahogy ezen a képen is:
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:18
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 15:58
 , akkor az kevesebbe fog kerulni vegul, mintha a 316i-bol csinalsz elobb 318iS-t, majd azt csigazod meg 200LE-re, mert a csigasitas annal is ugyanannyiba lesz, mint most ennel lenne. Szamold a turositas 350k-val, de annyibol rohogve ki kell gyere.
 , akkor az kevesebbe fog kerulni vegul, mintha a 316i-bol csinalsz elobb 318iS-t, majd azt csigazod meg 200LE-re, mert a csigasitas annal is ugyanannyiba lesz, mint most ennel lenne. Szamold a turositas 350k-val, de annyibol rohogve ki kell gyere.  
 
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:26
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:16

 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:46
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:26
 
						
						 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:48
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:49
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:46


 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:51
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:49
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:52
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:18

 
 Szerkesztette: hobizoli 2009. 06. 05. 16:54 -kor
 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 16:58
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:46

 
							  
								
						
					Elküldve: 2009. 06. 05. 17:13
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:52

 
 
